Jump to content

Porsche Bucuresti Nord


b27ctl
 Share

Postare recomandată

Furaciunile si manariile din service nu le face managerul sau cei care urmaresc acest forum, sunt convins. Furaciunile si manariile le fac ucenicii, angajatii din service, maistri (unii din ei)... cei care au contact direct cu piesa ta, cei la care se duce X si zice"frate, imi trebuie si mie un debitmetru d'ala, ma ajuti?". Sunt cei care "iti fac rost de o piesa aproape noua"...

Oricum, daca faceam semnele cu oja, era vizibil din start si pt mecanicul care lucreaza la masina. Eu sper ca masina mea va fi tratata cu foarte mare atentie intrucat legea prevede ca daca se strica din nou produsul reparat sau inlocuit, sunt indreptatit sa primesc valoarea actualizata a produsului

Eu sunt un fan Volkswagen. Asta e al treilea Passat pe care-l am. Sunt convins ca masinile sunt bune. De asta am si platit suma (destul de mare) pentru masina, sperand ca nu voi avea incidente. Sper ca dupa rezolvarea acestui incident sa nu mai am alte probleme. Sper ca masina mea sa sufere cat mai putin ca urmare a furaciunilor de piese din service. Daca i-am prins, i-am mancat (cu paine prajita si unt)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ajutorul unor oamenii ca domnul "imircea" poate vom reusi si noi sa fim "civilizati" atat in vorbe cat si in fapte.

Din partea mea tot respectul domnule "imircea".

<{POST_SNAPBACK}>

cred ca sunt multi care nu "stiu " sa scrie pe acest forum.... cu ei ce se intampla? Imircea poate a avut noroc pentru faptul ca a expus public aceasta problema ( noua, clientilor/pasionatilor intregului grup VW)....

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ godoroja - aici ai mare dreptate. Foarte multi nu au timp si chef si, mai grav, nici nu stiu, sa isi ceara drepturile de client. Asa ca PoRo incearca. Daca se tine si clientul tare, face cum trebuie, daca va ceda usor, e veselia lui.

In cazul de mai sus, daca as merge un pic la extrem (cu toate ca s-ar putea sa am dreptate), as zice ca PoRo ar fi facut motorul manual (sau ad la**m), dar fii convins ca in acte, l-ar fi schimbat cu totul. Si asa ramaneau si ei cu un motor moka. Si se gaseau doritori (sa nu zic fraieri) care sa le umple lor buzunarele. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari imircea. Sa te bucuri de o masina functionala 100%.

In alta ordine de idei, sunt convins ca decizia de schimbare a motorului nu a fost luata pt. ca cei de la Porsche au dorit sa nu piarda un client; ceea ce au dorit ei a fost sa musamalizeze un caz ce putea deveni o piatra grea atarnata de gatul PBN. Si asta ca urmare a actiunilor tale perfect legitime dar foarte bine organizate (scrisori oficiale, referiri la textele legale, apel la "parintii" lor din Germania/Austria etc.). Asta e o chestie care nu li se intampla frecvent. De obicei, un client isi varsa nervii prin service, ridica tonul, mai arunca o amenintare etc.

Concluzii:

a) nu prea merita multumiri cei de la PBN. Nu au actionat din intelegere ci din calcule reci (cat pierdem cu motorul versus cat pierdem cu proces-control-scandal)

B) toti ar trebui sa invatam sa preferam sa ne aparam drepturile nu prin manifestari nervoase ci prin actiune calma dar ferma, utilizand legea (evident apeland la un specialist in lege)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sa nu uitam sa-i multumim domnului imircea pt crearea unui PRECEDENT pt toti cei care isi vor mai cumpara masini de la pbn si care (Doamne fereste!) vor avea belele cu motorul sau alte subansambluri noi!

Vom putea spune: "Da' lu' domnu' cum s-a putut? Vreau si eu sau scriu in Germania! Sau il angajez pe domnu' de avocat si...."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sa nu uitam sa-i multumim domnului imircea pt crearea unui PRECEDENT pt toti cei care isi vor mai cumpara masini de la pbn si care (Doamne fereste!) vor avea belele cu motorul sau alte subansambluri noi!

