Jump to content

Porsche Bucuresti Nord


b27ctl
 Share

Postare recomandată

Dupa parerea mea umila de om care doar a cumparat piese de la ei si cu service-ul a fost doar de 2 ori este urmatoarea:

oamenii (semi - profesionisti) sunt obisnuiti sa lucreze nu cu delasare dar doar dc primesc si spaga iar dc lucrarea nu e reusita sau conforma cu cerintele , fiind reprezentante spun f multe tampenii.

Concret:

Te duci si spui : nu merg luminile decat pe automat - reparati-o. Dupa 2 zile iti cer 2 mil pt constatare si zic ca trebuie un calculator - ok , astept 2 sapt. se schimba (~20 mil) si tot asa. Va recomandam sa va sch si instalatia electrica. Nu zau, mai bine dati-mi banii inapoi si suntem prieteni. Si asa a fost. Marea defectiune era un cablu intre blocul de lumini si calculatorul respectiv ce avea la ambele capete o mufa identica ca aspect dar nu si ca , configuratie de pini - de aici si eroarea . Nu are rost sa spun ca a durat 10 min si de bani.... ce sa mai zic.

P.S. NU S-A REZOLVAT LA REPREZENTANTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut intr-o seara la Porsche Nord o cursa de mai mare frumusetea,Mecanicii de la VW alergau 2 Passaturi pe la 9 seara....niste scrajnituri de roti inimaginabile.Inconjurau cladirea aia turn...Astia sunt inconstienti de pot face asa ceva cu masinile clientilor.Mare grija !!! ...parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost posesor (inca sunt ca n-am vandut-o) de peugeot, si-am avut de tras cu service-ul eurial in conditiile in care un membru al familiei mele lucra in firma lor, depart de contabilitate. Daca m-as pune sa povestesc as face o telenovela...

Sa zicem c-am scapat de ei... Insa... printre amici, in discutii, imi spuneau toti, stai calm... sa vezi la porsche nord prbl!!!

A venit ziua si mi-a venit masina.... a venit si ziua in care turbina a crapat (a crapat e chiar sensul propriu al cuvantului) si pentru ca aveam deja in minte intamplarile din service pbn... si fortat si de alte imprejurari am preferat sa duc masina la nurvil rm valcea...

Mi s-a promis ca azi va veni piesa.... am sunat... azi venise turbina... mi s-a promis ca maine masina e gata.... daca e asa... prefer sa dau 1 mil in plus cat ma duce drumul si sa fac revizia la ei... prefer sa ocolesc cat pot PBN nu ca as stii exact ce-i acolo dar mi-a ajuns cate am auzit despre ei!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uiti un lucru, tot PBN ii scolarizeaza pe toti. Parca sunt toti facuti de aceeasi mama. Mai putin Avia unde am intalnit altfel de oameni care m-au ajutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e prima oara cand o spun, dar doresc sa o repet cu o raza de speranta in suflet:

din 2007 nu o sa mai existe monopol pe reprezentante. Asta inseamna ca orice service care doreste sa fie reprezentanta VW, Mercedes etc depune actele si daca indeplineste conditiile devine. Atunci o sa vedeti voi ce o sa pupe PoRo pe toti clientii in cur ca o sa fie sarbatoare la PBN cand o sa le intre cate o masina la service.

Scuzati pt :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa pupe pentru ca sunt aroganti. Cred ca daca ne-ar sprijini si Mass Media i-am desfiinta de tot. Dar pacat ca si presa primeste reclama de la ei. Spoturi tv, pagini intregi de ziare. Cumva cumpara tacerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba mai mult, firme de afara vor avea posibilitatea sa aplice pt asta si sa le arate martzafoilor cum se face treaba. Eu zic ca asta ar fi cea mai rapida rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-o vad si pe asta... Nu vezi ca la noi nu vine nimeni sa investeasca. Le cer astia spaga probabil. In bulgaria daca faci hotel pe litoral, in 4 ani iti da statul inapoi toata investitia. Cate 25% pe an. La noi ii da si plaja si parcarile Elenei Udrea.....gratis....

