Jump to content

Porsche Bucuresti Nord


b27ctl
 Share

Postare recomandată

ai avut noroc. Dar, sunt multi de dar... dar nu se intampla oricui sa aibe norocul asta

P.S. 8-9 e ok pt bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

mi-am facut ieri revizia la pbn la masina din profil: 637RON+TVA. Programare la 11, la 12:15 eram deja in masina (sambata se pare ca e mai liber la pbn pentru revizii):

ce zic ei c-au schimbat:

filtru de aer

filtru de polen

filtru de motorina

4L de ulei castrol PD50501 SAE 5W40

imi mai apre pe factura 500ml vaselina sintetica si sunt curios unde se pune jumatate de litru de vaselina in motor ?

ps: au astia de la pbn un obicei prost de-a vorbi la telefon cand sunt cu clientul in fata ceva de speriat, da din ce am citit... se pare ca la toate service-urile e asa.

ma bate gandul sa vad daca e vre-un service vw la Ruse in bulgaria, ca poate aia au mai mult respect fata de client si nu te pun sa astepti ca ei sunt ocupati sa vorbeasca la telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine te orientezi la Elcar Gid la Buzau ca e vw autorizat si este si membru pe forum @elad. Sau la vecinii Unguri. La russe cred ca vei plange.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am vorbit astazi cu soferul de la fosta mea firma. A avut niste probleme cu un Passat B5 si a apelat la PBN.

In mod surprinzator, dar a fost foarte multumit :)

A avut de dus masina pe platforma pana acolo, lucru rezolvat fara probleme. Baietii s-au miscat bine, au reparat tot ce era (nu stiu ce problema a avut, ca eram cam pe fuga si nu am intrat in amanunte, dar pot sa ma interesez). Se putea observa masina atat pe geam, cat si pe un monitor mare legat la o camera de luat vederi. La sfarsitul lucrarii consilierul de service a tinut, extrem de amabil, sa il conduca la casierie (care, de altfel era la vreo 5 metri), la plecare mecanicul l-a condus pana la masina parcata in curte, i-a atras atentia (din proprie initiativa si fara a fi intrebat de cineva) ca ambreiajul este cam tare si este posibil ca in viitorul apropiat sa fie necesara inlocuirea lui si, deci ar fi bine de avut in vedere ... ce sa mai, un comportament ciudat (de fapt normal, dar ciudat pentru PBN). Si baiatul e sofer profesionist, a mai vazut si alte service-uri si nu se incanta asa, din orice. Chiar a fost placut impresionat. A, si la plecare l-a auzit pe unul dintre consilierii de service discutand la telefon cu un mecanic caruia ii spunea sa nu faca nu stiu ce reparatie, pentru ca nu il poate gasi pe client pentru a-i cere acordul si ca este un client nou, vine pentru prima data si nu se poate sa il nemultumeasca ... :) . Cand am auzit toate acestea nu am putut decat sa dau din cap si sa zic: Frateee, a-nebunit lupu'

Sa dea Domnul sa nu fie doar visul unei nopti de primavara. Poate cineva, acolo, sus, i-o fi scuturat putin pe angajati si astea or fi rezultatele. M-as bucura tare mult. Oricum, merita tinut sub observatie.

Eu asta am aflat, asta v-am povestit, vorba aia "am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea asa" :)

Daca mai aflu amanunte va mai zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Da, nu gasesc un topic separat pt Porsche Aviatiei. Am avut azi o experienta f. neplacuta.

Am fost sa-mi schimb servofrana la porsche aviatiei la passat. Cand am fost chemat sa-mi ridic masina imediat am observat o zgarietura (mai bine zic mai multe zgarieturi in proximitate una de alta) pe aripa stanga fata si mi-a cazut cerul pe mine. E a doua oara cand mi s-a intamplat asta la porsche. I-am zis lu tipu care-mi preluase masina (Ganciulescu) care a raspuns f. nerespectuos acuzandu-ma blatant c-a asa era si ca nu am ce cere. Cand fac test-driveul sa vad cum merge frana nu mergea calumea, masina tragea prost imi zice cu un ton superior ca n-are nici o treaba asta. Buun dupa ce m-am enervat de si acuma imi vine sa bat pe cineva si dupa discutii purtate in contradictoriu cu un om care nu stie sa se poarte cu un client mi-a polisat zgarietura.

