Jump to content

Oscilatii ralanti


bixy
 Share

Postare recomandată

am facut o mica proba si vad ca daca aprind farurile si aeroterma scade normal la 900 rot ce credeti car putea fi regulatorul acela de la alternator de incarcare sau alceva cum inchid farurile si aeroterma creste imediat relantiul la 1100 dar nu vad ce legatura ar avea una cu alta oricum unde ma sfatuiti sa ma duc maine la mecanik sau la un atelier electric??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 352
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    22

  • Angel-Boy

    18

  • Turbocip

    17

  • adyre

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

e normal ca in momentul in care dau drumul la AC sa imi urce turatia de la 900 (ralanti) la 1000 iar apoi sa oscileze cand 900 cand 1000.Si parca se aude si ceva releu cupland si decupland cand face chestia asta?

mersi,

o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand cuplezi AC la relanti este normal sa creasca turatia. Aceasta e comandata automat de ECU. Faptul ca oscileaza nu cred ca e normal. Sa ne spuna cei care au AC cum lucreaza masina lor in aceste conditii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ardei , nu tot timpul cand ploua sau ninge face , dar nu mi-a facut niciodatda cand a fost cald afata si soare si inca o intrebare , cand merg cu ea si sta mult pe la 100 de grade porneste foarte greu .. 5-7 secunde .. de la ce oare ? va multumesc

Modificat de LoveRules
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ardei , nu tot timpul cand ploua sau ninge face , dar nu mi-a facut niciodatda cand a fost cald afata si soare si inca o intrebare , cand merg cu ea si sta mult pe la 100 de grade porneste foarte greu .. 5-7 secunde .. de la ce oare ? va multumesc

salut! problema ta vine de la alternator, borne oxidate si contacte imperfecte. am patit-o si eu. exact aceleasi simptome cu pornirea greoaie la cald.si am curatat borbele de la baterie si pe cea de la electromotor si cea de la alternator. si acum porneste la sfert de cheie. bafta! sper sa fie de acolo si sa scapi repede si ieftin .

P.S. dupa ce cureti toate bornele pune niste vaselina peste ele chiar si la electromotor si la aia de la alternator.

:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

O problema asemanatoare cu oscilatii la relanti aveam si eu,simtomele erau astea:

masina pornea iar dupa cateva minute daca o acceleram dupa nu mai revenea la 8-9sute ,era undeva peste o mie.

Am schimbat senzor de temperatura,am zis ca e din el pt ca mi se parea mie ca face cand motorul cald,de unde ,nici o treaba .

Ce credeti ca era?

Motorasul de relanti ,ma costat doua milioane second tot de bosch iar acum merge perfect la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut

Problemele sunt diverse la golf 3 gti 8v motor 2e insa poate fi de la motorasul de relanti care e murdar sau e ars si nu mai merge bine, sau de la debitmetrul de aer care la fel daca nu se mai afla intre valorile din carte (are niste lamele care se plimba pe niste benzi de carbon si se modifica rezistenta dupa un anumit timp de functionare si poate crea probleme).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am o intrebare, sunt posesorul unui golf3 1.6 din 96, am o problema cu pedala de acceleratie, are un joc, adika din momentul in care face contactul pana in locul unde e maxim ridicata, sunt cam 1-2 cm distanta, in care pedala daca o misc nu face absolut nimic, vreau sa o bag la service, dar ma tot gandesc sa nu fie ceva mai grav, ar fi bina sa o las asa, ca in rest motorul merge prefect, un amic mia zis ca doar am joc si daca il duc la un mecanic se poate reface sa fie normal.

