Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

In momentul cand i-am scos mufa de la motoras, a inceput masina sa se tureze pana pe la 1000-1100 rpm, de la 800 rpm....functioneaza normal acel motoras sau nu? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa se tureze deoarece ECU nu mai recunoaste pozitia de ralanti (data de contactul din tija motorasului) si atunci motorul primeste benzina citind pozitia clapetei de acc (il vede in sarcina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles mac23,azi am curatat corpul clapetei iar cand l-am demontat,pe galerie ramane o flansa patrata care este nituita pa galerie, cu o garnitura de cauciuc...la mine, la partea din spate acea garnitura este ciupita, sub cele doua tevi de vacuum, unul de la filtrul de aer(gros), si unul subtire(de la capacul de deasupra clapetei)....solutii de rezolvare sau schimb, tinind cont ca acea placa este nituita?

atasez mai jos o poza cu placa respectiva, iar partea cu probleme este incercuita cu rosu.....o alta problema observata azi , in momentul in care intrerupe la relanti se aude un" pliciit" in capacul de delcou, ca si cand ar face o descarcare electrica, trebuie schimbat capacul cu tut cu mijlocul acela din delcou?

post-75869-1285605918_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este la fel ca la 1.8 trebuie sa aiba 4 suruburi de prindere de galeria de admisie, am schimbat-o si eu

flansa aceea o gasesti pe la piese auto, diferite preturi in functie de calitate probabil, eu am luat ceva german nu name,

cred ca in jur de 100 ron

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

La masina din semnatura nu am turmoteru, dar am aflat de curand cum sa vad digital turatiile.

Motorul rece sta pe la 1000, iar dupa ce se incalzeste sta la 800 in mare parte.Pentru forte putin timp din cand in cand variaza intre 800 - 840.

Si mai variaza foarte putin (scade) cand actionez geamurile sau AC.

E normal asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce atunci cand ploua porneste masina mai greu si parca se balbaie pana se incalzeste putin , oscileaza la relanti . Poate fi fisurata bobina de inductie si sa intre apa acolo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, aia e o posibilitate si se mai poate sa ai condens in delcou, dar eu as paria pe bobina fisurata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutate nu stiu ce sa mai fac..de dimineata am pornit masina mergea la 1000 de turati perfect nu scadea akolo statea in prima panta dupa 20 km la semafor cand am pus picioru pe frana a inceput sa-mi scada..apoi la al 4 semafor am redus si am luat picioru de pe pdale si mia murit motoru..mecanicul a pus laptopul ep el mia dat lambda dar am inteles k e de la toba sprot deci nu e problema eu am schimbato si tot asa am schimbat si computeru sau cititoru ala bosch si tot asa mia mai dat knock senzor si mecanicul a spus k sar putea sa fie de la sondele de vacul cele doua parca.. el a spus k nu stie ce e senzorul ala konck mi la aratat dar nu stie la ce ajuta stiiti cumva? ce credeti ca ar trebui sa schimb supapele de la vacum de la frana sau senzoru ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa obtii un raspuns (mana de ajutor) trebuie in primul rand sa scrii ce ai de zis in limba romana! - vezi regulamentul forumului.

In alta ordine de idei ar fi bine daca ne-ai putea scrie exact ce eroare spune mecanicul tau ca nu influenteaza motorul (eroarea scrisa exact asa cum i-o arata vag-com-ul).S-ar putea sa ai o eroare la vreun senzor care nu ii spune calculatorului ca motorul s-a incalzit, si astfel sa ti se inece si evident sa moara motorul (ma gandesc aici la senz. temperatura apa).Trebuie urmarit putin pe vag-com cum se comporta senzorii care trimit informatii la ECU in timp ce se incalzeste motorul.Poti verifica si daca nu iti trage aer fals pe undeva (furtune,garnituri,corp clapeta acc).

Vad ca esti din Sb, vino vineri seara la 7 in parcarea de la kfc (carrefour) la intanlirea vw forum si te vom ajuta cu problema ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex, pe la timisoara cand face-ti o intalnire ceva sa vorbim toti...scuze ca sunt putin off-topic..dar sa stii ca s-ar putea sa fi rezolvat problema relantiului..era de la pistonul 4 care mergea in zig-zag..si tragea aer fals la ardere ..dar lasa ca vorbim mai multe pe privat cand ai timp...ciao ciao

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa obtii un raspuns (mana de ajutor) trebuie in primul rand sa scrii ce ai de zis in limba romana! - vezi regulamentul forumului.

In alta ordine de idei ar fi bine daca ne-ai putea scrie exact ce eroare spune mecanicul tau ca nu influenteaza motorul (eroarea scrisa exact asa cum i-o arata vag-com-ul).S-ar putea sa ai o eroare la vreun senzor care nu ii spune calculatorului ca motorul s-a incalzit, si astfel sa ti se inece si evident sa moara motorul (ma gandesc aici la senz. temperatura apa).Trebuie urmarit putin pe vag-com cum se comporta senzorii care trimit informatii la ECU in timp ce se incalzeste motorul.Poti verifica si daca nu iti trage aer fals pe undeva (furtune,garnituri,corp clapeta acc).

