Jump to content

Oscilatii ralanti


bixy
 Share

Postare recomandată

Va salut am venit si eu cu o adaugare, masina mea g3 1,6 GT 101 CP pornea foarte bine dimineata la rece fara probleme cand ajungea apa la 90 incepea sa intrerupa. Relantiul avea fluctuatii foarte mari( doar la cald) de multe ori la semafor se oprea. am fost la pe la toti mecanici au pus masina pe tester au verificat motorul si toata lumea si-a dat cu parerea uni ziceau ca setu motor unii ca scaunele la supape si tot asa.Intr-o zii am fost la un prieten( fiind tot mecanic) si a zis sa incerc sa o iau prin eliminare de la rezervor pana la motor. Am schimbat filtrul de benzina, am verificat busonul sa nu etanseze complet am ajuns la clapeta de acceleratie. acolo am gasit ceva mai multa negreala,am curatat tot si surpriza mergea mai rotund dar tot la fel facea. am ajuns la fise acolo unde se afla problema. am tras de prima fise a iesit, cand am tras de a doua surpriza fisa era rupta. am schimbat tot ce tine de aprindere fise delcou si lulea si asta a fost. Eram atat de disperat incat vroiam sa vand masina

Succes la reparatie si multa rabdare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 352
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    22

  • Angel-Boy

    18

  • Turbocip

    17

  • adyre

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare,

am si eu o problema,daca ma poate ajuta cineva.

In afara de oscilatiile de relanti,astazi dupa ce am rulat cu ea vreo jumatate de ora printr-un trafic infernal la vreo 35 grade afara,masinutza a iceput sa se cam gatuie,ca si cand ar fi primit benzina intrerupt.

dupa ce am oprit masinutza vreo 5 min,cand am vrut sa o pornesc,dadeam la automat,pornea pentru 2 secunde dupa care murea.dupa vreo 4-5 icercari cu tot cu niste pedale(sprituri ca la dacie iarna) a pornit.

i-am schimbat de curand bujiile,fisele,filtru de benzina,sezorul de relanti,sonda lambda,la tester imi da doar o eroare la senzorul hall.

CARE MA POATE AJUTA CU NISTE SFATURI?

STITI VREUN MECANIC BUN LA SIBIU?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicu de obicei cand "dadeam la automat,pornea pentru 2 secunde dupa care murea." apare simptoma asta e de la bobina. Simptome asemanatoare mai da si luleaua+capacul delco.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la relanti. Oscileaza foarte rau si in cele din urma moare motoru. Toata povestea asta s-a intamplat imediat dupa ce i-am instalat GPL. Pe gaz nu am nici cea mai mica problema. Am fost intr-o statie ITP la un prieten am testat motorul si mi-a spus ca la relanti doza de benzina este aproape nula. In acceleratie merge bine dar am unele momente cand chiar nu vrea sa traga, chiar am impresia ca vine in reprize benzina, ma chinui sa plec de pe loc cu ea. Imediat dupa ce mi-a aparut problema asta am fost la firma care mi-a instalat GPL-ul si le-am spus de problema. Mi-au scos mufa de la motorasul relanti mi-au pus ei alta cu doua fire pe care le-au conectat la bornele bateriei si mi-au spus ca nu invarte decat intr-un sens motorasul, si ca asta mi-ar fi problema. Altcineva mi-a spus ca ar putea sa fie debitmetru. Vreo idee? :(

L.E. rezolvata problema.gasit pe forum rezolvarea http://vwforum.ro/index.php?showto...amp;#entry62163. merge acum perfect. sa speram ca si ramane asa

Modificat de zamolxez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate trebuie sa postez si eu in acest topic.De curand am observat ca imi sta turat motorul 1200 la cald.Azi cand l-am pornit(rece) a stat turat la 1700-1800rpm.Cateodata cand este cald motorul, il pornesc sta normal 750-800 dupa care merg putin cu masina si cand o las la relanti iar 1200.Eu banuiesc a fi motorasul de relanti.

azi am remediat problema.Era furtunasul de vacuum din spatele corpului injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am rezolvat doar o parte din problema . respectiv am scos fisele si le-am dat cu spray de contact , dar am scos si firele din fiecare soclu care intre pe bujie , si 2 erau oxidate.. le-am facut perfect .. si se simte diferenta. acuma problema e cand pornesc se ridica la 3000 , dar imediat daca apas pe pedala de acceleratie scade la turatia normala .. si daca nu apas .. sta cateva secunde , dupa scade ... si revine la normal... deja numai pot de cap cu asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sa va spun ce patesc eu ,cand pornesc motorul si este rece am relantiul la 400 rpm , dupa ce ajunge la 90 grade se stabilizeaza la 800 rpm ... acuma ma gandesc ca este "socul" de vina. Bun azi am desfacut mufa incercuita cu rosu ( nu stiu ce senzor este acolo ) dar am observat ca pinii sunt imbibati cu un lichid , am curatat cat de cat pinii si am pornit motorul fiind rece timp in care nu mi-a mai facut problema pana la a doua pornire. Poate stiti ce este piese aceea , sau care anume este "socul" sau de ce am simptomele astea la motor. Am mai incercuit 3 fire cu galben , as vrea sa stiu ce anume sunt si de unde vin, le am cam oxidate.

