Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

trebuie verificat arborele, daca are probleme scade presiunea de ulei; de asemeni si pompa de ulei poate fii de vina. trebuie facut cu deamanuntul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the1myth: ai incercat sa faci o diagnoza sa vezi exact ce e defect?

Poate fi motorasul sau contactul de relantiu. Ambele se pot proba foarte bine la diagnoza la motorul 1.6 ABU.

nu am facut inca nici o diagnoza, acuma schimb corpu injector cu motoras, cu contactu de relantiu si cu totul,

vlad, am incercat sa scot mufa de la motoras, si pare sa se confirme 'diagnosticul': cu mufa scoasa din motoras, se comporta exact la fel totul, nici o schimbare => ar putea fi motorasul de relantiu sau contactul de relantiu.

revin cu info dupa ce l-am schimbat. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci cum am spus, am schimbat corpul injector cu totul si problema s-a rezolvat. intradevar motorasul doar era problema, dar pt siguranta am schimbat tot. multumesc pt ajutor :icon_thumright: :beers on me:

p.s: dorur, daca mai ai nevoie de 'material didactic' si daca treci pe la cluj, pot sa iti dau si motorasul meu...

Modificat de the1myth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Pt cei care au injectie digifant si schimba corpul de acceleratie sau curata clapeta sau scoate borna minus de la baterie trebuie readaptata cu vag-comul.Faza cu resetarea de la baterie nu functioneaza!Ieri am facut un experiment!

Modificat de sorin74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare domnilor!

Am un prieten cu un vento motor 1.6 si a umblat pe la suruburile de la clapeta de acceleratie(sunt 2 suruburi unul sus si unul jos care apasa pe motorasul de relanti) si a cam stricat relanti-ul.

Probleme:

1. Se poate regla relanti-ul la motoarele astea, sa stea la cald pe la 900 rpm? Mecanic sau cu vag-com?

2. Pana la urma cum se regleaza cele 2 suruburi? cel de sus si cel care apasa pe motorasul de relanti.

3. Surubul de sus are un capac si nu ajung la el...ce cap are acolo in interior?

4. Surubul de jos are un capacel rotund de plastic, acela trebuie indepartat pt a putea invarti de el? Ce cap are acela?

Modificat de Razvan_79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cum spui, sunt capacele acolo (3) si inca nu stii ce scula intra acolo (4), inseamna ca nu a umblat la ele. NU umbla. Pune mana pe manual si citeste. RTFM e sfant, inca...

Scrie clar in manual: Idle speed rpm 800

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan_79:

Chiar daca au capacele o minte luminata le poate altera foarte bine pozitia initiala cu ajutorul unui patent. Si asta fara sa dea jos acele capacele.

Dand de o parte regulatorul de relantiu, poti regla cum vrei relantiul cu ajutorul acelui surub de sub suportul cablului de acceleratie.

Poti regla la 1000, la 1100, 1500, la cat vrei tu in conditiile in care anulezi efectul regulatorului de relantiu.

Am pus si la 500 rpm si mergea motorul de zici ca era un urs care sforaia in barlog. ;).

Dar sfatul meu extra-calduros este sa nu te bagi la ele daca nu cunosti foarte bine injectia de benzina mono-motoronic (mono-punct) ca altfel ai sa dai peste cap si ai sa plangi sa aduci pozotia lor la starea corecta (de fabrica).

De curiozitate, ce cod motor este si ce simptome are motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa am umblat la relanty, indoind lamela aia cu un patent...dar oricat se schimba pozitia clapetei, cand surubul din partea de jos apasa pe contactul de la motorasul de relanti...turatia coboara automat la 750-800 la cald.

Daca anulez regulatorul de relanti problema este ca la pornirea la rece merge foarte prost si se opreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece se apropie sezonul rece si probabil unii veti schimba bateriile sau le veti formata (sau orice alta operatie care necesita decuplarea bateriei) aveti mare grija sa nu patiti ca mine - am demontat bordul saptamana trecuta (vineri) si ca sa nu fac vreo prostie am decuplat plusul bateriei.Am terminat treaba si am cuplat bateria la loc, doar ca am avut neplacuta surpriza sa constat ca Ecu nu mai comunica cu corpul de injectie (sambata dimineata nema soc automat, murit motorul la semafoare,dat in nas). Nu am avu t ce face ca am fost la nunta,duminica e duminica, asa ca azi dimineata am pus vag-ul pe ea si m-am pricopsit cu neplacuta eroare "0282 = Throttle valve positioner -V60" - motorasul de relanti.Dupa indelungi reglaje si adaptari am reusit,cu vag-ul conectat, sa refac comunicarea dintre Ecu si corpul de injectie. In manualul de reparatii se spune clar ca inaintea decuplarii bateriei se va deconecta obligatoriu aprinderea!Acum nu stiu daca se refera strict la contact (nu cred ca am avut contactul pus cand am decuplat bateria) sau la aprindere in sine(senzor hall,corp clapeta).Mentionez ca este al doilea Ecu (deci nu cel original) iar corpul de acc la fel, este de pe alta masina, le-am repus in legatura prin ajustarea surubului inferior (cel care apasa pe contactul motorasului) pana in momentul in care motorasul de relanti mi-a impins singur clapeta si a revenit singur inapoi, oprindu-se intr-o anumita pozitie.Imediat dupa asta, la citirea erorilor cu vag-ul am constatat ca nu mai exista nici una. Stiu ca nu este bine sa se umble la acel surub (mai ales daca este capsulat) dar la mine asa am reusit sa ii dau de cap.Cu optiunea de adaptare din vag-com nu am reusit nimic, fie nu stiu eu sa o folosesc fie chiar nu a functionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intotdeauna desfaci prima oara borna - (MINUS). Si cand scoti bateria dar si cand ai de efectuat diferite lucrari electrice la masina.

Cand pui o baterie noua pe masina intai pui borna + (PLUS) si pe urma pui -(MINUS).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca sunt eu berbec, ca am citit de n ori manualul de reparatii si nu am priceput o chestie la mintea cocosului...mersi colegul dorur, aviz incepatorilor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o SuperNova care imi face figuri incepand de 2 saptamani incoace: dimineata la pornire nu tine relantiul de loc, decat daca o tin turata din pedala de acceleratie cca. 20-30 sec. Apoi nu mai face probleme sa nu tina relantiul , numai ca in mers , daca o dau pe liber , scade turatia la 400-500 rot/min., cateodata isi revine , cateodata nu isi mai revine si moare. trebuie sa-i dau din nou cheie.

-am desfacut corp clapeta si l-am curatat; am desfacut motoras pas cu pas (inclusiv conul din cap)...nu am tinut cont la infiletare cate filete l-am desfiletat , l-am infiletat la maxim; am schimbat bujii , fise , filtru aer ; am pus silicon de cel negru la garnitura dintre corp clapeta si galerie; Dupa toate astea , nici o schimbare. Sa fie oare motorasul pas cu pas pe duca ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula asa e, dar mai sunt si alte elemente care influenteaza problema ta. De exemplu sonda de temperatura, sonda lambda, etanseitatea evacuarii, neetanseitate la vacuum, bujii, fise ( sa nu dea la masa).Electronica asta ne omoara, dar ne face si un mare bine : controleaza excelent amestecul aer- combustibil si ne scuteste de consumuri mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum nu stiu, dar Dacia are acelasi tip de injectie ca si VW? :blink:

@florin752010-iti recomand Dacia forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca un mic off topic sistemul e foarte asemanator, aceiasi senzori, monopunct, s.a.m.d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog ajutati-ma si pe mine cu o problema...motorul meu accelereaza cu intermintente, de exemplu intr-a doua la cca 1800 de turatii daca bag piciorul mai tare in acceleratie incepe si trepideaza toata, ca si cum i-ar taia din putere, ca si cum l-ar tine ceva...dupa care pe cand ajunge pe la 1900-2000 de turatii isi revine la normal si accelereaza constant. Care ar putea fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mi se pare normal pentru ca cuplu maxin are loc la 2800rpm si tu la cat ai schimbat din I in a II daca ai 1800rpm in a II?

Incearca sa te duci cu ea pe la 3000 rpm si apoi las-o pana pe la 2700 rpm si baga atunci piciorul in pedala .

Dca nu zic bine sa ma contrazica cine stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se pare normal.O subturezi,ceri prea mult de la ea pentru turatia respectiva si nu-i convine.Mai ales pentru un 1.4....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni nu se comporta ca si cum ar fi subturata...stiu ce inseamna aia, k nu am masina de ieri! V-am zis...imi accelereaza cu intermitente, smuceste, scoate sunete ciudate, nu ca si cum ar fi subturata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica scanteia de la a la z (bujii, fise, delco, capac delco, lulea delco) si vacuum-urile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci verifica fisele > eu am patit-o cu o fisa care le exterior era intacta si cadn am desfacut-o de tot era sarita de la locul ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult, si eu m-am gandit la asta...zilele astea o sa am timp sa ma ocup

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee cam ce ar putea sa determine relantiul la rece sa sara de la 1100 la 1500 rot/min de 3-4 ori si dupa aia sa se stabilizeze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasul pas cu pas, cred...sau daca nu regulatorul clapetei de acceleratie, dar cel mai probabil motorasul...stiu ca si eu am patit relativ la fel.

Multumesc pentru sfatul de mai sus in legatura cu verificatul delcoului si a fiselor de la bujii, am verificat si am constatat ca aveam o fisa scoasa de tot de la o bujie, doar ca nu iti dadeai seama daca nu trageai de ea:)). Am dat peste tot cu spray de contacte si acum vad ca nu mai face figuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc, eu am clapeta din aia electronica, daca e pe duca ma costa cat un sfert de masina.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!