Jump to content

Oscilatii ralanti


bixy
 Share

Postare recomandată

Salut , am cumparat un spay de carburat , care curata etc, am dat filtru aer jos , si am spreiat si cu un servetez am adunat rezidurile etc, am pornit si imi oscileaza mai tare ,. 1150 rpm - 1450 rpm , aici oscileaza la relanti ,

CE TREBUIE FACUT ? O DIAGNOZA PENTRU REGLAREA CLAPETEI ? inainte imi oscila la 700 - 800 dar foarte putin , se simtea in tremuratu masini .. dar acuma dupa curatare e mai rau .

astept raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 352
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    22

  • Angel-Boy

    18

  • Turbocip

    17

  • adyre

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

am rezolvato , am "calibrat" clapeta prin diagnoza ,

acuma fuge mai bine cand apas pedala dar oscilatia la relanti persista ? care e urmatorul pas

fise ? buji ? capac delco ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si cele ce ai spus mai sus !

pot fi o cauza a problemei tale ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pornit masina azi la ora 23 , si mi sa turat pana la 3.000 rpm , a stat cateva secunde si a scazut .. totusi nu inteleg , de curat am curatato , de calibrat am facut , la diagnoza nici o eroare ,

am pornito cand am ajuns acasa si isi revenise , se tureaza la 1000 - 1100 si revine la 700 - 800

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai asteapta 2-3 zile. Calibrarea presupune si o reinvatare a comportamentului. Un drum de 20 min cu 80 km/h., samd... ECU invata ce semnale ii trimit senzorii si face o noua curba pe grafic. Rau e daca ciudateniile astea se mentin in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai asteapta 2-3 zile. Calibrarea presupune si o reinvatare a comportamentului. Un drum de 20 min cu 80 km/h., samd... ECU invata ce semnale ii trimit senzorii si face o noua curba pe grafic. Rau e daca ciudateniile astea se mentin in timp.

Da deci sambata dimineata am curat , am facut recalibrarea , dupa sambata noapte am pornit s-a turat , duminica dimineata la fel , duminica seara ,la fel

si eu ma gandeam ca face de cateva ori pana invata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta i-ar mia facut , sa dus la 3.000 , dupa care sta la 1500 . oscileaza putin . si dupa la relantiul ei normal..

mai dureaza chestia asta ? ca in fiecare zi ma plimb cu ea , cate date trimite la ECu masini...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca si o adaptare clasica a clapetei !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor 1.8 adz , an 96, simptome : pornesc motorul si relantiul imi sta la 400 , 500 rpm in consecinta o accelerez putin ( masina fiind imobilizata ) , plec cu ea la drum ( cand o la pe liber se simte cum relantiul e sub valoarea normala ) , apa ajunge la 90 grade , relantiul incepe sa se stabilizeze la aprox 800 rpm cu mici variatiuni ( probabil datorate capacului de delcou , am vazut ca il am putin ciupit pe interior ) . Opresc motorul , pornesc din nou ( apa fiind la 90 grade ) aceleasi simptome pentru 2 , 3 minute timp in care merg cu ea. As vrea o idee de la voi inainte sa o duc in service , si sa se apuce aia sa schimbe tot felul de piese prin ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stii ca ai probleme cu capacul de la delcou,cumpara-l si schimba-l - apoi fa o curatare zona clapetei / fa-i o adaptare clasica [daca nu reusesti ii faci cu vagcom]

in service iti vor schimba tot ce tine de aprindere ... etc si costurile vor fi pe masura !

acum tu decizi ce si cum /

seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stii ca ai probleme cu capacul de la delcou,cumpara-l si schimba-l - apoi fa o curatare zona clapetei / fa-i o adaptare clasica [daca nu reusesti ii faci cu vagcom]

in service iti vor schimba tot ce tine de aprindere ... etc si costurile vor fi pe masura !

acum tu decizi ce si cum /

seara buna

readaptare clasica se poate face si la mine , daca da , cum ?

si in seara asta mia facut la fel masina .. face doar la prima cheie ,, cred cand se raceste de tot.. ca daca o pornesc imediat dupa ce face , nu mai face..

si chiar daca trimite date la Ecu masini ...cate trimite frate... un roman intreg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi man , am sa o incerc si pe asta , azi iar am facut diagnoza . a verificat baiatu tot.. nici o eroare nimik ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauzele pt un relanti instabil sunt multe insa trebuie luate pe rand. Cand mi-am cumparat masina Golf 3 gti 115cp la fel nu statea la relanti. Cel de la care am cumparat masina a zis ca e de la valvula de relanti (este o piesa care deschide aerul la relanti si costa cam 8 mil). Am cumparat acea piesa si nimic simtomu era la fel nu statea la relanti. Urmatorul pas era debitmetru de aer la care un mecanic a zis ca sigur e de aici.(ca sa iau unu nou era 20 mil iar la mana a doua costa 2,5 mil si asa ca am luat unu la mana a doua bineinteles dupa ce a fost desfacut de catre acel mecanic al debitmetrului de aer(nu recomand a se desface decat daca stii bine ce faci si trebuie sa il pui in valorile din carte si numai un electrician bun poate face asta)). Dupa umblare la debitmetru tot nimic si am incercat cu unu la mana a doua la fel nimic(tot nu statea la relanti). Alt mecanic a zis ca este de la bujii, fise, capac delcou (astea au fost primele schimbate insa nimic). Si m-am apucat si am descarcat toate schemele de pe internet si am desfacut tot bordul si am masurat firele si am gasit un releu(asta dupa 2 luni de cautari). Era releul de la computerul de bord (mergea fara computerul de bord si mergea in avarie). Computerul de bord nu porneste imediat ci dupa 30 secunde sau 1 minut (cel putin asa banuiesc eu). Ca atunci cand era rece motorul statea la relantii ca il tinea mai sus pe la 1000 ture vreo 30 secunde dupa care coboara la 800. Acum merge perfect. Deci toatea astea au fost de la un releu care comanda pornirea computerului de bord.