Ce m-a frapat ca mi-a aratat la un punct pe fisa service un scria "zgarietura aripa fata", de parca era singura zgarietura de pe masina, si pe constatarea initiala nu scria acest lucru. Va dati seama ca-mi venea sa-i bag lu ala hartia pe gat. Apoi mai face reglaje la frana si hopa... aparent erau probleme cu presiunea din turbina si d-aia nu tragea bine... Acum frana e OK, dar prin ce calvar am trecut numai ma pot gandi calumea.

Adio Porsche 4 good.

P.S. Ah si eu in fata nu am suport de numar, ci am numarul prins direct de bara. I-am facut frumos eu gauri si arata mult frumos asa. Ei bine si-am permis sa mi-l scoata si sa-mi puna un suport de numar cu Porsche. :| Am ramas masca.

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am petrecut la PBN Pipera (cu programare), aproximativ 8 ore pentru a primi un diagnostic de tampon defect. Inainte de a intra in service (dimineata), seful de atelier a mers in probe cu mine si a depistat tampon motor defect, dupa care in 3 ore masina a intrat in service pentru remediere. Dupa alte 3 ore mi s-a spus ca: "sa stiti ca aveti tamponul la motor defect", aveam senzatia ca se aude ecoul. Am zis OK, nici o problema ,dar peste o ora am primit alta veste si anume ca "nu este pe stoc, si va trebui sa reveniti peste 3 saptamani". Zic ok, dar sunetele ciudate din zona turbinei le-ati remediat???, " Nu, va trebui sa reveniti peste 3 saptamani pentru investigatii la turbina" Deci 8 ore nu sunt suficiente pentru a auzi un suierat continuu din zona turbinei??. Rezolv aceasta problema si nu mai calc pe acolo in vecii vecilor. 8 ore ABSOLUT DEGEABA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

