Jump to content

Cat de fiabile sunt masinile grupului VAG?


Iulian HondaFan
 Share

Postare recomandată

Din pacate nici Toyota nu mai e ce a fost pe vremuri... produc si ei in Europa... ca si Honda ... a se vedea diferentele intre Jazz/Accord (facute in Japonia) si Civic (facut prin UK).

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 303
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Iulian HondaFan

    51

  • Vlad MHL

    18

  • NetFlow

    17

  • rvacaru

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

De ce pierd masinile asiatice la revanzare? sau cele frantuzesti? sau cele italienesti? De ce doar masinile nemtesti iti mentin pretul, sunt fiabile, de ce sunt asa de cautate?

Raspund eu si nu pentru ca am masina nemteasca...am masina nemteasca tocmai pentru ca sunt bune, fiabile, frumoase si performante.

Credeti ca ar fi greu unui gigant ca VW sa imbunatateasca tehnologia motoarelor si a componentelor masinii (suspensie, platforma, gadgeturi la interior, etc...)??? Eu unul nu cred ca e greu, cred doar ca vor sa mentina o cota de fiabilitate(perfectiunea germana) si nu se arunca la stiu eu ce inovatii tehnologice numai ca sa ia ochii lumii.

Sunt sigur ca asa cum Mercedesc a facut cutia 7G-tronic, VW si Audi DSG si injectoarele piezo-electrice, nemtii vor aduce si alte imbunatatirii care vor relansa pozitia acestora pe piata mondiala...daca intr-adevar marcile nemtesti au decazut.

Hai sa expunem un alt punct de vedere, foarte imporatant dupa parerea mea. Cum ajung Toyota, Subaru sau alte marci japoneze sa fie atat de bine cotate cand....nu iti poti alege optionalele dorite pe masina? dar ce gandesc statisticienii cand pe Land Cruiser nu iti poti pune optionale(vine doar in 2 nivele de echipare)? sau pe MARELE Subaru Impreza Wrx STi? chiar atat de mult conteaza AWD si pretul de achizitie? Eh, sunt multe alte exemple de insuficiente la masinile japoneze, frantuzesti, italienesti, etc...la masinile nemtesti daca ar fi sa gasesc cu adevarat o lipsa, aceasta ar fi reprezentata de pretul mai piperat.

Sper sa nu fiu inteles gresit pentru ca am masina nemteasca si toata familia mea are. Am avut si acel Grand Vitara care acum e de vanzare si nu am schimbat NIMIC din 1998 pana acum, insa nu se poate compara cu masinile nemtesti.

O greseala ca o facem multi dintre noi: nemtii isi pierd renumele iar japonezii si francezii si-l castiga acum...NU. Masinile nu se mai fac atat de bine, nu mai sunt atat de fiabile din cauza marketingului. Daca masinile ar fi asa tzepene, ce ar mai face serviceurile? Majoritatea masinior fiind cele nemtesti, cum au probleme, lumea se indreapta spre alta marca care DEODATA este atat de buna si de fiabila...si ce pret..WOW! :D Intelegeti ideea mea. Lumea are o Bora si ii cade si apoi vede un Avensis cu 15% mai ieftin si etc...Aici greseste lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o mare greseala ca pui pe acelasi nivel japonezii si francezii... mare greseala, dupa parerea mea. Ei la capitolul fiabilitate sunt diametral opusi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlad, problema e ceva mai complexa decat un text de genul : masina x e mai fiabila ca masina y. Da, WV e mai fiabil ca Renault, dar costa mai mult. Dar care e mai rentabil d.p.d.v. economic sa o iei? Am spune noi VW :) , ca daca aduni costurile reparatiilor + nervii din service iesi mai bine (o fi asa, n-o fi, mi-e tare greu sa apreciez - cert este ca la mine partea cu nervii la service "valoareaza" foarte mult, de-aia am ales Fabia si nu Clio).

