Jump to content

Porsche Bucuresti Nord


b27ctl
 Share

Postare recomandată

Ce e tipic la retelele de service VW ( nu ma refer la PBN pt ca nu am date concrete despre ei desi nu m-ar mira sa faca si ei la fel)...e faptul ca, clientul este sunat si atentionat ca trebuie schimbate diverse repere ca avand un grad mare de uzura ce impune schimbarea iminenta...

In marea majoritate a cazurilor, proprietarii avand o bonitate financiara mare conjugata cu vagi cunostinte din domeniul mecanicii auto, accepta mai de voie, mai de nevoie, ca doar de, nu se vor calici ei la o chestie 'vitala' care spun vestitii mesteri reprezentanti ai fabricantilor germani de automobile...ca trebuie schimbata.

De multe ori, recomandarile sunt intarite de sintagma: 'Neamtul spune ca asa si asa si pe dincolo...'. Iar proprietarului ii pica plombele in fata pledoariei...ca vezi domne, rigurozitatea germana e aici la ea acasa...Halleluya brother!

Iar apoi, mecanicii in cardasie cu inginerii consilieri de service isi suna clientii lor privati si le spune: 'Hai ca am cutare si cutare piesa, e aproape noua nu are decat 5000km dar l-am aburit pe cutare si cutare director de firma ca nu mai facea fata...Pt tine e 25% din pretul de nou...Vii diseara sa ti-o montez?'...

Si asa traieste si mecanicul (care de obicei nu prea are multe clase iar salariul oficial e suficient de mic sa nu faca nimic serios cu el), traieste si firma, si fabrica de piese, si depozitele din Salzburg...si se invarte si roata de la Bentley-ul lui Valmar.

Fratilor...daca vreti sa mergeti cu intretinere oficiala, facuta la un service de marca...orientati-va spre un service strain, oricum dincolo de pusta ungara, si veti avea o garantie ca lucrarile s-au facut iar ca banii vostrii nu sunt irositi...

Sau daca nu, orientati-va catre un meserias serios care va lucreaza curat si la un bun raport pret/calitate.

E drept ca nu sunt foarte multi dar cred ca sunt uniform reprezentati...geografic cel putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt tine e 25% din pretul de nou...Vii diseara sa ti-o montez?'...

O corectie: de obicei se cere 50% din pretul nou.

Alte scheme profitabile:

- se inlocuieste piesa functionala cu una defecta - aici au un profit dublu: o data din vanzarea piesei bune si a doua oara din eventuala reparatie ceruta de clientul pagubit.

- i se spune clientului ca o anumita piesa care de fapt este OK, trebuie inlocuita. Se comanda piesa pe care clientul "fraierit" o plateste dar care nu ajunge niciodata pe masina lui ci este vanduta altcuiva.

La nici una dintre schemele enumerate service-ul nu pierde, deci nu exista nici un motiv pentru eradicarea acestui sistem. Simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba, mai mult, service-ul castiga din piesele suplimentare comandate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auzi dar ce se intampla daca ala care te suna sa iti spuna ca iti trebuie cutare piesa care CHIAR ESTE DEFECTA , si tu nu vrei ( de pilda volant cu ambreiaj )si spui plecati dom'le de aici ca nu are nimic sunteti voi prosti , si pe urma crapa volant de se lasa cu volant+ambreiaj + carcasa cutie viteze + nervi ca la balamuc . Ca doar de, te duceai si tu la nasu la mare nu ?

Atunci cine mai este vinovat?

Nu cred ca vreun service cat de cat serios si care tine la imaginea sa in fata clientului face asa ceva .Daca chiar este ceva stricat poti sa inviti clientul in atelier sa ii arati piesa cu pricina si sa ii explici de ce s-a stricat , modalitatea de rezolvare si eventual sa ii arati dupa aceea si piesa noua .

In acest fel te asiguri tu ca service ca ai castigat cat de cat increderea unui client si ca dupa aceea este foarte probabil ca el sa revina la tine.

Nu zice insa nimeni ca nu se fac manevre - meteahna veche inca de dinainte de razboi - dar asta nu inseamna neaparat ca TOATE SERVICE-urile fac la fel .