45640865.th.jpg

post-21616-1251673117_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel incercuit cu rosu este senzorul de temperatura; Cu galben ai punctele de masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun , el imi arata corect temperatura in bord, totusi acel "soc" care este cine il actioneaza cum il verific... pentru ca banuielile mele se indreapta catre el sau catre o componenta care il actioneaza , in acest caz senzorul de temperatura al apei care pare ca functioneaza corect .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate trebuie sa postez si eu in acest topic.De curand am observat ca imi sta turat motorul 1200 la cald.Azi cand l-am pornit(rece) a stat turat la 1700-1800rpm.Cateodata cand este cald motorul, il pornesc sta normal 750-800 dupa care merg putin cu masina si cand o las la relanti iar 1200.Eu banuiesc a fi motorasul de relanti.

Salut,

De exemplu eu m-am jucat putin cu debitmetru de aer ca am mai facut rost de unu la mana a doua si se pare ca debitmetru de aer daca nu merge corect se poate tura motorul aiurea (se accelereaza singur pana la 2000-3000 ture apoi scade si se tot chinuie sa il coboare la 800 probabil) si o ia razna ca pe cel care l-am desfacut am facut diferite teste cu el pe motor si se pare ca e poate influienta foarte mult mersul motorului si mai ales daca nu e reglat bine sau lamele care se plimba pe banda de carbon sunt murdare si dau alte valori ale rezistentei in diferite pozitii ale clapetei de aer de la debitmetru (cel putin asta este la motorul 2E 115CP 8V). Eu am reusit sa il reglez si merge bine si cu ala desfacut insa nu se recomanda desfacerea debitmetrului de aer decat daca e cineva experimentat si stie ce face. Sper sa fie de folos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde se afla acel debimetru de aer ? si cat costa pentru motorul meu ?

eu m-am saturat de problema porniri la 3000 rpm .. in fiecare dimineata sau seara cand e rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, pana saptamana trecuta am avut si eu probleme cu relanti-ul, cand o lasam la relanti imi oscila intre 4-500 rpm si 900 rpm, saptamana trecuta am dat jos corpul clapetei de acceleratie si l-am curatat calumea (era plin de calamina sau eu stiu ce, si nu mai inchidea cum trebuie clapeta) acum nu mai oscileaza, dar am observat si eu ca la rece porneste undeva la 2000 rpm si in 2-3 secunde scade undeva la 1100 rpm, e normal sa faca asa? Si mai o problema, relanti-ul meu oscileaza acum intre 850-900 rpm cand e cald motorul, iar inainte de a curata clapeta oscila intre 800-850 rpm(dupa ce se stabiliza), curiozitatea mea este: ce turatie trebuie sa aiba normal motorul la cald???

Zi buna!

Modificat de f@ne_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor!

Scriu pe acest forum pt prima data , in urma cu o luna am cumparat un VW Golf 3 1993 1.4 60 CP , de 2 zile dimineata cand pornesc motorul ( timp de vreo 10 min. pana ce se incalzeste cred.) nu sta nici cum la relanti.Pana acuma nu am mai patit asa ceva.

Mentionez ca Duminica am bagat 10 L Benzina de la Rompetrol Efix 95.

Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde se afla acel debimetru de aer ? si cat costa pentru motorul meu ?

eu m-am saturat de problema porniri la 3000 rpm .. in fiecare dimineata sau seara cand e rece.

Angel-Boy motorul tau nu are debitmetru de aer, ca si pozitie este situat pe furtunul de admisie aer langa cutia de filtru si arata ca o cutiuta patrata. Debitmetru de aer se gaseste la motoare de peste 100 CP, gen 1,6 74KW 101 CP sau la motoare de 2000 de cmc in sus. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa nu fiu offtopic..

la relanti imi vibreaza(tare de tot) toba...bujiile le-am desfacut, nu aveau nimic..insa le-am curatat ca sa nu zic ca am facut o treaba degeaba.

daca accelerez la 1000 nu mai vibreaza. care ar putea fi problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa nu fiu offtopic..

la relanti imi vibreaza(tare de tot) toba...bujiile le-am desfacut, nu aveau nimic..insa le-am curatat ca sa nu zic ca am facut o treaba degeaba.

daca accelerez la 1000 nu mai vibreaza. care ar putea fi problema ?

la tine e alta problema

ca sa probezi bujiile tre sa scoti fiecare fise in parte (nu prea iti dai seama daca merge sau nu o bujie decat cand o vezi lucrand pe masina)si sa observi in momentul in care ai scos fisa se deregleaza relantiul,daca se deregleaza acea bujie functioneaza.

