Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Si dupa ce am prins smecheria m-am chinuit vreo 30 min ca imi tot sarea arculetul ala ...dar cu rabdare am reusit pana la urma. Si nu in ultimul rand, fara sa dau torpedo-ul jos! Doar am scos lampa prin el.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si acum vin eu cu o intrebare la voi. Am vazut in VAG ca pot selecta la ECU euro 4 sau Euro 5 la motor...  :sly: . Na acuma sa-mi spuna si mie cineva ce-i aia :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă te superi îți faci motorul E5:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e setat deja pe E5.... pot sa-l fac E4? Si daca da... ce castig? :) Cai? :D

Cati? 6? :))

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa scapi cumva de vreun "filtru" ce retine din noxe...poate si putin la putere..dar banuiesc ca nesemnificativ raportat la cei 160CP pe care deja ii are masina :)) Oricum ma indoiesc ca se poate asa ceva dintr-o asemenea setare..

Si cred ca intrebarea pe care am pus-o pe alt topic se potriveste si aici, de aceea voi pune link catre ea (ca sa nu postez acelasi lucru in doua locuri), sper sa nu imi sara cineva in cap!

http://vwforum.ro/topic/73467-fiabilitatea-motoarelor-tdi-pompe-duze-19-si-20-l/page-15#entry2413350

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Masina din semnatura luata de noua in 2007 iar in momentul de fata am 99500km facuti de mine. Urmeaza sa i schimb distributia dar mai spre sfarsitul anului. Stiu ca se schimba la 120k dar am uzura de varsta. Merg acum cu emotii mai ales ca urmeaza sa fac un drum prin tara de 1000 km. Risc prea mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie primit, am schimbat distributia originala la 194k km, masina tot 2007, deoarece am crezut ca la 120k a fost facuta revizia pe bune. E, a fost facuta cu pixul, la un service non-Skoda. M-a ajuns totul 1005 lei, la un service din Piatra, lucrat bine baietii.

Totul inseamna asa:

- curea Conti

- intinzatorul din set

- rola ghidaj tot din setul Conti

- pompa Hepu

- curea transmisie Conti (schimb-o si pe aia)

- antigel si apa distilata

- manopera

 

Atentie: nu schimba prezoanele de la rola intinzatoare, lasa-le pe alea originale, sunt mai zdravene ca astea noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DANIM, pe ce baza spui ca risca mult mergand cu masina asa?

 

@Adrian82: La cati km ai scris in cartea de service ca trebuie inlocuita distributia? Ori 120k ori 150k, si sunt convins ca nu conteaza varsta. (masina nu are 30 de ani sa poti pune pe seama varstei uzura pieselor, sunt materiale rezistente, nu se strica in 7 ani)

Spun asta dupa ce si pe mine m-au zapacit domnii din reprezentantele noastre cu povesti de genul 90k, 120k, maxim 4 ani, maxim 5 ani, maxim 6 ani...POVESTI! Fabrica spune clar 150.000km (in cazul masinii mele, 1.9 BXE an 2009) si nu conteaza ca au trecut 3,4,5,etc ani! Poate materialele de acum 10-15 ani erau mai proaste calitativ si nu rezistau un numar mare de ani, in schimb astea nu mai sunt asa. Nu am auzit pe nimeni sa i se fi rupt cureaua pt ca facuse 100k km in 10 ani si nu o schimbase! Service-urile vor doar sa faca bani, ii cam doare undeva de masinile noastre si de ce spune fabricantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In carte spune 120k si binenteles ca nu spune de uzura de varsta ci doar verificare vizuala, ceea ce e imposibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina mea s-a constatat vizual ca ar fi trebuit schimbata distributia. Pompa de apa avea un joc mic, intinzatorul si el, rola de ghidaj in schimb era varza totala. Curelele erau destul de crapate, chiar daca la prima vedere nu pareau. Cand au fost date jos, m-am ingrozit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Lucian, dar la tine era vorba de 194k km cu distributia originala.

