Jump to content

Oscilatii ralanti


bixy
 Share

Postare recomandată

Garantat trebuie o readaptare a clapetei de acceleratie cu vag-com. Am acelasi motor, la fel am patit si eu pentru ca de 3 luni ma joc cu clapetele de acceleratie (am si una de rezerva acum, mai nou). Readaptarea clapetei de acceleratie manual nu merge la motorul nostru. La tine a pierdut valorile de baza si trebuie sa o inveti din nou, dar numai pe vag-com, si garantat isi va reveni.Maina ta merge la 50 km/h fara sa apesi acceleratia pentru ca iti sta la relanti cu 300rot/min peste valoarea normala si comparat cu curbele de sarcina stocate in calc masina ta vede ca tu accelerezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 352
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    22

  • Angel-Boy

    18

  • Turbocip

    17

  • adyre

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

A, si inca ceva. Sa va povestesc sa nu faceti si voi ca mine. Tremura la relanti ca draq. 3 luni de zile m-am chinuit cu clapete de acceleratie, schimbat toate tampoanele motorului, jde vag-com-uri si tot atatea service-uri. La final un baiat destept a verificat vizual si tactil comportamentul motorului raportat la caroserie pe fiecare tampon in parte, concluzia : un destept de vanzator mi-a vandut unul din tampoane pentru un alt tip de motor decat al meu, urmare acesta fiind prea rigid transmitea vibratiile la caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantat trebuie o readaptare a clapetei de acceleratie cu vag-com. Am acelasi motor, la fel am patit si eu pentru ca de 3 luni ma joc cu clapetele de acceleratie (am si una de rezerva acum, mai nou). Readaptarea clapetei de acceleratie manual nu merge la motorul nostru. La tine a pierdut valorile de baza si trebuie sa o inveti din nou, dar numai pe vag-com, si garantat isi va reveni.Maina ta merge la 50 km/h fara sa apesi acceleratia pentru ca iti sta la relanti cu 300rot/min peste valoarea normala si comparat cu curbele de sarcina stocate in calc masina ta vede ca tu accelerezi.

multumesc mult de raspuns, o sa ma duc sambata la un service si o sa o puna pe tester; am observat ca am si mufa OBD, sa vad ce rezolv acolo si va zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mufa este langa scrumiera. Nu o sa ai probleme cu vag-com, doar sa gasesti un service serios.....ca restul......

Mai nou am schimbat ambele capete de planetara dinspre roti din cauza unei batai pe dreapta, si cand colo - rulmentul, nu mai spun ca ma puneau sa caut alta cutie de viteza :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tatal meu e mecanic da nu face decat gama daewoo si putin la loganuri, nu prea se pricepe la vw ... stie pe cineva la un service cat de cat bun zic eu si o sa mergem sambata sa vedem ce rezolvam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog sa ma ajutati si pe mine

am probleme cu ralntiul

am schimbat motorasul pas cu pas am curatat clapeta de acceleratie dar nimic

nu vrea sa stea la relanti

toate astea le-am facut la un service bun <cica>

ce ar trebui sa mai fac

ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sta la relanti deloc? verifica senzorul de temperatura a lichidului de racire, scote-i mufa si porneste masina.In bord cate grade iti arata la 'apa'?

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai multe informatii ar ajuta pe cei care vor sa iti dea un sfat. Cat sta la relanti? Cade imediat ce o pornesti?

Mai detaliaza putin problema ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si bujiile, fisele, luleaua din delco. Deoarece din cauza aprinderii care nu functioneaza la parametrii normali motorul "merge in trei" .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantat trebuie o readaptare a clapetei de acceleratie cu vag-com. Am acelasi motor, la fel am patit si eu pentru ca de 3 luni ma joc cu clapetele de acceleratie (am si una de rezerva acum, mai nou). Readaptarea clapetei de acceleratie manual nu merge la motorul nostru. La tine a pierdut valorile de baza si trebuie sa o inveti din nou, dar numai pe vag-com, si garantat isi va reveni.Maina ta merge la 50 km/h fara sa apesi acceleratia pentru ca iti sta la relanti cu 300rot/min peste valoarea normala si comparat cu curbele de sarcina stocate in calc masina ta vede ca tu accelerezi.

multumesc mult de raspuns, o sa ma duc sambata la un service si o sa o puna pe tester; am observat ca am si mufa OBD, sa vad ce rezolv acolo si va zic.