A si inca ceva , data urmatoare cand dati bani la coltul strazii sau cine stie prin ce service de cartier pe vreo piesa de schimb ieftina rau desi se stie ca costa cat PIB-ul Romaniei , ganditi-va de doua ori . S-ar putea ca acea piesa de schimb sa fi fost "schimbata "tocmai de aia care va dau voua telefon si va spun ca este defecta .

Modificat de ARDEI_IUTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc si eu zeci de meseriasi din astia , unii chiar foarte buni . Dar i sa-i intrebati de unde au ei piese de schimb sau de unde fac rost de ele ?Aa, le aduce cineva din Germania?SAu din Italia ?

Chiar asa ?Si mai intrebati-i cum naiba de stiu ei sa repare masini din astea periculoase daca n-au lucrat anterior intr-un service de marca ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ardei iute

Ai dreptate.. partial.

Eu cunosc personal un "meserias" care a lucrat la PoRo si a plecat.

Stiu ca importa piesele direct din Germania. Eu i-am facut toate contractele de import si l-am ajutat sa se puna pe picioare din punct de vedere juridic.

Softul EKTA care e la PoRo e si la el in service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunteti offtopic. Va rog reveniti la subiectul topicului PBN. Si aceasta discutie este interesanta dar s-ar impune creearea unui nou topic. Daca simtiti nevoie, creati un nou topic si eu voi muta posturile de mai sus acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am de schimbat farul din stanga si stopul de pe dreapta plus masca si am vrut sa merg la PBN dar dupa cate am citit aici mi sa dus tot avantul sa le mai fac o vizita,mai ales ca am fost ieri si au spus sa vin la ora 8 si sa las masina acolo pana seara sa mai vada daca mai trebuie ceva schimbat.Toate astea trebuie facute pe casco asa ca voi merge la serviceul ce mi l-au recomandat cei de la Alianz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunoaste careva service-ul Autostop de pe strada Reinvierii (aproape de Lizeanu si Masina de Paine)? Mi-a fost recomandat de asigurator (Allianz) pentru remedierea zgarieturilor pe care mi le-au facut vandalii pe masina. Nu stiu ce sa fac, sa merg la Porsche B. N. sau sa incerc la acest service? Sunt numai lucrari de vopsitorie, dar mi-e frica sa nu se "umble" la masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Subscriu la dat bile negre celor de la PBN.

Am masina la ei de o saptamana si jumatate ptr. schimbarea a doua bascule pe partea dreapta + scut motor si cutie de viteze. Toata treaba asta pe CASCO. Toate bune pana aici.

Acum cateva zile suna la ei sa vedem ce si cum, si cat mai dureaza. Mi-au spus ca s-au comandat piesele si ca se va rezolva, dar (intotdeauna exista un dar..) au mai gasit doua tampoane la motor rupte (au zis ei).

Ok. Am vorbit cu omul de la CASCO, a vazut despre ce este vorba, insa a zis ca nu se vor putea schimba pe asigurare, ptr. ca e vorba de uzura.

Nici o problema, am spus. Sun la PNB sa-mi spuna cam cat ma costa toata operatiunea cu tampoanele ca sa stiu la ce ma astept (aflasem de la Volksman ca un tampon este in jur de 175 ron). Raspuns de la ei, pai sa ne sunati maine ca nu va putem ajuta acum ca... bla..bla..bla.

Ma urc in RATB si ma duc peste ei, ca stiti cum e cu vorbitul la telefon. Ajung la PBN ma asez pe scaun la Consultantul de service care mi-a deschis dosarul si astept... Si astept... Si astept cam o ora (asteptarea asta a fost pe "scaunul clientului" fata in fata cu consultantul. Am vrut sa vedem cat o sa ma tina asa.

Cam dupa o ora isi aduce aminte de mine si imi spune ca nu poate sa-mi zica un pret pentru acele tampoane ptr. ca mai trebuie sa se mai faca o constatare (asta dupa ce i-am spus ca nu vor mai intra pe dosarul de dauna).

Ma rog....

Il intreb ce implicatii ar avea asupra motorului si a sigurantei in trafic, daca nu le voi schimba in acest moment. Acelasi raspuns: Trebuie sa mai faceti o constatare ca e posibil sa mai fie si alte jocuri si la alte piese.