Vad ca esti din Sb, vino vineri seara la 7 in parcarea de la kfc (carrefour) la intanlirea vw forum si te vom ajuta cu problema ta.

poi da sunt din talmaciu ..vineri la 6 am intrarea la facultate si apoi la intoarcere pot sa ma opresc daca cumva mai sunteti nu stiu cat ma tine la facultate..:-??.si vag imi spune asa.lambda senzor si knock senzor erori..dar cu lambda am schimbato si merge am citit aici k este din cauza tobei...dar cum stiu daca vin cu care sa vorbesc deoarece sunt incepator pe forum..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre intanlirea saptamanala intra aici si vorbim acolo - http://vwforum.ro/index.php?showtopic=23037 -.

Despre eroarea care iti apare tie, aceasta se pare ca este legata de avans (senzorul de detonatii), incearca sa cauti discutii despre acest subiect, poate iti vor raspunde si colegii forumisti care au experienta cu acest senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna, nu vreau sa fac topic nou pentru ca problema e legata de titlu si foarte similara cu cea descrisa in primul post... din pacate dupa 10 pagini citite, nu am gasit solutia concreta la problema lui, asa ca o sa mai intreb odata...

deci am un golf 3, benzina 1.6. Ieri dimineata venind spre servici, inainte sa ajung am observat ca nu sta la ralanti.

de atunci cat timp nu am piciorul pe acceleratie dar am ambreiajul apasat sau e scoasa din viteza, se accelereaza singura pana la 1400, sta 1 secunda, si apoi se taie, aproape ca moare motorul, si cand sa moara (acul ajunge pe la 4-500 rpm dar practic se aude o pauza evidenta in turatia motorului) iar se tureaza (~ 1400) iar sta 1-2 secunda iar moare, si tot asa intr-una... daca accelerez eu pana la peste 2200 acceleratia e stabila si normala... in sarcina, la rece, am cateva intreruperi aproape insesisabile, dupa ce se incalzeste motorul nu mai am probleme.

problema mai frustranta este in mers, in momentul in care se decelereaza mai brusc... daca calc ambreiajul si franez, deceleratia e mai brusca si in loc sa-si revina cand ajunge acu pe la 4-500 se tot opreste... in schimb daca las masina sa incetineasca in frana de motor, se comporta normal si stabil.

un mecanic (caruia am reusit sa i descriu doar prin telefon problema) a fost destul de convins ca problema e "motorasul pas cu pas". accest motoras la dezmembrarile din cluj se pare ca nu exista, inca mai centralizez si incerc numere de telefon, si locatii noi, dar pare in zadar...

Voi ce credeti? Poate fi acel motoras problema, si atunci sa ma chinui mai tare sa l gasesc (eventual sa l iau nou). A-ti avut careva aceeasi problema (aceeasi ca probleme similare is in toate cele 29 de pagini dinainte) ? Cum s-a rezolvat ?

Multumesc pt rabdare, si anticipat pentru ajutor.

UPDATE: De cand am scris, am mai facut un drum pana acasa... La prima pornire era sa sar in sus de fericire... a pornit si statea motorul normal... pana dupa ce m-am jucat putin cu pedala de acceleratie, cand problema a reaparut. o modificare ce am observat-o ... nu mai accelereaza pana la 1400 ci cam pana la 1200 si acum uneori sta mai mult pe 1200 inainte sa moara (3/5/10 secunde, chiar si vreo 30 de cateva ori..)

Modificat de the1myth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu siguranta este motorasul pas cu pas, eu am gasit la dezmembrari in Valcea la 250 de lei toata injectia,plus transport 30 de lei.....bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi tu?Am avut aceeasi problema,am schimbat tot corpul de acceleratie,cu senzori cu tot si tot asa face!Dupa schimbare,mai nou imi sta relantiul la 1100 in loc de 950.Am dat banii degeaba!Incearca!Daca se acelereaza singura e posibil sa fie ambreiajul!Eu am schimbat si regulatorul de relanti si tot asa face!Bafta!

Modificat de sorin74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegii mai priceputi pot sa confirme sau sa infirme!

