Jump to content

Valori injectoare


Calatorul
 Share

Postare recomandată

AlexP2001

Buna ziua,

 

Am pus un tester pe masina Passat B6 2.0 TDI din 2010, la temp motorului de 90 de grade, la relantiu. Am obtinut aceste valori:

 

Cilindru 1: -0.35 mg/cursa

Cilindru 2: 0.31 mg/cursa

Cilindru 3: 0.61 mg/cursa

Cilindru 4: -0.61 mg/cursa

 

As avea intrebarea daca valoriile sunt ok, deoarece de la 140Km se simte o vibratie in toata masina, am verificat si pneurile si sunt ok. Din ce am observat daca accelerez se simte mai tare, in partea cutiei de viteze.

 

SI inca o intrebare, am un cod de eroare la Frana de parcarea, ea fiind electrica (00576 - Terminal 15), pe internet nu prea gasesc informatii.

Si inca un cod legat de pompa de racire, dar nu inteleg care pompa.

 

Va multumesc!

 

WhatsApp Image 2024-05-20 at 16.36.15_68b65f2a.jpg

WhatsApp Image 2024-05-20 at 16.36.15_c518193f.jpg

WhatsApp Image 2024-05-20 at 16.36.16_1c1a2e6a.jpg

WhatsApp Image 2024-05-20 at 16.36.15_8a830b76.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n changed the title to Valori injectoare
  • 3 weeks later...

Verifica roti și/sau capetele de planetara spre cutie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu o nelamurire vis a vis de injectoare. motor BMM 300tkm.

 

Acum  un an a inceput sa intrerupa la cald, dupa cel putin 100 km parcursi.

 

Am facut o curatare cu LM  Purge dupa care am avut liniste totala pana acum cand am facut un drum de Bulgaria.

 

Dupa cateva sute de km scade in putere si intrerupe. La curse scurte de cativa zeci de km merge super.

 

Valori ale injectoarelor in limite normale.

 

Egr curatat, turbina curata, intercooler curatat, filtre diesel si aer schimbate.

 

Ceva oboseste, se incalzeste, pe o distanta mai mare.

 

Pote fi solenoidul din vreun injector ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Bună ziua, la passat-ul din semnătură, 1.9tdi bkc, am aceste valori

0.07

1.27

-2,35

0.99

 

Și ce probleme as avea: la atingerea pedalei de acceleratie, masina tremura/se balansează/parca ar avea un joc, când iau piciorul la fel face (deci doar când se atinge sau se ridica piciorul), la relantiu, la rece, se simte mai tare adr se simte și când e cald iar uneori tremura, ca un sintom de injector defect.

De curând am schimbat: ax cu came, tacheti, șuruburi, oringuri la injectoare, cam tot ce tine de aceasta operațiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema la injector/cilindru 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la astea sa am și acel "joc"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fă şi un test de compresie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, știți de ce am 3 injectoare cu minus și doar unul fără, și țin sa precizez ca valorile sunt normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie și ce valori au, normalitatea poate fi relativă :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, cbab bh said:

Buna ziua, știți de ce am 3 injectoare cu minus și doar unul fără, și țin sa precizez ca valorile sunt normale.

pentrub ca daca toate ar fi cu plus sau toate cu minus suma lor nu poate fi zero.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua!

Ma poate ajuta cineva cu o interpretare a valorilor pentru aceste injectoare:

Cilindru 1:  2.99 mg

Cilindru 2: -0.07 mg

Cilindru 3: -3.01 mg

Cilindru 4: 2.99 mg

Cilindru 5: -3.01 mg

 

Va multumesc!

 

inj.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 si 4 moarte.

Verificare mufe/cablaje si oringuri

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat injectorul 2 si 3, valorile sunt bune dar uneori pornește foarte greu, inverter si invarte, face ca un tractor si abia după pornește, sa fie unul defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa se dezamorseze circuitul de alimentare cu combustibil. Știu că odată când am schimbat filtrul nu prea am pus motorina suficientă in el și la pornire exact așa a făcut: ca un tractor.

Daca problema are legătură mai mult cu timpul de staționare decât cu temperatura cred că ar trebui investigat și aspectul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Crucial said:

Am schimbat injectorul 2 si 3

Trebuie sa pui injectoare noi sau sh verificate pe banc.

Nu te astepta sa gasesti usor un injector bun care are aprox 15 ani 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!