Jump to content

Porsche Bucuresti Nord


b27ctl
 Share

Postare recomandată

Deci care mai laudati PORSCHE, ori aveti interese (ca aveti masinile busite la ei sau garantii si va este frica), ori ii cunoasteti pe cei de acolo si nu vreti sa ii "suparati".

<{POST_SNAPBACK}>

Dupa cum vezi, eu am creeat un foileton avand masina in garantie si cu probleme. Ce se poate intampla? Sa nu-mi repare masina? Sa-mi inlocuiasca piese? Oricum, in relativ putin timp voi ajunge in Germania cu masina si voi cere la un service de acolo o verificare completa a masinii.

Relatia cu clientii este OK, chiar daca au un stil... cum sa spun, sa te prosteasca pe fata si cu zambetul pe buze, daca nu esti atent. Fie iti dau informatii eronate cu buna stiinta, ca sa te pacaleasca, fie habar n-au... cel putin mie unul asa mi s-a intamplat.

De aceea, am insistat ca sa discutam in scris, pentru a avea dovada ulterioara a comunicarilor noastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

or fi fost problemele astea, dar dupa cum vedeti, zice de fostul poro, unde e citroen acum. S-au mai schimbat lucrurile de atunci, nu e totul cum trebuie ( stiti ca nu sunt un fan PoRo) dar tot e mai bine ca acu` 3 ani.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, schimbarile sunt urmatoarele:

a aparut automat de cafea (inainte era gratis la o cafetiera, dar se termina repede)

a aparut bar de unde poti sa bei ceva si nu crapi de sete sau de stat in picioare

a aparut parcare (nu mai parchezi in cimentul ala nenorocit unde treceau trenuri)

au disparut personaje, iar altele au fost urcate in grad

a aparut bancomat (cred ca sunt 2)

inainte puteai sa vezi ce se intampla in service, ca stateai la intrare si vedeai de la distanta ceva-ceva. acum e cu bariere, nici macar nu te mai apropii

noi am avut un caz foarte nasol, cu o masina in garantie cumparata de un coleg de la ziar, care s-a trezit ca i-au luat 20 de milioane pe o alarma VIPER cu pager (super-tare) care nu facea mai nimic, ca era PROST MONTATA

S-a ajuns pana la NINA BRAFTALEAN (PR-itza lor) care a trebuit sa le zica la oameni in service sa nu se mai faca de oaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@imircea: topicul exista si inainte, deci problemele cu PORO nu se rezuma la cazul tau. Sper ca nu ai folosit forumul doar in scopul de a-ti impune punctul de vedere fata de PORO si de a exercita o anumita "presiune as strazii". Nu cred ca era cazul sa le multumesti aici pentru rezolvarea favorabila a cazului. Am ramas surprins cand am citit multumirile tale...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Multumirile" mele au ghilimelele de rigoare. Am incercat sa le adaug fizic acolo, insa nu exista buton de Edit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vreti si alte picanterii:

Am fost sa schimb farul stanga pe garantie in 2000, pentru ca ploua in el (etansare proasta, HELLA sa traiasca!) si mi-am dat seama ca ei demontau farul drept!!!! Desi piesa noua era in cutie langa ei si pe fisa scria far stang!

Am intrat in service pentru ajustari la alarma (cand se facea unde e acum SKODA si SEAT) si ce muzica ascultau acolo si ce miresme!!! Am stat in masina pe bancheta din spate. M-a lasat un personaj de la SEAT, parca Bitza il chema.

Eu cer mereu piesele vechi inapoi (cica-sanki-decont) ca sa am macar o dovada ca s-a schimbat ceva, nu doar ca masina a stat singura si a fluierat a pustiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piese vechi au gramada sa dea, pt ca nu toti le cer inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord, dar oricum e o chestie.

