Jump to content

Cat de fiabile sunt masinile grupului VAG?


Iulian HondaFan
 Share

Postare recomandată

respingerea Tratatului de la Kyoto este tot mai mult in beneficiul intereselor gigantilor petrolului si energiei americane, si desi numai o minoritate intelege lucrul asta e o minoritate in crestere.

<{POST_SNAPBACK}>

Salutare.

Katrina, Ophelia si alte zeci care vor urma, in intreaga lume, sunt doar inceputul.

Tratatul de la Kyoto nu a fost si nu e o gluma proasta. Fi convins ca America e constienta de consecintele dezastruoase ale politicii sale de mediu, insa, in viziunea lor, cele sociale ar fi mai dure, daca primele ar fi respectate. Poate nu neaparat dure, dar deosebit de inconfortabile. Nu am mai vedea prea des uriasele masini americane care consuma combustibil in nestire.

Gigantii petrolului sunt doar cativa, dar America face parte din randurile lor. Indiferent cum privesti lucrurile, acestia au fost si vor ramane o monoritate, minoritate care, din pacate, controleaza economia mondiala cu "aurul negru".

Toti avem de suferit din aceasta cauza. That's it !

Sper din suflet sa gresesc prima propozitie din observatia mea ! :P

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 303
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Iulian HondaFan

    51

  • Vlad MHL

    18

  • NetFlow

    17

  • rvacaru

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu credeti ca sunteti FOARTE offtopic? Era vorba de fiabilitatea masinilor VAG. PUNCT. Nicidecum de fiabilitatea masinilor japoneze ca sa nu mai zic de politica si economia mondiala!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Iulian HondaFan

in ciclul Nu va suparati pe mine pt. ca am masina VAG dar imi plac mai mult japonezele!:

http://www.topgear.com/content/features/st...ories/01/1.html

Skoda e cea mai apreciata marca europeana in UK... VW facute cu simtz de raspundere cehesc. "Zah Germans have lost it..."

Lexus rulz.

Honda si ea acolo unde ii e locul...

Proprietarii britanici de Mercedes raman niste "carcotasi"...

Audi pe locul 12 dupa Hyundai... these Brits and their twisted minds.

Invazia asiatica a Europei e in curs.

sa spicuim din rezultate:

1 Honda S2000 (SAME)

2 Lexus IS200/300 (UP)

3 Lexus RX300 (UP)

4 Skoda Superb (NEW) (mai mare ca passatul si mai ieftin)

5 Skoda Octavia (SAME) (mai mare ca golful si mai ieftina)

6 Honda Jazz (DOWN)

7 Honda Accord (Dec '02 on) (NEW)

8 Subaru Legacy (UP)

9 Skoda Fabia (SAME)

10 Subaru Forester (UP)

11 Toyota Yaris (DOWN)

...

sa cautam si suratele nemtesti

...

30 BMW 5-Series (pre-June '03) (DOWN)

31 Porsche Boxster (DOWN)

33 Porsche 911 (DOWN)

...

38 BMW 3-Series (DOWN)

...

40 Vauxhall Signum (NEW)

...

42 BMW Z4 (NEW)

...

49 BMW 5-Series (June '03 on) (NEW)

...

50 Audi TT (UP)

...

de abia pe 50 primul audi ... damn

...

55 Audi A4 (DOWN)

Si pentru cei care cred ca americanii sunt niste mitocani inculti si lipsiti de rafinament iata ca si britanicii sunt de aceeasi parere cu ei... swallow it!

Studiul Top Gear duplicheaza destul de fidel rezultatele studiului Driver Power al revistei Autoexpress.

Modificat de Iulian HondaFan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marea Britanie nu are nimic in comun cu Europa... intr-un fel este "satisfacut" englezul, si in alt fel orice alt european.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doua articole pe care le-am primit azi dimineata:

Skoda a fabricat cinci milioane de autovehicule in 14 ani

Skoda Auto a fabricat 5 milioane de autovehicule din 1991, cand compania a fost preluata de Volkswagen Group, informeaza un comunicat al companiei. Autovehiculul cu numarul 5.000.000, iesit de pe linia de productie de la Mlad Boleslav la inceputul lunii noiembrie, este un model Skoda Octavia Ambiente nou, propulsat de un motor pe benzina 1.6 MPI/75 kW.

Volkswagen Group a preluat uzina de motoare Skoda din Cehia in aprilie 1991. La acel moment, compania fabrica anual aproximativ 170.000 de unitati din unicul model, Favorit.