Vom putea spune: "Da' lu' domnu' cum s-a putut? Vreau si eu sau scriu in Germania! Sau il angajez pe domnu' de avocat si...."

<{POST_SNAPBACK}>

:D Mai ales asta cu il angajez pe domnu' avocat iti place cum suna, nu? :D :P :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu-mi place sa fiu sperietoare pt Porsche Bucuresti Nord.

Imi pare rau ca am ajuns aici si imi pare rau ca am pierdut o saptamana in care mi-am neglijat clientii ca sa ma ocup de problema mea.

Trebuia sa nu ne mai "tziganim" atata, mai ales ca o defectiune din fabricatie la motoarele VW apare destul de rar, daca nu foarte rar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo imircea! Minunat! Bine ca nu ai patit ca omul cu Porsche care a ajuns cotet de caini! Noroc cu Luis Lazarus si OTV ca mai comenteaza, ca altfel era dezastru!

Pe langa povestea cu oja, destul de clasica, ascundeti cate un mobil prin bord pe undeva prin masina, setat sa raspunda automat cand este sunat. Eventual cu un hands-free cu microfon extins pe undeva discret.

Asa puteti auzi tot ce se intampla in masina si pe langa masina. Nu mai vorbim de camere video miniaturale. Asa se fac flagranturile in presa, masinile sunt "pregatite" inainte :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa povestea cu oja, destul de clasica, ascundeti cate un mobil prin bord pe undeva prin masina, setat sa raspunda automat cand este sunat. Eventual cu un hands-free cu microfon extins pe undeva discret.

<{POST_SNAPBACK}>

adica mai ascult si vreo 5 ore pe banii mei.....

s_c: e al doilea post pe care ti-l editez ca sa elimin quote-ul excesiv. NU e nevoie sa dai quote mesajului imediat anterior si, daca chiar simti o nevoie presanta sa o faci, in doar cateva secunde poti elimina textul ne-esential. E prea greu?

Modificat de s_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa asculti non-stop pe banii tai, nu asta era ideea. Dar poti lua "esantioane". Este adevarat ca la noi se folosesc telefoane de redactie care pot ramane deschise cat este nevoie, ca nu le platim noi.

Dar poti verifica foarte usor daca la tine in masina se asculta manele si angajatii mananca parizer.

De altfel este suficient sa lansezi pastila asta si sa vezi ce se emotioneaza oamenii din PBN. Cu camera ascunsa s-a mai filmat in PBN.

Apropo ati vazut semnele alea cu fotografiatul si filmatul interzis? De ce oare? Cumva ca bodyguarzii sa iti dea una in bot daca o ameninti pe tantia aia (de la caserie - de fapt sunt doua) care mesteca guma, te fura la rest si iti vorbesc urat, ca le inregistrezi?

Oare?

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[...] tantia aia (de la caserie - de fapt sunt doua) care mesteca guma, te fura la rest si iti vorbesc urat [...]

<{POST_SNAPBACK}>

Am fost in mai multe randuri sa cumpar piese de la PBN, am platit intotdeauna la "tanti aia" din stanga si niciodata n-a mestecat guma, nu m-a furat la rest si nu mi-a vorbit urat. Dimpotriva, mi s-a parut foarte eficienta si civilizata.

Sau nu vorbim despre aceleasi persoane, sau am fost eu in niste zile speciale, sau exagerezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PBN e o proprietate privata si daca ei nu vor sa fotografiezi "la ei acasa", nu fotografiezi. Dar, daca o inregistrare "din intamplare" surprinde o infractiune, inregistrarea poate fi folosita ca proba.

Tanti de la caserie mi s-a parut OK. La fel si cei de la piese.

Modificat de imircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o Maria Vlad (nu Maria Vlas) foarte obraznica si o tanti cu ochelari, care iti inchide in nas sau te repede ca nu ai banii pregatiti la fix.