Adrian82: Sunt banii tai, masina ta, eu de obicei nu tin cont de bani cand e vorba de starea masinii si de siguranta mea in ea, dar totodata la partea cu distributia, mi se pare total inutil sa o schimb la un numar relativ mic de ani chiar daca nu e vorba de multi km. Contacteaza-i pe cei de la Skoda din Cehia si vei afla raspunsul referitor la "anii" la care trebuie schimbata distributia (ei spun ca nu e limita de ani, ci doar de km). Acum, avand in vedere ca la masina ta specificatia este 120k, eu personal as schimba-o pe la 110k pentru siguranta, desi sunt convins ca ar tine chiar mai mult de 120k (vezi cazul Lucian). - oricum, "nu incercati asta acasa" cu schimbatul mult dupa termenul dat de fabricant.

Si ca sa iti dai seama ca nu o spun din zgarcenie sau altceva, eu chiar schimb la masina mea toate filtrele (inclusiv cel de polen) la fiecare 10-15k km.

Personal as merge linistit pana la 110k si as schimba-o atunci.

Sa ne anunti totusi daca faci schimbul acum in ce stare erau piesele.

PS: Verificare vizuala imposibila? La Lucian s-a putut, si am o senzatie ca cei din service-uri prefera sa schimbe distributii cat mai des indiferent de starea lor, punand in fata acea replica "nu se poate verifica vizual". Pai daca nu se poate, fabricantul de ce a scris asta in cartea service a masinii? Ca sa testeze vigilenta noastra? Ma indoiesc, si sunt convins ca poate fi verificata vizual starea. (si eu am primit acelasi raspuns cand am schimbat consumabilele acum o luna, cum ca nu se poate verifica starea distributiei actuale, dar am lasat-o balta, eu oricum am ~75500km cu masina si nu e o prioritate asta, dar eram curios cum se prezinta)

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana viitoare sunt programat sa schimb discurile si placutele si mai insist inca odata pt verificare vizuala. Buna ideea si ci mail la cei din cehia. Ce sa spun, pana acum nu am schimbat decat filtre si ulei, lichid frana si nu am avut deloc probleme dar cam de acum vad ca incepe sa ceara si nu am ce face ca alta nu am acum sa cumpar asa ca o fac pe asta. Numai ca nu pot decat pe rand de accea as mai forta inca 2 - 3 mii de km pana am sa o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ce spui, eu sincer ma gandesc daca merita sa o dau pe asta pt a pune bani si a lua alta noua, am vazut ca din ce in ce au mai multe probleme modelele mai noi. Arata bine, motoarele trag bine, dar au probleme multe si destul de devreme aparute insa nu aici e locul unde sa discutam despre asta.

Eu zic sa stai linistit pana pe la 110k sau pana faci rost de bani (dar clar inainte de 120k) si mai ales daca nu ai tras foarte tare de masina in km astia. In momentul de fata, in afara de faptul ca parca as vrea ceva mai puternic, nu as da 1.9le pe nimic altceva, ci prefer sa ii fac service corect si sa tina cat i-o fi scris.

Placutele si eu trebuie sa le schimb pe fata, pt a doua oara, dar astept sa mi se aprinda senzorul in bord si voi face si acest schimb.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut revizia de 110k si am cerut verificare vizuala la curea. Masina e din nov 2008. Verdict - ne vedem la urmatoarea revizie. Service-uri serioase nu baga dume din astea, dau capacu jos, se uita si isi dau cu parerea pe cat posibil. Nu iti garanteaza nimeni dar nici nu sunt asa prapastiosi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 bZ1

La ce service ti-au verificat-o? O sa cer si eu asta la Brady in toamna, iar daca nici ei nu vor voi merge la Porsche Buc. Vest, cei de la Mobel Auto din Ploiesti nu vor sa faca asta, spun ca nu exista nicio solutie sa poti verifica cureaua, role, orice. Nu se poate si punct. Am renuntat si le-am zis "bine" pe un ton de genul "nu o sa ma vedeti pe aici prea des decat daca e vreo urgenta". E clar ca sunt un service de 2 lei, din moment ce insista ca nu se poate verifica in timp ce fabricantul spune clar ca TREBUIE verificata vizual!

