Jump to content

Oscilatii ralanti


bixy
 Share

Postare recomandată

astept si eu indicatii despre anularea cipului ala de pornire.chiar daca sunt off topic... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 352
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    22

  • Angel-Boy

    18

  • Turbocip

    17

  • adyre

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Clapeta o gasesti sub filtrul de aer. Pornesti motorul si observi ca, odata cu incalzirea motorului, clapeta inchide aerul cald ce vine de la motor - la pornire, si lasa aerul de afara sa treaca spre motor.

ziua buna,am o rugaminte mare la tine,am citit acest topic in speranta sa gasesc rezolvare problemei mele,dar tot sunt bagat in ceata de nu imi vad mainele,am si eu acele oscilatii la relanti si uneori in sarcina merge in socuri iar la relanti pe langa acele oscilatii mai si trepideaza masina,rugaminte este inainte de a dabani pe unele piese in zadar, imi poti enumera unele cauze pe care eu sa le verific ITI MULTUMESC ANTICIPAT

P.S. ma adresez tie deoarece am aceeasi motorizare ca si tine...Craciun fericit in continuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi mai multe cauze (sonda lambda, motorasul de relanti). Fa-i o diagnoza inainte si spune-ne ce cod de eroare da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate probleme cu masina am si eu.daca in vara masina ramanea blocata in relantiv undeva peste 2000 rotatii pe minut , acum iarna la relantiv in momentul in care ajunge la 90 grade incepe sa oscileze foarte mult: 500 - 800 rotatii si sfarseste la un momendat cu oprirea motorului.Asta pane ieri cand nu a mai vrut sa porneasca si dupa cea pornit mi-a murit motorul si in mers.( cam multe probleme nu?)

ma poate ajuta cineva cu idei?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am observat si eu ceva trepidatii ale motorului in functionarea la relanti indiferent daca e cald sau daca e rece motorul in momentul cand actionez un geam electric sau calc frana incepe se trepideze motorul la relanti si parca tinde sa moara. de asemeni am mai observat daca accelerez si dau drumu la pedala cand ajunge la relanti se ineaca motorul pt 1 sec scade undeva la 500 de ture si apoi urca la 750 800 in normal. De la ce ar putea fi aceste fructuatii ale motororului la relanti? schimb de ulei si filtre facut recent aproximativ acum 500 km ... o ideie ceva daca a mai trecut cineva prin asa ceva. benzina folosesc de la petromv carerra 95 am folosit si rompetrol si lukoil comportamentul e identic motor 1.6 ABU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In rest la relanti cum sta?Dimineata porneste ok(1000 si ceva de ture)?Bateria in ce stare se afla?Alternatorul poti sa verifici sa vezi daca incarca ok?(cu un multimetru tre sa ai cam peste 14.In rest verificari ochiometrice sumare - fise ok, furtune la locul lor...

Incearca sa raspunzi la intrebarile de mai sus ca sa eliminam din posibile cauze si sa strangem 'cercul de suspecti' :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste cam in 1100-1000 de ture apoi coboara la 800 750 dupa incalzire , bateria e schimbata de o saptamna cu una noua de 62 ah, cu multimetrul nu am verificat dar am unu pe la munca si o sa fac asta de fise ce sa zic par toate la locul lor le-am mai miscat pe acolo nu stiu ce sa zic nici nu am altele de schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca si mie mi se intampla dar rar (din an in Pasti :P ) sa las acceleratia si sa coboare sub 800 rpm.Teoretic motorasul de relanti trebuie sa compenseze surplusul de consumatori insa acesta isi face treaba din cate imi dau seama.Ceva pe la instalatia electrica, sa vedem ce zic si ceilalti colegi.Oricum e bine sa vezi cum stai cu alternatorul (daca ai baterie noua presupun ca ti-au dat garantia dupa ce au verificat masina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi mai multe cauze (sonda lambda, motorasul de relanti). Fa-i o diagnoza inainte si spune-ne ce cod de eroare da.