executroane, eu acum am vazut postul tau,...nu esti in garantie, nu ai nici o treaba...ce ai cautat la porsche??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai oameni buni, lucrurile astea ar trebui sanctionate. Sa nu va mai duceti la ei si sa spuneti si prietenilor vostri asta... Desi e ciudat, grupul porsche a avut venituri mai mari in 2006 cu 52% fata de 2005 - Si cei care iau de acolo tot acolo se duc la revizii ca asa le-a zis sa vina la ei............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Hai sa va spun si eu ce profesionisti sunt cei de la Porsche. Acum vreo 10 zile ma duc la un nene sa-mi curete turbina. Am ajuns la el fiind trimis de cineva de la Brady care mi-a spus ca am probleme cu ea: se auzea un suierat in partea dreapta fata atunci cand acceleram. Ok, sa revenim. Imi pune nenea ala turbina la loc si ce sa vezi: facea acelasi zgomot. Zic: lasa ca ma duc la porsche sa vad ce se intampla. Pe drum raman fara putere si turbina nu mai functiona deloc. opresc motorul, il pornesc iar si merge. Mai merg un pic si iar se intampla buba, dar de data asta se aprinde si martorul motor la bord. Ajung in sfarsit la Porsche si ma duc la express service unde imi pun aia testerul. Eroarea era urmatoarea: circuit turbo fara setarea de baza sau setarea de baza gresita ( era scris in engleza). Imi spune ala de acolo sa vin a doua zi ca vine unu' care stie ce are. A doua zi las masina si sper. Ma suna dupa vreo 4 ore si imi dau verdictul: turbina trebuie schimbata deoarece are actuatorul defect. Imi pica fata instantaneu. Ala imi spune senin ca turbina noua este 5000 ron + manopera aferenta. Am uitat sa va spun ca le spusesem faptul ca se umblase la turbina. Plec de la Porsche si vb cu nenea care i-a facut turbina. Ala spune ca facem un test si vedem ce are. Pune testerul si ii da aceeasi eroare. Imi arata acolo ca atunci cand ii da actuatorului de la turbina sa faca testul nu se misca. Concluzia:trebuie desfacut si sa vedem ce are. In timpul asta masina cand mergea, cand nu. Suieratul se auzea doar cand functiona turbina. Imi spune sa ma intorc peste cateva zile sa vedem ce are actuatorul. Ma intorc acasa suparat si intru pe forum. Aici citesc despre Cipos. Zic: hai ma sa incerc si la el. Dupa 3 zile in care am reusit cu Cipos sa gasesc un actuator sh, reuseste Cipos sa isi dea seama ce are: cand mi-au montat aia turbina la loc, nu mi-au pus actuatorul asa cum trebuie si era prea sus. De-aia nu reusea sa faca testul si dadea eroare. L-a reglat Cipos in 2 minute cu ajutorul laptop-ului. Si mi-am luat si banii inapoi pe cel sh. Am si acum factura de la Porsche pe care scrie: "Obs: necesita turbina noua". Daca ma luam dupa incompetentii aia de la Porsche scapam de 6000 de ron. Sa-i dea Dumnezeu sanatate lui Cipos sa ne poata ajuta in situatii de genul asta. Ah, si acel suierat este de la furtunul turbo de la intercooler-ul dreapta. Bineinteles ca tot Cipos a descoperit si asta. Este incredibil cat de incompetenti sunt aia de la Porsche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa problemele cu reparatiile si cu durata efectuarii lor,am avut parte de un incident care m-a convins definitiv sa nu mai calc pe la PBN.La intrarea in sevice s-a efectuat preluarea masinii prin notarea cantitatii de combustibil din rezervor,km la bord,roata rezerva si ce mai avea chef ala sa scrie.Cand am preluat masina de la ei dupa reparatii imi lispseau covorasele.I-am atentionat ,s-au uitat pe foaia de la preluarea masinii si daca acolo nu era mentionat ca aveam covorase,(cum mai aveam si huse geamuri electrice spate,etc. au considerat ca nu trebuie sa mai fie pe masina mai mult decat era consemnat in foaia de preluare) au spus ca nu aveam covorase cand am adus-o. Ce poti sa faci cand stii ca ai avut covorase de cand ai luat masina chiar de la ei si le-ai mai si primit si cadou tot de la ei,decat sa faci scandal prin toate birourile si prin service,pt. ca a doua zi sa-ti spuna ca au gasit covorasele la spalatorie,baietii cica au uitat sa le mai puna.daca sunt in stare sa "uite" sa mai puna la loc lucruri atat de evidente ca niste covorase,de piese ce sa mai spunem,le schimba dupa bunul lor plac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mda s-au ivit alte probleme. In martie s-a vopsit bara spate + bandou la magnificul PBN. Ei bine acum pe bandou s-a umflat vopseaua urmand sa se exfolieze probabil. Incredibil. Mentionez ca nu a fost lovita in nici un fel (nici nu are nici urma de lovitura), e pur si simplu umflata intr-un loc si mici "brobonele" (ca un cos pe fata), in jurul zonei umflate. Calitate f. buna a vopselei folosite si metode de aplicare :( :D :D :(

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Executron, stiam ca lucrarile de vopsitorie, ca de altfel toate lucrarile executate intr-un service (mai ales de reprezentanta), beneficiaza de garantie. La vopsitorie ar trebui sa ai 12 luni cel putin...du-te la ei si spune-le despre problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar sunt curios ce se intampla daca te duci la ei sa le zici asta. Du-te modest imbracat ca am impresia ca-ti iei flit si sa nu te murdareasca prea tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am timp si nervi sa ma duc acuma sincer. La cate am indurat cu ei cred c-o s-astept pana prin iulie cand mi se mai elibereaza programul.

