Jump to content
eradut

Inspectia tehnica periodica - ITP

Recommended Posts

xpert

ITP la o statie privata din Campulung. Cost: 78 Ron. S-a purtat frumos cu masina fara sa ii spun nimic. Un singur mic inconvenient: Cand sa-mi dea actele ca sa plec, apare pe calculator: vehicul retinut pentru reinspectie la ora x. A trebuit sa astept cam 30 min sa vina un inspector RAR si sa reinspecteze masina. Dar s-a uitat la ea si atat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
godoroja

ITP la Radacini de pe Sos. Ferdinand colt cu Avrig. 150 ron. Orice masina face, chiar si 4x4 a zis.

D-l Sandu Nicoara : 0740.10.25.77

Share this post


Link to post
Share on other sites
blackmilk

Ce stiti? ITP-ul trebuie facut sau este conditionat de localitatea de domiciliu sau de judetul de inmatriculare?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marius

Nu este nicio restrictie. Poti sa-l faci in orice localitate doresti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
roughneck

expira ITP , masina e in leasing, se poate face ITP ul oriunde sau neaparat la dealer?

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Troy

Se poate face la orice statie ITP , autorizata RAR.

Vis-a-vis de "repercursiuni", nu mai fiti asa de siguri, ca nu sunt. Vorbesc de motoare diesel.

Pot da unul sau mai multe exemple :D

Eu sunt patit cu un motor de 2.5 , V6 TDI, dupa o asemenea forja au inceput sa bata culbutorii, va dati seama ca axele cu came s-au dus, la inceput era abia perceptibil, in timp sa accentuat. Rezultatul 4 axe cu came si vreo 10 culbutori dusi :rr: Masina avea pe atunci 120.000 Km. la bord.

Pe bordul meu "zona rosie", incepe pe la 4700 rpm., la ITP o duce la 5800 rpm., asta in gol, in mod cert numai bine nu-i face motorului o forja in gol de genul asta.

Eu recomand inainte de ITP sa se faca schimbul de ulei si consumabile, iar dupa aceea mers , eventual pe autostrada cca. 100 Km. cu 3000 rpm., eventual in treapta 4, pentru curatarea evacuarii si eventual a injectoarelor.

Abia dupa aceea se face ITP-ul.

O sa constatati ca nu apuca sa o tureze decat odata si iese din prima, la noxe :)

Ar mai fi de recomandat, daca masina se apropie si de termenul de schimbare a distributiei, sa luati in calcul si aceasta.

Edited by Troy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Inseamna ca ECU motorului tau avea ceva, deoarece la mine oricat as vrea nu pot sa o trec de zona rosie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gHapciu
expira ITP , masina e in leasing, se poate face ITP ul oriunde sau neaparat la dealer?

multumesc

O poti face oriunde. Nu stiu sigur daca ai nevoie si de imputernicirea de la leasing... Nu mi se pare necesar, insa nu stii niciodata ce le vine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DragosR

daca masina e pa persoana fizica, care este, e nevoie si de CIV, cel putin mie mi s-a zis sa nu vin fara el desi ma stiam cu cel ce a facut revizia.

blocatul masinii cred ca se face aleator, pentru ca toate statiile lucreaza online cu Bucurestiul

Share this post


Link to post
Share on other sites
misu tdi

Am facut ITP-ul astazi. Golfuletul a trecut cu brio. Opacitate gaze, media de 0,4 , turata la 4900 rot/min :D , asa scria pe bonul care l-a scos testerul.Frane, ok, doar ca mi-a zis sa folosesc mai mult frana de mana.

Am crezut ca o sa sara pistoanele din motor, eu nu l-am turat asa niciodata. Nu mi-a placut, dar asta e procedura.

Share this post


Link to post
Share on other sites
luz88

salut!

e prima data cand postez pe vwforum si nu vreau sa iau ban sau alte chestii de astea pt k is offtopic...

dar! maine tre sa merg in voluntari la RAR si nu stiu ink daca tre sa platesc la ei dupa ce fac verificarea sau trebuie sa platesc in alta parte gen trezorerie sau stiu eu pe unde...

dupa cum ati ghicit sunt in bucuresti si in sfarsit sper sa inmatriculez golfuletzu...un V din 2007, 1.6, 102 CP...

va rog mult sa imi raspundeti si scuze daca mesajul meu a deranzat pt ca a fost postat aici.

Avertisment

Te rog sa citesti si sa respecti Regulamentul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marius

Taxele pt operatiunile efectuate de RAR se platesc la caseriile lor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RRS

Am platit 85 de lei, acum o saptamana. Au crezut ca e euro 4 :lol: E e3 :P

Am platit 85 de lei, acum o saptamana. Au crezut ca e euro 4 :) E e3 :) Doar nocxe si frane 9in stare buna, daor acum 5000 am schimbat placute si discuri+lichid), nu ca la maisni vechi...si roti si becuri :D si are aparatura nou-nouta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
garfield

110 lei la IRMEB in Vitan! OK!

