Jump to content

Cat de fiabile sunt masinile grupului VAG?


Iulian HondaFan
 Share

Postare recomandată

VAG dupa mine nu mai inseamna numai a fi posesor de Volkswagen, Audi, Seat, sau Skoda. E un mod de viata. Suntem multi, ne iubim masinile, respectam celelalte marci auto si dorim sa fim respectati.

Haha, te invit pe topicurile cu "zdrobit" Loganul si pe cele mai vechi unde se zdrobea Accord. Sa vezi acolo respect reciproc pentru "jegurile de Dacii". Ai scris frumos, dar idealist :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 303
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Iulian HondaFan

    51

  • Vlad MHL

    18

  • NetFlow

    17

  • rvacaru

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

fiabilitatea nu se masoara in numarul de defecte la mia de masini, cel putin nu ar trebui sa se masoare asa, ci in cat te costa pe total masina sa zicem in primii 5 ani de la cumparare. eu zic ca ar fi un indicator mult mai obiectiv. pana la urma, pentru mine nu conteaza ca o masina se strica de 2 ori in x ani, daca ma costa mai mult decat alta, care s-a stricat de mai multe ori, dar reparatiile totale au costat mai putin.

Hmmm ... iarta-ma daca nu sunt chiar pe deplin de acord cu tine. Dupa cum spui tu inseamna ca Daciile vechi sunt mult mai fiabile decat un Audi nou, ca reparatiile din ultimii 5 ani la o astfel de Dacie sunt oricum mai ieftine decat, sa zicem, o revizie de 60.000 km la Audi :) . Parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu se strica masinile..nici nu ai ce discuta..nu poti sa intrebi de ce face asa pentru ca majoritatea nu au avut probleme..si daca apare vreuna nu poti raspunde pentru ca nimeni nu stie..asa ca discutiile se rezuma la "ce mai faci..ce ai mancat ieri..borring stuf.

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm ... iarta-ma daca nu sunt chiar pe deplin de acord cu tine. Dupa cum spui tu inseamna ca Daciile vechi sunt mult mai fiabile decat un Audi nou, ca reparatiile din ultimii 5 ani la o astfel de Dacie sunt oricum mai ieftine decat, sa zicem, o revizie de 60.000 km la Audi ;) . Parerea mea!

noi discutam aici de masini comparabile ca pret si apropiate ca si performante, nu vorbim de dacia 1300 de 20 de ani comparativ cu audi a6 din 2006, pentru ca nu are rost comparatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

fiabilitatea masinilor dar stim ce in seamna fiabilitatea

" Fiabilitatea unui sistem este definita ca o capacitate a sistemului de a functiona conform cartii tehnice si fara defectiuni, un anumit interval de timp. Durata preconizata, de la momentul punerii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

"Compania de cercetare a pietei JD Power a masurat nivelul de satisfactie a clientilor in functie de patru criterii-cheie: atractivitatea vehiculului (performanta, design, confort); calitate si fiabilitate; costuri de intretinere (consum, polite de asigurare, costuri de reparatii) si calitatea serviciilor reparatorilor agreati. Studiul a fost realizat in perioada ianuarie-martie 2010, pe baza a 16 330 de interviuri online cu clienti care au detinut un vehicul timp de aproximativ 2 ani. Au fost evaluate modelele a 25 de marci, acoperind toate clasele auto."

http://businesscenter.jdpower.com/JDPACont...pdf/2010084.pdf

post-57241-1278051327_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum Mercede sau BMW nu imi permit, imi iau Dacia ca e mai sus ca VAG-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

cred ca la orice marca o mare parte din ponderea "fiabilitatii" consta in intretinerea, menajarea si ingrijirea per total a masinii de catre proprietar(i)

revizii la timp, drumuri bune si un stil de condus echilibrat pot face diferenta.

