Jump to content

Fiabilitatea motoarelor tdi pompe duze 1.9 si 2.0 l


PTDA
 Share

Postare recomandată

Sa dea Domnu' sa reziste ... vom vedea in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt curios ce si cum, in 3-4 ani maxim ma asteapta aceeasi procedura. Si chiar nu as schimba tractorul doar pentru atata lucru, tare mult imi mai place machineta asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

odata ce a fost distrus stratul superficial de pe cama, uzura avanseaza foarte repede... deci nu cred ca e vorba de 3-4 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin mi-a spus de 50- maxim 100k km pana la inevitabil.

 

Deci axa + ce mai trebuie pe langa ea cat ar costa pentru tractorul meu? Distributia e schimbata in decembrie, deci o las asa.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

700 axul cu came, vreo 500 tachetii, inca 500 cuzinetii, restul maruntisuri si manopera

sau 6-700 axul si tachetii din dezmembrari

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tacheti sa cumperi neaparat Ina negri, pt ca sunt mai rezistenti, sau cel putin asta afirma ei.

 

tacheti- 440ron-  : http://www.pieseautomasini.ro/PieseAutoMasini/eshop/5-1-VOLKSWAGEN/119-4-1-9-TDI-77KW-105CP/5/1240-Culbutor-supapa-VW-Golf-5-1-9-TDI  

cuzineti - 150-250 ron setul - http://www.pieseautomasini.ro/PieseAutoMasini/eshop/5-1-VOLKSWAGEN/119-4-1-9-TDI-77KW-105CP/5/1230-Cuzineti-biela-VW-Golf-5-1-9-TDI

ax cu came - 680 ron-: http://www.pieseautomasini.ro/PieseAutoMasini/eshop/5-1-VOLKSWAGEN/119-4-1-9-TDI-77KW-105CP/5/1236-Ax-cu-came-VW-Golf-5-1-9-TDI

 

In legatura cu axul cu came, aala de sus e cel mai ieftinache posibil, fie poti alege ceva mai scump si mai rezistent, fie comanzi oem nou (e vreo 2000 ron) fie iei unul din dezmembrari oem fara uzura (doar ca daca andrei zice ca pelicua de pe el il face rezistent si alea sh au ceva uzura).

 

Pe langa piesele alea posibil sa ai nevoie de ulei+garnitura chiulasa +manopera.

 

intre 1500 -2000 ron totalul, nu e ceva de speriat, tot atat costa o turbina sau un ambreiaj. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off: doar ce am vazut azi la stiri cum i-a ridicat politia pe unii care vindeau piese auto fake, nici nu mai stii in cine sa ai incredere.

On: sa apara problemele astea inevitabil la toate bxe si sa ne apucam sa facem operatiunile dinainte, fara a avea vreun simptop?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu neaparat.... singura metoda plauzibila de prevenire , aprobata de majoritatea, este uleiul bun schimbat la maxim 10.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@deenman: Din pacate, al doilea link postat de tine este pentru cuzinetii de biela. Sunt altii cei pentru axa cu came...

Am atasat un pdf. pentru elucidare:

axa cu came.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se gasesc si aia de ax cu came, pe Glyco, la 140-160 lei setul.  Dar la mine, in combinatie cu un ax AE, au decedat in 100 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 122000 km si abia ce am schimbat distributia (la revizia din mai-iunie). Cum imi dau seama daca ma apropii de inevitabil? Intreb ca mai am pe nota de plat baterie, bucsaraie cam toata, spira volan, motoras recirculare, si alte cacaturi marunte si ma cam ia cu durere de cap.

PS: masina e din 2008 ianuarie, BXE manca-l-ar tata, luata de noua.

PS2: tot spuneti de ulei bun dar nu dati nume. Am pus numai castrol 5w-40 si inteleg ca nu e stralucit. Poate imi spuneti pe pm ce ulei recomandati pentru tractorase ca tare l-as schimba (mobil one, motol, sau care?)

 

Multumesc anticipat.

Modificat de mocasini
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea mai usoara cale, este sa desfaci capacul de la chiulasa si vezi starea axului si tachetilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am hasurat eu zonele pentru o mai buna intelegere a ceea ce a spus Andrei:

post-28492-0-02179200-1409917918_thumb.j

Modificat de radioman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai pune poze horror, ca ma ia durerea de inima, cand stiu ce ma asteapta. Macar a mea n-o fo luata de noua si nu am intretinut-o eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari, nu am mai postat de mult aici...

Va spun si eu cum stau: BXE din 2008, cu schimburi de ulei la cca 8000 km - de doua ori pe an, Castrol edge 5/40. Schimbat distributie la 90.000 si camele aratau bine acum cca 6 luni. Acum am 101.000 si cand schimb suruburile injectoarelor o sa verific din nou camele...

