Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

salut incep si eu prin a scrie primul meu mesaj pe forum (sa ma scuzati daca nu am postat unde trebuie)

am si eu urmatoare o problema cu un golf 3 1,9TDI

asa suna problema, am dus masina la un mecanic (din cauza ca nu mai pornea decat accelerata ) mia dat jos pompa de injectie am duso la un service in cluj , dar supriza cei de acolo miau zis ca pompa nu are nimic , am adus pompa inapoi la mecanic a montato la loc tot la fel facea (pana la urma a gasit problema era defect contactul ,l-am schimbat si a pornit foarte bine

acum alta problema

de ex daca merg cu masina pe drum de ex in viteza a 3-4 a si accelerez incepe sa faca un zgomot iar cand las de acceleratie incepe sa mearga in socuri

sau mai ales cam merg in viteza intaia (relantiul nu sta constant )

pompa de injectie de pe masina ii electronica

va rog ajutatima

chear nu are nimeni nici o idee ?

pune-o pe tester, poate ai ceva electric care sa iti mearga INTERMITENT si din cauza asta sa ai socurile astea

0743068561 e nr meu, suna-ma daca vrei si incercam sa punem un test pe ea.

vad ca esti din AB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna la toata lumea. recent am cumparat si eu un golf 3 motor 1.8 ,90cp ABS. am dus masina la mecanic sa i schimbe distributia si de atunci am probleme cu ea. in primul rand porneste un pic mai greu adica dupa ce porneste motorul ,ralantiul imi oscileaza , dupa ce se incalzeste sta la 900 rot. iar cand ating acceleratia fara sa o apas doar tin piciorul pe ea scade turatia la 500 sau chiar moare motorul. o alta problema ar fi ca in sarcina adica, cand accelerez din a2 a sau a 3 a imi suna ca la dacie cand bate avansul. si ultima problema este ca nu imi indica temperatura lichidului de racire. la pornire becul se aprinde dar acul nu urca. va rog daca poate cineva sa mi dea vre o idee...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea vad ce are a face distributia cu problemele la relanti sau cu senzorul de temperatura al lichidului de racire. Ma intreb daca nu cumva a uitat sa mai conecteze ceva mufe mecanicul sau poate a stricat altceva. Nu ar strica sa-i faci o citire cu un VAG COM daca gasesti pe cineva disponibil..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu un fel de "mecanic" si a spus ca e posibil sa i fi gresit un dinte la distributie... Si daca mi ai putea explica mai exact ce este o citire VAG COM precizez ca am cumparat recent masina si inca nu am avut de a face cu motoare pe injectie si calculator .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De reglat avansul l-a reglat?Cand se schimba distributia este obligatoiu sa se regleze si avansul pentru ca,cureaua veche este uzata(intinsa) si avansul n-o sa mai cada in acea pozitie.

VAG COM-ul este un tester cu care ce verifica anumiti senzori si parametri ai motorului.

Modificat de mihai_mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a pus la punct distributia bine atunci sigur e de la avans,incearca si il regleaza.Am patit-o eu,dupa ce am schimbat cureaua motorul mergea prost dar si-a revenit dupa ce am reglat avansul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ceva reguli dupa care se regleaza avansul sau cum imi dau seama daca am nimerit sincer ma cam tem sa ma bag n as vrea sa stric ceva pe acolo. Si daca umblu asa cu masina (cu avansul batand) pana ma duc la mecanic se poate intampla ceva?

Si tot din reglajul avansului face figura la relanti ? adica,cand ating pedala de acceleratie sau tin piciorul pe ea fara sa turez motorul imi scade relantiul pana la 500 sau chiar se opreste motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci un semn la delcou in pozitia in care este apoi il misti in stanga sau dreapta si vezi daca merge mai bine,asta cu motorul cald,nu ai ce sa strici,daca nu este o schimbare in bine atunci il pui in pozitia initiala si mergi la in mecanic bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am achizitionat si eu un Golf 3 1.4 abd + instalatie GPL.

Problema mea este urmatoarea: Cand pornesc masina si motorul este rece imi moare la relanti daca nu o tin din acceleratie. Cand se incalzeste, merge ok.

Care pot fi cauzele? Ce ma sfatuiti sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil senzorul de temperatura a lichidului de racire. Scoate mufa cu motorul pornit si cald si daca nu se tureaza un pic inseamna ca e defect.

