Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

e posibil sa am senzorul de temperatura defect si sa dea informatii eronate in ECU? de aici sa-mi mearga mai turat motorul? intreb deoarece electroventilatorul porneste dupa ce trece de gradatia de 90 de grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa am senzorul de temperatura defect si sa dea informatii eronate in ECU? de aici sa-mi mearga mai turat motorul? intreb deoarece electroventilatorul porneste dupa ce trece de gradatia de 90 de grade

este normal pentru ca la 90 de grade intra termocupla in actiune..cateva secunde temperatura ramane la 90 (s-au chiar putin peste ) apoi scade constant...la mine asa este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula motorul merge mai turat , cand e cald, in momentul in care primeste aer prin alte cai decat prin clapeta de acceleratie, sau cand clapeta de acceleratie este defecta si intra calculatorul in modul safe de functionare. Trebuie verificata si electrovalva de la canistra cu carbune pentru ca daca ramane blocata pe deschis merge motorul mai turat.

De regula cand sonda de temperatura este defecta motorul merge mai prost nu mai turat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua...sunt nou aici pe forum,am un golf 3 1.6 ABU si imi face probleme.In vara dimineata cand o porneam trebuia sa incerc de 2 ori sau pornea din prima dar relanti NIMIC...murea motorul...sau in timpul zilei cand se raceste motorul la fel face numai ca relanti-ul scade la 800 si dupa urca la 900 unde-i si normalul..nu inteleg ce poate avea..in rest daca merg 100 de km cu ea nu am probleme 1 luna 2 masina din pacate mergea doar 20 de km/zi si opriri de 5 ori in acei 20 de km...eu cred ca-i din cauza bateriei...va rog sa ma ajutati..cu un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si acum, dimineata, cand o pornesti sta relantiul?

Da sta..de cand am facut un drum de 160 de km sta foarte bine doar "uneori " ziua cand o pornesc mai scade la 800-850.in rest daca ii rece afara nu are probleme sau cand ii calda in oras etc nu se opreste motorul nu are intreruperi nimic.Masina ii cea de la avatarul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lexthe1 , si eu am tot ABU daca pana sa desfaci acel motoras , alimenteaza-l la pinii 1 si 6 , nu conteaza polaritatea , si daca functioneaza acel cui cu contactul clapetei ... nu ai ce sa-i faci ... :o e ceva ars in circuitul electronic . astept rezolvarea ta . la motorasele cu 4 pini este fff.simplu la cele cu 6 e mai complicat cu acel circuit ...succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fie prea tarziu... la alimentarea directa a motorasului cu 4 sau 6 pini, se recomanda ca alimentarea sa se faca prin usoare atingeri deoarece o alimentare continuua forteaza motorasul si se pot rupe componentele interioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc LexThe1 si denismoc, am sa incerc sa curat clapeta si sa inlocuiesc si senzorul de temperatura....dar care este acela, cel care este la jumatatea furtunului de la radiator sau cel care este langa chiulasa in pipa aia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez poza cu motorul de 1,6 abu , cu senzorii aferenti.Sper sa va fie de folos. (motorul este al masinii mele).

post-30655-1284986187_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi v@sy k incerci sa ma ajuti

problema sta in felul urmator am schimbat bujiile, motorasul pas cu pas, filtru benzina, am dat jos clapeta si am curatat-o, am scos mufa de la senzorul de temperatura nici o schimbare, am facut readaptarea clasica a clapei si a mai revenit, inainte fluctuatile erau de la 500 la 1550,

acum sunt de la 1000 la rece la 760 la cald, cand ajuge la 760 trepideaza.

dar trepideaza cand dau drumu la aer cald sau rece si la dezaburire si atunci ajung la 760 rpm

si am fost pe la vreo 4 service........vai de mama lor ce stiu aia pe acolo.