Nu conteaza cum ma imbrac sunt sigur c-o s-o dea cotita. Culmea e exact bandoul care l-au vopsit pe banii lor caci mi-l zgariasera... Probabil l-au vopsit la misto sau ceva. Oricum si chiar sa prespunem prin reducere la absurd ca dupa ce am facut reparatii la ei de 100 mil nu o sa mai comenteze aiurea, tot o sa trebuiasca sa ma duc pana acolo, sa las masina 1 zi deci timpul e pierdut.

Of... Si speram c-am scapat de ei for good.

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare la toata lumea!

Oameni buni, de ce ma aflu aici. Intamplator cautam pe internet-ul romanesc micile sau marile probleme avute de diferiti posesori de masini din grupul VW si includ aici cam tot ceea ce este comercializat de reteaua porsche. Eu personal sunt un mandru posesor de Audi A6 care stationeaza la service-ul PBN de fix UN AN SI DOUA ZILE!!!

Ce as dori sa fac, si sper ca sa am ajutorul dvs. si a adminilor? Destul de simplu. Doresc ajutorul dvs. a celor care pana acum aveti experiente neplacute cu acest service, doresc sa va aflu istoria pentru a putea construi un caz cat mai interesant de prezentat in massmedia sau chiar in tribunal.

Doresc sa aflu date concrete, nume de persoane si problemele exacte. Recunosc ca este un subiect cam dur dar sper sa am suportul dvs. Va pot promite ca datele nu vor fi facute publice decat cu aprobarea expresa si scrisa a dvs. si nu se va aduce niciodata in discutie cu pbn numele dvs. Pentru cei care nu doresc sa isi faca public numele pe forum dar care totusi cred ca ma pot ajuta in acest demers al meu, va astept cu mesaje pe privat.

Ce va pot garanta. Va pot garanta ca nu voi face publice datele dvs decat in cazul in care ma voi decide sa ies cu povestea in presa sau in cazul unui proces DAR doar dupa aprobarea scrisa a dvs. Va mai pot garanta ca in masura posibilitatilor voi contacta persoanal pe toti cei care vor avea o poveste pertinenta si sustinuta de acte concrete. Va pot garanta celor cu probleme concrete si sustinute de documente ca voi incerca sa aduc la cunostinta fabricii problemele dvs (in anul care s-a scurs de cand am masina in service am reusit sa deschid niste canale de discutii cu fabricantul Audi) SI voi incerca sa prezit cat mai pertinent problemele dvs. celor care au emis certificatul de calitate ISO 9001/2000 pentru service-ul PBN - deoarece eu consider ca acest service nu se ridica la standardele de calitate Audi si in nici un caz la ceea ce este specificat in standardul de calitate a serviciilor ISO 9001 (si pentru cerificarea ISO 9001 am reusit in anul scurs sa deschid un canal de discutii cu TUV SUD germania, cei care au certificat grupul porsche)

Va salut si va respect pe toti,

Ionut Badea

PS: pentru admini ... daca se accepta postul acesta raman recunoscator daca se poate pune un sticky pe el ca sa stea in capul listei sa fie vazut de cat mai multi useri. multumesc

