Jump to content

Fiabilitatea motoarelor tdi pompe duze 1.9 si 2.0 l


PTDA
 Share

Postare recomandată

Cred ca ai scris gresit in prima parte a postului...15w40 nu avea cum sa fie sub nici o forma...si mai ales cu 505.01 :D

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:beer: 5w40. ce ochi de critic literar ai.Fac corectura acum, daca mai pot

Modificat de blue_eyed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cand am citit 15w40 la PD..si revizii la PORO ma luase inima :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Motor 1.9 bkc pd , aprox 270 mi km  , schimbat volant de 2 ori , urmeaza o curatare si probare pe banc a injectoarelor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut

motorul meu este 1,9 tdi BKC

destul de multumit de el la km care ii am ,in jur de 500k

schimbat o data ax  cu came si tacheti

ulei la 10k,castrol(mare atentie de unde il luati)am avut surprize neplacute la un schimb

curand cred ca urmeaza sa schimb turbo si poate ambreiajul

mare atentie la consumabile si ulei

bafta

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ne faci si noua niste poze sunt tare curios cum arata masina la 500k , mai ales la bord sa se vada km , scaun sofer, etc.

 

daca zici ca ai schimbat doar ax cu came si tacheti, e ok. si nu ai mai schimbat pana acum nici turbo si nici ambreiajul? banuiesc ca mergi mai mult afara. stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

500k !? wow !!!

  mirarea mea nu este pt cei 500k eu am spus ca am mai vazut masini cu motoare PD cu km din astia , ci pt faptul ca din poust-ul tau deduc ca ai inca turbo original... de ambreiaj nu mai vorbesc !!! daca e asa esti ori un mare norocos, ori... ai un stil de condus din care ar trbuii sa invatam toti

Modificat de blue_eyed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interiorul nu e chiar ok 

s-a dus vopseau cauciucata de pe mai multe butoane.

au aparut greieri prin portiere si bord(am gasit suruburi desfacute in bord).

parbriz schimbat de 2 ori,capota trebuie revopsita.

Si da,80 la suta din km masinii au fost facuti pe autostrada.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curios, la cati km ai schimbat axul cu came si tachetii?

 

Merci.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei la 10k,castrol(mare atentie de unde il luati)am avut surprize neplacute la un schimb

 

 

 

legat de ulei, vream sa fac o precizare. stiu ca se tot discuta pe tema asta in alte topic-uri dar am zis ca e ok daca vin aici cu un feedback legat de calitatea uleiului si aici

de cca 5k  folosesc un Edge 5w40 cumparat din Germania 72e/bidon 5l. Dupa km astia pot afirma clar ca motorul este mai silentios la pornire dimineata(a pornit extrem de usor si la -10), plus ca atunci cand e cald suna foarte bine motorul(vb nevesti-mi, zici ca e noua tata!), iar in km astia nivelul pe joja a scazut foarte putin sub minim. Daca pana aveam un ''consum'' de cca 500ml intre schimburi, estimez ca ''tura'' asta nu voi depasi 200-300ml(pana la cei 15k). Conteaza foarte mult in ecuatia fiabilitati motorului ce-i dai sa digere, asta e clar!

salutam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tody87, on 24 Mar 2013 - 10:41, said:

ulei la 10k,castrol(mare atentie de unde il luati)am avut surprize neplacute la un schimb
mare atentie la consumabile si ulei


Tu de unde ai achizitionat uleiul? Din Romania sau din afara? Intreb detaliile astea pt ca si eu am 1.9 TDI BKC, deci sunt direct interesat. Turbina este KKK sau Garret? Daca este KKK e o minune ca a rezistat atatia kilometri. Eu am 79.000 km si turbina mea KKK originala are deja un usor siuerat la acceleratie in jurul turatiei de 2000 rpm, pana ajunge apa la 90 de grade. Dupa aia nu se mai aude nimic. Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca nici Garrett-urile care exista pe BXE, BKC nu sunt neaparat cu mult mai bune. Mie mi-a picat la 60k si era Garrett...Chestia cu suieratul la rece am intampinat-o si eu, dar tind sa cred ca era din cauza uleiului..pt ca dupa ce l-am schimbat nu a mai facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cowboy, ce ulei ai folosit de ai scapat de suieratul la rece? Masina mea a venit cu ulei Vapsoil 5W-30 507.00 din Germania. Eu cand am facut schimbul in Romania am pus Aral High Tronic 5W-40 505.01. Cu amandoua uleiurile a facut la fel. Oricum suieratul nu este deranjant, dar e sesizabil pana se incalzeste motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius_magherca

Bxe urile ce turbine pot avea? Doar Garret sau KKK?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am Borg Warner pe BJB si 200 000 km fara nici cea mai mica problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cowboy, ce ulei ai folosit de ai scapat de suieratul la rece? Masina mea a venit cu ulei Vapsoil 5W-30 507.00 din Germania. Eu cand am facut schimbul in Romania am pus Aral High Tronic 5W-40 505.01. Cu amandoua uleiurile a facut la fel. Oricum suieratul nu este deranjant, dar e sesizabil pana se incalzeste motorul.

 

Am pus atunci Castrol Magnatec Diesel 5w40 cu certificare 505.01. Astia de la Castrol tot il lauda ca e un unei care protejaza f bine la rece..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o intrebare,dupa numeroase cautari si sfaturi am ajuns ca mie mi se potriveste cel mai mult Skoda Octavia II 1.9 TDI 105 CP...

Ce tipuri de motoare sunt si care sunt cele mai bune si cele mai proaste?

La ce trebuie sa ma astept din partea fiecaruia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca cel mai fiabil 1.9 TDi pe o2 ar fi BJB...   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AzoiteiAndrei

Andrei stii cumva ce ani de productie au fost? Auzisem ca cele de prin 2005-2006 au ceva probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am BJB din 2004 (a fost printre primele Skoda OII cumparata din Romania) si va spun cu mana pe inima ca altceva mai bun chiar nu avem ce sa iau. Masina are aprox. 200 000 de km facuti pe drumurile patriei fara absolut nici o problema. Parca au fost ceva probleme cu niste turbine pe la BJB (cele echipate cu turbine KKK), eu de exemplu am pe masina turbina de la Borg Warner. 

 

PS: Vezi ca BJB-ul e EU3 ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AzoiteiAndrei

Euro 3 ai vrut sa zici?!?!

Dar cele de prin 2006-2008 au ceva probleme?

Normal mi s-ar parea sa fie mai fiabile masinile mai noi ca an (la acelasi model-octavia 2, in speta)! De obicei cand apare o masina noua primele modele au eventuale probleme, dupa care se rezolva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motor s-ar putea sa nu mai fie asa de fiabile, pentru ca dupa 1 ianuarie 2007 le-au facut Euro 4.  adica BJB EU3 a devenit BXE EU4, capatand niste mici probleme pe drum... 

Insa si BXE sunt destul de fiabile, la km putini si intretinute corect.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este diferenta dintre motoarele 1.9 TDI BJB si BXE?

Cum pot afla ce turbina se alfa pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!