Jump to content

Inspectia tehnica periodica - ITP


eradut
 Share

Postare recomandată

Cere...si ti se va da ! - de la statia care ti-a facut ITP-ul.. se distribuie dupa numarul de verificari efectuate ..dar mai sant si cateva in plus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ecusonul , adica "bulina", este obligatoriu de lipit pe nr de inmatriculare ...Amandoi au luat o amenda, proprietarul ptr ca nu avea ecusonul...

si cel care a facut ITP-ul ptr ca nu l-a lipit corect !!!!

In baza carui articol din Codul Rutier a fost amendat? Politistul verifica existenta consemnarii efectuarii ITP-ului pe certificatul de inmatriculare... Bulina respectiva o poate dezlipi un copil ori altcineva... Sau facem casco si pentru bulina? :Driver: Cred ca a fost amendat pentru altceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,trebuie sa fac si eu itp peste o luna.am o intrebare...mi-am pus jante pe 16 si nu le am trecute in talon

banuiesc ca ma resping daca ma duc cu ele,dar as vrea sa va intreb ce trebuie sa fac sa imi trec si dimensiunea 205.55 16 in talon,nu numai 195.65 15?

stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rudolf .. nu zic ca minti in cele spuse mai sus insa cunosc cazul meu ce te contrazice ! Cand am luat masina, in 2006 era pe leasing si cei de la leasing au facut ITP-ul initial fara sa lipeasca "bulina", punand-o in protectia de la talonul masinii .. dupa ce mi-am luat numerele definitive achitand leasingul am lasat bulina in talon, iar aprox un an cat am umblat fara ea nu mi-a spus nimeni nimic de sanatate.

Cred ca treaba cu "bulina" la control tine de "foamea" politistului sau daca e si comisie de RAR din aia mobila, cu noxe, faruri, samd. .. cu alte cuvinte chiar sa fii lipsit de noroc :(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cred ca se leaga de lipsa "bulinei". Eu am facut ITP-ul inainte de a face omologarea masinii la RAR, deci inainte de inmatricularea pe numele meu. S-a intamplat in Ianuarie, ac. Intradevar cei de la statia ITP mi-au lipit bulina respectiva pe placuta spate, dar cand am schimbat numerele l-am intrebat mister policeman de la ghiseul de inmatriculari despre problema asta si mi-a facut un semn ca nu-i importanta. Umila mea parere e ca ar fi un scenariu de film absurd, gen "Brasil", sa ai itp-ul trecut in talon, in termen, iar ei sa te amendeze pentru lipsa abtipildului respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rudolf .. nu zic ca minti....

Cred ca treaba cu "bulina" la control tine de "foamea" politistului sau daca e si comisie de RAR din aia mobila, cu noxe, faruri, samd. .. cu alte cuvinte chiar sa fii lipsit de noroc :rolleyes:.

Si despre asta ce zici :

Legea nr. 373 din 13 decembrie 2005 privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr.

40/2005 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 81/2000 privind

certificarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rudolf, ai dreptate. Daca respectam litera legii trebuie sa ai lipit ecusonul respectiv. La fel ca si in cazul rovignetei. Daca judecam legea in spiritul ei, faptul ca poti face dovada ca ai ITP valabil, sau in exemplul dat de mine, ca ai platit taxa de drum, te absolva de pedeapsa. Cei care te sanctioneaza pt. asta sunt acoperiti legal, dar nu au vocatie pt. meseria de politist, ca sa ma exprim elegant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cat e franciza RAR pentru statiile ITP?

Inca nu am aflat ceva exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca speri la un raspuns pe aceasta tema, poti deschide un topic nou. Aici nu face obiectul discutiei. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut si eu ITP-ul de dimineata (la un dealer de-al concurentei :icon_thumright: ). Am stat acolo fix 30 minute. Vorbisem de ieri si mi s-a spuns a ajung pe la 8:30...zis si facut.

Testat amortizoaare, frane, lumini, test de rampa..totul ok.

Testul noxelor acum...domnul de acolo mi-a spus ceva de genul: stai inistit ca stiu cum sa fac testul fara sa ti-o turez blana, ca nu e normal (Jos palaria!). Asa a si facut, totul a iesit in parametri.

M-am bucurat ca le-a pasat de motorul tractorasului, desi e scris mare de la RAR ca nu sunt responsabili in caz de ceva probleme in timpul testelor.

Singura obiectie a fost legata de cauciucurile 235/45/r17 in loc de 225/45/r17 si m-au sfatuit sa le schimb cu dimensiunea din CIV.

Nu s-au luat de pleoape sau de folie de pe geamurile fata (e adevarat ca seamana mult cu privacy glass oem).

Pretul nu e tocmai mic (200lei), insa a meritat pe deplin. Cine e interesat, PM pentru contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu ITP-ul la AutoCobalcescu, pe strada cu acelasi nume. 100Ron, fara spaga, nici nu parea cazul ca se putea da. Au verificat foarte atent masina, mai ales pe partea de bucsaraie (poate si pentru ca e service renault acolo :D ) si a durat in total cam 45 minute. Aveam un bec ars pe faza lunga, dar m-au lasat sa-l schimb pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad aici ca sunt tarife diferite pentru inspectia tehnica 200 ron, 100 ron....eu am platit 140 de ron pentru o masina.

Nu este un tarif standard?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[quote name='DragonBallz' Nu este un tarif standard?