Modificat de ibadea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surprinzator ca nu ai vazut topicul ACESTA Este dedicat PBN asa cum avem topic-uri cu feedback pentru multe alte service-uri. Vei gasi acolo expuse nemultumirile colegilor si vei putea sa-i contactezi direct pe cei ale caror probleme iti par interesante pentru cazul tau. Daca vor fi sau nu de acord sa dea mai multe date pentru actiunea ta, asta e alta poveste...trebuie sa discuti cu fiecare in parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am apelat si eu, in sfarsit, la PBN. De cand luasem masina suportul de ochelari de langa oglinda mai facea cate o figura, il mai gaseam deschis, dar, per total, era OK. Acum vreo 3 saptamani, parcand undeva la soare, cand m-am intors in masina suportul era deschis. Am vrut sa-l inchid, dar nici o sansa. Dupa cateva zeci de incercari am renuntat. In drum spre casa, trecand pe langa PBN, m-am gandit ca de ce nu? Ia sa incerc, sa vad cum misca la o chestie din asta marunta (ma batea gandul sa imi fac si revizia periodica la ei, locuind foarte aproape). Bun, ma duc inauntru, sunt preluat (nu dau nume, cel putin deocamdata), vine reprezentantul lor de service la masina, incearca si el sa inchida suportul de vreo 10 ori si nu reuseste si e de acord cu mine ca trebuie schimbat pe garantie (masina are 10 luni). OK, toate bune si frumoase. Deschidem cererea pentru piesa si ramane ca peste o saptamana sa dau un telefon sa vedem daca a venit piesa. Dau eu peste o saptamana telefon, ca sa aflu ca piesa nu venise si ca ei, oricum sunt foarte aglomerati, asa ca mi s-a facut o programare in service peste inca 2 saptamani. Deci 3 cu totul. OK, asta avem, cu asta defilam. Ma gandesc ca n-are nimic, macar sa iasa bine. Oricum, eu ii specificasem celui de la service ca intotdeauna cand vin in service ma intereseaza service expres, adica sa imi faca o programare cand vrea el si la ce ora vrea, dar cand vin cu masina sa intre cat mai repede, nu sa mi se serveasca chestia cu "lasati-o dvs. aici si treceti mai dupa masa". Mi s-a cerut sa vin la 9:00. La 9 fara 10 minute eram in fata biroului, mi s-a preluat masina in vreo 5 minute (la faza asta s-au miscat bine), dupa care mi se zice ca ma suna ei ... ca sa nu astept ca e posibil sa ma apuce si pranzul asteptand acolo. Pe mine era sa ma apuce plansul ... pentru un jeg de suport de ochelari care e prins cu 2 cleme si care se schimba in 5 minute + pauza de tigara de ce trebuie sa astept cateva ore :blink: ... n-am inteles. Anyway, dupa vreo ora mi-au luat si mie masina. Interesant e ca nu stiu unde au dus-o, ca eu nu am vazut-o nici pe monitorul cu camerele video, nici pe geamurile service-ului (n-am apucat sa vad cand au luat-o ca sa ma orientez). Oricum, mareata reparatie a durat inca vreo ora si jumatate. Dupa care mergem la masina ca sa constat ca merge. Mergea, dar afara erau 16 grade, la temperatura asta functionand si inainte foarte bine. Da', ma gandesc, hai sa presupunem ca e de bine. Mi se atrage atentia ca, in timpul montajului, au crapat o rama de plastic, da' sa nu-mi fac probleme, ca ei au comandat-o deja si ca o sa-mi dea jos din nou suportul de ochelari, cu tot cu lampile de citit si cu tot ce mai e pe acolo si o sa mi-o inlocuiasca. Gratis :) . Sa mai dau eu un telefon peste o saptamana ... :banghead: Nu mai zic nimic despre urmele negre de jeg lasate pe tapiteria din jurul zonei unde au lucrat. O sa bag eu niste Biocarpet cand s-o termina povestea... Bun, ma gandesc ca macar am rezolvat-o cu suportul respectiv, acum sta si el inchis cum e normal si pot sa folosesc spatiul respectiv de depozitare (nu pentru ochelari, ca am de vedere, dar pentru altele). Ajung acasa, iar dupa vreo 2 ore imi dau seama ca soarele a rasarit destul de zdravan si incalzeste destul de puternic si ca am uitat sa pun parasolarul pe bord. Ma duc la masina, intru si ... surpriza ... suportul cracanat ca de obicei :) :blink: Lejer plin de draci sun la PBN si vorbesc cu omul care s-a ocupat. Care imi zice ca ii pare rau si nu stie ce sa-mi zica, ca ei l-au schimbat, doar am vazut si eu. Beleaua e ca, in afara ca mi-a disparut masina pentru o ora si jumatate, eu, personal, nu am vazut nimic. Iar actualul suport de ochelari se comporta identic cu cel vechi. Acum stau si ma intreb, nu o fi tot ala ;) Voi ce ziceti?

Oricum, a ramas sa sun peste o saptamana si sa ma duc din nou ... ca si asa ma plictisesc in vara asta si nu prea am ce face, la PBN e bine, aer conditionat, mai un suc la bar ... mai salivez pe langa un Touareg ... placut, ce sa mai.