acum si in interiorul VAG sint diferente, am vazut cum era facuta instalatia electrica la Jetta made in Mexico si la o Bora din Wolfsburg de exemplu :Driver:

per total in lume, masinile nu mai sint la fel de fiabile (la fel si electronicele nu?) ca acum 10-20 de ani si asta din cauza societatii de consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt Romania masinile trebuie sa fie cu mult mai fiabile decat in alte tari europene

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

topul acela de mai sus ma face sa rad...

inteleg ca mercedes si bmw sunt in top5, dar dacia oare ce cauta acolo ??

e simplu, cand iti iei o dacie nu ai asteptari mari... esti pregatit sufleteste sa cada motorul si dupa 20.000km... ca na e dacie facuta in romania de catre romani.

la vw trebuie sa recunoastem ca a scazut calitatea fata de acum 10 ani... posesorii de passat B5.5 pot zice mai bine... B6 desi e mai elegant.. e mai slab calitativ, exista si acel motor BKE parca, de care toata lumea fuge :P

la fel eu pot zice.. am avut T4 si am trecut la T5... da T5-ul e mai puternic, e mai frumos, interiorul e gandit mai bine, dar plasticele sunt mai ieftine, unele piese se strica mai repede fata de T4..

si de aici probabil a scazut si nivelul de satisfactie pt vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca Dacia a crescut muuuult de la Logan incoace. Este o masina fiabila, raport calitate/pret f bun (am multi pretenari care conduc asa ceva). Nu ma intelegeti gresit, nu sunt fan Logan, nu mi-as cumpara (INTOTDEUNA VW!!! :) ).

Daca VW a scazut stacheta (sunt nenumarate exemple si pe acest forum) iar Dacia a ridicat standardul e normal sa se rastoarne clasamentele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca daca ne uitam pe cluburile dacia si pe vw forum din pacate numarul de cumparatori de masini NOI care intra in service cu probleme de fabricatie/garantie e clar mai mare la vag. la dacia sunt ffff multe masini care in primii 2-3 ani efectiv nu se duc in service decat odata pe an pt revizie.

chiar aici pe forum sunt masini de 15-20,000 de euro cu probleme mai mici sau din pacate mai mari care au necesitat service. si nu ma refer neaparat la problema de la 2.0tdi, acolo e altceva, ca exemplu aleator uitati-va la topicul de probleme la motoarele tsi. din punctul meu de vedere e un numar mare posesori cu probleme pt o masina care costa cat costa.

dar din pacate fiabilitatea unei masini nu are legatura cu pretul de achizitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Compania de cercetare a pietei JD Power a masurat nivelul de satisfactie a clientilor in functie de patru criterii-cheie: atractivitatea vehiculului (performanta, design, confort); calitate si fiabilitate; costuri de intretinere (consum, polite de asigurare, costuri de reparatii)

Depinde si unde s-a facut chestionarul. Daca e in America sau prin Zimbabwe atunci e clar. Daca s-a facut pe tot globul atunci mai merge. Ca sa ai un nivel cat mai clar de statistica trebuie un esantion cat mai mare de oameni si pe o suprafata cat mai mare.

A fost facut online deci sunt igur ca nu a acoperit o gama larga de utilizatori si posesori de masini. Nu e relevant topul ala.

Sunt de acord ca nu mai e masina cum a fost d.p.d.v calitativ, acum scot modele noi pe banda rulanta. Inainte era scos unu la 10 ani acum unu la 2 ani... se merge pe cheltuieli mici si profit mare... vad eu cum se fac volanele la noi... si cate probleme sunt... asta e societatea bazata pe consum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar aici pe forum sunt masini de 15-20,000 de euro cu probleme mai mici sau din pacate mai mari care au necesitat service. si nu ma refer neaparat la problema de la 2.0tdi, acolo e altceva, ca exemplu aleator uitati-va la topicul de probleme la motoarele tsi. din punctul meu de vedere e un numar mare posesori cu probleme pt o masina care costa cat costa.

dar din pacate fiabilitatea unei masini nu are legatura cu pretul de achizitie.

sa fim realisti... o dacie nu are electronica si dotarile unui passat de 20.000euro sau a unui touareg de 40.000 euro...