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca faci si o poza , sau ceva sa ne arati si noua unde se afla .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si aceasi problema cu relantiul,imi oscileaza 840-800rpm

la inceput i-am schimbat fisele,bujiile,senzorul de relanti,filtrul de benzina,sonda lambda,dar nimic,aceasi oscilatie,oare de la ce?

la tester imi da o eroare la senzorul hall,sa fie de la el?

si cateodata la automat face ca un scurt,ati pati careva si cum ati rezolvat problema,ca deja imi da dureri de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la releu el se afla la panoul de sigurante deasupra sunt relee o gramada. Te uiti si tu intr-un program sau o carte cu specificatiile masinii si tre sa aibe asezarea releelor ca difera de la model la model.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru o perioada am avut si eu aceeasi problema cu senzorul HALL, stergeam eroarea si-si revenea iar dupa 2 saptamani relua problema. Incearca sa vezi daca e bine reglat delcoul (poti prin VAG-COM sa verifici asta, daca nu ma insel e la blocul 7 lista parametrilor).

Senzorul HALL e cel din interiorul delcoului, cel de care vine prinsa o mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate trebuie sa postez si eu in acest topic.De curand am observat ca imi sta turat motorul 1200 la cald.Azi cand l-am pornit(rece) a stat turat la 1700-1800rpm.Cateodata cand este cald motorul, il pornesc sta normal 750-800 dupa care merg putin cu masina si cand o las la relanti iar 1200.Eu banuiesc a fi motorasul de relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu am scapat de oscilati..

cu incercarea de a reseta clapeta manual . ori nu am tinut destul borna scoasa , astfel intai sa uite setarile .. ori am facut eu bine , dar tot degeaba

tot oscileaza cand pornesc dimineata sau noaptea... se tureaza la 3000 si dupa scade..

+ ca la relanti .. daca misc de volan ..scade turatia si da sa moara.... dupa acceea se accelereaza (instinctu clapetei ) ce ar fi....... nu am schimbat buji , fise capac delcou .

eu nu am avut aceasta problema ... cu urcat pana la 3000 . doar dupa ce am curat clapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nimeni nu da atentie cablului de acceleratie. Problema mea in urma cu 4-5 luni se poate descrie asa: fluctuatii mari de relanti atat la pornirea la rece cat si cea la cald, fluctuatii de 200-300 rpm maxim. Am cautat si eu la fel ca si voi simptomele in alta parte dar degeaba, nici un rezultat, pana cand m-am gandit ca poate fi si de cablul de acceleratie. Am dat jos cablul si am vazut ca scria pe el 07/95, deci de cand era masina. Am schimbat cablul cu unul nou si masina si-a revenit la normal. Uitati-va si la cablul si vedeti dacaa acesta culiseaza bine pe camasa si fara intreruperi.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nimeni nu da atentie cablului de acceleratie. Problema mea in urma cu 4-5 luni se poate descrie asa: fluctuatii mari de relanti atat la pornirea la rece cat si cea la cald, fluctuatii de 200-300 rpm maxim. Am cautat si eu la fel ca si voi simptomele in alta parte dar degeaba, nici un rezultat, pana cand m-am gandit ca poate fi si de cablul de acceleratie. Am dat jos cablul si am vazut ca scria pe el 07/95, deci de cand era masina. Am schimbat cablul cu unul nou si masina si-a revenit la normal. Uitati-va si la cablul si vedeti dacaa acesta culiseaza bine pe camasa si fara intreruperi.Bafta!

ce pasi ai urmat ca sa-l schimbi?

Vad ca nimeni nu da atentie cablului de acceleratie. Problema mea in urma cu 4-5 luni se poate descrie asa: fluctuatii mari de relanti atat la pornirea la rece cat si cea la cald, fluctuatii de 200-300 rpm maxim. Am cautat si eu la fel ca si voi simptomele in alta parte dar degeaba, nici un rezultat, pana cand m-am gandit ca poate fi si de cablul de acceleratie. Am dat jos cablul si am vazut ca scria pe el 07/95, deci de cand era masina. Am schimbat cablul cu unul nou si masina si-a revenit la normal. Uitati-va si la cablul si vedeti dacaa acesta culiseaza bine pe camasa si fara intreruperi.Bafta!

ce pasi ai urmat ca sa-l schimbi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor am o mare problema. Caut disperat o schema a unei clapete de acceleratie. Se pare ca asta e problema martorului de la bujiii ce se aprinde intermitent. Astept un ajutor. Macar un nume cu care o pot gasi pe net. Multumesc. O zi faina sa aveti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-ne tipul de motor , poate iti gasim noi

zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!