Jump to content

Fiabilitatea motoarelor tdi pompe duze 1.9 si 2.0 l


PTDA
 Share

Postare recomandată

s-a spus si mai sus...

 

BJB - Euro 3, mai fiabil si mai simplu,  cu clapeta mecanica de cut-off, etc

BXE - Euro 4, putin mai complicat ( de exemplu are in plus un racitor pe apa de gaze EGR, clapeta electronica de cut-off) 

 

BJB are turbine KKK si Borgwarner

BXE are Garret honeywell

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor, am si eu de cateva luni un Touran 2.0 BKD din 2004 cu 182k. La ultima revizie adica pe la 174k a fost schimbata distributia si filtrele. Motorul merge perfect, am cutie DSG care e impresionanta. As vrea sa stiu daca e vreo problema daca conduc tot timpul in modul "S" ( nu conduc prea sportiv dar nu imi place ca in modul "D" schimba prea repede 1300-1600) maine urmeaza sa schimb un injector pt ca posneste cam greu si cam "tremura" in ralanti, dar merge si trage ca una noua. In rest nu am nici un fel de problema cu ea, sper sa ma tina muuuult fara cheltuieli

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nicio problema daca mergi in S in afara de consum si ce mai tine de folosirea turatiilor mai ridicate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul nu e mare ( chiar deloc) undeva la 6-6.5 dar demulte ori scade si pe la 5-5 jumate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am fost la service ieri si mi`a zis ca am dus suportul central al motorului cel care este dedesupt de motor... Cei de la piese mi`au spus ca sunt 2 de tip sandwich?? Ma paote ajuta cineva ?

Am o Octavia 2 BKD 2005

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,ma tot bate gandul de o Octavia 2-RS 170 cp diesel,ce imi puteti spune de acest motor,merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2007-2008.este euro 4,probleme ceva la motorul,la ce sa ma uit?merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AzoiteiAndrei

Uita te mai bine la cele fabricate in 2008 ca au motoare common rail, nu mai au vestitele probleme cu injectoarele si trag mai liniar! Ca sa verifici daca e common rail codul motor trebuie sa fie format din 4 litere si nu 3 ca la pd! Ai grija ca unii iti spun ca sunt fabricate in 2008 dar ele sunt de prin 2007 asa ca cel mai bine te uiti la codul motorului!

In rest din ce am citit si eu pe forum ar mai fi si filtrul de particule: il omori daca o conduci numai in oras!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar este euro 4 si 2007 si 2008?alte chestii la care sa mă uit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AzoiteiAndrei

Cele din 2007 sunt euro 4, iar la octavia motoarele common rail sunt euro 5 din cate stiam, dar la rs nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare.cred ca postez unde trebuie,

Problema mea sta in felul urmator:

Am remapat passatul bkc .105 cp din 2006 dar nu a iesit cum trebuie in sensul ca masina nu trage cum ar fi remapat si mai mult mi-a dat si multe probleme.consum mare, mers prost, fum negru, plafonari si cea mai urata faza fum alb.am fost la mecanic si mia spus ca trebuie schimbata turbina.banuiesc ca a zapacito proasta remapare ca altfel nu imi explic, mergea bine nu scotea fum si nu avea nici un fel de zgomot.acum fluiera, bazaie,intra in suturi si scot fum alb.am gasit o turbina de pe un audi a3 din 2009 cod motor BLS tot 105 cai dar masina avea si FAP.

Intrebare:este compatibila 100% cu motorul meu BKC fara fap?

Ce diferente sunt intre ceke 2 turbine, plusuri si minusuri.cum se deomnteaza /monteaza?

E mult ca si prez 250 euro avand in vedere ca masina donatoare avea 74 mii km.

Trebuie sa ma duc eu sa o demontez de pe motor, la ce trebuie sa fiu atent? Cum o controlez?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce faceti voi tuning si nu va puneti motorul la punct?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu nu stii ca asa se poarta in 2014? prima data cand iei masina, ignori total bucsele/motorul/revizia. ca sa nu mai zic de o mentenanta pt minunata clima din romania cu ceva ceara de protectie pe la praguri, iti comanzi niste jante de 18, o suspensie reglabila la 500ron si niste cai, si cand ajungi la semnul de uzura la anvelope le vinzi si iei altele.

 

Ia legatura cu Cipos, il gasesti si pe google, o sa-ti spuna ce e de facut cu turbina actuala.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un log in mers, apoi harta originala inapoi pe motor, iarasi log, pui motorul la punct si, daca nu esti multumit, alta masina. Sau schimbi motorul cu unul mai fortos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niste raspunsuri criminale.motorul este pus la punct,prima mea grija cand am cumparat masina a fost sa schimb distributia, test de amortizoare, articulatii ,cauciucuri noi si dupa sa intamplat sa imi cada axa cu camme care a dus la schimbarea ei inclusiv culbutori supape garnituri si tot ce inseamna chiulasa..chiar daca nu era nevoie.dupa 2 ani de 105 cai stock mi-a suras ideea de a avea mai multa putere si din recomandari am remapat-o doar ca nu au reusit sa imi remapeze corect ecu.
Aveam nevoie de un raspuns pentru compatibilitatea turbinelor BLS CU FAP Si BKC FARA.
 