Un prim rezultat al colaborarii a fost unul dintre cele mai de succes modele din istoria brand-ului de pana atunci - Skoda Felicia, care a inregistrat o cifra record de 1.420.441 de unitati vandute, pana la sistarea productiei, in anul 2001.

Skoda Octavia a fost primul model al brand-ului care a beneficiat de strategia modulelor si tehnologilor comune, prezente pe celelalte modele fabricate in cadrul Volkswagen Group. Pentru productia acestui model s-a construit o noua uzina de asamblare in Mlad Boleslav in 1996 - considerata si la ora actuala una dintre cele mai moderne din Europa.

Totodata, pentru complexul proces de productie a celui mai mare model Skoda - limuzina de lux Superb - s-a construit o uzina complet noua, la Kvasiny, in 2001.

Un numar maxim de autovehicule Skoda, 3.756.148 de unitati, a iesit de pe linia de productie a uzinei principale de la Mlad Boleslav, de la preluarea de catre Volkswagen Group, in 1991.

Astazi, productia si asamblarea modelelor Fabia si Octavia, precum si productia de motoare si cutii de viteze proiectate nu numai pentru autovehiculele Skoda, dar si pentru alte marci ale grupului, se desfasoara in Mlad Boleslav.

Pana in anul 2000, autovehiculele Skoda erau fabricate si in uzina de asamblare Volkswagen Pozna, din Polonia. La ora actuala, autovehiculele Skoda sunt fabricate pe liniile de asamblare din Ucraina, Bosnia si Hertegovina, India si Kazakhstan. In curand, ele vor fi fabricate si in China.

Averea, 07 nov 2005

***

Toyota retrage 250 de mii de masini

Cel mai mare constructor auto japonez, Toyota Motor Corp., a anuntat marti ca va rechema la service aproximativ aproape 250 de mii de autovehicule, modelul sedan Crown si modelul brek Hiace, produse in perioada 1998-2005, din cauza posibilei coroziuni a anumitor componente ale motorului, informeaza AP.

Toate cele 250 de mii de masini care vor fi retrase sunt in Japonia dar firma ar putea decide sa retraga inca 1 milion de autovehicule exportate in Australia, Thailanda, Indonezia, India si mai multe tari europene.

Decizia vine dupa ce Toyota, primul constructor auto japonez a primit reclamatii de la consumatori jreferitoare la oprirea autovehiculelor, zgomote neobisnuite si vibratii. Pana acum nu a fost semnalat nici un accident care sa fie provocat de acest posibil defect.

Luna trecuta, Toyota anuntase cea mai mare retragere din istoria sa, informand ca va rechema la service 1,27 milioane autovehicule din intrega lume, din cauza unei posibile defectiuni electrice. Erau vizate modelele Crown, Mark II Chaser Cresta, Hilux precum si modelul de camioneta Dyna.

HotNews.ro, 08 nov 2005

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ora actuala, autovehiculele Skoda sunt fabricate pe liniile de asamblare din Ucraina, Bosnia si Hertegovina, India si Kazakhstan. In curand, ele vor fi fabricate si in China.

<{POST_SNAPBACK}>

mai sa fie ! skoda fabricata in ucraina !? in bosnia !!!??? nu pot sa cred. e o gresala!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Iulian HondaFan

inca un survey de fiabilitate din UK al revistei Whatcar:

acesta facut din punctul de vedere al unei companii de asigurari care plateste reparatiile pentru garantie suplimentara ( deci masinile din studiu sunt iesite din garantia producatorului). Datele provin din datele Warranty Direct. comparabil cu ce face ADAC-ul in Germania care inregistreaza interventiile la masinile membrilor ADAC.

