Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

acum cand am studiat mai bine lista de preturi si optiuni la G6 au cam inceput regretele ca nu am astept inca sase luni sa fie G6. intradevar ca la toate produsele sunt mereu in schimbare si mereu apare ceva in plus. am vazut scris pe forum ca G6 acum este cam scump si poate se va ieftinii. eu chiar vad ca e mai ieftin decat G5 , cel putin in configuratiea mea. eu am dat comanda noua pe 30.06.2008 de un 2.0tdi CL cu:clima, jante 16, vops. met, esp, airbag bancheta, volan piele, cotiera , bc plus, 8 boxe .Acum daca dadeam comanda dotarile mele se ragasec exact pe HL plus: ESP care e la jumate de pret. masina asta are in plus pe langa ca e G6 si tdi cr: scaune sport cu alcantara, set covorase textil, volanul este multifunctional, manere usi vopsite.

ps: asta este experienta de viata, acum daca faceam comanda, in plus fata de HL , ceream: esp, airbag bancheta (am fost scos de smurd mai demult), clima, park pilot, rcd510, DYNAUDIO (sunetul pe G5, 8 boxe este la pamant), suspensii adaptive si asteptam pana aparea tdi de 170cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

ps: asta este experienta de viata, acum daca faceam comanda, in plus fata de HL , ceream: ...rcd510, DYNAUDIO (sunetul pe G5, 8 boxe este la pamant)...

Acustica e o mare problema si intr-o incapere obisnuita, darmite intr-o masina.Interiorul unei masini nu are cum sa ajunga la calitatile unei camere de auditii, orice difuzoare ai pune pe ea, fiindca nu e destinat pentru asa ceva.Dynaudio este o firma renumita in productia de difuzoare de inalta calitate, dar in cazul masinii cred ca se pun inainte alte probleme mult mai importante.E vorba in primul rand de montajul si amplasarea difuzoarelor, de calitatea fonoizolanta a materialeor din usi sau portbagaj.Daca nu sunt izolate bine si intra in rezonanta cu plasticul portierelor incepand sa zbarnaie, degeaba punem orice difuzoare de super-calitate.

Am ascultat instalatia audio dintr-un Golf VI, dotat cu RCD 510 si 8 boxe si mi s-a parut OK chiar la un volum mai ridicat decat cel normal (precizez ca sunt un audiofil pasionat si am ceva pretentii privind sunetul).Am apreciat inainte de toate ca usile nu canta (zbarnaie) impreuna cu difuzoarele !

Sigur, daca vrei sa te plimbi noaptea si sa scoli lumea cu bubuitul bass-ului, probabil merita un sistem Dyna, desi mai indicat ar fi un subwoofer bun.

In rest, boxele si sculele scumpe eu prefer sa le ascult acasa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@csmn

Manerele de usi sunt la fel ca la passat si passat cc.

din pacate nu sunt la fel :(:(:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut si eu un test drive la pbn cu un Golf VI 2.0 TDI 110 CP - comfortline - culoare alba

Pot sa spun ca exteriorul pe alb imi place - seamana din fata cu scirocco / in spate nu se mai vad asa urat stopurile - per total exteriorul este peste golf V (parerea mea ca posesor de golf V)

In interior - nu am avut necazul cu cutia de viteze in treapta 5-a :D , designul este frumos , la finisaje nu pot sa spun ca este sub al meu golf - cam tot pe acolo

La condus (desi eu vreau 2.0 TDI 140 cp) mi-a placut ca este mai silentioasa, ca se ridica frumos in ture, ambreajul este mai scurt, cutia de viteze este are treptele mai scurte - peste golful meu

acum dupa ce am facut test drive si cu golf VI si cu scirocco - cred ca ma voi indrepta catre golf VI - asta pentru ca este mult mai utila si ma costa mai putin $$$

cam asta e configuratia la care ma gandesc :