Sunt client din 2000, de cand erau unde e acum Citroen si le stiu toate obiceiurile obraznice si cum te repezeau si iti tranteau in nas. De cand exista un Nea Tanase la service (care a zburat), de cand erau niste mecanici unsurosi care acum sunt consilieri tehnici, etc, etc.

Cel care mi-a vandut mie masina vinde acum Porsche-uri. E mai mare ca mine cu un an si a facut liceul Caragiale si avem cunostinte comune. Iar acum e maaaaarte pisicher.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am observat o mult mai mare amabilitate la Porsche Aviatiei (la SKODA). Anul trecut am cumparat o Skoda Octavia pt firma iar anul asta un Passat. Mult mai amabili si mai atenti sunt cei de la Skoda. De ce naiba?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumva ca bodyguarzii sa iti dea una in bot daca o ameninti pe tantia aia (de la caserie - de fapt sunt doua) care mesteca guma, te fura la rest si iti vorbesc urat, ca le inregistrezi?

<{POST_SNAPBACK}>

Aici te contazic 100%. Doamnele de la casierie si cei de la piese de la PBN si Aviatiei sunt mai mult decat OK. Intotdeauna cand am platit mi-au zambit si au fost foarte amabile. Si sunt client Porsche de foarte multi ani!

Asa ca sa nu generalizam si sa nu ii bagam pe toti in aceeasi oala!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu subscriu la asta. In plus, as vrea sa adaug ceva relativ la spusele cuiva ca la 13:01 inchisesera casieria care avea program pina la 13:00.

Oameni buni! Atita vreme cit si la deschidere procedeaza la fel, atunci asa e firesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerile mele despre PBN, din propria experienta:

[Casierie]

Ambele doamne de la casierie sunt foarte ok, absolut intotdeauna s-au purtat foarte frumos cu mine. Nu m-au "furat la rest" niciodata si nu m-au repezit in nici un fel.

[Piese schimb]

Tudor, George si ceilalti sunt intotdeauna foarte amabili. Niciodata nu a comentat nimeni cand am venit "ca meseriasul" cu coduri de piese; intotdeauna totul a fost in regula.

[Caroserii]

Am avut zilele astea ocazia sa stau de vorba cu dl. Cristian Marin, ca urmare a nefericitei intamplari de a fi lovit din spate. Ieri am mers la PBN cu nota de constatare de la Allianz (nota 10 pentru rapiditate si relatii cu clientii) si dl. Marin m-a programat pentru astazi la 8:30 pentru constatarea interna PBN. La 8:30 am fost acolo, am lasat masina si la ora 16 am luat-o, exact cum fusesem informat la inceputul zilei, fara nici o intarziere. Si aici relatia client-PBN a fost foarte buna: fara exagerari inutile de politete (nu astept asa ceva niciunde), dar nici de aroganta nu am dat. Totul a fost NORMAL si civilizat.

Concluzia mea este ca eu sunt multumit de PBN. Sper ca si reparatia (inlocuit + vopsit bara spate) sa iasa bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[Piese schimb]

Tudor, George si ceilalti sunt intotdeauna foarte amabili. Niciodata nu a comentat nimeni cand am venit "ca meseriasul" cu coduri de piese; intotdeauna totul a fost in regula.

<{POST_SNAPBACK}>

ditto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Alex, ai mare dreptate, insa nu uita ca tu ii cunosti pe Tudor, George, X SI Y de la PBN.

Eu am patit chiar atunci cand ne-am intalnit la PBN si stateam la coada in urma ta sa simt clar o diferenta in tretamentul clientilor. Daca pe tine te cunosteau si erati prieteni, eu care am venit la rand in spatele tau am fost tratat de tot rahatu'. Tu nu ai mai avut timp sa vezi chestia asta pentru ca plecasesi la casierie.

Nu te supara pe mine dar chiar asa a fost.