Modificat de sorin74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica motorasul cand este pornita masina scoate mufa de la motoras daca creste turatia atunci motorasul este bun daca ramane constant motorasul este dar verifica cum a mai zis sorin74 sa nu fie agatat undeva cablul de ambreiaj si de aceea sa se tureze bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma mi-am luat corpul injectorului cu totul (sau corpu de acceleratie cum ii ziceti voi) si eu. l-am gasit in Baia Mare si cerea tot 250 Ron pe el... maine dimineata o sa ma pun sa testez motorasul cum ai zis vlad, dar, nu stiu daca ai inteles ce am scris eu... acceleratia nu este constanta nici acuma... sorin, la fel nu stiu daca e acceasi problema: tu zici ca iti sta la 1100 motorul, mie nu imi sta... urca singur pana la 1400 rpm-> sta 2-3 secunde -> moare -> urca iar -> moare, etc.

sorin, vlad, cu ambreiajul nu reusesc sa inteleg legatura... daca ar fi probleme cu cablu de ambreiaj sau cu abreiajul in general, de ce s-ar intrerupe alimentarea motorului la ralanti? si de ce merge normal (sau uneori cu mici si scurte intreruperi de alimentare) in sarcina, la schimbu de viteze, etc...

in fine, revin cu follow up maine dupa ce schimb corpul injector... fingers crossed.

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the1myth: ai incercat sa faci o diagnoza sa vezi exact ce e defect?

Poate fi motorasul sau contactul de relantiu. Ambele se pot proba foarte bine la diagnoza la motorul 1.6 ABU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te supara ca te intreb cand spui de contactul de relantiu la ce te referi?ca nu am auzit pana acum de aceasta denumire......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the1myth: acum vad ca esti din cluj hai sa ne intalnim daca vrei sa mai uit putin la masina si eu am avut aceeasi problema mai demult si cu ajutorul colegilor de pe forum am rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spionu: contactul de relantiu e extrem de important. e parte componenta a intregului ansamblu regulator de relantiu (motoras de relaniu sau motoras pas cu pas cum zic unii).

Iti atasez doua fotografii sa vezi despre ce e vorba. Sunt 2 lamele lungi care fac contact , deci se inchide circuitul pe pinii 2 si 3 ai mufei ce intra la regulatorul de relantiu (motoras pas cu pas cum ii zic unii impropriu).

Prin acel circuit inchis ECU recunoaste ca motorul se afla la relantiu si atunci ECU va incerca prin intermediul motorasului de relantiu sa mentina clapeta deschisa la un unghi care sa permita functionarea stabila a motorului la relantiu. La pornirea la rece va tine clapeta de acceleratie la un unghi evident mai mare . Cu cat temperatura de afara e mai scazuta cu atat cursa motorasului (mai precis spus cursa descrisa de tija in care se afla contactul de relantiu) e mai mare la pornirea la rece a motorului.

Contactul de relantiu este actionat in relatiu de surubul aflat sub corpul care tine cablul de acceleratie.

Am reparat zilele trecute un motor 1.6 ABU care avea relantiu oscilant: la cald ramanea turata masina la 1700 RPM si chiar mai mult si la diagnoza aparea eroare pe acel contact de relantiu si mai mult decat atat prin diagnoza nu puteam excita acel motoras de relantiu, semn ca si el era mort.

Fac mentiunea ca la motorul 1.6 ABU ansamblul motoras de relantiu are o mufa cu 6 pini si include si un senzor magnetic pe tija cu melc care este actionata de motoras. A se vedea in poza 3 de mai jos. Motoarele de 1.4 si 1.8 nu au decat 4 pini la motoras si nu includ acel magnet negru atasat de melc. Acel melc induce un efect HALL 1C, care realizeaza feedback cu ECU. In poza 4 vezi partea electrica si piesele care induc efectul magnetic de tip HALL. Atentie asadar la diferentele intre motorasele de relantiu ale motoarelor mentionate.

De obicei cand omul schimba acel motoras eu il iau ca material didactic si de cele mai multe ori reusesc sa-l repar, sa refac contactele, si sa-l aduc in pozitia de start pentru a fi gata de a fi pus pe masina. Nu e foarte complicat dar necesita multa rabdare, scule fine, un aparat de masura (multimetru) si ceva timp.

Mai jos pun poze de la la ultimul ansamblu motoras de relantiu reparat de mine.

post-15350-1286479561_thumb.jpgpost-15350-1286478787_thumb.jpgpost-15350-1286478801_thumb.jpgpost-15350-1286479400_thumb.jpg

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oameni buni daca cunoasteti un expert in motoare de golf 3 va rog din suflet daca puteti sa-mi dati si mie numarul de telefon...va rog problema mea inca persista dupa ce am ajuns sa schimb si setul motor la masina sa refac chiulasa tachetii inca imi bat..dar toti de data aceasta si martorul de ulei acum se aprinde si intra inclusiv alarma..desii ulei am ...in fine ideea este ca nu stim unde am putea sa masuram presiunea de ulei (in timisoara) si nu stim ce valoare ar trebui exact sa aiba..(din cate am inteles eu..undeva la 6 bari sau chiar mai bine de atat) scuze ca sunt offtopic dar de la relatntiu au inceput toate astea daca va mai aduceti aminte! va multumesc anticipat si va rog sa ma ajutati sunt disperat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!