Ideal ar fi sa-i faci o diagnoza cu un VAG COM. Gasesti pe forum persoane dispuse sa-ti faca o citire

Mai sunt si alte cauze care-ti pot genera problema ta dar asta e cea mai probabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerc sa vin in ajutor la cativa astfel: la motorul de 1.8, distribuitorul delcoului este invartit printrun mecanism angrenat de cureaua de distributie. daca distributia nu este pusa la punct corespunzator, motorul nu merge in parametrii normali, apa se incalzeste mai repede, cand vrei sa accelerezi da in nas apoi printe putere etc. daca umbli la avans dupa schimbarea distributiei exista o problema la montarea curelei. nu se regleaza avansul dupa schimbarea curelei deoarece uzura ecesteia nu influenteaza modificarea avansului. cineva spunea mai sus ca de la curea ca e noua trebuie reglat avansul. gresit, e curea nu elastic sa se intinda.

la problema relantiului sunt mai multe cauze. prima data se verifica daca functioneaza motorasul de relanti. pt asta e nevoie de 2 indivizi. unul pune contactul si celalalt observa daca se modifica pozitia clapetei. cu sonda de temperatura scoasa trebuie sa porneasca si relantiul sa fie undeva la 900-1000rpm, insa nu este o regula. procedura este utila in cazul cunostintelor minime si a lipsei de scule adegvate. sper ca va foloseste la ceva aceasta informatie. sarbatori fericite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare la toata lumea,am un golf 3 1.4 motor ABD si am ceva probleme cu socul la frig (-10 ) dar si la 2 -3 grade cu plus, se tureaza la 3000 4000 de rotatii.si revine dupa cam un minut

masina e acuma in service pe tester de 2 zile si habar nu stiu ce are plus de asta le-am mai dus si documantatie, au spus ca au gasit o eroare la senzorul de temperatura a apei, dar nu prea imi vine sa cred pt ca este nou

ce poate sa fie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai exact asa e. O eroare la senzor. Repet "eroare" nu defectiune. Daca ai schimbat senzorul (zici ca e nou) ecu a inmagazinat o eroare. De fapt, orice scoatere a mufei de la senzor da eroare in ecu. Aceasta simptoma la pornire este cauzata de eroare. Sterge eroarea si reseteaza clapeta ...s-a rezolvat.

Eu cred ca neavand semnal de la senzor (eroare) ecu dicteaza turarea motorului pentru a vedea clapeta lucrand deoarece oscileaza destul de mult. Dupa scanare si stergerea erorii, motorul se comporta normal dar apar oscilatii ale ralantiului si o usoara lipsa de putere pe plaja 900-2000 (parca apesi degeaba pedala). Dupa resetarea clapetei aceasta plafonare dispare. Este posibil ca pe perioada erorii ecu sa limiteze alimentarea pe plaja aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
iordache_octavian24

va salut cu respect,de curand mi-am achizitionat un golf 3 1.8i cod motor abs.de cand am luat-o numai belele cu ea pe partea cu motorizarea pana acum 2 zile.ralantiul era haotic,nu tragea si atunci cand tragea mai dadea in nas s.a.m.d.am luat TOT la inspectat:prima data bujii,fise capac delco schimbate,problema persista.apoi injectia cu totul de pe un vento cu motor tot abs-inca mergea haotic.apoi am luat ecu,verificat vacuumuri,alimentare,pompa de benzina,i-am masurat compresia(10-9-10-10 deci ok) tot ce se putea in afara faptului de a schimba motorul am schimbat tot.tot nu a vrut sa mearga.apoi mi-am facut rost de autodata,am luat un multimetru si am masurat rezistentele,voltajul amperajul etc pe mufele injectorului,motorasului pas cu pas,senzorului pozitiei clapetei de acceleratie,sonda lambda-numai valori ce nu se incadrau in parametrii.am ajuns sa fac si crize de nervi,am trantit,am aruncat am injurat iar apoi m-am calmat si am luat totul din nou la verificat.dupa ce am verificat a2a oara TOT am dat si injectia jos pentru a o *curata* si surpriza:dupa ce am desfacut totul bucatele si masurat cu multimetrul am dedus(si vizual era evident)-senzorul pozitiei clapetei de acceleratie uzat.este acel senzor pe care aluneca cele 2 contacte cu 4 picioruse iar cu timpul s-au uzat.am inlocuit senzorul,am montat la loc totul si de atunci nu am mai avut probleme.verificasem in prealabil tot tot(presiune pompa,compresie,toti senzorii-apa,ulei etc,injectie,ecu,contact bord,fire si continuitatea lor,vacuumuri,fise bujii,delcouri,senzor hall s.a.m.d)mi-a scos peri albi dar vad ca a meritat efortul deoarece acum toarce ca o pisicuta,nu mai am fluctuatii la ralanti,trage uniform,porneste la prima cheie(scurta).ma declar multumit.va recomand inainte de a lua tot la mana cum am facut eu sa faceti o diagnoza si sa aveti la indemana un multimetru si autodata.a real life saver acest program din punctul meu de vedere,la fel si vag-com.numai bine va doresc si suma respectelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Intrebare fulger: Daca anulez contactul de relanti ce se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"