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

la fel de imbecili erau aia la DAEWOO cand aparuse Cielo (era singura masina "straina" noua, cu garantie, care se putea cumpara in RO) si DACIA inainte de DAEWOO. Eheee, de cand e deces la DAEWOO se bucura aia ca intri si mai cumperi cate un MATIZ-SPARK din ala cum i-o zice.

:( La DACIA am ramas socat: mi-a vorbit extrem de frumos (am cumparat un LOGAN pentru logodnica mea +carat la greu cu el piese pentru POLO) si am vrut placuta din aia de numar. A venit directorul de vanzari imbracat la super costum si mi-a montat-o, desi erau pe acolo trepadusi care sa faca asta. Mai mult, a luat teava aia de tramvai de pe strada TURDA (parca asa ii zice unde e BDT Ford si ADRAS) fix in stiti voi ce, ca acolo nu se poate traversa din cauza lui 41. Omul mega-amabil+"omleta" :(

Cand se da liber la dealeri o sa faca asa PORO :( Capitalismul e bazat pe ideea: "nu vrei tu clienti, lasa ca ii iau eu!"

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am starnit un offtopic pe cinste. Va rog sa revenim la subiectul topicului: PoRo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am fost sa imi fac revizia de 15000 km la PBN

UN pic speriat de ce citisem pe aici.

Programat JOI pt VINERI SEARA.

Am ajuns mai devreme..ee ce bine..ca era rampa libera.

Terminat cam in 45 min hai sa zic 1 ora.

Am fost lasat si sa stau langa masina (5 minutele, nu mai mult pt ca era o caldura infernala) in rest m/am zgait la masina de pe partea "rece" a geamului, oricum masina era la 1 metru ...

Uleiul a fost din bidonase, ceea ce a ramas l/am primit in portbagaj

Am fost intrebat daca vreau piesele vechi...ce dracu sa fac cu ele.

Minusuri> nu a verificat nimeni presiunea in roti, daca merg toate becurile, nivelul electrolitului la baterie, nu a "tras" de roti cat sa vada daca exista jocuri.

Concluzia? Partea de logistica, de comunicare cu clientul e pe un trend bun..acu..mai trebuie sa umble si la partea de constinciozitate a mecanicilor.

Una peste alta hai o nota 8 asa..de stimulare!

Era sa uit! Cost total 8 bulioane oficial, 11 la nevasta, care ma paraste de mana mea moare!

In asta au intrat toate filtrele si uleiul

Modificat de asarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil au ajuns la concluzia ca uleiul din bidoane e mai bun decat ala "la carafa" pe care mi l-au pus mie....

Intr-adevar, partea de "service rapid" unde se fac reviziile e destul de eficienta iar lucrurile merg destul de repede.

Nu uita sa verifici tu personal daca e pusa bine garnitura de la filtrul de motorina. Ultimele doua dati m-am intors la ei sa rezolve problema pt ca in mers, la presiune, curgea motorina pe la garnitura filtrului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa vezi diferenta de la 350 ron la 800 ron ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaa..nu!

Am fost intrebat> bidon sau "varsat"?

Un l de ulei e 600 k nu 800k..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anul trecut am fost la o inspectie la PBN.

Am lasat masina la 9.30 si nu am luat-o decat la 17.30.

peste 4 zile cand am facut plinul(il facusem cu 2-3 saptamani inainte de PBN) imi curgea motorina ca la pompa sub masina.

Un prieten a desfacut bancheta din spate si a descoperit capacul pompei de motorina de deasupra rezervorului desfacut( deci furasera motorina direct din rezervor prin capacul pompei)

Rusine lor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai n-ai facut nimic cand ai vazut asta ? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uiti un lucru, tot PBN ii scolarizeaza pe toti. Parca sunt toti facuti de aceeasi mama. Mai putin Avia unde am intalnit altfel de oameni care m-au ajutat.

