Jump to content

Porsche Bucuresti Nord


b27ctl
 Share

Postare recomandată

...

Iar despre colegul cu postul de mai sus care zicea ca toate reprezentantele lucreaza execrabil , si toti vor sa te faca il rog frumos sa-si reconsidere parerea . Este preconceputa , si mai mult are o foarte mare doza de subiectivitate . Dupa cum spunea Elad ,Dvs ati vazut toate reprezentantele din Romania si ati reusit sa va creati o impresie pertinenta ?

....

corect, dar...

....

Am mai spus-o si o spun din nou: ai vreo reclamatie despre modul in care ai fost tratat in service ? Fa-o la service si nu pe acest forum ....

De ce nu pe forum? EXACT ACESTA E ROLUL FORUMULUI!

In primul rand service-ul ar trebui sa aiba grija sa nu isi nemultumeasca clientii. Un client o data pus pe "ne-multumit" e mai greu de convertit inapoi la starea de "multumit".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rudolf & ARDEI_IUTE: Nu ma intelegeti gresit, ideea nu e sa stea in ochii si sufletul mecanicului, dar sa poata sta la o distanta necesara cat sa vada daca totul e in regula (daca e si dupa un perete de sticla unde sunt niste masute, ar fi perfect).

Modificat de CBR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect.Sunt reprezentante unde clientul are tot timpul sub observatie automobilul, unde este condus la masina atunci cind se constata o defectiune si i se explica despre ce este vorba, unde clientul gaseste tot ce s-a inlocuit la masina in portbagaj(mai putin uleiul si filtrul de ulei-e imposibil) Supara faptul ca toate reprezentantele sunt bagate in aceeasi oala, lucru deloc corect. :lol:

Modificat de elad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu eu am fost cel care a bagat toate reprezentatele in aceasi oala. De exemplu eu stiu niste baieti foarte seriosi prin Aviatiei, la care nu o sa vezi probleme, dar si cu niste preturi de te doare capul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calitate la preturi de reprezentanta :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu se supere nimeni pe mine , si ma scuzati daca jignesc pe cineva . Nu o fac cu intentie .

Pe acest forum eu consider ca se aduna o multime de oameni care isi expun problemele si parerile pe care le au cu sau despre masinile lor si nu numai

In cazul in care te duci la service , ai o problema , nu se rezolva si taci din gura acolo fara sa zici nimic , jumatate din problema nerezolvata iti revine .

Dupa care vii pe forum si fai afirmatii de genu " toate reprezentantele sunt de doi lei " " mecanicii de acolo sunt niste prosti " etc . Nu este frumos si nu este elegant.

II dau dreptate D-lui BogMW , asa este , unul dintre rolurile acestui forum este de a expune toate problemele care apar . Multi dintre cei care lucreaza la reprezentante , citesc acesto posturi fara insa a replica ceva . Dar in sinea lor apar diferite intrebari : oare nu cumva are dreptate acest client , oare nu cumva am gresit noi ?In acest fel service-urile care tin la propria imagine -poate si PBN desi nu stiu - cauta sa faca lucurile in asa fel incat sa le indrepte .

Rugamintea mea este ca daca aveti o problema la service expuneti-o clar si concis fara a face speculatii generalizate , pentru ca nu veti reusi decat sa va atrageti antipatia unor membri de pe acest forum care lucreaza poate in aceste service-uri

Ii respect pe cei ce lucreaza in reprezentantele grupului Vw AG in Romania , dar ii respect si pe colegii de forum. Cu toate acestea , putini de pe acest forum sunt cei care reusesc se expuna problemele de la masinile lor in mod obiectiv si impartial .

Daca am jignit pe cineva si sunt off topic va rog sa ma scuzati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog frumos sa reveniti ontopic. Aici se discuta despre service-ul Porsche Buc. Nord. Va rog continuati pe alt topic discutia despre service-uri si urmarirea mecanicilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ARDEI_IUTE > tu esti de parere ca eu ca client, este normal sa ma rog in genunchi in mai multe randuri de cei de acolo ca sa imi rezolve o problema sau sa ii bat la cap din 10 in 10 minute?

Nu prea sunt de acord cu partea " e si vina celor care tac din gura si apoi scriu pe forum "

Poate ca timpul meu in care sa ma tin scai de ei costa foarte mult. Eu unul le spun la inceput ce are masina si apoi vin si o iau. Daca nu mi-au rezolvat problema ii consider pe " mecanici prosti " si ma orientez spre alt service unde se poate rezolva.

Si ca sa fiu si putin ontopic nu consider ca Porsche Buc Nord este genul de service unde datorita tarifelor trebuie sa te tii scai de cei de acolo sa ii bati la cap sa iti rezolve problema.

Imi cer scuze pt offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Administrator

un gust amar mi-a lasat si mie revizia de 15.000 km....