evident ca lucrurile facute simple (dacia logan) sunt mai fiabile decat cele care au senzori de ploaie, de presiune la roti, de compresie sa de debit la nu stiu ce furtunas...

dacia e fiabila prin prisma ei... o masina simpla cu motor mic si cu electronica cat mai putina si mai ieftina

diferenta notabila in top este aceea ca vw a scazut nitel stacheta, in timp ce dacia s-a lansat de curand cu masini moderne...

ca daca e sa comparam vw cu dacia de acum 10-20-30 ani, oare unde iesea dacia 1310 si unde iesea passat b4 sau golf2, golf3 etc :P

zic in cazul meu, Golf4 masina gandita si lansata in 1998 in comparatie cu Dacia Nova 1.3i lansata si vanduta in aceasi perioada...

oare ce ati vota la fiabilitate ? :biggrin:

golfu meu de 7 ani inca e peste orice logan nou noutz cand vine vorba de dotari, confort, postura la drum, calitatea materialelor etc..

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de unde sa incep ;)

Mai intai de toate nu este un secret motivul pentru care Dacia e o marca apreciata in Europa: rapotul calitate/pret/dotari este imbatabil. O masina noua in vest la mai putin de 10000 de euro si cu AC mai greu gasesti. In plus tehnica simpla (si fiabila) duce la costuri de intretinere scazute. Compromisul? Tabla care nu e galvarizata si rugina intra repede in ele, uneori prea repede. Insa daca si tabla era galvarizata pretul crestea destul de mult... si concura cu Fabia, iar asta era impotriva politicii Renault.

@Aerofan, JD Power este instititut european, deci chestionarul s-a facut in Europa. Cand iti cumperi Logan nu te astepti sa-ti pice motorul la 20000 de km, nu te astepti la performate prea bune, la calitatea interiorului ridicata, la un confort bun (personal urasc pozitia la volanul Loganului). Dar te astepti la o masina robusta, simpla, fara nici un fel de "fitza", cu ceva dotari si nu te intereseaza ca nu ai cumparat o masina second hand cu un W argintiu pe capota si eventual 130-150 000 de km ("reali"). Una peste alta consider ca Logan e o masina cinstita pentru pretul ei.

@Akios, Golful tau a fost gandit prin '95 si lansat prin '98 :) Sa sti ca la fel spun si posesorii de Logan despre masinile lor, ca sunt peste orice Golf. :) Si intr-un fel e firesc ca fiecare sa spuna asa despre masina lui :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Problema la masinile foarte moderne, e cea care o defineste, adica tehnologia! E normal sa pice un senzor din moment ce are zeci de senzori, pentru ca Vw nu a facut teste ani la rand cu o masina ca sa vada cat rezista senzorii aceia si asa mai departe!

Ideea e ca multi au venit de pe dacii, cum spunea cineva, si s-au urcat in Passat, in Golf si au inceput sa le dea talpa si sa mearga cu ele crezand ca nu se pot strica! Ei bine, se strica si acestea! Faptul ca pica un anumit senzor, sau o chestie de electrica, e din cauza marcii producatoare! Faptul ca pica turbina, ca se duc rulmentii de la roata, ca se duc amortizoarele repede, ca crapa motorul si alte probleme de genul de mecanica( in afara de cele consacrate ca a fi defecte de fabricatie) sunt exclusiv din cauza soferului! Pai cati din cei care au turbine pe motor asteapta 1-2 minute inainte sa opreasca motorul ca sa se raceasca turbina? Cati asteapta sa creasca apa la 90 de grade inainte sa bage piciorul sanatos in gaz? Cati incetinesc la limitatoarele de viteza, la gropi si nu accelereaza cum se practica mai nou, zicandu-si in gand ca astfel sar gropile! Dintr-o portiune de 10 metri liniari de drum cu gropi una langa alta, poate ca sare jumatate de metru de gropi pentru ca nu apuca arcul sa coboare roata fix in urmatoarea groapa, dar urmatoarele o sa le ia, o sa "sara" cateva si tot asa! Cati isi fac griji pentru presiunea din pneuri? Si mai ales, cati stiu cat de mult conteaza sa ai presiunea corespunzatoare in pneuri pentru a menaja astfel suspensia si directia cat mai mult? Eu cred ca 40% din cei care detin o masina moderna si performanta, nu cunosc destule aspecte despre cum ar trebui sa se mearga cu o masina? Si cati stiu ca pentru motoarele Diesel euro5 se recomanda motorina premium pentru ca celelalte contin biogaz care poate coroda injectoarele si lasa "depuneri" pe acestea?