In cazul lui Lucian.1950, eu as fi verificat presiunea la ulei. E pe lista mea pt urmatoarea verificare. La relanti ar trebui sa avem minim 1 bar... Daca nu, apare uzura.

Parerea mea e ca asta e prima verificare de facut la 80-100 de mii km... Presiunea la ulei. Se face usor si spune tot despre uzura cuzinetilor si/sau starea pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare, de ce schimbati asa des suruburile injectoarelor?este o operatiune normala?cu ce anume ajuta? daca eu am injectoarele in parametri normali gen intre 0.4 si 0.7 (maxim) trebuie facuta operatiunea asta? nu are si efecte negative?gen nu uzeaza prematur chiulasa? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suruburile la injectoare sunt supuse unui stres permanent (injectoarele se misca in chiulasa si deci suruburile sunt supuse la alungire). Astfel incat in timp jocul injectorului se mareste si are repercursiuni asupra gaurii in care sta in chiulasa, afectand canalele de tur-retur motorina si ducand la lipsa etanseitate, etc.

La 100.000 km daca schimbi suruburile, previi jocul excesiv al injectorului. E drept ca in majoritatea cazurilor motoarele merg pana apar probleme fara sa le fie schimbate suruburile.

Dar nici nu strica.

Sunt destui pe aici pe forum care au rezolvat multe probleme cu aceasta inlocuire de suruburi injector.

 

Stefan_B

Presiunea de ulei nu prea este o problema intalnita la 1.9 tdi, decat in cazuri cu totul izolate si cu circumstante (ulei neschimbat la timp, ulei prost, reparatii la motor cu silicon care infunda diverse canalizatii etc)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si daca eu am 270 000km, posibil sa nu fi fost schimbate niciodata bolturile, ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preventiv poti sa le schimbi sa stai linistit .Cu ocazia asta faci o verificare la tacheti si axul cu came sa vezi in ce stare se afla la acesti km. este posibil sa gasesti ceva uzuri, sa ai o idee despre ce te asteapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stefane, eu cred ca exagerezi cu schimbul de ulei la opt mii si cu distributia la nouazeci de mii. Cit priveste presiunea uleiului, daca masina nu mi-a dat nici-un semn, de ce sa o fi facut ? si cind ?

Andrei, esti primul pe care il aud ca injectoarele se misca in chiulasa ( si sincer nu prea cred asta) si ca trebuie schimbate suruburile preventiv...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luciane, inseamna ca nu ai vazut niciodata injectoare demontate.

Da, este o problema a injectoarelor PD, se misca in chiulasa in jos si in sus (succesiv sub actiunea camei si sub actiunea exploziei).

Problema apare datorita modului de fixare in chiulasa, si anume doar cu un surub (deci doar dintr-o parte, ceea ce permite un fel de pivotare extrem de mica a injectorului)

In pozele urmatoare se vede zona din injectoare unde se freaca de chiulasa.

in ultima poza, cele 2 injectoare din partea dreapta nu prezinta semne de uzura pentru ca pe partea aceea se prind cu ajutorul surubului + blocatorului.

 

post-17228-0-10255900-1410723386_thumb.j

 

post-17228-0-18246000-1410723375_thumb.j

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine baieti inseamna ca trebuie sa trec pe lista pe langa desfacut motor si verificat uzura, bagat ulei 2T in motorina sa cumpar si sa schimb si aceste bolturi, oare ce mai descopar ca trebuie sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la 270.000 ai urmatoarele ( posibile ) probleme :

- garnituri injectoare + suruburi

- pompa tandem

- ax came + tacheti + cuzineti

- turbo uzat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor.eu am bxe cam 200k,masina o am de un an de zile si am scimbat la ea 2etriere pe spate,kit ambreiaj valeo si nu in ultimul rand faimoasa axa cu came.tachetii si cuzinetii ,care costa in jur de1400 de euro in afara tarii.imi spuneti si mie care suruburi de la injectoare trebuie schimbate,ca mi am bagat si eu nasul pe la inj si le am mai schimbat.merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Sunt nou pe forum, si sunt in cautarea unei Cctavii 2 (1.9 sau 2.0) s-au Passat B6 (preferabil 1.9, din ce am mai auzit si citit 2.0 an 2005 - 2007 este cu foarte multe probleme)

Am citit acest topic de la inceput si obs. ca marea majoritatea a posesorilor au 1.9, sunt fiabile si nu au mari probleme.

Despre 2.0 BKD cine m-ar putea ajuta cu ceva sfaturi, daca sunt probleme cu pompa de ulei (ax), injectoare, etc.

Am obs. ca la passat 2.0 TDI sunt mari probleme la pompa de ulei si injectoare.

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!