Si asa am intrebat pe unu pe altu si am gasit un electrician auto care zic toti ca ii foarte bun(la pod la ira daca esti din dej sigur ai auzit de el), am fost ieri pe la el si mi-a gasit la diagnoza k acel senzor clapeta acceleratie nu ar fi bun

ideea este k nu as vre sa dau bani in vant cum am mai facut:-).Nu se poate sa verific acest senzor de exemplu sa i scot mufa si sa se schimbe turatia? sa mi dau seama k chiar are dreptate. daca scot acel cablu cu 4 pini se intampla ceva?

mersi anticipat k ai avut rabdare sa citesti si sa incerci sa ma ajuti

revin cu vechea mea problema am fost la tester si mi au zis ca ar da eroare la potentiometru, am schimbat toata clapeta de acceleratie cu una de pe un alt golf din fabrica fara modificari, acum face in felul urmator: la rece 950 la cald 800-840 si tot tremura parca nu chiar asa de tare dar tremura, ce sa mai fac k cred ca i dau foc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un golf 3 motor de 1.4 60 cp 1997 si numi sta la relanti scade la 800 apoi urca la 1000 si tot asa am verificat tot am pus si laptopul cu programul vag si mia dat 2 errori la motor samnda lambda si knock senzor.am inlocuit lamba senzor si tot asa..ce e senzorul knock??lam gasit dar nu stiu la ce ajuta este posibil din ala sau e altcva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oameni buni ..la mine mecanicul mi-a spus ca nu este de la motoras..acum mi-a desfacut motorul in bucati si m-i l-a verificat ... a schimbat ceea ce era de schimbat...printre care si chiulasa cu totul... acum sper sa mearga luni primesc masina..sper sa nu se fi inselat mecanicul atata tot va salut si stima tuturor..promit ca va tin la curent...

salut am un golf 3 motor de 1.4 60 cp 1997 si numi sta la relanti scade la 800 apoi urca la 1000 si tot asa am verificat tot am pus si laptopul cu programul vag si mia dat 2 errori la motor samnda lambda si knock senzor.am inlocuit lamba senzor si tot asa..ce e senzorul knock??lam gasit dar nu stiu la ce ajuta este posibil din ala sau e altcva?

salut uite o chestie.. sa vezi si cum este cu programele astea..eu mi-am pus toba sport pe masina apoi a inceput sa faca figuri (citeste paginile precedente si afli istoria mea) ok..fi atent...am bagat masina pe tester si mi-a aparut asa ..motoras relanti si sonda lambda la erori..ok acum faza ...dupa diagnoza am dus masina la un mecanic care mi-a fost recomandat mi-a facut si el diagnoza exact aceleasi erori i-au aparut si lui...sonda si motorasul..explicatia mi-a oferit-o pe loc..m-a pus sa ascult motorul..care intradevar avea o bataie la pistonul patru ...care confirma eroarea motorasului relanti care stupoare functioneaza perfect doar ca motorul tragea aer fals si garnitura de chiulasa era mai mare cu 2 mm etc si mai multe chestii care la motorul meu erau aiurea..apoi explicatia pentru sonda lambda a venit..de la toba pe care numai ce o schimbasem cu una sport care din cauza ca nu pastra gazele (nustiu pe unde) sonda citea informatia eronat..lucru care nu prea influenteaza mersul masinii...din cate am inteles eu...acum eu nu stiu ce sa zic... ca mecanic nu sunt dar mai bine verifica ce anume nu merge inainte sa te arunci sa cumperi... sfatul meu

bafta in continuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt cei q motoarele d 1.6 multipunct, care aveti probleme cu relantiul, curtati mai intai clapeta de murdarie si readaptati-o q vag-com-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oameni buni ..la mine mecanicul mi-a spus ca nu este de la motoras..acum mi-a desfacut motorul in bucati si m-i l-a verificat ... a schimbat ceea ce era de schimbat...printre care si chiulasa cu totul... acum sper sa mearga luni primesc masina..sper sa nu se fi inselat mecanicul atata tot va salut si stima tuturor..promit ca va tin la curent...