Lasat masina si revenit dupa 2 ore . Pe moment credeam ca m-au taxat doar cu 30unitati in plus (apare inlocuire filtru polen desi filtru nu este platit si am cerut sa nu fie inlocuit. Mi-au comfirmat ca s-a gresit ca apare si inlocuirea si pot avea reducere data viitoare ca sa nu refaca factura fiind dupa ora 18:30 si casieria inchisa).

Ce stiu sigur ca m-au taxat ca vor ei este pe diagnoza VAS care nu au avut cum sa o faca neavand mufa de diagnoza la masina + inlocuire buson baie ulei (!!) si ceva vaselina sintetica. Cica si ulei de servo au completat (sa-i credem sau nu ca la 15.000km o masina a papat 200ml ?!)

Concluzia: bravo baieti ! aveti un service de nota 10 ! (dar scara se termina mult peste aceast numar)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ULEI DE SERVODIRECTIE?La GOLF PLUS 2006 ?

Da asta este o noutate !La caseta de directie actionata electric de pe Golf asa este iti trebuie mult ulei de servodirectie . Adica 0 ml.

Ce ciudat ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut ceva de cumparat ieri de la PBN.

Nota bene si aceasta impresie mi-o mentin : stocuri mari si fara probleme gasesti imediat piesa pe care o cauti.

Stand la casierie la rand nu am putut sa nu remarc o discutie aprinsa intre un sef de la service si un client nemultumit.

Cred ca totusi acel om avea dreptul la ceva mai mult respect din partea angajatului PORO, indiferent de cat vinovat sau recalcitrant ar fi fost. Motivul e unul simplu si anume ca acel sef reprezinta imaginea PORO, o firma respectabila cu un nume mare pe piata romaneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

ARDEI_IUTE> deci tu vrei sa zici ca nu necesita ulei servodirectia electrica de pe masina mea ?

De schimbarea busonului de la baia ulei ce sa mai zic... ce patise ala vechi ? sau trebuia sa mai puna 5 RON la factura ca iesea prea mica. Daca e cum zici tu rezulta ca diagnoza e nefacuta, manopera de inlocuire filtru polen e taxata degeaba, busonul as zice ca tot degeaba si uleiul nu se face => au bagat 100 RON in plus la factura ca sa nu fie mica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta vreau sa zic :caseta de directie la Golf 5 , Octavia 2 , Seat LEON/ALTEA/TOLEDO ,Audi A3 (platforma tehnica PQ 35 )este electrica . Practic asistarea servohidraulica a disparut. Concret tu ai un motor electric care are un angrenaj cu o roata melcata care angreneaza pe cremaliera casetei de directie si care te ajuta sa virezi fara efort .

Nici vorba de ulei de servodirectie la Golf 5 ...asta evident daca ai fost cu Golful 5 la revizie . Daca ai fost cu masina cealalta din 99 acolo da , exista directie hidraulica la care intr-adevar se completeaza cu ulei servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

nu am mai fost cu golful IV din 2001 in service-ul Porsche. Doar piese iau pentru Golful iV de la ei. Acum am fost la revizia de 15.000 a GOLFului PLUS.

Trag eu concluzie ca m-au taxat in plus cu manopera la un filtru ce nu l-au schimbat (ca doar asa am cerut eu pentru cel de polen), m-au taxat cu un buson de baie ulei, m-au taxat cu 200ml ulei servo si masina nu necesita asa ceva, m-au taxat cu o diagnoza VAS iar masina nu are mufa de diagnoza disponibila (este scapata in interiorul bordului si tot asa mi-au livrat masina si dupa revizie).

Total cam 100RON .

Bravos domnilor de la PBN... probabil ca acum trebuie sa incerc sa nu fiu superstitios precum unii colegi de forum si sa sper ca mi-a fost schimbat uleiul+ filtrele aer/ulei/motorina. Am mers doar 15-20km de la revizie. Am verificat uleiul si pe carpa alba are culoare deschisa consider eu ca e schimbat... o sa verific filtrul de aer maine dimineata daca e hartia gri sau e curat nou.... Foarte urat ca se ajunge la asa ceva cu o reprezentanta !!!..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super jaf.. ce sa zic. Cand le vei atrage atentia iti vor spune ca a fost o eroare de la computerul care a facut factura sau ca e vina unui fraier de acolo, ca ei sunt firma serioasa si nu se preteaza la asa ceva, etc...

Probabil incarca toate facturile... daca te prinzi, isi cer scuze ca a fost o eroare, daca nu... o platesti si gata. Si uite asa merge Valmar (resedinte PoRo) cu Bentley-ul prin oras

Va spuneam ca la ultima revizie am vazut ca au pus uleiul dintr-o "carafa". Am fost asigurat ca e uleiul cel mai bun, si ca e un sistem computerizat care livreaza in carafa aia exact cantitatea necesara de ulei... ei bine, dupa nici 5.000 km s-a aprins becul la ulei.