Ehee, intai sa invatam sa conducem o masina asa cum trebuie si daca si atunci vedem ca tot cade, in cazul asta trebuie data vina pe fabricant! Eu ma indoiesc ca cei de la VAG au inceput sa puna internele motorul si alte piese de o calitate mai proasta pentru a scoate mai multi bani! Dati-mi voie sa ma indoiesc! Pentru ca oricum ar fi nemtii, in primul rand sunt mandri, sunt plini de ei si i-ar lovi prea tare la sentiment daca ar ajunge lumea sa le injure masinile, sa ajunga sa fie considerate in cativa ani asa cum e considerata Dacia 1300 de catre multi oameni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sondajul tine de nivelul de satisfactie a clientului, rezultatele sunt pur subiective. Am intalnit o multime de extaziati de masinile lor care indiferent de cati bani bagau in ele erau convinsi ca au facut o alegere exceptionala. Cred ca BMW si Mercedes ( si Audi ) sunt masini premium , insa nu cred ca VW este sub media pe piata . Nu stralucesc la fiabilitate, dar nici concurenta nu este departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima generatie de VW sta cam prost la capitolul fiabilitate. Sa va dau un exemplu, fratele meu are un golf 5 2,0TDI 140 cp 150.000km masina o are de vreo 2 ani si a schimbat urmatoarele: turbina, pompa motorina, egr, clapeta de acceleratie, un ventilator de la motor, un senzor care detecteaza ca se invarte motorul :) , tampon cutie viteze, si acuma nu mai imi vin altele in minte. Deci cam mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu "plingeam" ca de 4 luni de cind o am deja am schimbat G28 (ala care detecteza invirtitul :cool: ), bateria (de 9ani)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Sper ca nu gresesc cu ceva daca postez informatia aici.

Am gasit aceasta lista pe un alt forum dar consider ca este bine sa stim cu totii informatia:

Skoda a realizat o baza de date cu motoarele la care pot apare defectiuni datorate unor bug-uri in SW (software-ului) de pe modulul Engine. Tabelul contine: coduri de eroare, tipul de erori care apar, modul lor de manifestare etc.

Aceste erori se pot remedia prin update de SW (firmware) efectuat la modulul Engine.

Motoarele problema sunt structurate dupa tipul masinii, cod motor, putere etc.

Desi este in ceha, traducerea se poate face usor cu google translate.

===============================================

;Fabia MagnetiMarelli 4MV BBY 1,4/55 kW HS EU 4 =>18011-ŘJ vadná,17550-zjištění zátěže,nedosažena mez, 16407- nastavení vačkového.hřídele,lambda sondy

;MM 4LV AUB 1,4/74 kW HS EU 4

;===============================================

;Fabia MagnetiMarelli 4MV BBZ 1,4/74 kW HS EU 4 =>18011-ŘJ vadná,17550-zjištění zátěže,nedosažena mez, 16407-nastavení