Problema e cu aceasta precizie nemteasca. De asta mi-e frica. Tipul despre care spuneam in postul anterior este neamt, stabilit in Canada de vreo 5 ani. Si ii uraste pe nemti. De ce? Pentru ca el este exact genul de neamt pe care ni-l imaginam noi (foarte atent la detalii, incercand sa atinga perfectiunea in tot ce face, cerebral, etc) dar spune despre tinerii din Germania ca nu mai sunt asa. Ca "s-au emancipat", ca nu mai respecta traditia germana a calitatii, ca vor sa obtina totul cat mai usor, etc. Repet, nu stiu sigur care este realitatea, dar asta este cea mai credibila sursa pe care o am. Ori cand omul asta imi spune ca el recomanda oricand o Toyota in locul unui Mercedes sa nu-l cred?

Apropos de afirmatia ta, sa stii ca ii e destul de greu unui gigant sa schimbe tehnologiile. Cu cat este mai mare o companie, cu atat este mai greu sa aduci schimbari.

Marcile japoneze nu permit prea multe optionale (cred eu) din motive de marketing. Intr-adevar, asta este un mare dezavantaj si din punctul meu de vedere, dar or fi avut ei ceva in cap cand au stabilit strategia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hehe, si eu am luat Fabie ca sa nu merg des in service si am ajuns de merg saptamanal.

Si culmea nu acuz masina cat acuz calitatea service-ului GERMAN !

Habar nu au cu ce se mananca, sunt cei mai mari carpaci. Si acum masina e la diagnoza la altii (la care nu am mai fost), doar-doar afla ce are. Nu mai exista nici aici mecanic pasionat care sa faca cu placere si fara aere de superioritate ce face. Daca asa se si fabrica masinile germane, e jale. Eu am motor german si e slabutz. Distributie la 50k km ... role care se dezintegreaza... rusinica... cica sa ma astept ca in curand o sa pape si ulei ca un diesel... o fi a mea "masina de luni"... ca si a colegului de forum cu G5, a carui masina se cam "rupe" sub el (citeam zilele astea pe undeva pe forum despre pataniile lui)

Repet, discutam aici de fiabilitate (asa se cheama threadul). Putem face altul cu "dotari" si optionale si comparam cu ce vine stock un Avensis si ce are stock un Passat. Sau Corolla cu Golf. Si incercam la aceiasi bani. Toata lumea stie ca la japoneze primesti multe standard :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[...]

O greseala ca o facem multi dintre noi: nemtii isi pierd renumele iar japonezii si francezii si-l castiga acum...NU. Masinile nu se mai fac atat de bine, nu mai sunt atat de fiabile din cauza marketingului. Daca masinile ar fi asa tzepene, ce ar mai face serviceurile?

[...]

<{POST_SNAPBACK}>

Eu spun ca gresesti. Marea problema NU este ce fac service-urile. Astea vor avea de lucru tot timpul si daca nu se vor imputina.

Marea problema e cui vor vinde peste 4-5 ani daca cei care au luat acum masini, le schimba doar peste 10 ani... Tendinta asta este peste tot. Daca vor reusi, vom plati toti chirie pe masina de la producator... Cand te plictisesti sau vrei alta, platesti mai mult si o dai inapoi pe cea veche. Abonament... Aproape imposibil de implementat in domeniul auto, dar asta le-ar placea. Daca nu pot, vor face masini impecabile pentru primii 3-4 ani de viata si pe urma, la cos, urmatoarea...

[...] dar spune despre tinerii din Germania ca nu mai sunt asa. Ca "s-au emancipat", ca nu mai respecta traditia germana a calitatii, ca vor sa obtina totul cat mai usor, etc.

<{POST_SNAPBACK}>

Asta e in toata lumea si intre generatii diferite exista intotdeauna acest tip de perceptie. Nimic nou sub soare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cam asa este. Nu mai este ce a fost odata, la nici o marca de masini. Acum se fac masini cara sa te tina fara probleme 3-5 ani maxim, dupa care incepi sa bagi bani in ele de zici ca n-ai avut noroc in viata si culmea e ca ajungi sa zici cateodata, ca tot mai bune erau daciile strabune ca ai piese pt ele si la magazinul satesc din varful muntelui (ca te tine pana cobori in vale, asta este).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La japoneze (eu am studiat situatia Toyota) trebuie sa te limitezi cumva la unul dintre nivelele de echipare oferite (care de altfel sunt suficiente/complete), fara a mai adauga alte optionale din urmatoarul motiv, parere personala, :

Eficienta, productivitate - pe tot lantul de la fabrica pana la vanzare si service.