asa, acum am venit de la service, au scos ECU, au dat cu spray de contact pe la mufe, pe la senzorul de temperatura a apei etc. motorul merge bine acum, turatie de relanti constanta la 600 rpm, fara oscilatii, acum astept sa vad dimineata cum porneste, daca face la fel au zis ca trebuie schimbata clapeta de acceleratie. Sper sa nu mai faca :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa mai ai probleme. Iar clapeta aia de acceleratie nu se strica atat de usor, nu ti-ai dori sa o schimbi, costa enorm, asa m-am luat si eu dupa niste porecliti de meseriasi si acum stau cu o clapeta pe raft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-adevar mi-a pornit perfect de dimineata si nu a mai oscilat deloc relantiul, problema rezolvata :D

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda ... in dimineata asta mi-a facut la fel si a inceput sa oscileze iar relantiul.. nu stiu ce sa mai fac, ma duce la disperare masina asta ... la tester au gasit 4 erori, la toate scria "Intermitent" , una din erori era ceva de genul throttle position sensor nu stiu ce ... iar nu mai sta la 600 rpm la relanti cat era normal, se duce turometru de nebun pe la 3000, 3500, 4000 dimineata. O opresc, iar o pornesc, de 2-3 ori fac asta pana isi revine, si dup-aia oscileaza 800-900-1000-1100 ... imi mananca nervii, nu mai pot!

Modificat de v@sy
Nu mai da quote la postul anterior.Foloseste Fast Reply sau Add Reply
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti clapeta de acceleratie de pe masina, cumperi un spray de curatat discuri de frana, desfaci clapeta din capacul ala negru si dai cu incredere pe acolo prin mecanisme. O lasi la uscat, asamblezi la loc, o pui pe masina si dupa aia repede la vag com pentru readaptare. Nu uita cand dai cu spray sa misti bratele alea doua, cel care este actionat de cablul de acceleratie si cel care este actionat de motorasul clapetei pentru a se curata bine banda aia pe care culiseaza contactele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca pana la urma iau o clapeta din dezmembrari, am gasit cu 200 ron tot ansamblul (ala care vine prins cu 4 suruburi) si termin povestea ...

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am facut eu. Am luat din dezmembrari, dar nu era buna din prima, asa ca le-am curatat pe amandoua si acum merg foarte bine (ambele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum vad ca iar nu mai face si sper ca asa sa ramana, cred ca stiu de la ce era, dimineata, cand dadeam sa pornesc, nu dadeam mult la automat si nu pornea din prima, acum cand pornesc la rece dimineata, dau putin mai mult la automat decat inainte, asta pare sa fie rezolvarea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mult noroc de acum inainte, si daca mai ai probleme incearca si varianta asta de a curata partea de circuite electronice din clapeta , si abia dupa aia, daca nu are efect, sa te gandesti la alta din sh, ca noi sunt al draq de scumpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o alta problema acum, am schimbat de curand delcoul pentru ca mi se oprea in mers si fisele, dar acum ca si inainte de altfel, la rece motorul sta la 1200 ba la 1000 ,apoi cand scade de la 900 la 500, scade creste nu sta constat deloc, curatat clapeta,verificat furtunasele de vacuum, senzor temp nou , filtru benzina nou, pompa benzina noua...ce sa fie? nevand lampa stroboscopica, am reglat avansul la ochi, dar orium las fi pus tot la fel face avand in vedere ca facea si cu avansul bun asa...ce sa fie? :( :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe tester ai pus-o ? s-ar putea sa gasesti rezolvarea acolo ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un golf 3 1.4 + GPL. in prima zi cand am luat`o a mers ok. A doua zi a inceput sa mi se tureze singura pana la vreo 1500 2000. Statea foarte turata. Dupa ce am mers cu ea cativa km numai in treapta a 2-a la vreo 4000 turatii, si-a revenit. Acum nu mai am probleme cu ea, vad ca merge ok. Poate sa fi fost de la baterie (e terminata) sau din cauza faptului ca eu am mers cu ea pe gaz cam subturata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu pot sa zic ca acum are avansul reglat ca la carte dar, inainte sa schimb delcoul era reglat ca la carte si tot oscila mult..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am si eu o problema am un golf 3 1.6 benzina cod aee porneste cand e motorul rece la 3000 ture apoi dupa cateva minute oscileaza in jurul 2000ture apoi scade in 1000 ture si ramane asa ce are ca m-am saturat sa plec si in 10m sa fiu nevoit sa calc ambreajul si sa se auda avionul?ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

readapteaza clapeta de acceleratie cu vag com. A uitat pozitia de relanti cand ai scos una din bornele de la acumulator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!