Parerea mea e ca uleiul ala "la carafa" pe care-l pun ei nu e atat de bun ca ala din bidoanele sigilate

@ Voinea

Eu zic ca asta e o inselaciune care se incadreaza in definitia data de Codul Penal. Ar trebui sa facem o asociatie a proprietarilor de VW si sa luptam cu PoRo pt drepturile noastre si pt respectul pe care-l meritam, dupa ce am platit fiecare zeci de mii de euro

Modificat de imircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa fac eu un proiect de statut si am sa-l postez pe forum.

Dupa ce avem suficienti membrii, mergem si inregistram asociatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sint stan patitul si cu PoBN si cu Eurial in ultimul timp avind si un Peugeot. Ce pot spune decit ca sint niste mari tepari. Am cunostinte care lucreaza acolo si mi-au spus cum se face treaba sa le iasa si lor de un N91 la sfirsitul lunii. Am auzit multe mai ales de cei de la PoBN, eu era sa-mi iau o mare teapa cu un A6 cind mi-au zis ca reparatia costa 80 mil si de fapt era debitmetrul de aer murdar.

Oricum de cine nu ma pot plinge inca este Midocar la care de 3 ani ma duc la service cu alt VW si nu am momentan nici o reclamatie ci mai mult uneori mi-am luat masina si splatata interior-exterior gratis. Deci va sfatuiesc incercati sa mergeti la ei in service ca sint baieti seriosi. Sau cel putin asa cred eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa fac eu un proiect de statut si am sa-l postez pe forum.

Dupa ce avem suficienti membrii, mergem si inregistram asociatia

eu ma inscriu cu placere :P :P Conteaza pe mine.

Trebuie facut ceva cu astia....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am mai fost cu golful IV din 2001 in service-ul Porsche. Doar piese iau pentru Golful iV de la ei. Acum am fost la revizia de 15.000 a GOLFului PLUS.

de ce iti raspund acum.......pentru ca mi se pare gresit sa crezi ca ti-au inlocuit busonul de umplere; de fapt cred ca este vorba despre busonul e golire a uleiului din baie, daca nu este ce cred eu, inseamna ca baietii PoRo nu procedeaza corect.

Modificat de Joney
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Joney> stiu ca la busonul de la baia de ulei e vorba , doar ca nu inteleg ce a patit cel vechi in doar 4 luni de viata. Iar daca s-a deteriorat la desfacere pentru a scurge uleiul consider ca nu e problema mea sa-mi fie taxat ci sa-l puna ca defect de fabricatie sa intre pe garantie.

Eu nu ma iau atat de tare de acest "surub" ci de uleiul de servo completat oare unde, de diagnoza ce clar nu s-a facut neavand mufa de diagnoza disponibila decat cu desfacerea plasticului de sub bord si de greseala (omeneasca asta) de a trece la manopera 4 filtre desi s-au scmbat doar 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voinea, join the club. Eu ma duceam direct peste ei. Cu scandal. Asta e nesimtire, inteleg ca poate unii nu stiu, dar si la cei care se pricep ajungi sa faci magarii...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Joney> stiu ca la busonul de la baia de ulei e vorba , doar ca nu inteleg ce a patit cel vechi in doar 4 luni de viata. Iar daca s-a deteriorat la desfacere pentru a scurge uleiul consider ca nu e problema mea sa-mi fie taxat ci sa-l puna ca defect de fabricatie sa intre pe garantie.

Eu nu ma iau atat de tare de acest "surub" ci de uleiul de servo completat oare unde, de diagnoza ce clar nu s-a facut neavand mufa de diagnoza disponibila decat cu desfacerea plasticului de sub bord si de greseala (omeneasca asta) de a trece la manopera 4 filtre desi s-au scmbat doar 3

Pai, din cate stiu eu se inlocuieste garnitura de cupru, dar poate au vrut sa faca "treaba mai buna", ca sa nu ai scurgeri de ulei sub auto;).

Cat despre uleiul de servo s-ar putea sa fie vina omului de la magazie care are tabelul cu piese(+lichide) pt revizie, si el habar nu avea ca ai servo electric. Gresala cred ca este a lui, dar vina o poarta oamenii care trebuiau sa verifice comanda inainte de facturare.

Parerea mea, data viitoare cand mergi in service, inainte sa ajungi la facturare(tipa de acolo nu are nici o vina) cere-i consilierului respectiv sa iti arate ce piese s-au montat, si manopera aferenta, astfel vei scapa de astfel de neplaceri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine ar fi sa se duca cu revizia gata facuta si doar sa plateasca vreo 10mil la PORO, eventual sa le lase si un debitmetru, niste ulei ceva. Ar fi ideal.... pentru OAMENII DIN SERVICE.

hai ca m-am amuzat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!