NU ! nu exista un tarif standard , exista un tarif recomandat de RAR, exista o cota de franciza impusa de RAR, dar

in rest preturile sant dictate de piata locala. Fiecare statie isi are propriile cheltuieli ( salarii, metrologie, chirii,

impozite, gaz, curent... etc ), ca atare isi calculeaza propriile tarife.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La Cobalcescu difera preturile:

- la cel de pe strada Cobalcescu e cel mai scump: 100 RON

- Cobalcescu Splai: 80 RON

- Cobalcescu Ghencea (str. Valea Oltului): 70 RON.

Acum sa va spun ce am patit eu la ITP (facut azi la ultimul Cobalcescu din lista). Fiindca in CIV am la dimensiunile anvelopelor doar varianta 205/55/R16 iar eu am pe masina 195/65/R15, jante originale de fabrica Avus II, am fost la un pas sa ma respinga din cauza asta... Au spus ca RAR a introdus norma asta acum 2 ani (la mine e al 3-lea ITP de cand am masina si nu s-a mai luat nimeni niciodata de dimensiunile rotilor).

Cica acum ar trebui sa ma duc la RAR (voluntari) sa-mi treaca si dimensiunile 195/65/R15 in CIV. Cand am ajuns acasa m-am uitat pe traducerea legalizata a brief-ului si acolo sunt trecute clar ambele dimensiuni, dar probabil idiotul ala de la RAR (sau de la aitilop) care a completat CIV-ul dormea in tenisi si acum ma pun pe mine pe drumuri pentru nimic. Culmea e ca in talonul vechi aveam ambele dimensiuni, dar acum am talon nou pt. ca mi-am schimbat domiciliul si oricum nu ar fi contat ce scrie in talon, ci doar dimensiunile din CIV.

Revenind la ITP, din pacate am si un rulment stricat pe spate si oricum am "picat" ITP-ul (altfel il treceam si cu rotile astea, dar ca "gest de bunavointa" din partea alora - ce nu suport eu chestiile astea...).

Voi ati mai pomenit asemenea tampenie? Sa te respinga la ITP cu roti din fabrica 195/65/R15 pe motiv ca nu ai dimensiunile trecute in CIV???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hehe, exact aceeasi poveste am avut-o si eu, doar pe parte de RAR

am mers cu scandal ca nu au trecut TOT ce s-a tradus, s-au dus cu CIV si au facut completarea; in talon au ramas rotile de 16 si merg cu o copie a CIV, pentru orice eventualitate (a se citi organ)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Ploiesti recomand statia ITP de la Rompetrol (fostul Petros) in bariera Bucov.

Pretul pentru autoturism este 85 ron, indiferent banzina sau motorina iar daca te duci dupa ora 12 este liber.

Am fost cu un Passat 2.0tdi (74k) si un Touareg 3.0tdi (160k) si am trecut fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am platit 75 lei pentru masina din semnatura. In Targu mures.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Bucuresti recomand TIMAS service (sub pod Fundeni). ITP pentru autoturism diesel 120 ron. Am fost sambata la ei si totul a decurs rapid si fara probleme. Nici masina nu a fost chinuita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt craiova ,statia itp din curtea service-ului fiat automonza,langa liceul cfr am platit acum o luna 85 lei la 1.9 tdi, rapid si fara bataie de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Cobalcescu difera preturile:

- la cel de pe strada Cobalcescu e cel mai scump: 100 RON

- Cobalcescu Splai: 80 RON

- Cobalcescu Ghencea (str. Valea Oltului): 70 RON.

Voi ati mai pomenit asemenea tampenie? Sa te respinga la ITP cu roti din fabrica 195/65/R15 pe motiv ca nu ai dimensiunile trecute in CIV???

Iata ce spun reglementarile ( RNTR-1 ) :

Stare, fixare anvelope Inspecţie vizuală a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Campina la IATSA e 50 RON, nu e coada si poti sa bei si un ceai de lamaie bun rau!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am zis sa fac si eu ITP-ul si dupa ce am citit aici am dedus ca preturile difera.

Dupa cateva telefoane iata ce a rezultat, astazi 25 mai 2010. Preturile sunt in RON, pentru auto 1,9 TDI.

150 Avia motors pantelimon

140 Auto marcus pantelimon

120 Midocar Vitan

75 ELCARGID BUZAU

Se pare ca noi, posesorii de autoturisme din Bucuresti suntem prosti rau de tot daca am ajuns sa fim taxati dublu fata de provincie pentru un ITP.

Am hotarat sa fac ITP-ul la Buzau ca si asa am drum pe acolo.

Sfat pentru toti bucurestenii: Nu va mai duceti la service-urile astea de speculanti din capitala ci apelati in provincie, atunci cand aveti drum pe undeva, ca sa imbinati utilul cu placutul.

Scuze daca m-am cam aprins dar e si normal cand suni si vezi ca astia au impresia ca mai nou, caruta cu prosti s-a rasturnat la Bucuresti.

Modificat de 1QUATTRO9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi, Midocar sos de Centura, Bucuresti, 110 ron, absolut nici o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ITP Ilioara, 130 lei ITP dupa ce-am schimbat furtunele de la frane la mecanicul meu (70 lei x 2 pe spate Delphi + 50lei X2 pe fata ATE + 35 lei lichid de frana ATE + 100 lei manopera)

In rest totul ok

Modificat de blueyed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1QUATTRO9,

Good idea!Dar ce faci daca te intorc aia la Buzau?Ca zice ca nu ai voie sa mergi in alta parte in cazul in care te resping cu ceva!Trebuie sa finalizezi ITP-ul la aceeasi statie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!