iordache_octavian24

va salut cu respect,de curand mi-am achizitionat un golf 3 1.8i cod motor abs.de cand am luat-o numai belele cu ea pe partea cu motorizarea pana acum 2 zile.ralantiul era haotic,nu tragea si atunci cand tragea mai dadea in nas s.a.m.d.am luat TOT la inspectat:prima data bujii,fise capac delco schimbate,problema persista.apoi injectia cu totul de pe un vento cu motor tot abs-inca mergea haotic.apoi am luat ecu,verificat vacuumuri,alimentare,pompa de benzina,i-am masurat compresia(10-9-10-10 deci ok) tot ce se putea in afara faptului de a schimba motorul am schimbat tot.tot nu a vrut sa mearga.apoi mi-am facut rost de autodata,am luat un multimetru si am masurat rezistentele,voltajul amperajul etc pe mufele injectorului,motorasului pas cu pas,senzorului pozitiei clapetei de acceleratie,sonda lambda-numai valori ce nu se incadrau in parametrii.am ajuns sa fac si crize de nervi,am trantit,am aruncat am injurat iar apoi m-am calmat si am luat totul din nou la verificat.dupa ce am verificat a2a oara TOT am dat si injectia jos pentru a o *curata* si surpriza:dupa ce am desfacut totul bucatele si masurat cu multimetrul am dedus(si vizual era evident)-senzorul pozitiei clapetei de acceleratie uzat.este acel senzor pe care aluneca cele 2 contacte cu 4 picioruse iar cu timpul s-au uzat.am inlocuit senzorul,am montat la loc totul si de atunci nu am mai avut probleme.verificasem in prealabil tot tot(presiune pompa,compresie,toti senzorii-apa,ulei etc,injectie,ecu,contact bord,fire si continuitatea lor,vacuumuri,fise bujii,delcouri,senzor hall s.a.m.d)mi-a scos peri albi dar vad ca a meritat efortul deoarece acum toarce ca o pisicuta,nu mai am fluctuatii la ralanti,trage uniform,porneste la prima cheie(scurta).ma declar multumit.va recomand inainte de a lua tot la mana cum am facut eu sa faceti o diagnoza si sa aveti la indemana un multimetru si autodata.a real life saver acest program din punctul meu de vedere,la fel si vag-com.numai bine va doresc si suma respectelor

"

Salut, intreb de curiozitate, in legatura cu senzorul pozitiei clapetei.

Eu am citit peste tot ca la ala nu se umbla, ca se schimba tot corpul inferior daca apar probleme acolo si ca nu se mai poate regla corect daca se desface de pe corpul clapetei.

Tu ai mai reglat ceva, ai mai masurat sau pus pe vag-com pentru readaptare clapeta? Sau doar ai strans suruburile si a mers?

Modificat de Wizard84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un golf 3,1994,1600,55 kw,ABU si de ceva timp,cind trece temperatura de 80 de grade,la relanti,se aude un zgomot ca de lagar neuns.Cind accelerez zgomotul dispare. Mentionez ca motorul merge bine si ca am verificat si zgomotul nu provine de la urmatoarele:pompa servo,rola intinzator,alternator.Am schimbat distributia,deci si pompa de apa dar zgomotul a ramas.Intr-o zi am fost la 6 ateliere de reparatii si au ridicat toti din umeri.Ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca zgomotul se aude de la pompa de apa desi ai schimbat-o.