vačkového.hřídele

;===============================================

;Fabia Magneti Marelli BKY 1,4/55 kW MPi EU 4 HS => 18011-ŘJ vadná

;===============================================

;Simos 3PA 1,4/50 kW EU 4 => všeobecně řeší chyby na lambda sondách

;Simos 3PA 1,4/50 kW EU 3 => zjištění zátěže, nesmyslná hodnota

;Simos 3PB 1,4/50 kW EU 2 => zjištění zátěže, nesmyslná hodnota

;Simos 3PA 1,4/44 kW EU 4 => všeobecně řeší chyby na lambda sondách

;Simos 3PB 1,4/44 kW EU 2 => zjištění zátěže, nesmyslná hodnota

;Simos 3PA 1,0/37 kW EU 3 => všeobecně řeší chyby na lambda sondách

;Simos 3PB 1,0/37 kW EU 2 => zjištění zátěže, nesmyslná hodnota

;Simos 3PD 1,2/40 kW EU 4 => 17796 - ŘJ motoru vadná

;===============================================

;Simos 3PE 1,2/47 kW EU 4 => 16554 systém odměřování paliva, chybná funkce, 17925 hlavní relé J271 elektr. závada v proud. okruhu

;===============================================

;Fabia 1,4/55 kW MPi EU 4 AG řeší chybu 1166 v aut. převodovce a 18265 Signál zátěže, chybové hlášení od ŘJ motoru (uloženo v ABS)

;===============================================

;Fabia 1,4/59 kW EU4 16710 - Snímač klepání G 61,nesmyslný signál,17745- snímač vačky,nesmyslný signál

;===============================================

;Octavia II SIMOS7 1,6/75kW MPi HS,AG, EUII-IV oprava kolísání volnoběhu,lambdy

;--------------------------------------------------------------------------

;Octavia BOSCH ME 7.5

;--------------------------------------------------------------------------

;Octavia 2,0/85 kW MPi EU 4 HS oprava studené starty

;--------------------------------------------------------------------------

;Octavia 1,6/75kW MPi EU4 oprava ind. zateze motoru,lambda sondy

;--------------------------------------------------------------------------

;Octavia II SK35 1,9/77 kW TDi PD EUIII

;-oprava chyb.h.(17978,18048)

;-skubani motoru 1800-2000ot.

;===============================================;O ctavia II Bosch EDC16 2.0 4V TDi 103 kW

;-oprava studené starty

;-oprava wiv

;-oprava studené starty (10-15°C)

;-oprava škubání motoru,SENZOR ODCHYLKY TLAKU

;-oprava P0609 Steuergeraet defekt po 2000 start.

;===============================================

; 2,0/110kW FSI 4X4 HS,EUIV

;===============================================;O ctavia II SK35 2,0/125 kW TDi PD

;-oprava DPF,relé Warle,SENZOR ODCHYLKY TLAKU

;-oprava DPF-PRAVÁK,SENZOR ODCHYLKY TLAKU

;===============================================

;Octavia II BOSCH MED 9.5.10 FSi (1.6/85kW MPI/HS/AG)

;-propalování pístů

;-RJ mot.vadná,00010 Nokenw.,Bank1

;-oprava volnoběžných otáček

;===============================================

;Octavia II 1,6/75 kW MPi EU 4 HS nepravidelný chod motoru po s.startu

;===============================================

;Octavia II 1,4/55 kW MPi EU 4 HS nepravidelný chod motoru po s.startu

;================================================= ===================================

;Octavia II 1,4/59 kW MPi EU 4 HS 16710 - Snímač klepání G 61,nesmyslný signál,17745- snímač vačky,nesmyslný signál

;================================================= ===================================

;fuer 1.6/85kW/HS

;--------------------------------------------------------------------------

;------------------------------------------------------------------------------------

;Roomster SIMOS 9

;------------------------------------------------------------------------------------

========================

;Roomster 1,4/63 kW EU2ddk BXW 16710 - Snímač klepání G 61,nesmyslný signál,17745- snímač vačky,nesmyslný signál,špatná

reakce na plyn.