Oricum, in ultimul timp, aud din ce in ce mai multe persoane ca doresc sa opteze pentru o japoneza si in special Toyota, asta poate si din cauza celorlalti importatori/service-uri "japoneze". Noua lor optiune se datoreaza problemelor si inconvenientelor avute cu masinile anterioare, indiferent ca au fost ale grupului Vwag, PSA, Renault, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, in ultimul timp, aud din ce in ce mai multe persoane ca doresc sa opteze pentru o japoneza si in special Toyota, asta poate si din cauza celorlalti importatori/service-uri "japoneze". Noua lor optiune se datoreaza problemelor si inconvenientelor avute cu masinile anterioare, indiferent ca au fost ale grupului Vwag, PSA, Renault, etc.

<{POST_SNAPBACK}>

Interesante parerile tale, dar uiti ca acum conduci un Peugeot si vorbesti de Toyota pe un forum Volkswagen... Ce naiba?!? Daca ai asa de multa incredere in Toyota, tine cont de asta si cauta un forum destinat Toyota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ modeleromy : Sunt perfect constient de ce masina conduc (Peugeot 406). Insa pe acest topic aceasta este subiectul, iar ultimile posturi despre asa ceva discutau. Eu nu am facut decat sa imi exprim opinia proprie si cele auzite de mine. Nimic mai mult. La fel au facut si antepostatorii mei (chiar in acelasi sens, cu aceiasi semnificatie) si nu am vazut sa fie vreo problema.

P.S.: Sunt pe acest forum pentru ca sunt interesat de posibilitatea achizitionari unei masini a grupului vag - daca era necesara lamurirea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din cate vad eu topicul este despre fiabilitatea masinilor VAG nu a celor Toyota...

<{POST_SNAPBACK}>

Este despre fiabilitate VAG, dar cum VAG nu exista intr-un vacuum ci intr-o piata atunci automat topicul este si despre concurenta.

In alta ordine de idei, te rog sa-ti temperezi tonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din cate vad eu topicul este despre fiabilitatea masinilor VAG nu a celor Toyota...
Pai nu prea poti discuta despre fiabilitatea unei marci daca nu o compari cu alta... Si eu sunt de aceeasi parere ca horgarban: o companie auto, ca sa supravietuiasca in prezent pe piata, trebuie sa faca masini cat mai ieftine si, pe cale de consecinta, slabe calitativ si nefiabile (vezi si Dacia Logan, a carei aparitie nu face decat sa accentueze aceasta tendinta). Si, asa cum spunea stefan_ieu, nici economia mondiala nu pare sa fie prea sanatoasa. Dar probabil va trebui sa ne obisnuim cu aceste tendinte. Asa cum va trebui sa ne obisnuim si cu ideea unui nou "soc petrolier", daca pretul petrolului continua sa creasca, soc ce va avea un impact violent asupra pietei auto (si nu numai). Iar multe marci auto vor avea, cu siguranta, serioase probleme daca acesta nu le gaseste pregatite. Paradoxal sau nu, la capitolul motoare cu propulsie alternativa tot japonezii par sa stea mai bine (vezi chiar marca in discutie, Toyota). Dar m-a luat gura pe dinainte si deja sunt off-topic.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In alta ordine de idei, te rog sa-ti temperezi tonul.

<{POST_SNAPBACK}>

Care ton?!? Nu ai de lucru si cauti? Nu pricep? Faptul ca am spus, "ce naiba"?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ton?!? Nu ai de lucru si cauti? Nu pricep? Faptul ca am spus, "ce naiba"?!?

<{POST_SNAPBACK}>

Formularea "Interesante parerile tale, dar uiti ca acum conduci un Peugeot si vorbesti de Toyota pe un forum Volkswagen... Ce naiba?!? Daca ai asa de multa incredere in Toyota, tine cont de asta si cauta un forum destinat Toyota." este nejustificat agresiva. Avand in vedere vasta ta istorie inexistenta pe acest forum e greu de crezut ca poti trimite pe altii pe alte forumuri cand ti se casuna tie, mai ales ca mai si gresesti.

