Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

De la sec 0 si pina la sfirsit eu nu sesizez absolut nimic decit acelasi zgomot al motorului.Mai fa o filmare- 10 sec in relanti/10 secunde turata de citeva ori la 2500-3000 rtm si 10 sec cu camera in zona stinga pe la pasajul rotii  si altcineva la volan sa apese pedala la jumatate. Atentie motorul sa fie incalzit si apa la 90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce casti neperformante ai dar se aude clar zgomotul si se aude clar cum se opreste cand apasa pe pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rayn, motorul era incalzit ca numai ce ajunsesem acasa. Daca turez masina nu se mai aude decat motorul.

Zgomotul se aude doar in ralanti si din cand in cand cand plec de pe loc se aude un zgomot de moara ce macina ceva fier. In fine, cum am spus mi-e groaza sa ma apuc de dat jos cutia. Daca nu se rupe ceva pe acolo ma duc cu ea asa, daca cade ceva... asta e... tot la canal ajung cu ea.

 

LE: Oare sa fi gasit sursa?

"Sometimes, the clutch assembly will have a rattle, especially when the clutch is fully engaged and there is no foot pressure acting on the linkage. A possible source of the rattle is a clutch fork that is loose on its pivot ball. The rattle may be caused by too much clearance between the fork and the groove in the throwout bearing. A loose fit between parts of a rod-and-lever linkage or a missing tension spring can cause the mechanism to rattle. It may be possible to tighten the clutch fork retainer clips or springs to reduce clearances and quiet the linkage."

Atasat pagina ce am gasit-o pe net.

 

LE2: pana la urma sper ca am facut alegerea buna.

9781605252131_ch07.pdf

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Na bun, am gasit si poza cu cutia de viteza. Cam tot ce-i in mijloc am comandat. Placa aia de metal e impinsa de sus de catre pedala, iar jos se sprijina intr-o nuca. Deasupra nucii se vede putin din arcul ce ar trebui sa tina tija (banui ca arcul ala e dus, sarit sau rupt). Se vede si rulmentul. Oare de ce nu au lasat rulmentul in cutie ca la Golf 4? Eu zic ca de acolo provine problema mea cu zgomotul. Va spun weekendul urmator daca aia a fost sau nu :D, dupa ce dau jos cutia... Cutia de viteza la mine la masina e KVT 02099, doar asa ca info, poate mai au si altii motor CDAA 1.8 TSI si au nevoie de o poza cum arata :)

Si aici cum arata defapt montajul, desi e alt model de cutie, seamana, cel putin codurile de piese sunt la fel.

post-19648-0-91588500-1413658144_thumb.j

post-19648-0-21769500-1413658240_thumb.j

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca este sarit arcul de la rulment, ci rulmentul in sine are probleme, joc intre miez si carcasa, dar astept cu nerabdare verdictul dupa demontare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Azi schimb bieletele fata si bucsele mari tot fata la masina din semnatura (oct II din 2008, 1.9, 77kw). Intrebarea este: trebuie sa fac directia? Masina este luata de noua din 2008 la inceputul anului, are 123k km, nu am mai facut nicio operatiune de genul asta pana acum (schimb bucse sau directie). Apreciez raspunsurile voastre pana in ora 15 :)

 

Multumesc

 

PS: la constatarea de ieri am vazut la amortizorul dreapta fata ca s-a scurs nitel ulei din el. Sa merg asa sau e cazul sa  il schimb? (de troncanit troncane oricum ca are pachet de drumuri grele)

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O geometrie trebuie sa fie pana in 100 lei (80 la mine in zona). Nu strica sa ii faci operatiunea.

Cat despre amortizor, se schimbă pereche, mai ales daca au ceva vechime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu când am schimbat bucsele posterioare fata, a trebuit sa fac si directia, deci cred ca e mai bine sa o faci si tu.

Eu am fost la Auto Soft, in Baneasa, aproape de Romaero.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

obligatoriu directie, daca vrei sa fie bine.

 

cand se face directia -  orice inseamna demontari la suspensia fata  : pivoti, brate, bucse, amortizoare, cadru sub motor. Chiar si doar slabirea suburuilor la cele mentionate anterior impune refacerea geometriei.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Vreau sa inlocuiesc limitatoarele de deschidere a usilor (cele dintre balamale), la masina personala. Dupa cecetarile de rigoare efectuate pe internet, m-am impotmolit la faza cu demontarea niturilor ce fixeaza tabla din spatele fetei de usi, de cadrul usii. Nu stiu care trebuie desfacute. Intr-o postare mai veche, colegul Al Bundy spunea ca trebuie sa avem grija  sa nu le desfacem si pe cele care tin macaraua geamului. Atasez si o poza de pe forum, pentru cei care stiu acele nituri. Zonele incercuite sunt pentru clipsuri.