Astept cu interes sa vedem saptamana viitoare cum se va rezolva tarasenia. Din toata treaba asta singura chestie pozitiva este ca cel care s-a ocupat de mine si care mi-a preluat masina a fost amabil si s-a miscat mai repede decat m-am asteptat. Nu e vina lui ca mai departe s-a lucrat cum s-a lucrat. Acum, nu stiu ce sa zic, poate oi fi avut eu ghinionul cel mare sa nimeresc doua piese identice avand acelasi defect ... om vedea. Nu vreau, deocamdata, sa acuz pe nimeni, pana nu vad povestea definitivata intr-un fel sau altul. Dar, asa cum i-am zis si celui de la PBN, daca iau la rand toate Passat-urile parcate la ei in curte si care stau in soare nu cred ca toate au suportul de ochelari cascat, deci ceva e in neregula cu masina mea.

O sa va tin la curent cu evolutia lucrurilor si cu prima mea experienta cu PBN (pana acum trista, din pacate).

Modificat de alxrro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surprinzator ca nu ai vazut topicul ACESTA Este dedicat PBN asa cum avem topic-uri cu feedback pentru multe alte service-uri. Vei gasi acolo expuse nemultumirile colegilor si vei putea sa-i contactezi direct pe cei ale caror probleme iti par interesante pentru cazul tau. Daca vor fi sau nu de acord sa dea mai multe date pentru actiunea ta, asta e alta poveste...trebuie sa discuti cu fiecare in parte.

Salut. Am vazut topicul specificat de tine. Il stiu, am citit o buna parte din el. Ceea ce am incercat sa fac a fost sa imi usurez un pic "munca" sa zicem ... plus ca din principiu as vrea sa fie o chestie la care cine marseaza sa o faca daca doreste. Daca ma apuc sa trimit mesaje la toti care au postat acolo as putea trezi anumite animozitati :)

Sper ca raspunsul sa fie cat de cat pertinent si sa te multumeasca

Ionut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah am uitat sa postez.

Am fost si s-a rezolvat pe garantie bandoul respectiv, dar nu inainte de a auzi un "ah.. n-a platit.. deci nu e in garantie" de la domnul de la receptie (pt cei care nu stiu bandoul a fost vopsit pe banii lor dupa ce mi l-au zgariat ei).

Momentan pare ca a fost vopsit calumea de data aceasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri dimineata cand am pornit masina am primit pe bord un mesaj de genul "Front left parking light defective" si mi s-a aprins un beculet in bord. Am dat o fuga la PBN, unde un consilier de la service expres m-a sfatuit sa o bag direct inauntru, constatandu-se ca se arsese un bec de pozitie. Acesta a fost schimbat imediat, totul a decurs cursiv si rapid. Aici mi-au placut. Sa vedem cum o rezolv pana la urma cu suportul de ochelari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu impresii.

Alaltaieri, joi pe la pranz, dau telefon la PBN, asa cum ma intelesesem cu ei, sa vedem daca a sosit rama de plastic pe care mi-o sparsesera. Mi s-a spus ca da si ca daca ajung pana a doua zi la ora 02:00 la ei ma rezolva. A doua zi, adica ieri, la ora 12:50 eram in fata consilierului de service. Caruiea ii predau cheile, dupa care ma duc sa salivez pe langa un Touareg. Ma mai plimb prin show-room, dau o tura si pe la Audi, doar cat sa-mi fac sange rau un pic, mai un suc, mai o prajitura, ce sa mai, a trecut timpul. Dupa o ora si jumatate vine consilierul de service la mine ... eu bucuros ca, in sfarsit, am rezolvat problema ... dar noooo. Venise sa-mi spuna doar ca nu putusera sa instaleze rama ca aceasta se sparsese in timpul transportului :rolleyes: :lol: :rolleyes: ... si ca sa vin eu saptamana viitoare.

Asa ca o sa ma duc saptamana viitoare si o sa continui epopeea.