HONDA NAILED THIS ONE !!! :)) :D

1. Honda Accord (99-03)

2. Honda Civic (96-01)

3. Rover 25 (99-05)

4. Volvo V40 (96-04)

5. Volvo S40 (96-04)

6. Nissan Micra (98-02)

7. Nissan Primera (96-99)

8. Mercedes CLK (97-02)

9. Audi A4 (01-)

10. Ford Ka (96-)

11. Peugeot 206 CC (00-)

12. Toyota Avensis (97-03)

13. Vauxhall Corsa (93-00)

14. Vauxhall Astra (98-04)

15. BMW 3-series Compact (94-01)

16. Land Rover Discovery (89-98)

17. Fiat Brava (96-02)

18. Citroen Xsara (97-05)

19. Rover 45 (99-05)

20. Audi A3 (96-03)

21. Mercedes C-class (00-)

22. BMW Z3 (96-03)

23. BMW 3-Series (01-05)

24. BMW 3-series (99-01)

25. Volkswagen Polo (00-02)

26. Saab 900 (93-98)

27. Volkswagen Golf (92-97)

28. Ford Puma (97-02)

29. Ford Focus (98-04)

30. Peugeot 406 (96-99)

31. Fiat Punto (99-03)

32. Peugeot 306 (97-01)

33. Vauxhall Vectra (99-02)

34. Nissan Micra (93-98)

35. Citroen C5 (01-)

36. Mercedes M-Class (98-05)

37. Rover 75 (99-05)

38. Mercedes SLK (96-04)

39. Volkswagen Polo (94-00)

40. Renault Clio (98-)

41. Vauxhall Zafira (99-05)

42. Ford Mondeo (96-00)

43. BMW 5-series (96-03)

44. Ford Mondeo (00-03)

45. Peugeot 206 (98-)

46. Citroen Saxo (96-04)

47. Vauxhall Vectra (95-99)

48. Ford Escort (90-01)

49. Ford Fiesta (96-02)

50. Porsche Boxster (96-)

51. Volkswagen Bora (99-)

52. Mercedes E-Class (99-02)

53. Alfa Romeo 156 (03-)

54. Alfa Romeo 156 (98-03)

55. BMW 3-series (91-99)

56. Ford Galaxy (95-00)

57. Renault Clio (91-98)

58. Land Rover Discovery (98-03)

59. Rover 400 (95-99)

60. Saab 9-3 (98-02)

61. Volkswagen Passat (97-05)

62. Vauxhall Omega (99-04)

63. Rover 200 (96-99)

64. Peugeot 306 (93-97)

65. Jaguar S-Type (98-)

66. Jaguar XJ8 (97-03)

67. Volvo V70 (96-00)

68. MG MGF (95-02)

69. Renault Megane (99-02)

70. Citroen Xantia (93-01)

71. Rover 600 (93-99)

72. Volkswagen Golf (97-04)

73. Ford Scorpio (95-98)

74. Audi A6 (97-04)

75. Vauxhall Omega (94-00)

76. Land Rover Freelander (00-)

77. Renault Laguna (94-98)

78. Peugeot 406 (99-)

79. Mercedes A-class (98-05)

80. Vauxhall Astra (91-98)

81. Volkswagen Sharan (95-00)

82. Chrysler Cherokee (93-)

83. Volvo S80 (98-)

84. Fiat Bravo (96-02)

85. Land Rover Range Rover (95-02)

86. Renault Megane (96-99)

87. Audi A4 (95-01)

88. Volvo V70 (00-)

89. Rover 800 (91-99)

90. Alfa Romeo 147 (00-)

91. Fiat Punto (94-99)

92. Jaguar XK8 (96-)

93. Fiat Coupe (95-01)

94. Renault Laguna (00-)

95. Saab 9-5 (97-01)

96. Land Rover Freelander (97-00)

97. BMW 7-series (94-02)

98. Saab 9000 CS (91-97)

99. Audi TT (99-)

100. Renault Espace (97-02)

lipsa majora este faptul ca unele modele lipsesc. asa cum e si de asteptata majoritatea posesorilor de masini nu cumpara garantii suplimentare.

ah, si linku:

http://www.whatcar.com/News_SpecialReport.asp?NA_ID=217350

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian HondaFan

Esantionul minim a fost de 50 de masini pentru fiecare model din acest studiu.

Accord produs in 1999-2003 a avut 2 reparatii in post-garantie la 100 de masini, iar Civic produs intre 1996 si 2001 7 reparatii in postgarantyie la 100 de masini.

Pe marci Honda ( date agregate si cu alte modele care insa nu au avut suficiente masini sa fie intrate individual) a avut 9.9 reparatii la 1000 de masini.

Din nou intre marcile VAG Skoda iese prima (locul 9 din 30 de marci) cu 25.2 defectiuni la 100 de masini, desi nu a avut suficiente masini pentru a intra in clasamentul pe modele. Urmeaza VW pe locul 15 cu 30.1 defectiuni la 100 de vehicule. Audi este trantit pe locul 28 ( antepenultimul) cu o medie de 41.2 defectiuni la 100 de masini. Si asta mai ales datorita TT-ului care a avut 59 defectiuni la 100 de masini :)) . Cu toate acestea A4 produs dupa 2000 este pe locul 9 cu 16 defectiuni la 100 de vehicule in postgarantie.