Share this post


Link to post
Share on other sites
pronet

Am o intrebare referitoare la efectuarea ITP - am un semnalizator spart - cel din bara (la masina din semnatura), becul insa functioneaza normal. Ce parere aveti: risc sa ma respinga pentru asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
radu sarbu
Am o intrebare referitoare la efectuarea ITP - am un semnalizator spart - cel din bara (la masina din semnatura), becul insa functioneaza normal. Ce parere aveti: risc sa ma respinga pentru asta?

E un mic risc ..depinde mult si de dispozitia celui care face ITP-ul.

Cu toate ca eu cred ca atat timp cat functioneaza ... nu ar avea ce sa spuna.

:) Safe

Share this post


Link to post
Share on other sites
shimano

@pronet: Daca face figuri incerci sa vorbesti frumos cu el si eventual ii dai de o cafea si chiar poate sa treaca cu vederea acest lucru.

Haideti sa va spun cat de usor poti trece ITP-ul la RAR. La masina mea a verificat doar sistemul de franare, nu au verificat nici frana de mana, nici directia si nici nu s-au uitat macar in portbagaj sa vada daca am trusa, triunghi si extinctor (ultimul era expirat). Ei bine asta s-a intamplat odata cu omologarea masinii si eliberarea C.I.V. si chiar daca e masina relativ noua (2005) putea sa fie data peste cap si sa nu mearga bine nimic la ea. E bine macar ca avea inspectia tehnica din Germania (TUV) facuta in iulie si stiam ca nu are probleme. Asa ca daca treceti pe la RAR cu o masina nou adusa din strainatate si relativ noua trebuie sa aveti in regula frana si directia si sa nu fie tare lovita ca mai mult ca sigur ca va trece. In fata mea era o masina din 2007 care nu avea airbag in volan, panoul interior din usa soferului lipsea si de asemenea un prag - cred ca fusese adusa de la vopsit si a trecut fara probleme :D, probabil o stiau baietii...

Edited by shimano

Share this post


Link to post
Share on other sites
pronet

Am facut azi ITP-ul la o statie autorizata (Mihai Eminescu 57). Super de treaba personalul de acolo, si foarte operativi. Pret ITP - 140 RON (nu este inclus pretul pentru "cico" :D ).

Recomand cu incredere.

Edited by pronet

Share this post


Link to post
Share on other sites
roughneck

ihim intre gemeni si romana

merci pt info,

sa vad cand imi fac timp.

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Edited by Marius
Quote inutil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
laoo

Salut,

Saptamana trecuta am fost si eu la prima ITP pt masina din semnatura. Am fost la Timas Service si m-a costat 120 Ron. Am doar un singur lucru sa le reprosez si anume faptul ca am avut programare pt 10 dimineata dar nu s-a respectat si a trebuit sa astept pana la 11:30.

Share this post


Link to post
Share on other sites
msn2

de ce a costat atata?

ai facut si altceva sau s-a scumpit itp-ul?

eu am dat acum 2,5 luni vreo 80 lei si atata costa pste tot in galati

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy
Salut,

Saptamana trecuta am fost si eu la prima ITP pt masina din semnatura. Am fost la Timas Service si m-a costat 120 Ron. Am doar un singur lucru sa le reprosez si anume faptul ca am avut programare pt 10 dimineata dar nu s-a respectat si a trebuit sa astept pana la 11:30.

Trebuia sa-i spui lui Emil ca te-a trimis Cristi si se respecta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
puricele

facut ieri ITP la o statie autorizata (sherr) trecut fara probleme. Masina a fost "selectionata aleatoriu" si pentru control de catre un reprezentat RAR... rezultat, inca 30min stat de pomana....

Au verificat: noxe, frane, joc directie, joc tren rulaj spate, semnalizari, pozitie, lumini intalnire, faza lunga, stergatoare+stropitoare :), serie motor+sasiu, trusa, extingtor, 2 triunghiuri, apropo, cica de acum trebuie 2 triunghiuri, nush daca glumea, dar intamplarea a facut ca am 2 triunghiuri la masina :icon_cry:

Pret: 80ron, timp 1h:20m

Share this post


Link to post
Share on other sites
DragosR

e mai demult treaba cu alea 2 triunghiuri...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Riddler

Pai si de ce la masiniile care le cumperi acum, in secunda urmatoare, vin doar cu 1 (unu) pliabil ?! :cool:

Si alta intrebare, pt ce pana mea se verifica stropitoarele ?! :)

Edited by Riddler

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri