Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

alex94 e cumva acelasi sunet ca acesta?

Ai reusit sa-i dai de cap?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
omu_negru84

Intrebare de 10 puncte: vag-com-ul face doar legatura intre interfata ecu si usb sau mai are ceva in plus(circuite el stabilizatoare, filtre etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
blacksheepgolf3

am un golf 3 1.6 ABU 75 cp .... am o problema cu el de 6 luni ... la inceput se tura de capul lui dupa care murea... sau pur si siumplu murea din senin (ori nu statea la relantiu)... am umblat prin servisuri de m-am saturat si am cheltuit o caruta de bani... am schimbat injectie , motoras pas cu pas ,filtre ,furtune, ulei, pompa benzina .... tot ce imi spuneau mecanici ca ar fi de bai... dar fara rezultat... au verificat sonda lambda,senzorul hall si toata partea electrica si cica sunt bune ... alte sfaturi ce sa mai fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat flansa de sub carburator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Imi pare rau ca ai fost pus sa schimbi atatea chestii la masina (sunt sigur ca multe din piesele care le-ai schimbat sunt inca bune,daca le mai ai).Trebuie verificata pe Vag-Com clapeta de acceleratie,urmariti parametri functionali si realizat o analiza completa a senzorilor, verificat vizual sa nu traga aer fals (furtune,flansa) dara daca ai fost la atatia mecanici ma gandesc ca nu prea sunt sanse de asa ceva.Sunt convins ca totul se rezolva din Vag si cateva mici adaptari.

Daca ai drum prin Sibiu te pot ajuta sa rezolvi problema.

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut am si eu probleme de ceva timp.. nu reusesc deloc sa i repar consumul la masina ( 17-18 consum ).. am inceput cu chestiile mai simple am schimbat filtre, bujii, sonda lambda, sonda temperatura si nimic.. acum am schimbat si tot corpul injector recent cu motorasul acela mic ..

azi am incercat o resetare clapeta ca nu facusem niciodata dar tot n a rezolvat nimic se pare.. acelasi lucru scoate fum negru pe toba.. bujiile afumate negre.. consum mare.. relantiul joaca cand pornesc masina e la 1000 pe urma urca imediat la 1200.. mai scade nitel.. urca la 1300-1400.. mai scade nitel si dupa 15-20 min ajunge pe la 1200 si ramane acolo.. daca dau niste apasari pe pedala de acceleratie asa scurte si multe relantiul scade pe la 700-800 sta putin si dupa urca iar

acum am de gand sa verific toate furtunasele alea pe acolo.. sa nu fie vreunu infundat sau crapat ceva.. cam la ce furtunase ar trebui sa ma uit mai exact ? mie mi se pare suspecta mufa aia care intra la injector la motorasus pas cu pas acela.. adica mi s a rupt cauciucu ala de protectie unele fire sunt dezvelite.. deci poate sa incerc sa schimb aia intai

in rest pe la ce alte furtunase sa ma mai uit.. ce sa mai verific ? ms

va atasez o poza cu mufa aceea de care zic eu ca nu prea pare deloc sigura la cum arata... sa incerc s o schimb ? si ce sa mai verific ms

post-64363-0-92788300-1314355764_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie un scurt prin mufa aia sau sa fie intrerupt vreun fir - arata ciudat tare mufa aia. In rest verifica toate furtunele de vacuum care vin catre clapeta de acceleratie, furtunul de la canistra de carbune activ, si ar trebui sa reglezi avansul. Mai poti verifica si garniturile de la clapeta de acceleratie sa nu ia aer fals pe acolo. Vezi si daca nu ai cumva cablul de acceleratie destramat si agata pe undeva pe acolo. In ultima instanta o sa trebuiasca sa verifici si ECU ( a putut fi scanata masina cu vag-com?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu masina nu a putut fi scanata cu VAG COM am incercat la nu stiu cate persoane.. nimeni nu si a dat seama.. am schimbat si ECU ca am zis ca e avea asta o problema si acelasi lucru..

Azi am verificat furtunashele dep e acolo.. care vin de la filtru de aer.. de pe la injector.. n au probleme nu sunt infundate sau crapate.. cablu de acc e ok nu are joc sau sa fie prins ceva.. flansa de sub injector e si ea buna..

Ciudat mi s au parut 2 mufe.. cea care intra fix in motorasul de injectie am pus 2 poze si sunt cele 2 mufe incercuite cu negru.. le am scos sa vad daca observ vreo diferenta cu motorul pornit.. singura diferenta a fost la mufa care e incercuita cu rosu in prima poza.. relantiul se marea cand o scoteam dupa care scadea iar cand o conectam.. la mufa din cea de a 2a poza nu era nici o diferenta cu ea bagata sau scoasa..

e normal asa ceva ? care e rolul acelor 2 mufe ? furtunul de la canistra de carbune activ care este nu stiu exact ..

ms mult

post-64363-0-34005100-1314386035_thumb.j

post-64363-0-47022100-1314386075_thumb.j

Modificat de earthquakero
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La poza din dreapta pare fi conectorul pentru senzorul de pozitie al clapetei de acceleratie si switch-ul de ralanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms pai si o fi normal daca cu ele scoase nu se observa nici o diferenta decat o mica crestere la relanti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat azi inca niste chestii suspecte.. poate stie cineva din ce cauza care e vina..

cu moturul la relanti pe la 1200-1400 cat sta el.. daca apas pedala de frana nu se intampla nimic relantiul ramane la fel dar dupa ce iau piciorul de pe frana creste relantiul putin si e turat motorul dupa care scade iar.. si de asemenea tot asa cu motorul la relanti daca dau sa virez de volan dreapta stanga relantiul scade putin..