si mai am o intrebare, care e treaba cu pozitia in care prinde ambreajul, la masina mea la mai bine de jumatate, e momentul cand daca las mai tare moare, sau daca accelerez porneste din loc, daca intelegeti la ce ma refer, am avut ocazia sa conduc un golf3 din 93 era, la care acel punct era chiar la capat, deci lasai putin ambreajul si puteai sal accelerezi si pornea din loc. care era faza in asta? pot sa va spun ca mi sa parut f usor de condus acea masina, se poate regla acel punct, sa stiu pe cand ma duc la mecanic sa nu pra chiar asa habarnist....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am si eu probleme cu oscilatia la relantiu. am fost la mecanic, a desfacut clapeta aceea de la acceleratie, a curatat-o si apoi facea la fel. verdictul dat de el a fost ca e dus senzorul de relantiu si ca trebuie schimbat.

ceea ce ma ingrijoreaza este faptul ca in cei aprox 4000 km de cand am masina si i-am facut schimbul de ulei nu am consumat deloc, iar acum de cand a aparut problema asta (aprox 500 km) a consumat cam 250 ml ulei.

am vazut ca multi recomanda sa fac o scanare cu vag com si cred ca pentru inceput asta o s fac deoarece nu as vrea sa schimb aiurea senzorul ala ca e cam scump.

voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am si eu probleme cu oscilatia la relantiu. am fost la mecanic, a desfacut clapeta aceea de la acceleratie, a curatat-o si apoi facea la fel. verdictul dat de el a fost ca e dus senzorul de relantiu si ca trebuie schimbat.

ceea ce ma ingrijoreaza este faptul ca in cei aprox 4000 km de cand am masina si i-am facut schimbul de ulei nu am consumat deloc, iar acum de cand a aparut problema asta (aprox 500 km) a consumat cam 250 ml ulei.

am vazut ca multi recomanda sa fac o scanare cu vag com si cred ca pentru inceput asta o s fac deoarece nu as vrea sa schimb aiurea senzorul ala ca e cam scump.

voi ce parere aveti?

nu cred ca are legatura consumul de ulei cu relanti-ul

ai schimbat uleiul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca are legatura consumul de ulei cu relanti-ul

ai schimbat uleiul ?

uleiul pe care il am acum in motor are cam 4500 km si am zis sa-l schimb pe la 7000. ce ma ingrijoreaza mai tare nu este faptul ca a consumat putin ulei ci faptul ca pana acum nu consuma deloc iar acum, dintr-o data a inceput sa consume

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic : NU EXISTA : pana acum nu consuma deloc iar acum, dintr-o data a inceput sa consume .

motorul consuma ulei chiar daca este nou sau uzat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi e cam ciudat pentru ca verificam nivelul uleiului cam la 2 sapt si nu vedeam nici o diferenta, iar acum a trebuit sa completez. mecanicul la care am fost mi-a spus ca e posibil de la problema asta cu relantiul sa consume putin ulei si ceva benzina in plus. la benzina nu am tinut cont dar ulei am vazut ca a luat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un consum mai mare de benzina ar fi justificat in cazul tau dar de ulei ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vali_locco Nu mai da quote la postul precedent deoarece se intelege ca te referi la el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la colegul de pe forum Turbocip (supr OK tipul) am facut o scanare si mi-a dat erorile de mai jos. dupa ce le-a sters si a mai dat o scanare a mai ramas doar ultima, cea cu throttle /open circuit.

se pare ca acolo e problema.

am scos filtrul de aer ca sa putem vedea motorasul de relanti si am observat ca daca ii scoteam mufa care alimenteaza electric acel motoras, masina merge ok, cu f mici oscilatii, aproape insesizabile.

primul pas pe care o sa-l fac (si sper ca asta sa fie problema) este sa vad daca nu cumva este intrerupt pe undeva acel cablu care alimenteaza motorasul, daca nu cred ca ar trebui schimbat motorasul de relanti.

tinand cont ca motorul nu mai oscileaza daca motorasul de relanti nu mai este alimentat, credeti ca pot merge cu acea mufa scoasa de acolo, sau nu e ok?

