Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Salutare. Am fost la service, la prima vedere au zis ca ar fi volant si ambreajul, pe urma au pus testarul si dadea erori la cilindrul 1, asta spun ei ca trebuie sa desfaca sa vada unde e prbl, la axa cu came, injector, electrica, etc. Mai nou se observa cum la pe la joja de ulei iesea fum/aburi cand o ridicai desi ulei nu consuma foarte mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Climatronic oprit, apa la 900C, viteza 80 km/h, pe gurile laterale si centrale imi intra caldura in masina. Climatronic defect sau termostatul nu inchide?

Sau trebuie resetat climatronicul?

Multumesc pentru raspunsuri/idei !

Modificat de florica adrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca, clapeta care regleaza ''debitul'' de aer a ramas complet deschis.Normal climatronicul daca nu functioneaza clapeta sta inchisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine suiera cand ventilatorul e trecut de jumatate. Se aude un suierat ca si cum o clapeta nu ar fi complet inchisa sau deschisa. Perspectiva demontarii bordului nu ma incanta deloc. Aveti vreo sugestie? Detin VCDS, insa nu am apucat sa fac vreun test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

testare clapete aer fara VCDS se face cu actionarea buton ECON +buton aer piept daca ai climatronic asta la masinile pre facelift

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cazuri in care pornesc motorul, ventilatia fiind lasata de seara pe o anumita treapta de viteza,  dar ventilatorul porneste la cca 15-20 de secunde dupa ce am pornit motorul. Cand pun initial contactul la ventilatie nu se aprinde nici o lumina, apoi isi revine. Nu se intampla permanent asa. e o toana de-a ei, sau sa ma pregatesc de ceva?

 

Si la mine a devenit mai zgomotos ventilatorul incepand cu treapta a 4.Se recomanda vreo curatare, ungere sau mai bine sa-l las in pace?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curatare, ungere.

 

restul e din soft, asa gandeste in functie de anumiti parametri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punct de vedere al softului e bine gândit sa nu pornească imediat cum pui contactul, ajuta bateria/pornirea pe frig puternic. Curățare+ungere am făcut și eu prin august și acum tot zgomotos este începând cu treapta 4. În concluzie, dacă merge bine nu mai umblu la el. Eu l-am desfăcut mai mult pentru ca anul trecut în iarna am pățit sa nu-mi pornească de vreo 2-3 ori fiind foarte ger. Pana acum a mers bine. Sa vedem la ger cum se comportă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu softul am observat-o acum ceva timp, nu as putea sa zic daca facea de noua sau nu, dar daca e din soft e bine, ca ma gandeam la un contact ciudat pe undeva.

 

@Rzzv, se demonteaza mult pentru curatare, e ceva usor sau complicat?

Asta cu zgomotul in treapta a 4 e cam naspa, sunt masini mult mai modeste care nu fac la doar 60000 de km, dar mergem inainte. Globalizarea...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se desface greu, e ușor de desfăcut ventilatorul. Dar trebuie ceva răbdare la curățat și uns. În câteva ore am reușit sa fac toată treaba singur (când m-am apucat nu știam nici cum se desface, deci eu zic ca e ok). Dar după cum spuneam, nu a ținut prea mult schema, zgomot tot face, e drept ca mai puțin, dar face. Sau poate sunt eu prea pretențios. Și a mea avea vreo 65000km iarna trecuta când am pățit prima oara sa nu-mi pornească deloc ventilatorul. Acum am peste 85000km și nu e nimic mai rău, sa vedem la ger cum se comportă.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la octavia 2:mi-a cazut capacul de la spalatorul de far din dreapta.am incercat sa il punla loc dar din ce am observat nu clipseaza niciunde iar in momentul cand duza se retrage capacul cade( duza intrand mai mult inauntru decat lunginea picioruselor acelea)..Cum pot sa prind si eu iar capacul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o poza cu el si cu pistonasul sa vedem unde e rupt si nu tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bara spate de facelift se potriveste cu aceleasi prinderi si pe Octavia 2008?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA capac se pare ca ai urechile rupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am vazut la octavia prietenei mele ca la relanti parca apar niste palpaieli la faruri si uneori(de fapt parca de cand am bagat de la mol benzina) uneori niste intreruperi foarte scurte. masina e o octavia 2 din 2008 1.6 benzina... De la ce ar putea fi? Palpaielile nu stiu clar de cand sunt, intreruperile alea parca sunt de la benzina aia de la mol, o sa vad daca dispar oricum. Ma gandesc ca poate dispar cand vom schimba bujiile si filtrul de benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel patesc la 1,9 tdi.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel patesc la 1,9 tdi.

Cureaua de accesorii cind ai schimbat-o?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 191k km (deci acum 20 si ceva de mii km), cu toata distributia. Nu e de la aia, suspectez ori alternatorul, ori bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian, eu la 1,9 tdi nu am problema asta. La masina prietenei mele este, ea are 42000 d km a mea are 75000... nu stiu clar ce sa zic. La ea bateria e ft noua, la mine are 7 ani si sincer nu stiu cat o mai tine ca invarte greu... eu as elimina bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rămâne deci alternatorul. Il pot verifica prin vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba frate... Cum sa pice asa repede alternatorul daca masina are doar 42000 de km? Avea anvelopele originale la jumate si placutele  tocite cum le aveam si eu. Interiorul zici ca e scos din cutie cu exceptia unei mici gauri in bord(habar nam ce o fi infipt predecesorul). Io suspectez ceva de pe la aprindere. Bine, la motorina nu vad clar ce ar putea sa fie ca nu are bujii cu scanteie.

Lucian, nu ai cumva BXE? Ca eu tot din 2007 am masina si am BXE codul. Poate o fi si de al o siguranta ceva...

 

La tine daca ai econul cuplat sau nu se vede ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie si la profil, e BJB codul motor. Indiferent cum e (oricum, in perioada asta tin Eco on), tot la fel palpaie. In orice caz, mai mult de-un schimb de ulei nu-i fac in urmatoarele luni. Bine, asta cat de curand, in orice caz, am trecut de 214k (10k de l aultima revizie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura 53k km am schimbat recent cureaua de accesorii motivul fiind ca la relanti imi pilpiiau becurile si pina se incalzea mai scotea un usor uruit ca de rulment.La inspectia vizuala de catre mecanic cureaua avea pietricele fine infipte in ea.Dupa inlocuire nu mai am probleme cu becurile de aia am suspectat cureaua.In general mentenanta la alternatoare se face dupa 140k-160k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!