Audi TT si-a castigat si in USA trista faima de una dintre cele mai putin fiabile modele de pe piata.

Modificat de Iulian HondaFan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Iulian HondaFan

inca un dus rece pentru VAG:

Auto Bild Quality Report 2006

The report assesses reliability, long-term quality, service, and customer satisfaction.

1. Mazda

2. Toyota

3. Honda :P

4. Hyundai

5. Nissan

6. Chevrolet

7. Volvo

8. Suzuki

9. Mitsubishi

10. Opel

11. Audi :P

12.BMW

13.Smart

14. Skoda

15. Mercedes

16. Ford

17.SEAT

18. Volkswagen :P

19. Kia

20. Alfa Romeo

21. Citroen

22. Renault

23. FIAT

Opel jubileaza ( desi locul 10 nu e grozav :P ):

Opel best German brand - Auto Bild report

February 7, 2006

Russelsheim, Germany - Opel cars have the highest quality of all German brands, according to the results of the Auto Bild quality report, a survey assessing reliability, long-term quality, service, and customer satisfaction.

Auto Bild determines the best brands in its quality report using a representative survey of over 24 000 car owners, the T

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa, nu-i nimic daca conduc japonezele si coreenele...cel putin frantuzoaicele sunt mult in spate...iar Peugeot nici macar nu apare in clasament desi Fiat e pe ultimul loc.

Acuma vad ca se refera si la 'service, and customer satisfaction'...oare or fii avand ceva nice asians women la receptie??? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The JD Power report on vehicle quality in Germany also put the Opel Signum ahead of all other German cars while the university of Bamberg identified Opel as the European brand with highest dealer satisfaction in terms of vehicle quality

Clar.. nu mai imi cumpar seria 7 sau S clase ca opel e mai tare. Pot sa rad cu gura pana la urechi de acest "sondaj". Opel e peste ORICE marca germana la calitate. HAHAHAHAHA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian HondaFan

calitatea si fiabilitatea sunt notiuni distincte.

FIABILIT

Modificat de Iulian HondaFan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iulianhondafan, desi pana acum am evitat sa intru in discutii cu tine iti spun doar atat:

Bun, nu sunt fiabile, sunt de ***** VW-urile, sunt zgomotoase...etc... Si?Am inteles japonezele sunt cele mai tari. Si?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iulianhondafan, desi pana acum am evitat sa intru in discutii cu tine iti spun doar atat:

Bun, nu sunt fiabile, sunt de ***** VW-urile, sunt zgomotoase...etc... Si?Am inteles japonezele sunt cele mai tari. Si?

;) godo nu mai fi asa categoric cu iulianhondafan, are si omul parerile lui , plus ca de acolo altfel se vede lumea, dar lasa ca e bine ca avem printre noi pe unul cu un punct de vedere un pic mai altfel , as zice ca numai prin aceasta diversitate de opinii o sa ajungem la o idee concreta despre ce inseamna VW in comparatie cu celelalte marci si cat de fiabile sunt auto VW , deocamdata asa este ,VW este o masina fiabila in general si facuta nemteste insa vezi foarte bine ca piata auto a devenit o piata de consum precum produsele agroalimentare, as zice ca si produsele electronice sunt in aceeasi situatie etc,

Ca sa zic si eu ceva....zgomotul interior comparativ intre modele VW si altele arata ca VW este o masina chiar silentioasa , daca cineva care critica VW ca fiind zgomotoase inseamna ca a stat pe capota pe la 180 km/h ca sa vada daca face motorul zgomot sau nu....;)

Ca sa fiu totusi on topic....daca VW este cel mai tare la vanzari inseamna ca oamenii care isi cumpara aceasta masina au incredere in ea in general si e traditie la VW ca sa fie si fiabila ca masina asa ca eu cred ca nu prea sunt argumente contra fiabilitatii VW , brsocutele inca merg , ce alta masina din lumea asta se mai afla pe strada alaturi de o broscuta....nici una....asa ca trebuie ca VW sa-si pastreze traditia de marca ca fiind o masina fiabila , cred ca asta este si atuul lor impotriva francezilor si japonezilor , e adevarat ca japii au ajuns si ei la un nivel de fiabilitate de invidiat , as vrea insa sa vad un test intre o Honda Civic la 300 k si un Golf la aceeasi varsta si kilometraj....dupa aia mai vorbim...;) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am inteles parerea lui de atata vreme. Noi toti de aici. Nu ma iau de el. Doar ca am prins ideea si nu trebuie sa ne mai tortureze ( sau sa ma ) in continuare.