aveti idee de la ce poate fi ? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine sta relantiul la 1200 de ture mosule? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.. 1200 .. consum f mare 17-18.. fum negru pe toba.. bujiile afumate.. si simptomele v am spus.. masina la relanti joaca pe la 1200-1400.. daca apas frana nu se intampla nimic dar in schimb dupa ce iau piciorul dupa frana relantiul creste..

am incercat asta si cu masina incalzita la 90 grade.. si acelasi lucru relantiul la 1200 si are mici cresteri daca e sa iau piciorul de pe frana.. dupa care revine iar la 1200..

si inca o mica chestie ce am observat acum.. cu motorul la relanti cu 1200.. daca aprind farurile, ventilatoru.. relantiul imi scade putin..

sunt normale chestiile astea ?

Modificat de earthquakero
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este normal sa scada foarte putin relantiul cand un consumator cum ar fi electroventilatorul porneste. Mie si la stop cand tin piciorul pe frana scade putin relantiul dar asa trebuie sa se manifeste. In legatura cu problema ta...nu stiu ce sa iti spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e complicat.. o sa vin si eu la o intalnire poate mai stie cineva ceva daca imi vede exact cum sunt treburile pe acolo poate poate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cineva care are sau a avut un 2E ma poate ajuta si pe mine cu un sfat?cand se incalzeste motorul are fructuatii la ralanti intre 500-2000rpm,daca iau din avans fructuatiile se reduc....chiar dispar,dar nu mai trage.a fost schimbat de fostul proprietar motorasul de reglaj ralanti,sonda temperatura,pompa benzina....stiu ca se mai discuta despre fructuatii ralanti pe forum dar majoritatea discutiilor nu prea se aplica la motorul meu,e multipunct fata de motoarele 1.4,1.6,1.8 are altfel de motoras ralanti,altfel de debitmetru etc.va multumesc

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai nici o tubulatura rupta? Diagnoza? Erori la senzorii de la axe?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n are cod eroare.....nu stiu ce sa i fac.....tot incerc sa dau de cineva care sa se priceapa la tipul asta de motor

nu trage aer fals,daca o opresc si o pornesc iar merge perfect...accelerez o data si o iau de la inceput cu fructuatiile

Modificat de radu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un golf 3 2.0 8v....am o problema cu turatia motorului...incepe sa oscileze dupa vreo 10 min si scoate fum alb,mult fum!in primele minute,masina suna si rapunde perfect,dar dupa,o ia razna! daca ciup un pic acceleratia, da sa moara motorul! ce sa aiba ?? multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu intre ulei in cilindrii. Papa ulei atunci cand scoate fum alb?

Ceva asemanator am si eu si uite AICI povestea. La relanti dupa ce e la 90 de grade incepe sa mearga in 3 sa scoata fum cu lopata...cam asta in mare.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall tuturor,incep acest topic prin a va spune cum am stricat eu contactul.Am facut un scurt cu plusul(+) de la casetofon (cel galben)care venea din contact,si in urma scurtului nu a mai mers casetofonul dar nici motorul cum trebuia adica avea oscilatii mari si pornea f greu ajutat cu pedala.Am mai observat ca de la contact porneste si comanda catre bobina de inductie.Am desfacut partea electrica de la contact,am curatat lamelele alea pe dinauntru si gata merge ca la inceput.Bafta tuturor,iar daca doriti puteti schimba contactul electric cu unul nou(25LEI nu stiu ce firma si 65 unul cred ca mai de calitate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lunga povestea...nu stiu ce sa zic...am schimbat chiulasa acum cateva luni si cel care s-a uitat prin ea a zis ca arata bine,chiar prea bine pt km ei!!masina mergea senzatie...dar am facut eu o bocoana si am cam ramas fara permis...de atunci,o pornesc aproape zilnic...iar in una din zile,am sesizat problema asta,ce tin minte..este faptul ca am cam accelerat-o in ziua aceea...pe multi i-am auzit de senzorul lambda,unii de hall...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da poate sa fe si senzorul hall. Fa o scanare ca sa elimini senzorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema.am dat jos clapeta,am spalat o,am observat ca in pozitie inchisa parca se bloca un pic,si am reglat o cu surubul de reglaj pina doar se deschidea o idee,am spalat si motorasul de ralanti .....merge perfect acum.

n am facut adaptare clapeta nimic,a mers din prima perfect

Modificat de radu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine imi poate spune exact ce este furtunul care il incercuiesc cu negru in poza care o atasez

Am vazut azi ca il aveam crapat.. l am scos.. si nu observ absolut nici o diferenta la mersul motorului.. am cumparat si altul l am conectat de jos de la carcasa filtrului de aer si in motor acolo sub injector sau unde intra exact.. si nici o diferenta.. ce ar trebui sa faca acest furtun sa traga aer dinspre filtru sau ce exact ?

e normal ca nu vad nici o diferenta cu el scos si nu trage aer nimic ? ce inseamna asta cn ma poate ajuta

ms

a da de asemenea daca urmaresc partea in care intra acest furtun aceea de sub injector .. intra intr un fel de teava.. si daca continui de alungul ei parca la un momenet dat vad o crapatura mare in ea.. ca si cum ar fi rupta in doua.. da trebuie sa ma uit mai bine ca e destul de greu de vazut in unghiul ala si n am putut sa vad exact..

post-64363-0-43377100-1314793843_thumb.j

Modificat de earthquakero
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!