ok .....stie cineva prin suceava unde as putea face testul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine ultimele verificari la fise au fostr ok. saptamna asta ma mai duc la o " investigare" pt. fise.mi-e cam frica de baterie.de cand am adus-o de afara(aproximativ un an) nu am schimbat bateria.poate sa se opreasca in mers din cauza bateriei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu am ajuns cu bateria la garantie inca am fost o data era inchis apoi nu am putiut sa ajung deci ar trebuii verificat alternatoru ... eu ma mai gandeam la pedala de acceleratie pt ca uneori am impresia ca se misca singura sub picior are cumva un motoras ceva? uneori imi da impresia ca nu se misca sau ca apas incet si fuge si nu o mai simt in talpa o chestie deasta nu stiu ce sa zic iar la semafor daca o turez la 1300 si dau drumu la ambreiaj sa o ia masina din loc da sa se opreasca daca nu sunt atent sa calc ambreiaju iar. poate sa o turez mai mult eu sunt si incepator ... dar parca la logan nu face asa si conduc zi de zi si loganu si golfu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vasy cu riscul de a ma repeta o sa-ti spun cum a fost la mine avand in vedere ca detin acelasi motor, numai codul motor difera. Aveam aceleasi probleme cu relantiul ca si tine, dimineata pornea ok, statea putin la 1000 rpm si revenea usor la 800rpm, relantiul incepea sa o ia razna cand incepea sa ajunga la temperatura optima de functionare si anume o lua razna de exemplu cand stateam la semafor, se ridica la 1000-1200 rpm din senin fara sa calc acceleratia, fara sa fac nimic. Am cautat toate cauzele posibile , am desfacut corpul injector, l-am curatat inclusiv, clapeta de acceleratie, motorasul de relanti,am verificat senzorul de temperatura. In timp ce era motorul pornit am obervat din intamplare ca, cablul de acceleratie nu culisa bine pe camasa lui si anume agata si ramanea tras si avea scapari, si mi-am zis sa torn niste ulei de motor pe camasa sa vad daca mai face asa.A fost o schimbare enorma de comportament al motorului,mi-au disparut fluctuatiile de relanti, aveam un raspuns mai bun la acceleratie. A fost o solutie de moment, pentru ca intre timp am schimbat cablul de acceleratie cu unul pe original, ca nu puteam sa stau sa-i torn ulei mereu. Ce am observat cand am dat cablul vechi jos de pe masina ca pur si simplu acesta se alungise in decursul timpului, de era din 1995 de cand era masina :offtopic: , incearca sa te mai uiti la reglajul cablului iar daca acesta la capatul cursei si anume nu mai ai unde sa misti acea piedica care il tine intins inseamna ca este terminat. In speranta ca m-am facut inteles iti doresc BAFTA!

Citeste si ce am scris aici,poate te ajuta cu ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,problema la mine cu aceste oscilati de relanti a fost rezolvata schimband garnitura intre cele 2 piese atasate in poza,intre ele este o garnitura de carton verde,la forumul cu clapeta de acceleratie gasiti si coduri pt ea,cu informati de la paul_ral,cu multumirile de riguare si cu speranta ca nu-l deranjeaza ca am luat poza de la el

post-55197-1261994129_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am de ce sa ma supar, pun si aici codurile:

051133026 gasket / AAM,ABD,ABS Pret pe vagcat 11,35 euro, la volksman 95 lei

032133026 gasket / ABU pret pe vagcat 1,2 euro

Nu ma intrebati de ce e diferenta atat de mare intre ele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , si pentru motorul meu AEE ? exista accea garnitura ? un cod ?

si unde as putea gasi si eu pasi pentru masurarea fiecareui senzor , sau lambda etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnilor am si eu un g3 cu motor 1.4 ABD. Dimineata daca pornesc merge normal se incalzeste apa e totul ok. daca opresc si stau 10 min dupa ce pernesc din nou in turatie da sa se inece ca si cum nu mai are benzina dar isi revine ma smunceste de 2 trei ori si merge. daca o las la relanti incepe sa scada pina la 500. daca o accelerez se tureaza putin dupa care se tureaza singura peste 2000 iar dupa asta revine turatia la normal.

revin si mentionez k in mers se ineaca de parca nu as avea benzina iar daca pe loc incerc sa o tin turata constant de exemplu la 3000 scade singura turatia fara ca eu sa deacceleraz.

ma poate ajuta careva cu un sfat k la mecanicii pacii nu are rost sa merg k numa iti iau banii iar de reparat nimic.