Ii spun ca as vrea sa imi schimbe doar piesele care au fost pe dosarul de dauna si restul alta data (inclusiv aceasta a doua constatare).

Raspuns (eu nu prea ma pricep la mecanica, asa ca spuneti-mi voi dca are vreo logica ce imi raspunde - trebuiau sa schimbe basculele inferioare de pe partea dreapta):

" S-a refacut geometria rotilor, si a iesit perfect. Maine o sa bagam masina sa va schimbam piesele si maine dupa-amiaza o veti putea lua".

Pai, mai fratilor, geometria rotilor se face inainte de schimbarea basculelor sau dupa?

Inca o data, va intreb pe voi ptr. ca eu nu prea ma pricep ma mecanica, dar parca suna cam aiurea.

Oricum astazi ma duc peste ei din nou si nu plec de acolo fara masina.

Sunt cam ingrozit de ceea ce s-a scris pe aici, legat de schimbatul pieselor bune cu unele proaste sau defecte.

Mai vorbim dupa ce iau masina sa vedem ce si cum.

P.S. Voinea, ma poti ajuta cu o scanare post-service?

Modificat de DoubleG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma eu nu inteleg de ce te-ai dus la ei.... nu mai erau altii care sa repare pe Casco? ca doar despre ei se stie ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mha, recunosc. M-am lasat pe mana omului de la CASCO, ptr. ca suntem si colegi si am crezut ca ma trimite la cineva de incredere.

Si, pe langa asta, stiam de topicul asta, si ca sunt ceva probleme cu Porsche in general, dar nu am citit nimic inainte.

My bad...... :)

Acum alta intrebare:

Ei au spus ca nu au cum sa-mi dea masina astazi pana nu vine inspectorul de la casco (colegul meu) sa faca reconstatarea pe geometrie si vizual ca s-au schimbat piesele si ca totul e ok. Si colegul meu mi-a spus aceiasi chestie. Dar, poate voi ati mai patit, chiar asa se procedeaza? sau pana si colegul e :) si e foarte comod. Eu le-am spus sa mi-o dea astazi si Luni cand colegul are program la PBN sa ma duc sa faca reconstatarea. Dar au zis ca nu se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la PoRo nu exista nimeni de incredere.

Seful meu are o problema la o bora. Problema se manifesta numai dimineata la prima pornire. Duce omul masina seara la Porsche Bucuresti Nord, le explica sa o porneasca dimineata cand ajung ei ca numai atunci apare problema, mai tarziu nu mai apare ( pb se incalzeste afara ). Si ne ducem noi la ora 11:00. Masina in acelasi loc, nemiscata, nepornita - A iesit scandal mare tare de tot. Seful a zis ca nu se va mai duce niciodata acolo, eu intarindu-i aceasta idee. Va merge la MIDOCAR. Si-asa si-a adus aminte ca pe acolo cunoaste ceva lume. :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh acum 2 zile mi-am ridicat

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu probleme la jetta de 1.6....oscileaza la relanti......si am fost acolo la pbv...raspuns.....nu stim ce are..intradevar oscileaza la relanti...o sa scriem in germania....

o sa astept...posta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,am zis sa imi spun si eu parearea ca am fost patit cu papagalii de la PBN.

In primul rand mecanicii sunt execrabili ,nu cunosc masina si lucreaza ca din topor desi vw este o masina de firma ce presupune cunostinte adecvate.

Am fost acum 6 luni cu masina parintilor un Passat V6 4motion care era luat din germania si avea 8000 de km si care era inca in garantie ca aveam scurgeri de ulei.

Cand am ajuns si au verificat uleiul nivelul era peste limita la joja si au concluzionat ca in masina a fost pus mai mult ulei decat trebuia si din cauza asta s-a dus garnitura de la chiulasa etc...in aceste cazuri nu recunosc garantia. Am fost speriat si prima data le-am dat crezare pana am sunat in germania la dealerul vw de un l-am luat si cand i-am spus l-a bufnit rasul.Acesti papagali de mecanici nu au stiut ca la motorul V6 Diesel filtrul de ulei are o capacitate de 700 g si este pozitionat deasupra motorului iar producatorul spune in manualul de service ca nivelul de ulei se verifica la maxim 15 min de la oprirea motorului pentru ca el se scurge in baie si iti indica eronat pe joja.