Oricum la modelul nostru, bZ1, distributia are ca termen 150k km, nu 120k ca la modelul anterior. (desi motorul e tot BXE!! si nimeni nu stie sa spuna de ce sunt diferentele astea)

 

LE: Adrian, chiar daca or sa zica sa o schimbi ca e neaparat, ca are multi ani masina, etc, spune-le ca stii tu mai bine si ca o sa o schimbi cand e timpul (daca nu vor sa verifice vizual). Pe mine ma zapacise de cap reprezentantul service din Ploiesti cu vrajeala ca domne, masina mea e veche si ca trebuie sa schimb neaparat distributia anul asta chiar daca am doar 70k+ km...i-am spus ce scrie in carte si ca am schimbul la 150k km, nu 120k cum stia el, si a zis ca aia e vrajeala ce au scris cehii in carte..ca stie el! I-am spus frumos ca nu ma intereseaza ofertele lui si ca stiu eu mai bine cand trebuie sa o schimb, dupa care ma avertiza prietenos ca o sa imi fac praf motorul daca nu o schimb....

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la 120.000 km merge fara stres distributia originala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RzvV - Da, din punctul asta de vedere si cei la care am facut revizia au dat rateu, zicand de 120k si i.am corectat ca bxe my2009 are la 150k. Si.au revenit dupa. Nu stiu daca o sa astept chiar atat dar ce am de gand e sa cumpar piesele gradual si sa o schimb cam la anu in functie de cati km mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa stiu ce diferente sunt intre lichidele de frana, aceeasi marca ATE Dot4, dar ATE simplu, ATE SL6, ATE blue racing etc si care s-ar potrivi cel mai bine la masina.Si ce cantitae mi-ar trebui?

Astept raspunsuri clare de la voi ca sa stiu ce iau pentru revizie.

In masina, lichidul original stie cineva ce ar putea fi?

Modificat de dpc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

difera punctele de fierbere

pune SL.6, e mai mult decat necesar.

blue racing are puncte mai ridicate si culoare albastra, dar e mai vascos si posibil sa lucreze cu lag.uri mi mari abs , in special iarna

post-17228-0-59393000-1407879410_thumb.j

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare mai ciudata, poate recomanda cineva un service in Munchen ? Am o mica problema la masina pe care vreau sa o rezolv acolo. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa stiu ce diferente sunt intre lichidele de frana, aceeasi marca ATE Dot4, dar ATE simplu, ATE SL6, ATE blue racing etc si care s-ar potrivi cel mai bine la masina.Si ce cantitae mi-ar trebui?

Astept raspunsuri clare de la voi ca sa stiu ce iau pentru revizie.

In masina, lichidul original stie cineva ce ar putea fi?

Eu am mers pe OE tocmai din pricina vâscozității. Un litru nu are cum să fie atât de scump. Dacă alegi totuși ATE, alege SL6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare mai ciudata, poate recomanda cineva un service in Munchen ? Am o mica problema la masina pe care vreau sa o rezolv acolo. Multumesc.

fiind cu alte invirteli acum citiva ani in zona, am vazut pe Bodensee strasse  (interesectat cu Mainaustrasse conf. poze google) un parc auto al unui turc evident ce avea o hala semicirculara iar in interior erau elevatoare, mecanicosi printre care unul era roman. Acolo puteai sa iti faci si singur ce voiai la masina din ce zicea respectivul. Daca ai cunostiinte care sint de mult acolo poti sa ii intrebi despre locatie deoarece acolo a fost un depozit de legume/fructe. Din pacate nu am acces acum la informatii suplimentare, dar poate iti este de ajuns.

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din surse sigure am aflat ca la reprezentatnta, la schimbul lichidului de frana, ei baga Castrol.

Daca voi spuneti ca ATE SL6 este bun la masina mea  ( am ESP) si am vazut ca pe bidon e recomandat pentru sisteme cu ASR, ESP atunci o sa merg pe asta.

Am vazut ca ATE TYP 200 se schimba la 3 ani, dar are si alte proprietati. E mai potrivit acesta?

Modificat de dpc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa faci schimb la reprezentanta nu cred ca te primesc cu lichidul tau.Ei au o instalatie sub presiune si un rezervor mai mare de lichid.Si nu au cum sa bage doar pe al tau, ca se amesteca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!