Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

multumesc cristi-bv!

Dar poti sa imi dai si codul lui,te rog, poate il gasesc mai ieftin undeva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7MO 103 211 A ( 7MO 493J )

037 103 211 (493 AB)

211 A (493 AE)

211 D (493 AG)

211 E (493 AK)

211 H (493 AP)

A costat 200 lei.

Modificat de cristi-bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e format din 6 bucati,sa inteleg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate codurile sunt pe el. E numai unul, dar separe ca merge la mai multe motoare: AFT, AEK, AGG.....etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! Am si eu o problema cu golfuletu meu 1.4 abd... Cand e rece motorul se tureaza pana la 1800 ture pe masura ce se incalzeste si temperatura ajunge pe la 70-75 grade relantiul coboara spre 800 fluctueaza de cateva ori dupa care moare motorul....Astept parerile voastre...Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,colegi de suferinta. acum 2 luni am achizitionat si eu un golf 3 ,100 cai motor aek. Am o problema legata de pornire pe timp de ploaie,umezeala.

O pornesc la a 2-a cheie,chiar a treia si cateodata mai da si cate un rateu scurt. Am descoperit un furtun crapat undeva in partea din fata a motorului. Am cautat in etka ,dar nu sunt sigur de codul care l-am gasit. Va rog pe cei care se pricep sa ma lamureasca ce piesa este aceea si daca mai trebie sa mai verific ceva[bujii,delcou,fise,etc]. Mentionez ca dupa ce porneste pana la urma merge intrerupt.daca o accelerez brusc o face dar cu intreruperi.Nu am fluctuatii de turatie.

Va multumesc.

exact problema ta o avea un amic de al meu dar numai ca el are un golf 4 si stii ce defect avea...? ...ECU nu trimitea masa la senzorul de turatie "CKP" si electricianul ia pus masa pe motor la un surub oarecare si merge f bine de atunci. In cazul nostru cei cu golf 3 avem senzorul de turatie "HALL" in delcou si acolo vine un plus de la contact ,un minus permanent si un semnal de la modulul de aprindere care se afla subt bobina de inductie.mai verifica cand face asa sa nu cumva de la umezeala in delcou sa fie condens.BAFTA

sal. nu prea mai inteleg; capacul la delcou nu e acelasi cu bobina de inductie? si eu am sintomele astea pe umezeala si bujiile is ok + fisele

capacul la delcou e o piesa si bobina de inductie e o alta piesa, nu sant una si aceeasi piesa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci, spionu. in weekend o sa dau jos delcoul sa vad, poate e fisurat, crapat,ceva si o sa verific si bujiile ca nu m-am uitat niciodata la ele.Oare senzorul hall se poate curata?

Modificat de mariusache33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la senzorul hall nu ai ce curata in afara de mufa. E un senzor magnetic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In weekend am curatat bujiile,care erau foarte imbacsite si nici nu erau stranse bine, am verificat fisele,bune, m-am uitat la delcou,in regula. Am schimbat filtrul de aer si de aici au inceput problemele:adica in zelul meu de a curata capacul si interiorul filtrului , am atins si debitmetrul caruia i-am rupt[fisurat] o lamela. De atunci nu mai merge masina cum trebuie. Se tureaza necontrolat, merge intrerupt, astea cu mufa de la debitmetru pusa. Cand scot mufa, merge rotund,dar in momentul cand accelerez ,se decelereaza pina la 200 de ture, sau cand pun frana se opreste motorul. Din cate am inteles singura solutie este schimbarea acestuia,de aceea va rog daca stiti prin Bucuresti sau imprejurimi ceva dezmembrari,v-as fi recunoscator,mai ales ca unul nou costa foarte mult.A, si atunci cand dau drumul la aer,mai are putin si moare motorul.