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca turbina si-ar reveni imediat daca anulezi remaparea. Si daca pui alta turbina iti dai seama ca face la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele astea 1.9 tdi sunt sensibilitati la ungere dupa remapare, cunosc cazuri care au abandonat ideea pe acest cnsiderent. E riscant de facut asta, cad ele motoarele si netunate daramite dupa ce le modifici parametrii initiali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are treaba softul cu ungerea

pentru inceput pune inapoi softul original

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns, chiar azi schimb un pic ecu sa vad daca face la fel..am zis schimb ecu pentru ca mai am unul de a3 tot 105 cp remapat care mergea mai bine pemasina in senaul ca tragea mai bine si aveam consum mai bun.

Sa incep cu inceputul :

Cand m-am hotarat sa remapez masina am apelat la VOINEA care mi-a recomandat un baiat cu care colaboreaza el din italia (eu fiind In ROMA) am fost la el si l-am intrebat daca poate sa imi faca remaparea fara sa imi afecteze motorul sau parti ale acestuia la care a zis ca softul lui Voinea e SAFE.ok a bagat el sculele acolo si incercand sa bage hartile mi sa blocat ecu (asa mi-a spus) si nu mai e nimic de facut cu el..am cumparat un ecu de a3 de prin 2009 tot de 105 cp care la pus remapat pe masina, tragea bine mergea bine dar nu functiona bine in sensul ca nu functiona aerul conditionat, pilotul autoumat si imiramaneau stopurile pe frana aprinse.nu a reusit in nici un fel sa ii dea de cap si a trebuit sa comand un alt ecu de passat bkc din germania exact acelasi cod care era cel original de pe masina mea, m-a ajuns ecu la remapat si pe asta dar masina nu mergea deloc cum trebuie parca nici nu era remapat, pe langa fum negru si plafonari, a incercat sa bage gestiunea motorului de pe ecu de a3 pe ecu comandat din ge cu cod piesa ca cel original si masina imi facea problemele mentionate mai sus:stopuri frana aprinse ,nu aer cind si pilot automat.mia bagat alte harti pe ecu meu de passat luat din GERMANIA exact ca cel care era original pe masina si mia zis ca ia dat nush ce impuls pentru pornire usoara de la egr.masina Merge intr-adevar un pic mai bine dar a inceput cu un bazait la tuebina si aceleasi plafonari pana in 2200 ture dupa care turbina intra.incet incet sa accentuat zgomotul de la turbina pana a inceput sa scoata fum alb albastrui si scoate zgomot urat dar intrand cand si cand.acum am dus-o la mecanic si mi-a zis ca trebuie sa schimb turbina fara sa o demonteze sau sa se uite la ea.am gasit o turbina de pe un a3 din 2009 Cod motor bls cu FAP masina cu 74 mii km de pe care am luat si cutia de viteze.sper sa o scot la capat pentru ca baiatul care mia remapat masina a zis ca impreuna cu Voinea o scot la un capat.mi-e teama ca schimb turbina si o crapa si pe asta.ce credeti ca trebuie sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa lasi dracului tunareala. Ai vazut ce s-a intamplat, tot nu te potolesti. Daca ai bani de spart, da-i bataie. La a mea nu ma intereseaza decat sa functioneze asa cum e acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a face remaparea am citit pareri pro si contra de mi-am facut ochii ca la broscoi si votul a fost pentru dupa o evaluare a site-urilor .acum ca m-am parlit am inteles ca tine de noroc, la care merge la care crapa cu caii astia in plus.acum ma gasesc in situatia asta si vreau sa schimb turbina revenind la softul original dar nu stiu daca e compatibila cu masina mea acesta turbina de pe Bls avand filtru de particule ma gandesc sa nu se pupe cu flansa de la evacuare sau altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca s.a stricat turbina.

tot din soft e treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa zic si eu. Treaba facuta prost, bani dati aiurea. Eu mi-s hotarat, nu mai fac nicio tunareala la motor. Las softul original acolo, ca e cel mai bine. Multi s-au fript cu tuning de coltul blocului, fara DYNO inainte si dupa etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e chiar asa luciane.

mai ales la 1.9 tdi softurile sunt foarte bine documentate si puse la punct.

rateurile sunt foarte rare si de regula apar din cauza unei defectiuni hardware la ecu.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!