Golf Highline

Diesel / 2.0 litri TDI CR DPF / 140 CP / Cutie manuala -6 viteze / 4 usi

Aer conditionat Climatronic-reglare EUR 148,-

automata pe doua zone,separat

stanga/dreapta

Alarma antifurt "Plus" cu imobilizator EUR 214,-

electronic,senzor de supraveghere

interioara,back-up horn,deschidere

individuala a usilor,lumini pentru

citit fata/spate

Fara inscriptionare cilindree EUR 0,-

Lumini si vizibilitate II-lumini de EUR 264,-

drum permanente,functie Coming

Home-Leaving Home,senzor d

eploaie,oglinda retrovizoare interioara

cu sistem automat antiorbire,doua

lumini fata in dreptul

picioarelor,oglinzi exterioare

rabatabile electric

Pachet Sport "Siena" Volkswagen EUR 490,-

Individual -jante aliaj usor Titanium

7J x 17 cu anvelope 225/45 R17,Privacy

Glass,sistem d emonitorizare a

presiunii din pneuri

Park Assist inclusiv Park Pilot EUR 471,-

Prindere ISOFIX pt. scaun copil EUR 0,-

Radio RCD 510 DYNAUDIO Excite cu EUR 641,-

functie MP3,inclusiv CD-changer pentru

6 Cd-uri,amplificator digital cu 8

canale,300W putere,8 incinte

acustice,antena Diversity,conector

multimedia AUX-IN

Roata de rezerva din aliaj usor EUR 163,-

Sistem electronic pentru mentinerea EUR 285,-

stabilitatii masinii(ESP).inclusiv ASR

si ABS

Suspensii sport EUR 0,-

Trapa actionata electric,inclusiv EUR 713,-

oglinzi make-up stanga dreapta

Xenon 933.00

Alb( candy-weiss) EUR 0,-

Scaun: Stofa EUR 0,-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@djatomic_ro

Imi poti spune te rog de unde ai luat pretul pentru xenon? Ca in lista mea de preturi nu o gasesc

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul l-am luat de la un dealer vw (apare in lista lor - numai ca comanda cu xenon nu intra in productie decat din saptamana 50)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde stii de saptamana 4 ... pt ca daca e asa => masina daca o comand acum vine prin martie :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine a picat varianta Golf-ul VI - am fost sunat de dealer care ma anuntat ca xenon-ul se va produce din saptamana 15 / 2009 => masina poate ajunge in luna 07.2009 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ar da cineva 1000+ Euro pe un XENON pe care-l folosesti in 1% din cazuri in mod util ... ma depaseste :) (sa nu mai vb de costul inlocuirii unui bec)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inceput si eu sa ma gandesc la fel. ideea e ca nu stiu daca ai mers cu o masina cu asa ceva, dar vezi mult mai bine, mai ales pe marginile soselei. si cum la noi e plin de diverse animale care se gasesc sa sara in drum, mie unul mi se par utile. insa, intr-adevar, la 1100 euro, sunt extrem de scumpe.

pe de alta parte esp cand il folosesti? nu tot foarte rar? abs nu la fel? eu am masina fara abs si nu am blocat niciodata rotile ca sa ii simt nevoia. dar asta nu inseamna ca nu ar mai fi intrat el cand considera necesar. pe ideea ca e inutil in majoritatea cazurilor, nu mai iei niciun sistem de securitate. iar eu asa privesc xenonul.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asupra utilitatii xenon-ului e mult de discutat.Probabil daca ar veni cu faruri adaptive ar fi si mai util.Dar asta depinde evident de cat de mult circuli noaptea si cat de bine stai cu vederea.Personal ma bucur intr-un fel ca nu exista actualmente (cand am facut eu comanda) aceasta optiune, fiindca as fi stat in cumpana.Asa a fost mult mai simplu, si am facut si economie !

A nu mai lua insa Golf VI ,doar pentru ca nu are xenon (cum s-a exprimat cineva), mi se pare insa exagerat...

Modificat de tudorvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mandelu - am mers cu masini cu XENON si iti dau deplina dreptate, se vede intr-adevar mai bine noaptea (chiar si din perspectiva masinii care vine din fata). Acum nu stiu in fel fel foloseste fiecare masina, dar eu merg destul de rar noaptea in afara localitatii si chiar daca as merge mai mult sincer tot n-as da 1100E pe el, cu atat mai mult sa nu-mi mai iau o masina care-mi place fiindca ... n-are xenon :D

Comparatia cu ESP/ABS-ul nu cred ca e potrivita, fiindca lipsa ESP-ului nu este suplinita de nimic altceva, pe cand daca nu ai xenon precis ai halogene :icon_thumright: Personal, in locul xenonului as pune o suspensie adaptiva, o trapa, sau un motor mai puternic :D

Modificat de LYM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai da-o naibii de trapa ca e de 100 de ori mai inutila ca xenonul. chiar nu vad cand o folosesti. m-am jucat la cineva cu una si mi s-a parut super moft. suspensia adaptiva mi se pare alt moft, doar nu faci curse. ca nu e ca la audi allroad sa se ridice masina cu multi cm. aia da, mi se pare utila.

am trecut prin plaza azi, si era expus un g6 trendline si m-am apucat sa il iau la puricat mai constiincios. mi s-au parut super ok scaunele chiar si de pe trendline, cred ca alea sport sunt si mai marfa (e un pachet la un pret bun). mi s-a parut penibil ca sunt oglinzile si manerele de la usi negre, arata absolut ingrozitor si la o masina de 15.000 euro cred ca puteau sa le vopseasca.