Esti nou aici, de aceea nu voi trece la alte masuri, dar este ultimul avertisment verbal pe care ti-l dau: calmeaza-ti tonul si discuta civilizat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Formularea "Interesante parerile tale, dar uiti ca acum conduci un Peugeot si vorbesti de Toyota pe un forum Volkswagen... Ce naiba?!? Daca ai asa de multa incredere in Toyota, tine cont de asta si cauta un forum destinat Toyota." este nejustificat agresiva. Avand in vedere vasta ta istorie inexistenta pe acest forum e greu de crezut ca poti trimite pe altii pe alte forumuri cand ti se casuna tie, mai ales ca mai si gresesti.

Esti nou aici, de aceea nu voi trece la alte masuri, dar este ultimul avertisment verbal pe care ti-l dau: calmeaza-ti tonul si discuta civilizat!

<{POST_SNAPBACK}>

Nu sunt chiar nou, nene modelatorule... Faptul ca nu am postat, nu dovedeste ca sunt nou, vezi data de inregistrare...

Ai reusit deja sa ma scoti din sarite. Si daca nu aveam dreptate, am discutat civilizat, pana nu te-ai trezit tu ca nu ai de lucru. Am cerut mai multe informatii si mi-am dat cu parerea.

Poate ca am fost off-topic, dar nu cred ca era dezastru.

Iar faptul ca interpretezi aiuristic tot felul de sarcasmuri, e vina ta, nu a mea.

Oricand vin sa citesc ceva pe un forum Vw si citesc unii care vin si lauda Toyota, imi va produce repulsie, oricat vrei tu sa te strofoci sa nu-mi dai dreptate.

Cat despre warning, nu cred ca ma intereseaza. Daca ai de dat, da, fa-ti treaba omule. Daca vrei ban, da ban, ca nu cred ca o sa ma calmez. Am solutii la toate problemele, sunt in cunostiinta de cauza.

Nu sunt un tanar care are ambitii adolescentine. Am destui ani, dar tu ai reusit sa ma scoti din sarite. Asa ca fa-ti treaba, nene modelatorule...

Daca trebuie, plec de pe wvforum.ro ca si asa nu e prea animat, cel putin nu cu ce ma intereseaza pe mine cu adevarat pe un forum Vw...

Alegerea iti apartine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@modeleromy: n-am de gand sa mai poluez acest topic jucand ping-pong cu tine - ce aveam de explicat am explicat.

N-ai decat sa continui tot asa, iar eu voi lua ce masuri cred de cuviinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modeleromy, ne bucuram ca ai redevenit activ pe vwforum si sper sa ramai activ si in continuare... cu conditia sa observi ca limbajul pe care il folosesti nu este prea intalnit pe aici, in ciuda experientei pe care o invoci.

Nimeni nu ti-a reprosat ca ai fost off-topic, ci ca ai sarit la gatul altui membru al forumului doar pentru faptul ca a afirmat ceva ce tie nu ti-a convenit. Nici eu nu am fost de acord cu tine, dar nu te-am trimis la plimbare. Si, daca ai sa citesti cu atentie acest topic, ai sa vezi ca tocmai parerea ta face nota discordanta. Dar e parerea ta si esti liber sa o spui.

Iar faptul ca asta e un forum VAG, nu inseamna ca ne este interzis sa discutam si despre alte marci, chiar sa le laudam daca se dovedesc mai fiabile decat VW, Skoda, Seat sau Audi. Probabil ca asta este practica pe alte forumuri auto. Acesta nu este un forum de osanale la adresa masinilor din grupul VAG. Iar daca te va interesa ceva concret legat de o masina VAG, eu zic ca vei gasi. Trebuie doar sa cauti in sectiunile tehnice, cu atentie si rabdare.

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai decat sa continui tot asa, iar eu voi lua ce masuri cred de cuviinta.

<{POST_SNAPBACK}>

Foarte corect. Ceea ce te-am si rugat de la inceput cand ai intervenit, din punctul meu de vedere total neavenit, interpretand intr-un mod total eronat ce am spus.

Modeleromy, ne bucuram ca ai redevenit activ pe vwforum si sper sa ramai activ si in continuare... cu conditia sa observi ca limbajul pe care il folosesti nu este prea intalnit pe aici, in ciuda experientei pe care o invoci.