In service nu ma bag ca nu am ajuns pe acolo si nici nu cred ca ajung vreodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmmm ... eu chiar trebuie sa ajung pe acolo, ca un simplu client zilele astea. Ma intereseaza, ca si timp in care masina sta efectiv in service, e mai bine la Porsche sau la alt service? (baia de ulei fisurata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind la tanti Vlad care e nervoasa si sa stiti ca si-a mai luat avertismente de la conducere. Am vazut cu ochii mei cand sediul era unde e acum Citroen, cum a luat cutia aia de plastic in care strang ei niste chitante ceva a trantit-o de pamant (desi era lume multa la coada) si a urlat: "Aualeu, bai Tanase ti-am zis de atatea ori sa nu le mai pui aici". Tanase era la vremea aia sef de service sau asa ceva.

Iar tanti cea noua, e mai dragutica, dar la fel a dat cu mucii in fasole. Ne-am asezat la coada mai multi si cand ajunge cel din fata mea in dreptul ei ii zice: "Nu va uitati la mine, ca eu nu sunt aici!" Am crezut ca e ZONA CREPUSCULARA. Si se ridica, iese din cutia aia si se duce la bar, isi ia o cafea si se apuca de fumat. Cred ca era un fel de pauza de masa, dar foarte aroganta replica.

Pe bodyguarzi i-au mai schimbat, erau si mai nesimititi la inceput. A trebuit sa ajung la Halmageanu sa ii zic ca nu m-a lasat bodyguard-ul sa intru cu taxiul, cand am venit sa recuperez masina, la care se schimbase distributia. Bodyguardul stia ca nu are voie sa intre decat masina cu emblema de VW. EEEe, din pacate al dracu taxi era o Dacie obosita.

Deci care mai laudati PORSCHE, ori aveti interese (ca aveti masinile busite la ei sau garantii si va este frica), ori ii cunoasteti pe cei de acolo si nu vreti sa ii "suparati".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil, dar ca sa vezi ca sunt fair-play recunosc ca la anumite chestii, alt service nu se pricepe decat PORSCHE ROMANIA.

Dar stii cum se zice: Cine e nemultumit exagereaza, cine e multumit are interese

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci care mai laudati PORSCHE, ori aveti interese (ca aveti masinile busite la ei sau garantii si va este frica), ori ii cunoasteti pe cei de acolo si nu vreti sa ii "suparati".

<{POST_SNAPBACK}>

Hai sa nu facem presupuneri si acuze gratuite. Fiecare are parerea lui in functie de cum a fost/este tratat, ceea ce probabil depide si de propria atitudine si propriile asteptari fata de ei si fata de service-uri in general.

Nu cred ca daca scrii aici ceva de bine sau de rau te va intreba cineva vreodata daca esti user-ul X de pe forumul Y si sa iti faca probleme sau favoruri pentru ceea ce ai spus. Ceea ce discutam aici este strict in interesul nostru, in ideea de a ne pune in tema in legatura cu anumite situatii, pozitive sau negative, pentru a sti la ce sa ne asteptam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cu ce exagereaza barabas? Este ceva aiurea in ceea ce povesteste? Nu este tipic? Daca nu ni sa intamplat noua, asta nu inseamna ca nu poate fi real: este asa de specific pentru Romania ca nici nu are rost sa ma gandesc ca poate fi altfel.

:) Referitor la chestia cu "exagerezi": am avut o experienta asemanatoare cand mi-am luat credit de la o maaare banca romana. Nu-mi venea sa cred ca un Victor (asa-l cheama) urla la persoana care ma insotea pentru ca acesta indraznise sa-l intrebe numarul lui de cont, creat cu 5 minute inainte. Amicul la intrebat politicos "Nu va suparati, mi-ati deschis un cont, puteti sa-mi spuneti si mie numarul acestuia?" . Trecand de la expresii de genul "la ce dracu' va trebuie' sa-l stiti?" ajungand pana la "io-mi stiu treaba, daa?". Asa ca inclin sa-i dau dreptate lui barabas, fara a mai verifica. Ce am citit pe acest topic imi confirma seficient. Sorry pt lungul OT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!