Este drept ca ii scolarizeaza pe toti...si nu ii invata lucruri rele.Diferentele sunt date de modul de aplicare a ceea ce invata.Avia vine mai mult in sprijinul clientilor....nu inseamna ca alti dealeri nu fac acelasi lucru, nu cred ca este corect sa-i bagam chiar pe toti in aceeasi oala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate reprezentantele lucreaza execrabil.In afara faptului ca nici nu prea au meseriasi (iar aia care mai sunt se gandesc mai intai cum sa te "faca") nici nu te lasa sa vezi ce-ti fac la masina pentru ca ,vezi doamne,asa este si in vest.Despre moda asta de a astepta pe afara pana cand masina este gata trebuie neaparat sa se aotosesizeze institutiile abilitate ale statului pentru ca nu mi se pare normal sa platesti asa ,aiurea , fara sa stii despre ce este vorba.Spun aceste lucruri pentru ca si eu,ca multi altii,sunt patit.Iar despre preturi,ce sa mai vorbim...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca ai incercat toate reprezentantele care, fie ca ne place sau nu , trebuie sa respecte un standard de marca.De asemenea , data fiind mentalitatea romaneasca este greu sa ai incredere intr-un service in care nu poti sta linga masina.Asa cum mentalitatea in reprezentante se schimba-nu in ritmul dorit, dar se schimba- tot asa se va schimba si mentalitatea clientului pe masura ce va capata incredere intr-un service.In rest, bafta in gasirerea unui service ideal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vreo 10 ani, am avut de schimbat un arc fata la o utilitara, dupa ce arcul a fost scos de pe masina la un moment dat s-a rupt o ureche de la presa arcului ( presa omologata, de fabrica ) si arcul s-a izbit de tavan dupa care a mai "zburdat" prin atelier. Noroc ca: arcul a zburat razant pe langa nasul mecanicului, iar clientul cu 2 min inainte plecase la WC. Intrebare: daca intamplarea facea ca acel client doritor de "priviri cum se repara masina" ar fi fost lovit de arc, oare la Protectia Muncii cine dadea cu subsemnatul???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate. Din ce stiu eu in Codul Muncii sau cam asa ceva exista o prevedere prin care persoanele care nu au un instructaj de protectia muncii nu au voie sa stea in interiorul halelor unui service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca multi ar fi dispusi sa isi asume aceste riscuri la cata furaciune e pe la noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca daca arcul loveste clientul, clientul va suferi fizic ( in caz ca nu moare ) iar eu voi plati spitalizarea/ inhumarea !!!, plus datul cu subsemnatul la organele de control si binenteles amenda de rigoare.

Un NU categoric. Am eu destule probleme si asa. Dar, daca vrea sa ramana intr-o zona de 5-10 metri, nici o problema, poate sa vada si asa destul de multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedeti ?De aceea nu prea este permis clientilor sa stea langa masini .

Ce parere v-ati da daca mecanicul care repara masina Dvs ar scapa ulei incins sau vreo substanta chimica pe pielea Dvs si v-ati arde ?

Iar despre colegul cu postul de mai sus care zicea ca toate reprezentantele lucreaza execrabil , si toti vor sa te faca il rog frumos sa-si reconsidere parerea . Este preconceputa , si mai mult are o foarte mare doza de subiectivitate . Dupa cum spunea Elad ,Dvs ati vazut toate reprezentantele din Romania si ati reusit sa va creati o impresie pertinenta ?

Nu cred .

Am mai spus-o si o spun din nou: ai vreo reclamatie despre modul in care ai fost tratat in service ? Fa-o la service si nu pe acest forum . Mai mult decat probabil ca orice service care tine la imaginea lui te va asculta , si in masura in care reclamatia ta este intemeiata ti se va da dreptate .

Nu stiu cati dintre voi ati facut asa ceva ...la service-urile la care va duceti vreau sa zic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!