Asa trebuie sa faci cu toate bujiile ca sa vezi daca functioneraza,iar legat de toba verifica sa nu fie vreo prindere ceva slabita (sau e posibil sa nu iti mearga in toate bujiile si sa zgaltaie motorul iar trepidatia sa se transmita in toba)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor!

Scriu pe acest forum pt prima data , in urma cu o luna am cumparat un VW Golf 3 1993 1.4 60 CP , de 2 zile dimineata cand pornesc motorul ( timp de vreo 10 min. pana ce se incalzeste cred.) nu sta nici cum la relanti.Pana acuma nu am mai patit asa ceva.

Mentionez ca Duminica am bagat 10 L Benzina de la Rompetrol Efix 95.

Multumesc frumos

fa-i o scanare cu vag-comul,si eu am patit la fel cu masina cand am cumparat-o,la mine o fost sonda lambda,verific-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde se afla acel debimetru de aer ? si cat costa pentru motorul meu ?

eu m-am saturat de problema porniri la 3000 rpm .. in fiecare dimineata sau seara cand e rece.

Salut,

Acel debitmetru de aer se afla pe cutia unde este si filtru de aer. Eu am dat pe el 2 mil acum vreo 2 ani bine la mana a doua(nou era vreo 20 mil). Tot pe asta l-am si desfacut pt teste (acum e reglat si merge bine si el). Acum pentru motorul tau nu stiu sa iti zic insa vezi ca pe Primaverii (daca intrebi in zona iti zice lumea) este unu care are piese la mana a doua (Pe langa Academia de marina militara).

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am dat filtrul jos , si am pornit masina de dimineata ... am oservat ca clapeta nu se misca cand motoru se tureaza , iar imediat daca apas pe acceleratie , isi revine la turatia ei .

Sa fie din senzor temperatura ? sau motoras relantii ? oricum clapa nu se misca ,deci e ceva din ECU Cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi si pune-o pe un tester - asa pe "ghici" te complici si mai tare , parerea mea .

Sunt colegi in zona ta cu Vag-Com.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e mai intai pune tester-ul pe ea si vezi ce zice daca nu gaseste nici un cod atunci incepi cautarile dar logic.

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am dat filtrul jos , si am pornit masina de dimineata ... am oservat ca clapeta nu se misca cand motoru se tureaza , iar imediat daca apas pe acceleratie , isi revine la turatia ei .

Sa fie din senzor temperatura ? sau motoras relantii ? oricum clapa nu se misca ,deci e ceva din ECU Cred

Mergi si pune-o pe un tester - asa pe "ghici" te complici si mai tare , parerea mea .

Sunt colegi in zona ta cu Vag-Com.

Bafta.

am zis ca am facut 5 diagnoze , nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am dat filtrul jos , si am pornit masina de dimineata ... am oservat ca clapeta nu se misca cand motoru se tureaza , iar imediat daca apas pe acceleratie , isi revine la turatia ei .

Sa fie din senzor temperatura ? sau motoras relantii ? oricum clapa nu se misca ,deci e ceva din ECU Cred

Debitmetru de aer are o clapeta care se misca cand are nevoie de aer mai mult sau mai putin comandat de ECU. Eu am desfacut de test un debitmetru de aer si il poti regla(este o tija care se misca pe niste benzi de carbune(nu mai stiu cum le zice)). Daca benzile se murdaresc sau se uzeaza apare o alta rezistenta care este indicata si atunci o ia razna(se tureaza singur si nu poti sa il tii sub control) Daca se modifaca rezistenata la valorile din fabrica sau apropiate acesta va sta destul de bine. Acest debitmetru are 4 pini(cel putin asa e la motorul meu) Pe 2 dintre ei iti indica rezistenata pt temperatura si pe 2 iti indica printr-o rezistenta pozitia clapetei de la debitmetru. Nu mai stiu exact pe ce pini si ce valori insa trebuie sa cauti pt motorul tau valorile si pinii exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetru de aer are o clapeta care se misca cand are nevoie de aer mai mult sau mai putin comandat de ECU. Eu am desfacut de test un debitmetru de aer si il poti regla(este o tija care se misca pe niste benzi de carbune(nu mai stiu cum le zice)). Daca benzile se murdaresc sau se uzeaza apare o alta rezistenta care este indicata si atunci o ia razna(se tureaza singur si nu poti sa il tii sub control) Daca se modifaca rezistenata la valorile din fabrica sau apropiate acesta va sta destul de bine. Acest debitmetru are 4 pini(cel putin asa e la motorul meu) Pe 2 dintre ei iti indica rezistenata pt temperatura si pe 2 iti indica printr-o rezistenta pozitia clapetei de la debitmetru. Nu mai stiu exact pe ce pini si ce valori insa trebuie sa cauti pt motorul tau valorile si pinii exact.

mersi de sfat , debimetru unde il localizez la motorul meu ? ce desfac ? tre sa schimb ceva , sau doar sterg benzile de carbune ? eventul cat costa un debimetru de AEE sa cumpar .

eu ma gandeam ca e de la senzor de temperatura . daca ar fi senzoru , il in localizez si cat costa sa cumpar .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!