Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

Pozele de jos arata o masina cu jante. Se vad discurile de frana clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

Sunt din tabla !! :) Crede-ma, priveste mai atent ca nu au continuitate pe latimea anvelopei, jantele din tabla sunt decupate exact dupa forma capacului cu forma de janta, motivul pentru care ti se pare ca sunt jante sunt prezoanele FAKE :)

Modificat de psyk3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai naibii. eu ma tot uit la pozele alea si tot nu ma prind ca nu sunt din aliaj. dar daca le-ai vazut cu ochii tai, e clar ca e asa. ciudat, ca si eu ma uitam la nemti si ramasesem cu impresia ca sunt standard la CF. probabil vor deveni peste vreo juma de an. mi se pare ca asa a fost si la g5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver: bi-xenon= siguranta sporita :D

....deja incepi sa exagerezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

xenonul/bixenonul intra in categoria dotarilor ref la siguranta ta si a traficului... asa ca rog terminati cu offtopicul inutil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P

Cei de la Opel practica acelasi stil. Trebuie sa fii foarte atent pentru a observa ca nu sunt din aliaj. E janta de tabla altfel decupata, plus capace.

LE: la G5 confortline sunt jante de aliaj.

Modificat de cda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un impediment (pt. mine) in configurarea VW Golf 6, eu imi doresc "Jante aliaj usor

"Seattle" 7J x 17 cu anvelope 225/45 R17" dar acestea nu pot fi alese decat daca alegi suspensie sport.

Eu fiind adeptul unei suspensii mai confortabile , in sensul ca nu am chef sa-mi clantane dintii din gura ,

rezulta ca nu pot alege aceste Jante ...sau sunt nevoit sa aleg suspensie adaptativa care costa

o carutza de bani.

Stie cineva (poate de la Golful 5) cat de ...tare...dura.... este suspensia asa zisa sport pe Golf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e un impediment. Ia-l cu ce jante are in standard si iti cumperi unele pe 17 aftermarket.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica mai dai o data banii aia -_-. plus ca alea aftermarket nu sunt cu sigla vw. mie unul, alea care nu sunt cu sigla masinii respective, nu prea imi plac. am vazut extrem de multe turcisme, luate doar ca sa ai jante.

dios: intreaba-i pe cei ce au facut drive-test cu asa o varianta. uita-te pe topicul cu drive-test ca e cineva. te lamureste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dios: Pe Golf V nu este foarte dura suspensia sport.Dupa aproape un an de umblat prin Bucuresti cu suspensie sport si jante de 17, cred ca am ales bine. Nu este genul de suspensie care sa iti "rupa rinichii",acum depinde de fiecare cit de sensibil este si pe unde circula. Eu nu as merge pe jante aftermarket din motivele expuse de mandelu.Imi imaginez ca aproximativ aceasi situatie este si la Golf VI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE: la G5 confortline sunt jante de aliaj.

Sunt jante din tabla decupate dupa forma capacului sa para jante din aliaj !!!

LE: scz, acum m-am trezit si am vazut 6 in loc de 5!! :offtopic:

Modificat de psyk3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

psyk3, el se referea la g5, nu la g6. stai usor, nu te ambala. are dreptate pe g5 sunt din aliaj. eu insa tin minte ca nu au fost standard nici acolo, la momentul aparitiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tot din acest motiv la G5 am ales CL si nu GT cu toate ca vroiam dotarile de pe un GT si motorul de 170cp, dar mai putin suspensia sport , care nu ma speria din pricina tariei cat din motivul scaderii garzii la sol cu 15mm. eu cu CL de cand il am, doua luni, am atins de trei ori. unde credeam ca pot trece fara probleme si cu Ferrari :angry: .Este imposib sa nu ajungi pe la munte, pana si la intrarea si iesirea din parcarea hotelului ti-e teama sa nu atingi. Daca esti genul sa poti sa fii mereu atent pe unde mergi sa te inetresezi ce cum si in ce fel si ai nervi de asa ceva, grija pentru treaba asta poate fi chiar o placere. fiecare are pasiunile lui , unii le tuneaza de nu mai pot sa merga decat la supermarket si atat. la noi unde este o mare problema parcarea este imposibil sa nu trebuieasca sa sui vreo bordura niciodata. sunt curios daca suspensia adaptiva modifica in vreun fel si garda la sol sau doar taria.