Iulianeee, am prins ideea. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calitatea si fiabilitatea sunt notiuni distincte.

FIABILIT

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian HondaFan

exista pe strazile americane inca un numar considerabil de Civic-uri sau Corolle sarite de 300k km. nu am date exacte dar pe strazile New York sau Chicago sunt mult mai numeroase decat Golf2 sau 3 si mai numeroase si decat Beettle.

am postat toate studiile respective ca referinte. nu vreau sa conving pe nimeni sa cumpere Honda in loc de VW ( dupa cum vedeti si eu am cumparat pana acum 2 masini VAG si una Honda).

managementul VAG priveste cu seriozitate studiile JDPower si stie foarte bine cum se compara cu Toyota sau Honda. ca valoare de piata ( capitalizare) Toyota valoreaza de 4 ori mai mult decat VAG si produce cu cateva milioane de masini mai mult decat VAG. Honda desi cu un volum de vanzari de 3.5 mil ( fata de 5-5.5 al VAG) de asemenea este mai valoroasa ca valoare de piata a companiei si semnificativ mai profitabila.

Da cine a zis ceva de fiabilitate? Acolo scrie clar "highest dealer satisfaction in terms of vehicle quality" Adica JDpower imi zice mie ca opel, prin "studiile lui", e cea mai "quality", pot sa zic buna?, masina fabricata in germania. Doar eu inteleg sensul asta? Studiul asta e menit sa ce? Am mai intrebat asta. Ce imi zice el mie? Ce masina sa cumpar? Pai daca imi zice ce masina sa cumpar.. imi iau OPEL, ca vw e de kkt....HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Daca insa aceste "studii" sunt facute pt statistici "in-house" ele nu trebuie publicate. Sa le comande cine vrea si sa le foloseasca la ce vrea, nu vad ce "rol" au ele la public. atata tot. Poate nu s-a inteles. Ce imi zice mie acest "sondaj". Cu ce ma ajuta?

PS daca sondajul e facut in sua poate exista un motiv pt care vw e mult sub skoda de ex. din cate stiu masinile pt sua sunt produse exclusiv in mexic... iar americanii nu au iubit niciodata masinile europene ca design

nu ti-am zis ce masina sa iti cumperi. tu iti poti lua si Fiat. am adus doar niste informatii de oarece buna reputatie.

"highest dealer satisfaction" se refera la un alt studiu al unei universitati germane ( cea din Bamberg).

Skoda nu se comercializeaza in USA. VW din Mexic sunt numai Jetta si Beetle. dealtfel si Bettle-ul care se comercializeaza in Europa este tot de provenienta mexicana ( uzina VAG din Mexic este singura care asambleaza new Beetle).

publicul informat este in general de preferat celui care merge doar pe ideea: " e lucru nemtesc" :o ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian , ce te face sa crezi ca noi nu stiam ca NewBettle e facut in Mexic?...si apoi eu ma refeream la broscuta clasica nu la asta noua care dpmdv este un fiasco pentru VW, adica VW a punctat cu ea doar la imaginea artistica....dealtfel nici nu cred ca isi pusesera sperante in vanzari record la newbettle... si trebuie sa ma crezi ca ma refeream la masinile vandute in Europa , SUA e alta marie cu alta palarie la toate capitolele... :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa imi iau o a 2-a Bora am umblat pe la toate reprezentantele BMW AUDI VW Skoda Toyota Opel si vreau sa va spun ca VW mi s`a parut cel mai bun la oferte d.p.d.v pret-calitate. Eram pornit sa imi cumpar Golf V dar nu aveam bani destui. Asa ca m`am hotarat sa fac niste drive-teste. La Skoda aveau decat Fabia...la VW aveau Touran, la Toyota aveau Corrola. In fine mult laudata Corrola (ai vazut vreodata vro Corrola sticata) cu motor de 1,4 l la 140 KM/H ziceai ca iti iei zboru si mai zic ca ai si 97 de cai. Nu raspundea asa de bine la comenzi, calcai acceleratia si ii dadeai drumul dar isi revenea greu. Mi-a dat agentul de vanzari niste studii de la JD Power (pana atunci nu auzisem de aceasta firma) in care Toyota e in top 10. Am zis perfect ia sa vedem ce dotari are. Le am luat si le am pus in balanta...6 Airbaguri la VW dotare standard...4 la Toyota...motor de 75 de cai la VW....97 la Toyota si lista continua. Agentul de vanzari ma intrebase daca am fost pe la concurenta si i`am raspuns afirmativ, el a zis ca este perfect. Mi a prezentat masina...dotarile...dar optionalele lipseau cu desavarsire ...ESP, Climatronic, si multe alte maruntisuri. Am tras linie si cand le am adunat am iesit la Toyota cu mult peste VW si fara o gramada de "MOFTURI". Atunci i`am spus agentului ca ii multumesc pt. amabilitate dar masina nu corespunde cerintelor mele. La plecare acesta mi a dat un catalog de prezentare al masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest catalog erau prezentate preturile de la filtre, usi, bari, s.a.m.d. Trag linie din nou si le adun. Surpriza :o la Golf am iesit in jur de 1000 de euro fara TVA iar la Corrola 1500 tot fara TVA;). Stupoare-reprezentantul imi spusese ca au cele mai mici preturi la intretinere. Acu nu vreau sa par rautacios dar sa dau bani si mai multi pe masina, sa am si service-u mai scump si pretul de revanzare sa fie si mai mic...NO THANKS.

