Jump to content

Cat de fiabile sunt masinile grupului VAG?


Iulian HondaFan
 Share

Postare recomandată

Totusi, nu cred ca soferii te Toyota/Honda/Suzuki, etc nu au avut chiar nici macar o problema.

Si de fapt problema adevarata este ca acest forum a aparut pentru a se intalni cei cu masini VAG pe internet, intr-un fel de club al lor.

Daca ai o problema, fie ea la masina sau la altceva, unde cauti prima data? Pe Net, nu-i asa? Si pe net ce gasesti? vwforum.

Nu zic ca aici sunt numai cei care au sau au avut probleme, dar foarte multi care nu au avut nici o problema nu au cautat de curiozitate acest forum.

Este bine ca exista si ne rezolva problemele, in masura posibilitatilor evident, sunt oameni tineri si dornici de afirmatie si gandesc.

Si fiabilitatea masinilor nu se poate stabili decat in urma rapoartelor oficiale de reparatii din service-urile autorizate. Este singura cale de a stabili rata defectarilor la o masina, la un subansamblu sau altul. Nu prin sondaje de opinie sau alte chestii din astea. Haideti sa comparam cate masini are VAG in Ro si cate Toyota/Honda. Masini noi, cumparate de la dealer. Masini SH cumparate tot de la "oficiali". O sa vedeti ca de fapt Toyota, Honda sunt numeric infime fata de VAG, care are in Ro cel putin 4 marci. Normal, sansele de aparitie a defectelor sunt mult mai mici la japoneze decat la VAG. Una e sa iti apara 1 defect la 10 masini si alta 100 defecte la 100000 masini in primul an de functionare sa zicem. Nu se compara, nu-i asa? De aici pot apare problemele de "imagine".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 303
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Iulian HondaFan

    51

  • Vlad MHL

    18

  • NetFlow

    17

  • rvacaru

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nimeni nu poate spune, fara rea intentie, ca la Toyota / Honda nu exista unele probleme. La toate masinile exista, difera doar rata lor de aparitie si nr. lor. Si aceasta problema cu fiabilitatea masinilor s-a accentuat (in sens negativ) de dupa 2000-2002, de cand masinile sunt privite ca si produse de consum, deci dupa o perioda nu prea mare de timp (4-5 ani) trebuie sa le schimbam - considera producatorii.

Nr. de masini Toyota noi vandut pe piata din Ro. nu sunt chiar numeric infime fata de Vw, ca sunt sensibil mai putine este clar.

Cateva date din statistica APIA, privind importurile in Ro. in primul semestru al anului 2005, Top 10

Loc.Marca.........Buc. vandute......Pozitie 2004.......Variatie.......Cota piata

................................................................................

.

2....Skoda............6.417.................2.....................77,7%...........14,5%

3....VW................4.831.................4.....................80.3%............10,9%

................................................................................

..

................................................................................

..

10...Toyota..........1.574..................7.....................55,5%.............3,6%

Singura modalitate echitabila de a face o comparatie raman pana la urma datele statistice, procentele. Atata timp cat esantioanele respective sunt reprezentative, si cred ca, daca in cazul Vwag nu se punea problema, in cazul Toyota este un esantion reprezentativ.

Ca, avand in vedere nr. mult mai mare de masini Vwag vandute, sunt numeric mai multe probleme si de aici pot aparea erori de perceptie - si asta poate fi adevarat, insa nu corect.

Modificat de Aer Curat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exista la VAG si Seat, Audi, Porsche, deci nu e numai atat. Si mai uita-te si pe strada si vezi cate masini VAG sunt si cate Toyota sau Honda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar eu am un vecin cu o Toyota, care are un zambet mult mai larg decat toti posesorii de VW... Bazandu-ma pe acest argument, eu cred ca Toyota e mult mai fiabila si clientii sunt mult, mult mai multumiti.

PS: Tot sarcascm, ca daca e permis si nesanctionat... Nici o diferenta fata de postul care a generat interventia mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ horgarban : In statistica de la APIA, in Top 10 doar acesti producatori erau mentionati. Nu existau date referitoare la Seat, Audi, Honda, etc. pentru ca rezultatele inregistrate de ei nu au intrat in Top 10.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar asta nu inseamna ca nu au vandut.

@ modelxxxxxxx - daca un simplu "zambet" pe fata unui proprietar de Toyota e suficient ca sa fie superfiabila, atunci de ce nu-ti iei Dacia Logan, ca sunt destui cei care zambesc si la volanul Loganului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

d-l model uita un lucru esential : problemele de fiabilitate apar cel mai des la masinile trecute de un anumit numar de kilometri.

de obicei, masinile second hand importate din D sau aiurea sint masini care au trecut (cu brio, as putea spune) peste suta de mii de km.

cate VW si cate Toyota second s-au adus in tara in ultimii 5 ani, sa zicem ?? nu e normal ca problemele aparute, statistic vorbind, sa fie mai numeroase la VW ??

ba da, deoarece Toyota sint 90% masini "noi", pe cand VW zic eu ca mai putin de jumatate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fim partinitori. Nu cred ca VW e mai fiabil decat alta marca (exceptand Dacia, pentru ca aici vorbim de masini si nu de trompete).