Modificat de dnldnl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensia adaptiva nu modifica garda la sol in niciun fel, doar taria amortizoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar mi se pare o copiere rusinoasa dar daca asta e moda se copiaza incontinu unii pe altii. ford, opel etc, au de mult jante de tabla decupate pe forma capacului, parerea mea ca e un mare fake. sunt curios ce diferenta de greutate este intre o jate de tabla 16 si hockenheim 16 sau atlanta (sau orice janta aliaj standard G6) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

In aproape 1 an jumatate si 30k km, pot spune cu mana pe inima ca nu regret in nici un fel suspensiile de pe GT-ul meu... nu sunt cele mai confortabile, ok, insa nu sunt nici de speriat... am comparat cu o suspensie aftermarket reglabila si credeti-ma, diferenta este ENORMA!

dnldnl, in toata aceasta perioada nu am atins o singura data cu burta masinii si nu am mers doar pe asfalt calitate extra.... dupa parerea mea, ochii cascati, cu ceva bunavointa si mai multa pasiune se pot evita orice probleme...

LE: Corect ce spune si colegul Alex 4abc... insa asta trebuie "calculat" in momentul in care iti configurezi masina... daca stau in zona cu drumuri vraiste sau sunt nevoit sa merg zi de zi pe astfel de drumuri, absolut firesc ca nu voi alege 17 si suspensii sport :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dios daca circuli prin orasul care il ai trecut in profil te sfatuiesc sa renunti la jante pe 17(eu unul il stiu si e dezastru total),nici macar nu mai are rost sa discutam despre suspensie sport! :icon_thumright:

Este un sfat prietenesc.Eu am jante pe 17 OEM insa cu suspensie Comfort si de fiecare data cand ajung prin Vatra Dornei(si ajung des) sunt foarte atent la ce drumuri sunt :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte adevarat ce spune dudu. Si masina mea a vazut borduri "fara numar" dar nu le-a atins niciodata. Sincer eu nu credeam ca voi putea trece cu ea pe unde am trecut. Aici poate intervine diferenta intre un motor diesel si unul benzina (cel diesel este mai greu din cite stiu eu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta de greutate nu stiu daca este mare intre o janta din tabla si una din aliaj, in schimb pretul de fabricare al unei jante din tabla este cu mult mai mic fata de al unei janta din aliaj !!

Sper sa nu ajunga si marcile din Europa ca cele din America, sa taie din calitate din cauza concurentei Asiatice !! Se numeste Globalizare si nu prea face bine !! :angry:

Modificat de psyk3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ontopic

Inca o dovada ca s-a urmarit taierea cheltuielilor de fabricatie !! Pe comfortline sunt jante din tabla si in germania. Initial am crezut ca sunt jante din aliaj. Dupa ce am fost la PBN si baiatul de la vanzari mi-a explicat ca sunt din tabla m-am uitat mai atent in optiunile standard de pe configuratorul din Germania, surpriza scrie ca sunt jante din tabla standard pe comfortline. :D

24871072un5.th.jpgthpix.gif

Sunt decupate in cinci spite pentru ca sa para jante din aliaj cu ajutorulul capacului din plastic !! Am injurat degeaba Porsche Romania !! :)

610327qe6.th.jpgthpix.gifd1a227gq8.th.jpgthpix.gifd1a827oh1.th.jpgthpix.gif

Sunt jante din tabla decupate dupa forma capacului sa para jante din aliaj !!!

Asa este ;). Am trecut pe la un showroom VW, din Germania si aveau un CL cu jante de tabla decupate exact pe forma capacului(sau invers). Sunt facute atat de bine, ca nu am crezut pana nu am pus mana si am inceput sa trag un pic de capac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dat find volumul de informatii, e mai degraba inductie.

