Jump to content

Oscilatii ralanti


bixy
 Share

Postare recomandată

Cum ai reglat relantiul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 352
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    22

  • Angel-Boy

    18

  • Turbocip

    17

  • adyre

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa resetarea clapetei am vazut ca relantiul era de fapt prea mic si miscand de surubul de reglaj aflat in dreptul tijei regulatorului de relanti se pare ca la 1000 rpm ii convine cel mai bine. 1000 e turatia maxima a relantiului data in manual asa ca deocamdata o las asa. Incerc sa ajustez un pic din avans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel, nu prea e bine sa reglezi manual avansul.

De priceput se vede ca te pricepi, dar de preferat ar fi sa reglezi cu stroboscopul sau cu VAG-COM (Block 7) - sau cel putin asa e recomandat pentru a mea, probabil fiind putin mai avansata (injectectie multipunct). Sunt chiar curios daca pentru mono nu trebuie reglaj electronic (asta in cazul in care e vacuumatica).

Felicitari pentru descoprire, se pare ca ai rabdare si migala. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ralea din ce zici tu nu pare sa aiba vreo problema masina ta. Oricat ar fi expusa la soare motorul nefunctionand tot rece se considera a fi.

Ok mersi pt raspuns.

paul_ral si eu am avut probleme cu un furtun de vacuum, dar nici nu statea la relanti atunci, murea imediat...daca apasam putin acceleratia sarea pana pe la 3000 si ceva de ture si abia mai scadea. Eu nu ma prea pricep. dar mi-am baat nasul sub capota si l-am vazut rupt in doua. Am fugit la piese auto cu o bucata, mi-au dat unul de dacie...reparatii totale 1.5 Ron ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi-am luat numere rosii, si dupa cam 100km de plimbari prin oras, destul de sportiv, am observat ca daca opresc motorul si incerc sa il pornesc moare daca nu accelerez. Dau cheie porneste, da sa se tureze si dupaia moare, dar daca accelerez da sa moara si isi revine, dupa care merge frumos la relanti. care ar putea fi problema, caci inainte pornea fara sa accelerez si o lua din prima...

Am spalat masina azi ar puta influienta asta ceva? Nu am dat pe motor...motorina din masina e de un an...iar uleiul e tot de 1 an jumate in ea, si acuma are si nr de km...asta ar putea influienta cu ceva?

Motorul trage f frumos, si turboul lucreaza fain...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca si-au cam pierdut un poc din proprietati ambele .

Dar stii si cand au fost introduse in motor si in rezervor ?

Ca poate au mai "zacut" si pe acolo vre-un an :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cu siguranta ...aproximativ!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o mare problema cu masinutza, am un Golf 3 motor ABU si de vreo saptamana sta cam la relanti cam la 500 rpm :vaidecapulmeu: . Am fost la service, cei de acolo mi-au spus dupa ochi ca ar fi motorasul de relanti. Am vrut sa cumpar unul nou, dar problema e ca e 510 Ron unul, si SH nu am gasit nicaieri. Peste tot se gasesc numai de dacie cu 4 pini, si nu cu 6 cum am eu.

Ok de doua zile l-am desfacut, curatzat, reglat, incercat, alimentat cu 6V sa vad daca face vreo figura si in stanga si in dreapta, dar nimic, merge cum ar trebui. Masina cu motorul rece :frigbaitata: porneste la prima cheie, se tureaza singura pana dupa 1000 dupa care pe parcurs ce se incalzeste motorul, se duce in jos, si de obicei se opreste cam la 700 rpm(asa am mers cu ea de cand o am aproximativ jumatate de an), problema e ca face faza si coboara sub 500 rpm nesimtita, motorul merge destul de bine si la 500 rpm, numai k nu suport sa merg asa cu ea. Acum nu mai stiu ce sa fac si as vrea sa ii fac o diagnoza, daca are cineva timp liber si poate sa imi faca o diagnoza ar fi binevenit :icon_cool: , ca nu as vrea sa incep sa schimb motorase si clapete pana cand nu mai am bani. P.S. Dau o bere :))

Am uitat sa precizez ca locuiesc in Bucuresti :) bafta

Modificat de mere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa fac o resetare a clapetei dupa explicatiile gasite pe vortex. In final relantiul (idle) sta aproape de 1000rpm. Sunt cateva elemente, a se citi semnale care sunt trimise la ECU. Semnalul de la senzorul Hall aflat in delcou, semnalul de la senzorul de temperatura, semnalul de la AC cuplat, semnalul de la motorasul de relanti (se inchide circuitul de masa) si inca un semnal numit LASTSIGNAL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine statea turata la 1200 si cand luam picioru de pe acc se ducea sub turatie si revenea iar la 1200... am schimbat senzorul de la clapeta si potentiometrul sau regulator de rlanti cum se spune ..... acuma sta la 1000 si oscileaza 1000 - 1100 .... si cand scot mufa de la regulator moare motorul .... inainte revenea la 900 rpm si numai oscila deloc ..... fisele si bujiile poate sa fie cauza problemei ... adik daca au si ele o parte din vina de face asa ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un vento si am variatii la relanti+inecari ale motorului in diferite momente la acceleratie.