Nu zic, nu e vina celor de la PBN ca s-a spart rama respectiva, ci a celui care a ambalat-o si, eventual, a transportatorului. Dar, cat poate sa fie o rama din aceea? Vreo 10 RON. Chiar nu putea PBN sa comande 2-3 rame din alea, sa le aiba in depozit pentru orice eventualitate. Chiar imi pare rau ca nu le-am propus, ca le plateam eu, numai sa le aduca. Eu sunt de acord ca nu tii pe stoc piese scumpe si pe care le inlocuiesti rar, dar niste porcarii de plastic de 2 lei ... nu cred ca ar fi intrat Porsche in faliment.

Asa ca, saptamana viitoare, alt timp pierdut, alta distractie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Dupa o ora si jumatate vine consilierul de service la mine ... Venise sa-mi spuna doar ca nu putusera sa instaleze rama ca aceasta se sparsese in timpul transportului

Dupa o ora si jumatate au vazut ca era sparta din transport ?? Orice piesa cand vine cineva trebuie sa o primeasca in gestiune => o verificare. Cel mai plauzibil e ca au spart noua rama cand incercau montajul dar le-a fost rusine sa o puna asa. Poate ma insel dar sincer eu asa cred ca este situatia. Sa speram ca aduc 2-3 bucati pentru data viitoare sa aiba backup

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, uite ca la ce spui tu nu m-am gandit. Si cred ca ai dreptate si sa-ti zic si de ce: a durat o ora si jumatate pentru ca vreme de o ora nu s-a atins nimeni de masina, iar apoi, dupa ce au luat-o, cam la jumatate de ora a venit reprezentantul de service la mine sa-mi spuna povestea cu spartul la transport. Nu cred ca le-ar fi trebuit juma' de ora ca sa constate acest lucru.

Dar ma ingrijoreaza modul lor de lucru, ca daca pentru montarea unui amarat de ornament de plastic si a unui suport de ochelari ma plimba de o luna, pai daca ma duceam cu o problema grava la ei ... nici nu vreau sa ma gandesc.

De aceea sunt hotarat ca, de acum incolo, sa ma duc sa-mi fac reviziile si ce oi mai avea la masina la Buzau, la Elcar. Am si vorbit cu Elad si e OK, ramane sa iau legatura cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nesimtirea celor de la porsche nu are limite. In urma cu cateva zile am fost pentru revizia de 15.000 km.

Dupa ce am alergat dupa agentul de vanzari mai mult de o saptamana pentru a face programarea ma asteptam sa stau toata ziua in service asa ca m-am dus pregatit (sufleteste). Din fericire nu a fost asa, la 14:30 era programarea, iar la 14:45 masina era pe rampa. Se apuca un pustiulica care probabil facea practica sa inlocuiasca filtrele. Cand da jos capacul de protectie de sub baia de ulei se vedea intr-o parte ca era curs ceva pe el. Il intreb pe ala de la ce e, ce s-a intamplat. Nu stie sa imi spuna pe loc asa ca, coboara rampa pentru a face investigatii mai amanuntite. In sfarsit reuseste si trage o concluzie. Este posibil sa trebuiasca schimbat un furtun care vine de la turbina. Zic bun, masina e in garantie, hai sa il schimbam. La care el imi atrage atentia ca nu poate sa il schimbe pe garantie dar sa stau linistit ca nu costa decat maxim 100.000. Zic bine bine, putea sa coste si 10.000 dar atunci eu pentru ce mai am garantia. In fine m-a trmis sa vorbesc cu un superior de-al lui si dupa ce ne-am certat cateva minute i-am spus ca am sa iau legatura cu cei de la Audi din Germania sa le explic ce s-a intamplat si sa vad ei ce recomanda. Cand a auzit chestia asta parca s-a speriat si a incercat sa ma convinga ca de fapt nu trebuie schimbat nimic ca de fapt furtunul ala nu a fost bine fixat si alte abureli de genul asta. Cam asta a fost prima mea experienta la pbn si nu pot sa sper decat ca nu o sa fiu nevoit sa calc pe la ei prea des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!