Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

ai mizerie pe fund la rezervor pentru k golfuletul3 are un pic de vechime, eu as zice sa pui niste benzina mai multa si pe viitor sa no prea lasi sa ti coboare sub linia aceea alba prima de dupa linia rosie

si sigur ti o tras si in filtu mizerie ar trebui schimbat parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

culmea dar si eu am masina pe rosu de ceva timp...si nici de benzina nu prea bag mana in foc..am vorbit chiar acum cu un vecin de al meu si mi-a spus ca benzina de la luk oil si ce-a de la mol is praf...faza ce-a mai crunta este ca penultima oara am bagat de 50 de lei de la luk oil..si peurma de la mol de inca 50 de lei cu speranta ca voi scapa de trepidatii si de simptomele de inec pe care mi le face motorul la rece ....poate deasta nu-mi sta la relanti..desii acum am vazut ca mi-a stat ..la 400 de ture, si cu trepidatii este adevarat...dar macar a stat... va multumesc foarte mult pentru sfaturi si sper ca de luni sa-i dau de capat..desigur voi revenii cu rezolvarea...daca o voi gasii... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt multe posibilitati fa o diagnoza si atunci o sa vezi la mine a fost senzor clapeta acceleratie si am schimbat clapeta cu totul din dezmembrari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, eu am o problema putin deosebita, si anume ca atunci cand e motorul rece relantiul sta la prima linie sub 1000 rpm, iar cand ajunge apa la 90 de grade turometrul urca la 1000-1100 rpm si asa sta....ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.si eu am problema cu turatia.pana la 90 merge excelent,cum ajunge la 90 scade-urca si tot asa.in ceea ce priveste benzina de la lukoil m-am lamurit si eu cu ea,intradevar e foarte proasta.OMV cred ca e cea mai buna eu acum pun doar de la petrom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gody

incearca o diagnoza cel mai probabil senzor clapeta acceleratie sau senzor temeparatura apa, verifica ca senzorul de temperatura sa ti indice nu numai la bord ci sa itit transmita corect informatia in ecu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Revin si eu cu problemele mele.Am schimbat debitmetrul, am cumparat furtunele de la epurator(270 lei), am luat baterie noua Varta de 56 ah.Acum vad ca s-a stabilizat relantiul, dar am o problema cind sar de 3000 ture(nu mereu): se intrerupe scurt de 2,3 ori alimentarea si nu stiu de la ce poate fi. Poate de la senzorul de temperatura,poate de la cel de turatie. Ma ajutati si pe mine , ca nu mai stiu ce sa-i fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa? de la ea o fi? se taie gazul scurt de tot.filtrul de benzina nu l-am schimbat niciodata,poate fi de la ala?

Acum vreo 3 saptamani am facut o scanare cu turbocip si a aparut o eroare la "speed sensor"". Ala nu e cumva senzorul de turatie? Omul m-a intrebat daca se intrerupe cumva in mers alimentarea si intradevar asa este.

Acum intrebarea mea este:se poate desface senzorul si curata,ca nu prea dispun de bani sa iau unul nou?

Modificat de mariusache33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil filtrul de benzina, dar in cazul tau nu prea e relevant, ar trebui sa ai probleme pe toata plaja de turatii. Ai putea sal schimbi ca nu e foarte scump si mai elimini o posibilitate, parerea mea. Eu unul asa fac elimin intai piesele ieftine si ultimele le las pe cele scumpe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti am revenit si eu cu rezultatul de la diagnoza...motorasul care stabilizeaza relantiul nu mai functioneaza in parametrii iar sonda lambda este si ea bulita...tipu cu diagnoza mi-a spus ca sa incep treaba cu motorasul..apoi lambda...voi ce spuneti? si mai ales daca stiti cumva ...care dintre ele este mai ieftina ca , chiar nu dispun de bani acum in perioada asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorasul respectiv l-am schimbat si eu tot la un ABU, l-am cumparat nou Bosch si a fost in jur de 500 ron. Inainte sa il inlocuiesc ba se tura singur mororul, ba se oprea, si dupa ce l-am schimbat totul a revenit la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare problema mea nu a intalnit-o nimeni? Singurul impediment este ca are consum ceva mai mare la turatiile astea, iar problema ca se ineaca numai cand este motorul cald si numai in jurul a 2000 rpm tot nu am gasit cauza, deci astept in continuare pareri...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lexthe incearca la dezmembrari eu am luat cu 200 ron toata clapeta cu tot cu motoras si senzor sigur gasesti ceva dezmembrari prin timisoara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Eu pana acum de curand am avut, la fel ca si voi, probleme cu relantiul.