pozitia la volan mie unul mi-a placut extrem de mult si chiar stand comod, ramanea loc destul pentru locul din spate. cotiera mi se pare obligatorie si nu pt ea, ci pt gurile de aer pe spate. oricum exista sub scaunele din fata niste guri, dar alea de la cotiera mi se par foarte utile. volanul din plastic nu m-a incantat, eu as lua obligatoriu volan din piele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Urmeaza sa dau si eu comanda pt un Golf VI cat de curand sau mai bine spus cand gasesc un dealer care sa faca un discount ok( sper sa il gasesc)

Configuratia va fi urmatoarea:-Golf VI 2.0 tdi dpf 110 cp Hightline si optioale-Climatronic

_-Esp+ Asr

- Pachet lumini si vizibilitatea cod- PLA

Culoare - Rosu Tornado

ceva pareri despre configuratie ?

Neaparat sa-ti iei si monitorizare presiune pneuri...pentru 50 euro merita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tudorvw, eu sunt de parere ca daca tot dau 25 mii eur pe masina, ar trebui sa aiba toate optiunile utile mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tudorvw, eu sunt de parere ca daca tot dau 25 mii eur pe masina, ar trebui sa aiba toate optiunile utile mie.

Este adevarat, in cazul in care consideri xenon-ul o optiune absolut necesara, si esti dispus sa investesti o suma importanta intr-o masina, lipsa acestei optiuni poate fi un impediment.Si eu eram dispus sa analizez serios bifarea acestei optiuni daca ar fi existat pe lista, ceea ce ar fi insemnat sa renunt la altceva (probabil suspensiile adaptive care sunt apropiate ca pret) sau sa mai dau niste bani in plus.Cei de la VW au avut insa grija sa ma scuteasca de aceasta dilema !

Acum judecand practic, xenon-ul nu mi se pare o conditie sine-qua-non, cum ar fi spre exemplu ESP-ul.de asemenea suspensiile adaptive mi se par a avea o utilitate mult mai mare decat prezenta xenon-ului, influentand direct comportamentul rutier.Recunosc insa importanta xenon-ului la capitolul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, pe ploaie si ceata as da oricand xenonul si bixenonul pe halogene iar de cei 1100 euro as putea lua suspensia adaptiva cu ESP daca intr-adevar isi merita banii (zic ei ca aproape o egaleaza pe cea a lui Phaeton). Vom vedea.

Intrebarea mea: de sistemul 4motion a aflat cineva ceva? E acelasi ca si pana acum?

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori sa puna cineva o poza cu o janta standard de la higline .multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Din configurator am dedus ca Atlanta vin stock pe HL (singurele 16" care nu pot fi luate ca optionale pe echiparea asta)

post-3944-1226750183_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dat find volumul de informatii, e mai degraba inductie.

1. Atlanta (seamana cu Seatle, nu bag nici eu mana in foc ca aceea e Atlanta - poate confirma Roger)

2. Cleveland

Toate echiparile Highline pe care mi le-au aratat in concesiune aveau acele Cleveland, care sincer, sunt oribile. Poate le vine mintea la cap si le schimba.

PS: in Austria, Atlanta sunt standard.

post-3294-1226757390_thumb.jpg

post-3294-1226757404_thumb.jpg

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm, in prima poza(stanga) e vorba de G6 HL cu jante Atlanta, standard, in Belgia.

L.E. - rectific: prima poza - Cleveland. Poza 2(dreapta) - Atlanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haide-ti sa fim seriosi,,bi-xenon= siguranta sporita

daca e cineva pe aici care le considera un moft il invit sa faca o comparatie testandu-le pe amandoua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic!! Protos mai usor cu reclama !!! Chiar nu suntem asa slabi de minte sa nu observam ca in fiecare post al tau ai facut reclama !!

Ontopic

Inca o dovada ca s-a urmarit taierea cheltuielilor de fabricatie !! Pe comfortline sunt jante din tabla si in germania. Initial am crezut ca sunt jante din aliaj. Dupa ce am fost la PBN si baiatul de la vanzari mi-a explicat ca sunt din tabla m-am uitat mai atent in optiunile standard de pe configuratorul din Germania, surpriza scrie ca sunt jante din tabla standard pe comfortline. :)

24871072un5.th.jpgthpix.gif

Sunt decupate in cinci spite pentru ca sa para jante din aliaj cu ajutorulul capacului din plastic !! Am injurat degeaba Porsche Romania !! :))

610327qe6.th.jpgthpix.gifd1a227gq8.th.jpgthpix.gifd1a827oh1.th.jpgthpix.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!