Tot in acest catalog mai sunt prezentate principalele candidate ale Corrolei--Golf V :o Ford Mondeo, Peugeot 307, Renault Megane. La golf ziceam la puncte slabe: timp greu de raspuns, calitate proasta a materialelor si alte multe "laude". Pai imi vine sa ma duc sa le dau cu revista in cap, inseamna ca ei nu s`au urcat intr-un golf si nu am mers in viata lor cu el.

Agentul tot mi-o baga pe aia a lui "Domne noi dam 5 ani garantie la toata masina, in timp ce Ford sau marca X da decat 2 ani" Dupa asta m`am dus si la VW, dar asta nu intra in calcul deoarece nu sunt in aceesi clasa si am facut in drive test cu Touranu si vreau sa va spun ca avea un motor de 140 de cai care m`a dat pe spate ca sa nu mai vorbim de comfort

in fine, ultima da nu cea din urma-Opelul...asa mult laudatul Opel Classic. M`am dus si m`am urcat in el dar m`am dat jos dupa 2 minute deoarece nu-mi placea sub nici o forma, pornind de la felul cum se inchid usile pana la modul materialelor folosite.

Sper ca nu v`am plictisit dar astea sunt concluziile mele:D si de aceea am mers TOT PE VW, fie el si la mana a 2-a. Masina pe care o am acuma am curaj sa o compar ca dotari cu orice corrola sau cu orice hyundai elantra...chiar si ford mondeo

P.S. Si inca ceva...pe asiatici ii omoara taxele ca daca nu ar fi alea ar mai fi cum ar mai fi masinile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si revenind la subiectul topicului vreau sa va spun un singur lucru. Am fost la ford si mi-au aratat aia ca motorul CR e cel mai tare ...cel mai bengos ca motoarele TDI nu am ce are CR mi-a arat el studii,balarii din reviste l-am lasat sa isi faca treaba. Dupa aia m-am dus la la VW si i-am intrebat si pe aia de motoare si nu au inceput sa imi spune de CR ca e cel ma prost cum au facut aia de la Ford despre TDI. Mi-au explicat principiile la ambele motoare...asta e pana la urma e motor diesel, vrei sa nu se auda nimic si sa zici ca e pe benzina. Oricum nu mi se par ca ar fi de auncat CR-urile, sunt o alternativa dar haideti totusi sa nu le ricam in slavi :o. Cam atat am avut de spus + ca mie imi place cum se aude TDI-u, mai ales Turbina cum fluiera :o

P.S. VW-u nu o sa treaca nici o data pe CR de asta va asigur eu

Modificat de cristy_snacks
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian HondaFan

snacks, my man... aci' vorbeam de fiabilitate.

nu stiu preturile in detaliu in Ro ca sa spun ce si cum. remarc insa ca pe plan european Corolla a castigat teren destul de mare in ultimi ani. noul Civic urmeaza. unul din motivele succesului in crestere ale celor 2 marci japoneze este chiar fiabilitatea si satisfactia proprietarilor. japonezii au fost exact in aceeasi situatie in America de Nord in anii '80.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!