salut uite o chestie.. sa vezi si cum este cu programele astea..eu mi-am pus toba sport pe masina apoi a inceput sa faca figuri (citeste paginile precedente si afli istoria mea) ok..fi atent...am bagat masina pe tester si mi-a aparut asa ..motoras relanti si sonda lambda la erori..ok acum faza ...dupa diagnoza am dus masina la un mecanic care mi-a fost recomandat mi-a facut si el diagnoza exact aceleasi erori i-au aparut si lui...sonda si motorasul..explicatia mi-a oferit-o pe loc..m-a pus sa ascult motorul..care intradevar avea o bataie la pistonul patru ...care confirma eroarea motorasului relanti care stupoare functioneaza perfect doar ca motorul tragea aer fals si garnitura de chiulasa era mai mare cu 2 mm etc si mai multe chestii care la motorul meu erau aiurea..apoi explicatia pentru sonda lambda a venit..de la toba pe care numai ce o schimbasem cu una sport care din cauza ca nu pastra gazele (nustiu pe unde) sonda citea informatia eronat..lucru care nu prea influenteaza mersul masinii...din cate am inteles eu...acum eu nu stiu ce sa zic... ca mecanic nu sunt dar mai bine verifica ce anume nu merge inainte sa te arunci sa cumperi... sfatul meu

bafta in continuare

poi si eu am toba sport:-??dar culmea k daca o las uneori cu frana de mana trrasa nu are nimic dar cateodata cand merg si pun frana de pirior atunci imi scade rau de tot..mecanicul a inlocuit sonda lambda si mergea la fel ..mia spus k e posibil ceva cu vacumul..dar nu stie sigur si apoi testerul mia spus de knock senzor care nici el nu stie ce e k nu sa mai intalnit cu el..deci chestia e k nu stiu ce e ala..motoru nu are multi km si e impecabil..merge struna mai ales pe drum nu are treaba chiar daca e motoru de 1.4 dar 160 fara probleme..am pe ea si abs deci merge ..dar ma deranjeaza chestia asta..cel mai urat face intro panta la semafor cand tin pe frana..daca iau picioru si trag frana de mana face dar ma usor ..:-?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu impartasesc cam aceasi problema, eu am schimbat motorasul pas cu pas (390 lei Bosch) din cauza ca nu mai mergea pe benzina (am si instalatie gpl pe masina) . Mi-ar fi zis cineva ca ar fi membrana de la servo sparta , dar atunci ar tyrebui sa fie tare pedala nu?

Urmatorul pas e sa merg sa cumpar o supapa sens aer si sa vad daca e de la ea, apoi sa schimb releul de incarcare la alternator , ca si de acolo pot aparea variatii la relanti .

Mie la inceput imi tremura faorte tare motorul dar dupa ce am schimbat filtrele uleiul , bujiile parca si-a mai dat drumu. Daca circul cu 80 km /h si trebuie sa ies de pe un drum national si franez aproape ca moare motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca faci pedale la frana si motorul trepideaza/da sa moara => probleme la furtunul de la servofrana (probleme cu vacuum)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat in sfarsit si eu multumesc tuturor celor ce m au ajutat rezolvarea finala schimbare corp clapeta 250 ron in dezmembrari mai am o singura schimbare: in sarcina alternatorul nu baga cat curent ar trebui si gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se intampal Vasi , doar ca atunci cand fac pedala parca ar creste putin turatia si cand ridic scade la turatie si trepideaza. Am fos tla u nshrot si am luat o supapa sens aer si am suflat si in ea si in cea de pe masina mea dar nu am sitit ca rasufla a mea. Dar oricum nu se compara suflatul meu cu vacumul care se creaza .

Acea supapa trebuie sa fie neaparat de golf ? ca am vazut ca sunt cam la fel ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am ascultat motorul de aproape, si in momentul cand intrerupe se aude un carait in motorasul pasa cu pas....oare e dus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inseamna ca asta ar fi cauza pentru care cand franez de la o viteza mai mare sa moara motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am ascultat motorul de aproape, si in momentul cand intrerupe se aude un carait in motorasul pasa cu pas....oare e dus?

cand ai auzit acel carait ,motorul era la relanti sau era turat peste 2500-3000 ture???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai auzit acel carait ,motorul era la relanti sau era turat peste 2500-3000 ture???

s-a auzit la relanti acel carait

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!