Nu sunt fan (ventilator) VW, e pura intamplare kakonduck un VW. M-as simti la fel de bine la volanul unei Lagune sau 307/407 sau 320/520 sau C-klasse. Nici macar de o Honda sau Hyundai nu m-as rusina. Avensis as alege oricand in detrimentul unui Passat, care a ajuns a doua marca nationala, fara pic de personalitate (exceptie fack passaturile membrilor vwf). Imi doresc un Sharanel sau o Alhambrica din 2mii5, bineinteles TDI, dar la monovolume nici nu am prea multe optiuni.

La Audi, poate stau un pick altfel lucrurile, dar din pacate si pretul este pe masura, si, chiar daca va surprinde, aflati ca unii au bugetul super-limitat, si in alegerea unei masini banii disponibili sunt primul criteriu.

Apropo, m-a suprins ca o rotula banala de sharan obosit ma costa 950mii lei, un ansamblu levier de directie-capat de bara 2,5 mil, iar o bucsa ordinara de la telescop 850mii.

O alta latura slaba VAG sunt planetarele, care dau in primire mai rpd decat la orice alta marca. Iar motoarele pe benzina sunt insetate rau de tot si performante nexam. Totusi, in 2mii5 am alte pretentii decat in anii `90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci dupa spusele tale vw e cea mai proasta masina dupa dacia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci dupa spusele tale vw e cea mai proasta masina dupa dacia?

<{POST_SNAPBACK}>

NU a zis asa ceva si NU inteleg cum ai reusit tu sa interpretezi asa.

NU vreau un nou set de post-uri "pasionale" aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fim partinitori. Nu cred ca VW e mai fiabil decat alta marca (exceptand Dacia, pentru ca aici vorbim de masini si nu de trompete).

:)

Stai linistit s_c, nu sunt genul. Dar eu asta inteleg din "nu cred ca vw e mai fiabil decat alta marca exceptand dacia"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din propozitia citata mai sus inteleg ca toate marcile sunt aproximativ egale ca fiabilitate cu exceptia Daciei care e un fel de dezastru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, daca am inteles gresit, ma' bad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as alege oricand in detrimentul unui Passat, care a ajuns a doua marca nationala, fara pic de personalitate (exceptie fack passaturile membrilor vwf)

Mersi, eshti dragutz! ;) ;)

Referitor la fiabilitatea modelelor VAG sunt surprins negativ de un contrast intre design-ul lor si fiabilitate. Mai exact (in opinia mea) sunt aratoase dar cam scade fiabilitatea in 2-3 ani. Sunt gandite sa le tii MAXIM 4 ani si sa le vinzi. Nu se mai fac masini cum se faceau... :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se mai fac masini cum se faceau... ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Asta-i clar.

Acum depinde si cum mergi cu masina..Cum mergi asa o ai.... Eu sunt multumit, la 110.000 km nu am schimbat decat placutzele,1 maf + distributie ( care erau inevitabile , ma rog consumabile) si un senzor de temperatura motor. Deci singurii bani bagati pana acum au fost cei de pe senzor . 1.200.000 lei. Deci e fiabila, nu? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maf-ul nu e chiar consumabil, nu? Sau cel putin asa stiu eu... :) Si la mine singura problema cu masina de pana acum (bine, io o am de la 100.000km si acum are 108.000 :D) este senzorul G62 (a venit cu problema asta, e senzorul pt lichidul de racire) care cam da rateuri se pare.... in rest, merge incredibil de bine, n-am ce sa cer mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este globalizarea. In ziua de azi concerne auto germane(si nu numai) au contracte cu firme care nu mai fabrica piese si subansambluri decat prin romania, bulgaria, turcia, rusia.... Normal ca s-a dus naiba calitatea.

Nu mai sunt masinile din ziua de azi cum au fost cele din anii 90. Sunt mult mai sofisticate, mult mai multa electronica in ele, mai multe componente supuse riscului calitatii.

Nu avem ce face. Oricum toate concernele au aceleasi probleme. Sa nu credem cumva ca renault, suzuki sau alte masini ajung la 200 fara probleme. Ca sa nu mai zicem cum or sta la 300-500 mii.

Din pacate e trist ca se dau totusi bani multi si cateodata mai avem si parte de surprize. Trebuie sa ne obisnuim ca nimic nu mai e asa trainic ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu credem cumva ca renault, suzuki sau alte masini ajung la 200 fara probleme. Ca sa nu mai zicem cum or sta la 300-500 mii.

Chiar ma gandeam ca un renault e vesnic ;) :P :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma daca toti am ajuns la concluzia ca toate-s o apa si un pamant apare intrebarea: de ce sa platesc mai mult pe marca X decat pe marca Y daca oricum raman la amandoua cu diferite capacele in mana?

pana la urma in afara de pret, performante si dotari ce anume ma atrage la o anumita marca, daca fiabilitatea tot se uniformizeaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma in afara de pret, performante si dotari ce anume ma atrage la o anumita marca, daca fiabilitatea tot se uniformizeaza?

<{POST_SNAPBACK}>

pretul, performantele si dotarile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca trebuie sa ne luam dupa pret si dotari ... Renault scrie pe noi.

Cit despre performanta, cam greu de spus ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca fiabilitatea se duce naibii peste tot, chiar ca numa' reno-uri imi iau si le vand in 3 ani, ca toti producatorii "improspateaza" modelele in draci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca tot se vorbea pe aici de o marca cu performante foarte bune la capitolul fiabilitate (Toyota), iata o "masina" cu adevarat fiabila si de... perspectiva:

Scuze, dar nu m-am putut abtine! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!