Initial aveam rupta garnitura de la carburator.Am schimbat garnitura respectiva si acum problema persista.

Am vazut sub aceasta garnitura un capacel in blocul motor(banuiesc ca ma exprim corect) pe unde picura ulei.

Am mai vazut la motoare cum la chiulasa exista niste capacele exact asa arata si asta.

Cum se poate schimba acel capacel si daca se poate schimba,acest capacel era acoperit de verzeala si ceva ca o rugina am curatat si acuma se vede clar cum picura.

Are cineva vreo idee?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Am fost ieri sa-mi cumpar clapeta de acceleatie la masina si cand am montat-o se comporta la fel ca inainte, tot greu pornea si am observat ca problema vine de la contact. Tre sa misc intr-un fel cheia sa porneasca usor. As putea sa schimb contactul la masina sau e nasol din cauza cipului de pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de vreo 2 sapt are fluctuatii la ralanti...are "intreruperi",parca se ineaca,dupa care isi revine brusc...mai nou are si in mers

concluzia finala...trebuie schimbate fisele,asadar v'as ruga daca stiti de unde se pot achizitiona la un pret bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai facut o scanare cu vag-com sau doar banuiesti tu ca ar fi fisele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@turbocip : am aj la concluzia asta pt ca de cand o avem nu au fost schimbate fisele...si au trecut ceva muuulti km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu povestea masinii voastre / mi-a explicat Paul cum sta treaba !

totusi spune-i ca il astept la un test cu vagcom _ gratis ! :rolleyes:

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se rezolva :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mariusfaq: tati, aceeasi problema cu contactul am avur-o si eu. cand puneam contactul, se aprindeau toate cum ar fi normal, dar cand dadeam la automat sa pornesc motorul, dispareau toate, deci am banuie ca este o problema din contact, tot asa imi pornea greu. am desfacut capacul de la volan, am scos mufa, si am tras 2 fire de la mufa contactului la un buton pe care l-am ascuns sub bord, ca atunci cand vreau sa pornesc motorul, cand cuplez electromotorul, si imi disparea curentul de contact, sa apas pe buton, si sa o ia.ideea este ca de cand am scos mufa de la contact, si am facut operatiunea asta, butonul este inutil, ca merge "la cheie", eu zic ca nu mai facea bine atingere mufa de la contact. incearca si asta.

multa bafta colegu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUTARE am un G3 1,6 EUROPE ABU luat de 1 luna e formidabil din punctul meu de vedere (vecime si dotari la acea vreme) chiar si acum daca ai pun jante si folie tot ar mai atrage priviri, (dar stiti cum e au si masinile mai noi probleme) la relanti se duce acu la 850-900 as zice ca e normal numai ca ami tremura masina subtil daca stai sa o asculti, vibreaza si schimbatorul, daca apas ambreajul tot tremura cateodata un pic mai tare cateodata un pic mai incetu dar nu ami place deloc la cati km are si de la cine am cumparato ar trebui sa mearga ca una de 10 ani am schimbat bujiile, iam pus bosch sia mai redus un pic dar tot tremura mai ales dimineata la rece in timp dupa ce se incalzeste tremura mai incetu cear putea avea ca ma seaca chestia asta. THANKS P.S. masina a stat din 2004 pe dreapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut , sunt nou pe forum si am si eu un golf 1.6 mpi , 101 cp , si la relantii ,merge merge , tremura putin - scade turatia , iar creste , mai sta ceva timp .. iar la fel . practic oscileaza la relanti ... de la ce ar fi ?

capac delcou contact imperfect ? fise ? restu nu stiu nici p unde se afla , debimetru , motorasul de relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o curatare de clapeta si o resetare manuala a clapetei . [procedura o gasesti pe forum .... ]

Daca nu are efect atunci pune VCDS pe ea si vezi ce erori zice ca ai .

Vino cu logul si apoi vedem cum te putem ajuta

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la senzorul de temperatura a antigelului si vezi cum se comporta fara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o curatare de clapeta si o resetare manuala a clapetei . [procedura o gasesti pe forum .... ]

Daca nu are efect atunci pune VCDS pe ea si vezi ce erori zice ca ai .

Vino cu logul si apoi vedem cum te putem ajuta

Bafta

niste poze cu clapeta mi-ar fi foarte ajutatoare , si procedura nu stiu unde sa o gasesc pe forum ,

mi-a zis cineva sa curat bujiile,

I-as Face o diagnoza , chiar daca nu stiu unde este in constanta . dar intai vreau sa vad daca o pot face , sa nu platesc degeaba diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo ,diagnoza nu e scumpa ,vezi ca sunt colegi de forum in Constanta care te pot ajuta !

Aici ai procedura clasica de adaptare clapeta : CLICK

Modificat de turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!