;================================================= =========================

;Superb 2,0/103 kW TDi PD -oprava DPF

;================================================= =========================

;Roomster 1,6/77 kW EU4 Bosch ME7.5.20 - špatná reakce na plyn po s.startu

;================================================= =========================

;Fabia, Roomster 1.2/40,47kW - vybíjení baterie,Hlavnirele, Zavada 16555-Rada valcu1, system davkovani paliva, system prilis

chudy

;================================================= =========================

;Fabia II 1,6/77 kW EU4 Bosch ME7.5.20 -

;================================================= =========================

;Octavia II SK35, SK46 1,8/118kW FSI HS,EUIV

;================================================= ===================================

;Roomster 1,6/77 kW EU4 Bosch ME7.5.20 - špatná reakce na plyn po s.startu

;================================================= =========================

;Octavia II Bosch EDC16 1.9 TDi 77 kW HS - oprava DPF,Závada regulace plnícího tlaku.

;================================================= =========================

;Superb II Bosch EDC16 - oprava DPF Závada regulace plnícího tlaku.

;================================================= =========================

;Fabia, Roomster 1.2/40,47kW - vybíjení baterie,Hlavnirele, Zavada 16555-Rada valcu1, system davkovani paliva, system prilis chudy

;================================================= =========================

;Superb II 1.4L 92KW - oprava svítí kontrolka hladiny oleje.

;================================================= =========================

;Fabia MagnetiMarelli 4MV BBY 1,4/55 kW HS EU 4 =>18011-ŘJ vadná,17550-zjištění zátěže,nedosažena mez,oprava

;--------------------------------------------------------------------------

;================================================= ===================================

; 2,0/110kW FSI HS,EUIV

;================================================= ===================================

;Simos 3PG PKO 05 1,2/40 kW EU 4 VW249 VW240 SK240 - Po výměně katalys.

;================================================= ===================================

;Roomster 1,4/63 kW EU4 BXW 16710 - Snímač klepání G 61,nesmyslný signál,17745- snímač vačky,nesmyslný signál,špatná reakce na plyn.

;===============================================

;Fabia II 1,4/63 kW EU4 BXW 16710 - Snímač klepání G 61,nesmyslný signál,17745- snímač vačky,nesmyslný signál,špatná reakce na plyn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cine citeste 15 pagini isi pune omul minile pe cap.

Eu vreau decat atat sa spun: de mai bine de 6 ani folosesc golf (2,4,6) si niciodata aceste masini nu m-au last in drum.Au fost defectiuni ca uzuri unor piese (baterie) sau am dat in gropi unde am spart rulment, dar am ajuns la destinatie. Cu aceste masini eu am facut treaba.

Restul sunt mici probleme neimportante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu neaparat, e o dovada a faptului ca este o masina care se poate adapta oricarei piete. Si sincer sa fiu mi se pare firesc. Masina anului intr-o tara, pe un continent sau in lume, cel putin dpmdv trebuie sa fie o masina pe care sa si-o permita cat mai multi si sa se adapteze cat mai bine la cat mai multe nevoi... fie ca esti singur, pentru o familie cu un copil, drumuri lungi (asta inseamna sa aiba si motoare cat de cat ok si spatiu bun, o tinuta de drum buna etc.), cumparaturi saptamanale de la hipermarket, mutari ocazionale etc. Si sa nu uitam si de pretul cerut de VW. Este unul dintre cele mai competitive de pe piata la nivelul asta de pret, tinand cont ca totusi e si o masina de calitate. Sunt convins ca masina asta va avea vanzari foarte bune. Consider ca in clasa mini este masina momentului. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu "masina de calitate" ramane de vazut. Am vazut ieri S-Classe din 2011 oprit pur si simplu langa refugiu! Au coborat oamenii din masina ca a decedat acolo. 2 au plecat si 1 a ramas s-o pazeasca.

Asa si B6-le trebuia sa fie o masina de calitate si tot asa. Sincer, daca o masina NOUA, si nu conteaza marca, te lasa in drum atunci trebuie sa te gandesti cu siguranta la o schimbare. Ca se arde o siguranta, fie! Dar sa se opreasca si sa nu mai porneasca e inacceptabil, cel putin din punctul meu de vedere! Asta anuleaza practic motivul pentru care tragi ca sa cumperi masina noua si nu S-H.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!