Address 01: Engine

Part No: 032 906 030 N

Component: MARELLI 1AV 2080

6 Faults Found:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00518 - Throttle Position Sensor (G69)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00530 - Throttle Position Sensor (G88)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00282 - Throttle Position Actuator (V60)

36-10 - Open Circuit - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu o sa iti mearga bine motorul , merge bine o perioada dupa incepe sa se ingatuie in mers, asa am patit eu si vezi ca pe langa asta o sa iti consume si ceva mai mult parerea mea ca unul patit zica sa cauti la mana a doua un motoras de relanti sau macar daca mai ai vreun prieten sa iei unul sa il pui de proba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit cu ajutorul colegilor de pe forum schema electrica de la AEE / vino sa verificam continuitatea firelor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fkt_cristian

eu zic sa te pregatesti sa schimbi corpul clapetei de acceleratie, aceiasi problema am avut o si eu si pana nu am schimbat nu am rezolvat nimic, cred ca e busit senzorul de pozitie, asta are o parte din grafit, si cand se uzeaza grafitul intrerupe si de aici toate problemele, sper sa nu fie asta. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema cu motorasul de relanti.

am fost la Turbocip si mi-a facut o resetare clasica si motorul merge rotund ca inainte.

pentru cei care se confrunta cu aceasta problema eu zic sa incercati si posibilitatea asta pentru ca e f scump acel motoras ( aprox. 350 ron sh si 900 nou la autokarma) si eu zic ca daca merge asa nu are rost sa dati niste bani degeaba.

in orice caz dupa experienta asta am cunoscut un super tip (Turbocip) care se pricepe f bine si are si preturi ok si la care o sa apelez cu incredere si alta data. recomand :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema cu motorasul de relanti.

am fost la Turbocip si mi-a facut o resetare clasica si motorul merge rotund ca inainte.

pentru cei care se confrunta cu aceasta problema eu zic sa incercati si posibilitatea asta pentru ca e f scump acel motoras ( aprox. 350 ron sh si 900 nou la autokarma) si eu zic ca daca merge asa nu are rost sa dati niste bani degeaba.

in orice caz dupa experienta asta am cunoscut un super tip (Turbocip) care se pricepe f bine si are si preturi ok si la care o sa apelez cu incredere si alta data. recomand :blink:

vrei sa spui ca nu ai mai inlocuit motorasul de relanti?

decat ti-a facut "reset"la el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema similara am avut si eu mai demult. Oscila la relanti undeva intre 800 si 1100 si devenea secant la semafor.

De multe ori porneam AC-ul si se stabiliza. Apoi am pus testul pe masina si am sters 2 erori pe care le aveam atunci: una la debitmetru pe care ulterior l-am schimbat, si alta la senzorul de detonatie. Ideea e ca dupa ce am schimbat debitmetrul singura eroare care aparea dupa circa 2-3 saptamani (in conditiile in care masina mergea zi de zi), iar in momentul in care aparea reapareau oscilatiilel. Dupa ce stergeam eroarea oscilatiile dispareau.

La mine buba a fost delcoul si din cauza acestuia considera ca senzorul de detonatie nu functiona in parametrii.

In concluzie, o eroare stocata poate cauza oscilatii, iar la stergerea erorii acestea sa dispara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vrei sa spui ca nu ai mai inlocuit motorasul de relanti?

decat ti-a facut "reset"la el?

exact, nu am inlocuit nimic, se pare ca am avut noroc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , ai avut noroc , caci altfel erai nevoit sa cumperi ansablul clapetei cu totul !

Mai exista si oameni norocosi :eek:

Sper sa nu mai ai probleme in acea zona .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema mai ciudata la acceleratie, daca accelerez sub 2000 rpm dupa 2-3 sec cade la relanty fara sa iau piciorul de pe pedala si cand iau piciorul scade sub turatia de relanti si da sa moara apoi se stabilizeaza si e constant relanty-ul, eu banuiesc ca e din debimetru.merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!