Incearca sa slabesti oleaca cureaua trapezoidala (de distributie) slabind cele 3 suruburi care fixeaza pompa de apa si rotind oleaca pompa. Fa in service asta daca nu te pricepi.

Si vezi daca zgomotul se modifica.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cite tin eu minte,dupa ce am schimbat distributia si deci si pompa de apa,vazind ca zgomotul persista,m-am intors la mecanicul care executase lucrarea.Cred ca a incercat sa slabeasca un pic cureaua de distributie,dar fara rezultat.A comentat ceva cum ca pompa ar fi de proasta calitate si ca sa merg asa pina crapa ceva,si atunci se vede cauza.Dar si pompa veche era de proasta calitate ? pentru ca si atunci aveam zgomotul.Imi este frica sa nu fie ceva prin motor sau sa crape ceva cind sint la un drum mai lung.Multumesc si mai astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

problema mea e urmatoarea.

Cand e motorul rece, ralantiul sta la 800 turatii (tre sa il mai tin si din pedala). Pe parcurs ce se incalzeste apa creste si ralantiul care ajunge pe la 1600 rot/min atunci cand apa este la 90 grade. Ce inseamna asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema mea e urmatoarea.

Cand e motorul rece, ralantiul sta la 800 turatii (tre sa il mai tin si din pedala). Pe parcurs ce se incalzeste apa creste si ralantiul care ajunge pe la 1600 rot/min atunci cand apa este la 90 grade. Ce inseamna asta?

Poate fi din avans?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iordache_octavian24

"

iordache_octavian24

va salut cu respect,de curand mi-am achizitionat un golf 3 1.8i cod motor abs.de cand am luat-o numai belele cu ea pe partea cu motorizarea pana acum 2

Salut, intreb de curiozitate, in legatura cu senzorul pozitiei clapetei.

Eu am citit peste tot ca la ala nu se umbla, ca se schimba tot corpul inferior daca apar probleme acolo si ca nu se mai poate regla corect daca se desface de pe corpul clapetei.

Tu ai mai reglat ceva, ai mai masurat sau pus pe vag-com pentru readaptare clapeta? Sau doar ai strans suruburile si a mers?

Salut,initial am schimbat doar poetntiometrul.intr-adevar,nu se umbla acolo deoarece sunt calibrate din fabrica dar cu mult chin si scanari peste scanari,injuraturi etc etc am reusit sa o fac functionala.actuatorul de ralanti l-am luat de pe un 306 vechi,sunt exact aceeasi piesa cu acelasi cod(ma refer la cele cu 4 pini,la cele cu 6 pini nu stiu sigur).oricum in bv este in jur de 150 ron tot monomotronicul cu tot cu actuator de ralanti deci...eu am avut ocazia sa la iau gratis de aceea m-am strasat dar daca stau mai bine si ma gandesc poate era mai ok sa cumpar din start injectia si gata.dar,,,unde ar mai fi fost distractia nu? :)deci poti umbla dar nu recomand.acum masina este muscă-se aude doar un zumzait de la pompa de servo,in rest motorasul toarce linistit.suma respectelor

@DACRO:banuiesc ca vorbesti despre cel din interiorul actuatorului de ralanti(motoras pas cu pas).nu este o idee buna,daca ai autodata si alte programe plus unele manuale de reparatii te poti si documenta de ce.nu ma apuc acum sa iti explic de ce dar in schimb se poate verifica cu un multimetru:intr-e pinii 3-4=0-200ohmi iar cu lera de 0.5 introdusa=infinit.cauta un manual pe net sau chiar pe vw forum(eu am downloadat de aici) si te lamuresti.sfatul este bun NUMAI in cazul in care ai mufa cu 4 pini.succes

Modificat de iordache_octavian24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa mea e cu 6 pini, e un motoras diferit fata de cel gasit pe monopunct. Stiu ce ar trebui sa faca acel contact dar motorasul meu de relati e stricat(potentiometrul de fapt) si speram ca prin anularea contactului de relanti sa se opreasca si motorasul din fredonat relantiul. Se pare ca nu o face. Mersi fain de sfat oricum.

Modificat de Dacro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!