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cei care au debitmentru de aer poate sa pateasca aceasta varianta ca sa se tureze motorul aiurea sau sa nu mearga cum trebuie sa se inece la accelerari bruste, de asemenea sa nu stea la relantiu. Eu m-am jucat cu un debitmetru de aer ca am 2 si l-am reglat pana la urma si pe celalalt (am gasit in autodata valorile debitmetrului si asa l-am reglat). Are deobicei niste lamele care culiseaza pe o banda de carbon iar in timp se poate decalibra si nu mai merge bine masina. Pentru relantiu mai e o valvula de relantiu care la fel daca acea valvula nu merge se poate pati la fel sa nu stea la relantiu. (este vorba de un golf 3 gti motor 2E).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnilor am si eu un g3 cu motor 1.4 ABD. Dimineata daca pornesc merge normal se incalzeste apa e totul ok. daca opresc si stau 10 min dupa ce pernesc din nou in turatie da sa se inece ca si cum nu mai are benzina dar isi revine ma smunceste de 2 trei ori si merge. daca o las la relanti incepe sa scada pina la 500. daca o accelerez se tureaza putin dupa care se tureaza singura peste 2000 iar dupa asta revine turatia la normal.

revin si mentionez k in mers se ineaca de parca nu as avea benzina iar daca pe loc incerc sa o tin turata constant de exemplu la 3000 scade singura turatia fara ca eu sa deacceleraz.

ma poate ajuta careva cu un sfat k la mecanicii pacii nu are rost sa merg k numa iti iau banii iar de reparat nimic.

multumesc anticipat

O problema similara am si eu la acelasi tip de motor. Te rog sa postezi daca gasesti o solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ady_desper si dinamicart,ati verificat senzorul de temperatura?Imi pare problema legata de alimentare.La rece porneste usor.La cald,face figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

la mine osilatiile la relanti s-au rezolvat cu o curatare a clapetei de acceleratie si o reparametrizare a acesteia cu VAG.

persista din pacate opririle in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la opririle din mers , vezi ca a mai patit cineva de pe forum asa ceva si a fost o lipitura rece intr-un releu.Da-i un search pe forum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ady desper ai rezolvat ceva ? bujiile le-ai verificat ? dupa parerea mea ar fi ceva electric , legat de aprindere daca , la cald merge in 3 bujii ...o perioada...spune mai multe detalii...fisele de bujii verifica-le..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut. Problema mea este urmatoarea: dupa ce am ajuns cu masina acasa dupa un drum mai lung am observat ca imi oscileaza turatia 600-800 rpm, inainte statea fix la 600 rpm si imi mai tremura putin cateodata schimbatorul. In dimineata urmatoare, la pornire (-2 -3 grade) turatia a crescut brusc la 3000 rpm si nu a dat semne sa scada; am oprit motorul, l-am pornit iar, turatia a revenit la 1200 rpm (cred ca la valoarea asta e normal sa fie cu socul). Am resetat clapeta de acceleratie manual dupa cum am vazut aici si acum turatia a mai crescut putin (la cald oscileaza intre 900 si 1000 rpm).

Alta remarca: in mers, pe liber, turatia sta cam la 1100-1200 rpm, cand masina se opreste complet turatia revine la 950 rpm si tot sunt mici oscilatii. Am curatat clapeta putin cu spray, am schimbat ulei, filtru de ulei, filtru de aer si filtru de benzina. Nici acum nu stiu la cat ar trebui sa fie turatia de ralanti normala la motorul meu (1.6 benzina AEE).

Cand pornesc la cald, se tureaza pana pe la 2000-2500 rpm (sta pentru 2-3 secunde intre aceste turatii si apoi revine la 950-1000).

Am mai observat ceva: sa zicem merg cu 50 km/h in viteza a 4-a, drum drept fara nicio inclinatie, masina nu incetineste deloc, ramane constant la 50 km/h fara sa apas pedala de acceleratia (nu cred ca este normal). Are cineva idee cum as putea sa rezolv aceste probleme ? Multumesc anticipat si scuzati acest post lung :D

Modificat de wazzabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turatia de ralanti la motorul AEE este in jur de 600. Probabil ai o problema cu clapeta de acceleratie dar din pacate nu am o rezolvare. Incearca sa citesti topicul cu motorul AEE si vei afla mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut o problema asemanatoare cu a ta cand mi s-a dus senzorul de temperatura a apei. Tot asa, mi se tura de nebuna la 3000 rpm iar relantiul tinea mai sus decat trebuia.

Merita sa incerci sa verifici. Scoate mufa de la senzor cand motorul merge si e cald si vezi daca se tureaza putin masina. Daca nu se simte nici o diferenta sigur e defect.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!