Iata cum s-au rezolvat: o mica verificare a bujiilor, care a scos la iveala problema ca masina mergea in 3 bujii cum se zice. O bujie avea cele 3 picioruse unite, dupa ce acestea s-au departat cu ajutorul unei surubelnite astefl incat acea bujie sa poata produce scanteia totul a fost bine. La prima cheie imediat dupa relantiul s-a mentinut. Mecanicul mi-a mai micsorat putin relantiul dupa aceea (inainte era undeva pe la 1000 - 1200, iar acum este la 800 rpm).

Eu astazi de dimineata am rezolvat aceasta problema.

Asa ca pentru nementinerea relantiului incepe-ti cu o verificare a bujiilor.

Pentru orice intrebare va stau la dispozitie.

salutare, eu am o problema putin deosebita, si anume ca atunci cand e motorul rece relantiul sta la prima linie sub 1000 rpm, iar cand ajunge apa la 90 de grade turometrul urca la 1000-1100 rpm si asa sta....ce e de facut?

Eu nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios de unde ti-a facut mecanicul relantiul mai mic...

Cat despre preturile motorasului/sondei lambda, ar fi cam 80-100 ron second fiecare, iar de noi ar fi 450-500 motorasul,350-420 sonda.

Motorasul de relanti se poate repara daca nu este ars rotorul,este pe undeva toata operatiunea de verificare mot-a-mot, nu va hazardati sa cumparati altul, mai ales ca are si un pret piperat...

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am desfacut eu pe al meu. Daca nu esti normal la cap si nu te tin nervii mai bine nu umbli. E ca la ceasurile cu cuc. Mi-a sarit o lamela si un arc si m-au lasat nervii. Noroc cu mecanicul, om rabdator, ca eu ii dadeam un ciocan din primele 5 min. Am mesterit la el, curatat, reparat. Am mers inca 6 luni cu el asa. Se poate repara si e ok. Din cate am vazut se usuca vaselina in el si de acolo incep problemele.

P.S. Si eu vreau sa stiu chestia cu ralantiul. La g3 e comandat de ecu si nu este modificabil.

Ignition advance checks

Modificat de CVA G3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lexthe incearca la dezmembrari eu am luat cu 200 ron toata clapeta cu tot cu motoras si senzor sigur gasesti ceva dezmembrari prin timisoara

am sa incep sa caut..sa vad niste preturi, dar nu elimin din ecuatie nici incercarea de reparare a motorasului... (sper sa tin ciocanul la distanta :) ) , cat despre sonda lambda am inteles ca ea ofera un rezultat eronat pe calculator din cauza mersului prost al motorasului..acum sa vedem ce se mai intampla va tin la curent baieti si va multumesc inca o tura pentru sfaturile oferite...sper sa gasesc si un mecanic cu nervi care are pofta sa deschida motorasul si sa-l repare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine cauti un ceasornicar.

Uite aici colegii cu dacia au un diy cu reparatia http://www.daciaclub.ro/NOVA-Berlina-Injec...ti-t109481.html

si aici niste idei despre functionare http://www.daciaclub.ro/motoras-pas-cu-pas-t103330.html.

"binevoitorii" nu o luati drept reclama chiar daca sunt linkuri catre dacia... acolo cineva chiar s-a chinuit sa prezinte o reparatie la motorasul respectiv. Din fericire avem acelasi corp injector Bosh.

Modificat de CVA G3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine deja ma doare capul, cred ca o solutie simpla o gasim la dezmembrari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce problema poate fi atunci cand calc frana de mai multe ori si se destabilizeaza relantiul? Aveti idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ceva legat de vacum. vacumul e singura legatura dintre motor si frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din nou am probleme la relanti. Poate cineva din IASI sa ma imprumute 5 min cu clapeta de acceleratie din imagine sa nu dau de pomana 900 lei pe una noua?

post-53719-1284557689_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am desfacut eu pe al meu. Daca nu esti normal la cap si nu te tin nervii mai bine nu umbli. E ca la ceasurile cu cuc. Mi-a sarit o lamela si un arc si m-au lasat nervii. Noroc cu mecanicul, om rabdator, ca eu ii dadeam un ciocan din primele 5 min. Am mesterit la el, curatat, reparat. Am mers inca 6 luni cu el asa. Se poate repara si e ok. Din cate am vazut se usuca vaselina in el si de acolo incep problemele.

P.S. Si eu vreau sa stiu chestia cu ralantiul. La g3 e comandat de ecu si nu este modificabil.

Ignition advance checks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ceva legat de vacum. vacumul e singura legatura dintre motor si frana

Vezi ca pe furtunul care leaga servofrana de motor este o supapa, s-ar putea sa iti faca probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!