Iarasi, fratilor! Uitati-va la lotul de productie pe piese! Nu are ce cauta o masina fabricata in 2000 cu piese din 1998 pe ea! Nu inghtiti schema ca vezi domne au fost piese mai vechi pe stoc si le-au pus nemtii ca nu este adevarat.

O sa observati ca piesele sunt facute in acelasi an si +/- in aceeasi luna, cel mult diferente de genul martie/septembrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Schimbare in atitudine?!

Am fost vineri sa ma programez pt revizie (am ajuns la 36.000 km). M-am dus la partea de "service rapid" si am cerut sa ma programeze.. ma gandeam ca ma vor programa peste cateva zile.

Consilierul de acolo m-a intrebat daca nu vreau sa mi-o faca pe loc, drept pt care, bucuros, am acceptat.

In 90 de minute masina a fost gata.

Cel mai mult mi-a placut faptul ca in sectiunea de service rapid (unde fac doar revizii), au instalat o masa si cateva scaune, unde proprietarii pot sta sa vada ce se lucreaza la masina lor. Am stat acolo (practic la 4-5 metri de masina) si am vazut exact ce au schimbat.

Un singur lucru m-a intrigat, anume ca uleiul il aduc vrac intr-un fel de "carafa". Am intrebat si mi-au explicat ca au sistemul asta de ceva timp, anume introduc seria masinii iar un dispozitiv pune in "carafa" exact cantitatea de ulei necesara pt masina respectiva, nemaiexistand posibilitatea aprecierii "din ochi" a cantitatii si limitand posibilitatea de furt al uleiului (nu mai este ambalat in bidoane - presupun ca e mai greu de furat). Sper ca uleiul este cel indicat de producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbare in atitudine?!

Sper ca uleiul este cel indicat de producator.

ramai cu speranta. Cineva mai sus tocmai spunea ceva de prosteala cu zambetul pe fata :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, la PBN o problema o reprezina oamenii. Piesele le fura oamenii, nu firma. Desigur, si firma are modalitatile sale de a "fura" de la clienti si probabil de aceea se simte amenintata de "concurenta", anume proprii angajati.

Ramane sa sper ca uleiul din "carafa" era cel indicat de producator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

sau coca-cola. parca pe cartile VW, inculsiv pe diverse dopuri de borcanele de la masina scrie sa pui numai dintr-un "SEALED CONTIANER", adica din bidon nou, sigilat. asa ca "merry christmas"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa le cer lamuriri scrise.

Deja stiu ce-mi vor raspunde. vor spune ca "procedeele folosite sunt in stricta conformitate cu cerintele impuse de producator, fiind agreeate de acesta" bla bla bla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Se pare ca la baza tuturor problemelor de la pbn sta citez" ne-am dezvoltat prea mult si nu mai putem tine controlul "

Oamenii cu care am vorbit sant in functii de conducere si sant constienti ca omul care vine la service vine suparat ca nu ii merge masina, dar lipsa personalului calificat duce la probleme care nu pot fi rezolvate decat cu greu si cu multi nervi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si placut surprins de cineva de la PBN. Este un baiat nou la relatii cu clientii, Nicolas Sapera

Aveam o vibratie la masina, care se manifesta la relanti. Initial si eu si el am presupus ca este volant insa, surpriza!!!! Nu este volant. Sunt doua suruburi de la puntea fata, care, la modelul/motorizarea/cutia astea dau acesta vibratie. Ele trebuie schimbate cu alte suruburi, cu un cod diferit.