Nimeni nu ti-a reprosat ca ai fost off-topic, ci ca ai sarit la gatul altui membru al forumului doar pentru faptul ca nu a afirmat ceva ce tie nu ti-a convenit. Nici eu nu am fost de acord cu tine, dar nu te-am trimis la plimbare. Si, daca ai sa citesti cu atentie acest topic, ai sa vezi ca tocmai parerea ta face nota discordanta. Dar e parerea ta si esti liber sa o spui.

Iar faptul ca asta e un forum VAG, nu inseamna ca ne este interzis sa discutam si despre alte marci, chiar sa le laudam daca se dovedesc mai fiabile decat VW, Skoda, Seat sau Audi. Probabil ca asta este practica pe alte forumuri auto. Acesta nu este un forum de osanale la adresa masinilor din grupul VAG. Iar daca te va interesa ceva concret legat de o masina VAG, eu zic ca vei gasi. Trebuie doar sa cauti in sectiunile tehnice, cu atentie si rabdare.

<{POST_SNAPBACK}>

Multumesc Michael si apreciez comentariile tale. Cu toate astea, pe langa faptul ca fiabilitatea Toyota este o gogoasa de marketing, comentariul la care am facut referinta nu e binevenit. Omul respectiv nu facea nici o comparatie, doar spunea ceva de Toyota. Daca facea o comparatie, puteam discuta pe marginea ei.

Si eu sunt admin pe un forum de masini romanesc, pe care l-am creat cu mana mea si am ceva experienta in ce se discuta si cum, probabil mai multa decat multi de aici. In ce se poate spune si ce e neavenit. Orice marca se poate discuta si cu argumente, dar "i-a spus lui tata un om" nu e face parte din o categorie care trebuie, in opinia mea, trecuta cu vederea.

Cat despre domnul modelator, discutia partial continuata si dintr-un alt thread, unde a considerat dansul de cuviinta ca-i poluez threadul desi explicasem clar ca nu vad nici o solutie care sa ma aduca mai repede la o concluzie. Treaba lui, dar asa iesiri de militian, nu-mi plac si daca astia sunt modelatorii de pe aici, am gresit forumul.

Cat despre voinea, am gasit ca e un om cu care pot discuta si am chiar facut-o in trecut. Sper ca nu e chiar de acord cu tipul asta de militie, ca mi-ar parea rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si apropos, am redevenit activ, pentru ca este iminenta cumpararea unui VW. Ca urmare incercam si eu sa animez lucrurile pe aici, pentru ca aparent vacantele au lasat mai pustiu aici ca de obicei...

Dar daca o sa am un VW si nu o sa mai ma traga inima spre vwforum.ro consider ca e o problema si aici pe forum... Nu doar una din partea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai baieti, calmati-va si incercati sa nu depasiti limitele, nici unii, nici altii (cei de partea cu moderarea/administrarea).

Hai sa facem ceva constructiv. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin urmare, "cat de fiabile sunt masinile grupului VAG"? Eu am depasit 22.000 km cu Skodita mea, si pana acum singurele chestii pe care le acuz au fost un surub care se slabise la balamalele portierei dreapta fata si zgomotele care provin din partea inferioara a bordului (tot niste surubele care nu isi fac treaba cum trebuie, bata-le vina) si, mai recent, in portiera stanga spate. Dar treaba cu zgomotele pare sa fie o boala contagioasa, cel putin la Skode. In rest, nici o problema serioasa pana acum. Sper ca zgomotele sa ramana singura problema (cel putin pentru o buna bucata de timp si de... kilometrii). Daca va fi asa, voi putea afirma ca VAG sunt suficient de fiabile. Si viitoarea masina va fi tot o Skoda. In caz contrar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22k km este nimic, e masina noua. Mai povestim dupa ce treci de suta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul sunt foarte multumit de masina... la cei 2 anisori si 85000 km nu a cazut nimic.

Au fost 2 probleme dar sau rezolvat fara bani:

1. s-au gripat lagarele de la stergatoare.

2. egr-ul sa incarcat cu mizerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar prin comparatie clientii Toyota sunt mult mai multumiti decat voi!

PS1: asta a fost un sarcasm.

PS2: eu am facut totusi o comparatie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!