1. Atlanta (seamana cu Seatle, nu bag nici eu mana in foc ca aceea e Atlanta - poate confirma Roger)

2. Cleveland

Toate echiparile Highline pe care mi le-au aratat in concesiune aveau acele Cleveland, care sincer, sunt oribile. Poate le vine mintea la cap si le schimba.

PS: in Austria, Atlanta sunt standard.

Ufff, mare nebunie cu jantele astea ATLANTA. Am citit ce s-a scris pe forum, m-am uitat la pozele facute de mine la cele 2 drive-teste, m-am uitat pe pliante, oferte de la dealeri din BE, FR si DE.

Concluzia mea este ca seamana foarte bine cu Cleveland, iar cel mai aproape de adevar este dadu. Multi dealeri fac confuzii intre ATLANTA SI CLEVELAND, diferentele fiind minore, ba chiar au trecut in dotarea HL ca Atlanta sunt in standard, iar unii mi-au spus ca Atlanta vin in 2 culori daca sunt comandate separat :) Deci...o mare ceata.

1. In Germania nu este nici un dubiu: HL vine cu Porto iar Atlanta sunt optionale.

2. In Franta nu exista HL, dar ceva similar se numeste "CARAT" si vine cu Cleveland;

3. In Belgia HL vine cu Cleveland;

4. In Romania, nu am gasit dar cred ce zice dadu, si anume ca HL vine tot cu Cleveland.

Deci, in poza asta avem CLEVELAND:

golf6scirocoo036rl1.th.jpgthpix.gif

Iar aici avem ATLANTA:

test2g6044ch1.th.jpgthpix.gif

Atasez si 2 fisiere luate de pe http://www.volkswagen.fr/

Pliant_Golf_6_FRANTA.pdf

Tarife__Optionale_golf_6_FRANTA.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In topicul de Test Drive G6, am fost intrebat de catre mandelu, daca exista optiunea ca oglinda din dreapta sa se incline cand se cupleaza marche-arriere. Am raspuns ca exista in pachetul "City". Atasez pozele cu pliantul din BE.

Ideea e ca nu apare aceasta functie in configuratorul de pe http://www.vw.be/, insa dealerul confirma ca ea exista si se poate comanda fara probleme.

Asadar, vad ca se fac niste confuzii la dealeri, indiferent din ce tara, iar sfatul meu este sa-i "bombardati" cu intrebari si eventual sa vedeti fiecare optiune inainte sa comandati masina.

post-10390-1227112378_thumb.jpg

post-10390-1227112404_thumb.jpg

post-10390-1227112428_thumb.jpg

post-10390-1227112459_thumb.jpg

post-10390-1227112484_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult si pt mesaj si pt post, te-ai muncit putin sa scanezi si sa intrebi. din nefericire, ca sa ai oglinda aia smechera trebuie sa iti iei si alte optiuni, si mie unul mi se par mai putin importante fata de alte optiuni. m-am lamurit si cu mufa aia USB, la noi in ro nu apare in optiuni, dar ea nu exista standard pe masina. nasol, probabil peste vreo 2-3 luni se mai dumiresc si dealerii exact cum sta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa fiu on-topic si sa nu se considere reclama dar ........dealerii sant destul de ''dumeriti'' in privinta optiunilor( mufe) , optiunea se numeste conector multimedia si este disponibil incepind de la RCD 310

consider ca ar trebui sa rasfoiesti pliantul mai atent:d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei uite ca nu sunt deloc dumeriti. pt ca optiunea la care ma refer eu, mufa USB, nu numai ca nu e in niciun pliant din romania, dar nici nu apare pe vreun configurator din romania. nu confunda conectorul aux-in la care se pot conecta mp3 playere cu simpla mufa usb la care se pot conecta flashuri. e o mare diferenta.

ce importanta are? pai are din 2 motive: unul ca pana si cee'd are standard mufa usb deci mi se parea normal sa o puna, ca deh, concurenta e mare si al doilea ca o astfel de mufa m-ar scuti de uzarea cititorului de cd-uri din cd player, plus ca e mai simplu. nu se strica in general, dar mai bine sa nu riscam.

o mufa USB nu se poate numi "conector multimedia". din prima citire a numelui, nu mi-a sunat ca e ce pare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!