Vreau sa remarc schimbarea in bine a atitudinii, anume ca s-au facut toate testele posibile pana s-a identificat exact cauza acelor zgomote. Am fost si in alta parte iar singurul raspuns pe care l-am primit a fost "asa vibreaza la diesel, dom'le, n-ai ce sa faci"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicolas Sapera a plecat de la AviaMotors..dar nu prea era iubit de clienti pe acolo..vezi topicul...Aviamotors!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit sa-mi dau si io cu parerea despre service-ul POR N. Eu am avut de facut o punte fata si bieleta antiruliu pe casco ( de la o groapa meseriasa din Buc). M-am dus la sediul lor la agentul casco mi-a facut constatarea si mi-a deschis dosar obligatoriu la Porsche ( obligat sa repar masina la ei numai pt faptul ca am ridicat masina la ei pe rampa - asa mi-a zis ala de la asigurari - si am mai dat si spaga sa mi-o ridice in 2 h ca sa nu vin si a doua zi).

Mi-au deschis dosar si m-au programat peste 26 zile. Mi s-au dat indicatii ca in ziua respectiva sa vin cu masina la ora 8 dim si s-o las acolo ca pana la ora 15 e gata. Am ajuns acolo am lasat cheile si mi-a zis ca la 3 e gata. Pe la 16.30 m-am pus pe dat telefoane sa intreb daca e masina gata si pot s-o iau. M-au tot dus cu vb pana pe la 5.30 si apoi mi-au zis sa vin la ora 18 ca e gata (timp in care mi s-a schimbat service operatorul de 2 ori si am fost pasat de la unu la altul). Am ajuns la 18 fix si a zis ca m-ai dureaza 15 min (in realitate 30 min). Apoi a venit un cutarica care m-a "preluat" de la colegii lui care au plecat si mi-a dat cheile si mi-a urat o zi buna.

I-am explicat ca vreau sa vad intai masina sa vad daca au facut ce trebuia. Mi-a replicat ca la ei nu se lucreaza asa. Ca ei sunt corecti si etc. I-am spus ca cunosc eu marfa si el s-a gandit sa fie politicos "poate acolo unde lucrati dvs ca aici nu se intampla". I-am replicat ca pana cand nu i-o chema pe toti de acolo Hanzel si Gretzel eu nu cred nimik. Am inspectat, fausera ce trebuia dar ce m-a frapat ca nu mi-au dat sa semnez nici o receptie de lucrare.

Ca sa nu mai spun ca a trebuit sa-i cer foile cu rezultatul geaometriei de vreo 2 ori cat a strmbat din nas.

Un service unde sunt oameni cumsecade e Autoluck din spate de la Antena 1 ( Dobrogeanu Gherea).

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asaaaaa... sa va povestesc mai departe

Cauza zgomotelor, identificata a fi de la niste prezoane ale puntii fata.... nu e asta

M-au chemat joi sa le duc masina, sa-i schimbe suruburile respective. Am dus-o dimineata si am fost asigurat ca pe la 5 e gata. La 5 fix am sunat si, evident, nu era gata. Am convenit sa vin s ao iau la 7.

Pe la 6:30 ma suna consilierul de la PBN (pe carel-am laudat mai devreme :evil: ) sima intreaba ca "n-ar fi mai bine sa o lasam pe maine?", drept pt care m-au apucat nervii, pt ca a doua zi dimineata de tot urma sa plec din tara. Ajung la PBN la 7 si ceva si... surpriza. Au schimbat prezoanele insa zgomotul persista

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

Nu mi-a placut niciodata service-ul ala, mai ales ca eu am ramas traumatizat de cand mergeam in mizeria aia unde e acum Citroen. Am apucat sa ii vad in sase ani de cand am masina de la ei sa ii vad cum urca/coboara in talente&farts si sincer nu imi place locul ala nici daca ma platiti.

Obraznicii aia de la receptie sunt atat de nesuferiti si pe multi ii stiu de cand erau transpirati vai de mama lor in salopetele alea jegoase albastre. intre timp au ajuns la ghisee si se cred mai interesanti. Eu chiar sunt curios daca astia sunt asa aroganti si in lumea reala sau doar in cladirea aia. Chiar sunt curios cum s-or comporta pe strada sau la magazine, ca nu da nici dracu doi bani pe ei. Insa acolo sunt niste mici dumnezei.