Multumesc mult.

post-65216-0-12959900-1414078709_thumb.j

Modificat de florica adrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele incercuite cu verde sunt de la macara, deci le lasi in pace.

 

post-17228-0-37471400-1414088342_thumb.j

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

Caut de ceva vreme o unitate Columbus pentru masina mea. As vrea sa stiu care este ultima versiune si care ar fi caracteristicile ei (dimensiune spatiu de stocare, daca este SSD sau HDD)

Stiu ca practic un Columbus e practic acelasi lucru cu un RNS 510, dar RNS -ul stiu ca a ajuns pe la versiunea "T" iar cei care vand Columbus sustin ca ultima versiune, produsa in iunie 2014, este "H"

Nu as vrea sa iau o versiune mai veche. Iar RNS-ul are leduri rosii, nu prea se potriveste cu verdele Skoda

 

Si inca o chestiune: ar trebui sa fiu atent la ceva cand o cumpar? (adica cum verific daca este chiar versiunea ce este trecuta si pe eticheta de deasupra? ca nu as vrea sa iau vreo versiune mai veche "masluita")

 

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....dar astept cu nerabdare verdictul dupa demontare.

Si rezultatul aici

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine ca ai scapat numai cu atat si nu s-a dezintegrat sa-ti strice si restul componentelor.Acum mergi linistit ca ambreiajul arata f.bine, mai tine destul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal la oc2 facelift 1.6 mpi din 2011 a montat cineva chip   as vrea sa ai pun   vreun sfat ,o parere ..a mai pus cineva ..

Modificat de spaceunu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca merita investitia. Castigi vreo 10 cai maxim si vreo 20 de Nm. Daca nu ai turbo nu merita chipul pentru ca nu simti prea mare diferenta. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia a venit cu 195 65 R15 , din fabrica . In CIV sant trecute : 195 65 R15 si 205 55 R16  . La anvelope optionale sant trecute si alte cote . Intrebare : ce probleme pot sa apara daca in loc de 195 65 15 pun 205 55 16 ? Daca nu , ce ET si J este recomandat pt acest 205 55 16 ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ET si J este recomandat pt aceasta cota :  205 55 16 ? la Skoda Octavia 2 , FL , 2009 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine sta cam nasoala treaba cu ambreajul.

 

Se dau urmatoarele informatii:

- schimbat rulment, ghidaj rulment, furca, suport furca si arc de prins furca pentru a scapa de presupusele zgomote de la ralanti.

- dupa schimbare s-a imbunatatit putin zgomotul insa tot prezent este.

- dupa studii pe net astazi am dat jos cilindrul de la ambreiaj si am umblat pe acolo cu degetele sa simt ce este.

 

Constatari:

- rulmentul, contrar credintei mele, este aproape de soarele palcii de presiune. Avand in vedere ca tija pistonului e incordata din cauza lichidului, adica cand o bagi inapoi opune ceva forta ca mai apoi sa revina la pozitita initiala. Ma mir sincer, credeam ca trebuie sa aibe distanta.

- furca nu joaca deloc deci zgomotul nu provine de la furca.

- apasand cat am putut de furca cu motorul pornit nu am simitit nici un fel de vibratie sau bataie in furca venind de la ambreiaj catre rulment.

- daca apas tare de furca (nu ajung nici macar sa misc prea tare soarele ca nu ai forta in deget atata) zgomotul incepe sa se diminueze.

 

Concluzie:

 

- ori la ambreiaj e ceva ori am probleme deja la volant. De fulat nu fuleaza deci nu stiu de unde vine problema si ma scoate din sarite. 

- joc la volant am un dinte deci nici prea mare nici prea mic.

 

Intrebari la voi:

 

- mai merge asa? :D.

- la ce riscuri ma supun daca nu schimb tot anul asta si mai astept pana la anul de exemplu?

- zgomot nu am in mers sau la pornirea de pe loc decat la ralanti. Sunt la inceput de defect, sau?

 

Merci

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare- Masina suspendata, bieletele antiruliu fata au joc in suportul inferior cam 1cm as aprecia poate mai putin este normal?! despre masina din semnatura este vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!