Modificat de mariusache33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea si avand in vedere ce am patit eu la masina mea legat de oscilatii trebuie verificat tot ce tine de aer , pentru ca un furtun spart s-au ceva infundat si pot aparea neplaceri. Si inca ceva eu am oscilatii la relanti cadn virez de volan s-au cand franez in mers . La virare inteleg oscilatiile , dar la franare mi se opreste motorul in unele cazuri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut! am si eu un golf 3 gt , 90 de caluti nascuti undeva la sfarsitul lui '92. in piept ai bate un abs cu numai 129 000 km. luna trecuta am mers la revizie. mi-am zis... hai sa spal motoru' sa fie curat , sa vada ala toate alea pe acolo! de acolo mi s-a tras, nu a mai mers ca inainte. se tura singura , nu mai tragea ca inainte, avea momente cand mergea cred ca si in 2 pistoane nu mai zic in trei...le-am luat pe rand: suflat toate contactele, curatat si uscat fisele la bujii si capacul la delcou, suflat si uscat tot motorul. tot asa mergea. si am inceput sa schimb...bujii, aveam beru am pus ngk bur6et, capac delco, fise, senzor de temperatura( am luat unul de 40 de lei si a mers bine 4 zile! acu am unul de 90 si vad ca merge!). dupa tot balamucu' asta mai ramanea de rezolvat normalizarea relantiului. am desfacut injectia, demontat usurel motorasul de relanti si tot asa montat la loc deoarece inauntru e nou nout! (are inca vaselina de aia alba!) curatat simbolic clapeta ! (nu mai umblu acolo ca e lacrima tot!), am lasato o noapte cu bateria scoasa si apoi cu contactul pus cam 5 minute. montat tot la loc si pornit motoru'...merge ok. cand ma uit mai bine observ ca uitase-m sa cuplez firul care alimenteaza pata calda(e ceva cu tepi chiar sub injector!) am cuplat-o si au inceput problemele iar. acu ' merg cu firul ala in aer. as dori sa va intreb care e legatura ? ce treaba are pata calda cu stabilitatea relantiului? fapt divers! eu is sincer de felu' meu! imi cam pare rau ca am luat g3. am avut inainte un golf 1 ...rupea asfaltu de si avea motor de 1.6. g 3 de ce nu are demarajul mai puternic? se poate face sau regla? (scuze! aici is cam in afara topiculi!) MULTUMESC!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golful 1 ce motor aveai? Cati cai? Eu zic ca nu este reglat bine, la 90 cai, ar trebui sa traga ceva-ceva. Incaerca sa scoti mufa de la senzorul de temperatura, si sa o pornesti, sa vezi cum sta.

In legatura cu relantiul, vezi sa nu ai vre-un furtun de vacuum intepat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce pata calda te referi?.. eu nu am auzit de asa ceva :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un incalzitor electric in galeria de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ce?.. nu e ala din cutia de la filtru de aer?.. stii la ce ma refer, supapa care se schimba isi ia aer cald cand din zona de la galerie...am uitat acum cum ii zice :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog ajutati ma

Am schimbat buji, motorasul de relanti, furtune retur,filtru benzina, am facut resetarea manuala a clapetei si vreo 3 zile a mers. Adica statea (cand porneam)la rece la 920 dupa care la cald dupa vreo5-10 minute de mers oscila intre 800-840.

acum "si-a revenit" cand pornesc sta la vreo 500-600 si tremura motorul dupa ce se incalzeste pe la 1000 nu mai stiu ce sa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Cromo67- este vorba de preincalzitorul colectorului de aspiratie.

Vezi in poza cum se verifica. Mai multe detalii poti gasi in manualul de reparatii.

post-1353-1282290260_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am si eu o problema legata de relanti. Am trecut prin niste balti, si mi s-a udat motorul destul de bine, am vazut urme si pe interiorul capotei(nu am scut). Am mai mers cu el 100 km, toate bune si frumoase. A doua dimineata cand am pornit-o, nu reuseam sa o tin pornita fara sa apas acceleratia (nu isi tragea socul automat), iar dupa ce o tin accelerata 30 sec, sta pornita, dar fluctueaza relanti-ul. Dupa ce se incalzeste bine, nu mai am probleme. Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Ms anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

condens in capacul delco-ului probabil.. desfa si sterge bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog ajutati ma

Am schimbat buji, motorasul de relanti, furtune retur,filtru benzina, am facut resetarea manuala a clapetei si vreo 3 zile a mers. Adica statea (cand porneam)la rece la 920 dupa care la cald dupa vreo5-10 minute de mers oscila intre 800-840.

acum "si-a revenit" cand pornesc sta la vreo 500-600 si tremura motorul dupa ce se incalzeste pe la 1000 nu mai stiu ce sa fac

Verifica ca toate furtunele sa fie la locul lor, verifica sa nu traga aer fals (vezi daca ai prins bine corpul de injectie).Zici ca ai schimbat motorasul de relanti - merge acum? L-ai vazut sa lucreze?

Vezi poate te ajuta vreun coleg cu o scanare.Am acelasi motor ca al tau si m-am lovit de aceeasi problema, e foarte important ca totul sa fie la locul lor, sa nu ai furtune/garnituri crapate si abia apoi te legi de partea electrica (ecu,motoras,senzori).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o chestie.La mine cand puneam contactul se auzea un sunet(tiuit) din zona motorului. Mi s-a spus ca acest sunet este sunetul benzinei care urca in rampa sau a componentei care o urca. Acum cand pun contactul, acel sunet nu se mai aude continuu, ci se aude intrerupt.

Aveti idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine mai are motor AEE, este un sunet(tiuit) care se aude constant cand este pus contactul. Aveti idee ce componenta face acel sunet?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a mai vorbit. e normal tiuitul. e de la motorasul care face relantiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca acel tiuit se aude intrerupt, nu mai este continuu, pot sa schimb sau sa repar doar motorasul? am AEE. MS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!