@imircea: nu vreau sa par rau, dar vad ca tu cam ai ghinion cu masina aia: luata cu zgarietura+motor change+ acuma nu stiu ce iti zdrangane. M-ar mira sa iti mai iei din nou VW. Eu personal nu mai cred in firma asta, iar in oamenii de acolo nici vorba.

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sant oameni normali care beau si se distreaza in viata de zi cu zi, dar la munca cu oameni care sant nemultumiti si cu probleme la masinile lor, carora trebuie sa le mai ia si niste bani cred ca treaba se schimba!

nu stiu cine ar rezista intr-un stres zilnic creat de niste mecanici tembeli care fac numai probleme si niste clienti dornici sa-si ridice masinile cat mai repede si cat mai bine reparate!

faceti o medie din tot ce rezulta de aici si o sa aveti un raspuns: cautati service-uri mai mici , mai putin aglomerate si masina d-voastra va fii tratata ca o mica printesa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valiauto,mi-ai luat vorba din gura!!

Asa este,daca va duceti numai la firme pentru un banal schimb de ulei(nu vorbesc de cei in garantie) suportati si nesimtirea lor,dar pe cascavalul vostru :lol:

Spunea cineva pe aici ca nu-si duce masina la nea Gica..de,boieria costa!

Omu' are un principiu si tine la el,pe banii lui face ce vrea :D ..desi eu cunosc vreo doi nea Gica mai meseriasi decit toti papitoii din service-urile de firma.

De aceea pe mine personal ma umfla risul cind citesc ca pentru un banal schimb de ulei sau schimbare de placute toti dau fuga gramada la marile service-uri..!

Nu pot sa zic decit ca-si merita soarta!!

Bafta la toti.

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

sunt de acord. eu nu am mai calcat prin service-ul PORSCHE din 2002.. Cunosc si eu serviceuri mult mai tari decat aia, pe care nu ii suport, parca e Zona Crepusculara :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I ntrebarea mea este in felul urmator : cum naiba se intampla ca desi se zice ca ii trateaza pe clientii lor cu fundul , toate masinile de lux din Romania ale grupului VWAG si PORSCHE se repara acolo?Credeti oare ca atitudinea asta vine si de la masinile care le repari ?Pentru ca nu-i asa atunci cand vezi numai CAYENNE-uri si Q7 si A8-uri toata ziua si vine unul cu vreun Golf 4 sau vreun POLO parca iti cam vine scarba nu?"Ce mai vrea bre si asta cu caruta lui ?"

Ma rog poate ca asta este doar opinia mea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata duc masina din nou... luni. Sa o mai inspecteze, sa-si mai dea cu parerea, sa mai testeze, poate afla de la ce e vibratia aia. De data asta imi dau si o masina sa ma plimb cu ea, cat sta masina mea la service la ei... asa mi-au promis.

Nu cred ca urmatoarea masina va fi tot VW... ima gandeam la un A6 insa... tot la PBN ajung cu service in garantie

Am avut ocazia sa ajung cu o problema la service VW in Austria (Insbruch). Dezamagire totala. Delasare mai mare decat la PBN, la masini lucreaza numai pustani si, in plus, mi-au montat "broasca" de la capota aiurea si a trebuit sa o reglez eu cu mana mea, ca "specialistul" sustinea ca nu se regleaza si ca sta stramba capota din cauza ca am avut eu masina lovita.

@Valiauto: ai cumva un service mic si dragalash unde masinile se simt ca niste printzese?!

@Ardei iute: La PBN este total separat Audi de VW. Sunt consilieri diferiti care preiau masinile, deci nu ar avea de ce sa faca asemenea discriminari. Oricum, am auzit si proprietari de A8 super nemultumiti. Ba chiar si unu' de Porsche era pe la televizor, se plangea de ei

Modificat de imircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt obligati sa se duca acolo. De asta se duc luxoasele.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!