Am fost apoi la TESS la brasov care mi-au dat dreptate si care mi-au remediat scurgerea care era defapt de la o garnitura de la turbo care a costat 2 euro. Mi-am jurat ca nu imi voi mai duce masinile vw la PORSCHE Bucuresti.Niste incompetenti ,nescoliti,obrazini si nesimtiti.

O alta intamplare s-a petrecut la masina mea Golf 4 R32.La 10.000 de km am avut un incident si spoilerul spate a fost zgariat ,m-am dus la vopsit iar dupa o saptamana am luat masina ,cu un sfert de rezevor din 100% cat avea cat l-am dus,50km in plus pe ceas si radioul pe memoria 1 cu manele de la un post pirat.In plus la montarea spoilerului mi-au crapat stopul spate dreapta pe care am fost nevoit sa mi-l cumpar pentru ca m-au dus cu vb 1 luna ca o sa mi-l schimbe si in final mi s-a luat.Asa dar daca tineti la masinile voastre ,luati aminte de la ce am patit si ganditi-va de 2 ori inainte sa mergeti la ei.Tess este peste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel am patit si eu anul asta cu un Peugeot 307 dus la Eurial in Otopeni pt. o reparatie in urma unui usor accident. Masina trebuia sa o iau in 7 zile de la ei. De fapt am luat-o in 16 zile cu zeci de tel date in acest timp. Cind am luat-o totul parea OK, am plecat cu ea si ce sa vezi, pe DN la prima frina volanul a inceput sa faca ca toti dracii. Am incetinit si din nou am pus frina si la fel s-a intimplat. M-am orpit si am dat imediat tel. la service si le-am comunicat problema la care ei (sa va programam si sa vedem ce putem face). M-am enervat atit de tare incit m-am intors cu masina si m-am dus direct la directorul reprezentantei din Otopeni dupa un scandal monstru cu secretarele si cu altii de acolo. I-am zis ca mi-au fost schimbate discurile de frina cit masina a fost in service la ei. Acesta l-a chemat pe directorul de service, ca mi-a zis ca nu e posibil asa ceva. Raspunsul meu a fost (Luati cheile de la masina si mergeti cu ea, daca o puteti conduce eu plec si nu mai auziti de mine). Am plecat impreuna si supa vreo 2 km ne-am intors si mi-au schimbat discurile in garantie cu unele noi in 10 min. Incredibil de repede s-au miscat cu directorul la curul lor.

Dupa ce am plecat de acolo injurind in continuare in gind am observat ca noanta de culoare cu care a fost vopsita masina nu era identica cu cea originala a masinii si masina avea cu 75 km mai mult decit km cu care o lasasem eu in service. Nu m-am mai intors ca nu avea rost.

Iar apropo de PBN am auzit si eu niste povesti incredibile de la prieteni care au calcat pe la ei. Eu nu am de gind vreo data sa ajung acolo, din acest motiv mi-am si achizitionat masina de la Midocar.

Dar sfatul meu prietenesc este sa faceti poze la masina inainte de a o lasa in service. Nu conteaza marca.

Si inca doua mici povestioare:

1. Acum vreo 4 ani am fost la PBN cu un Audi A6 1.8T care avea o problema (cind motorul era cad nu mai pornea decit daca il lasai vreo 10-15 min). Mia-u zis ca e o problema de la pompa de injectie si m-ar costa reparatia vreo 40mil. Acum 4 ani. Am incremenit cind mi-au zis. Unde locuiesc eu e un service mic al unor baieti de cartier, am fost si la ei si au descoperit in 5 min ca e un senzor care masoara temp. la pornire defect pe care mi l-au schimbat cu unul de BMW cu acceasi impedanta. M-a costat 500 mii lei si masina a mers din acel moment fara probleme.

2. Eu mai am si un Polo 1.4 TDI si acum vreo sapt. trebuia sa ii fac revizia de 30.000km (ulei, fitre, etc). Masina nu mai e in garantie dar am zis totusi sa merg la Midocar. Raspunsul a fost 11.500.000 lei total. Am facut aceasta opreratiune la aceasi baieti cu 5.500.00 lei (ulei Castrol + toate filtrele). Ca sa constat ca filtrul de polen nu fusese schimbat nici o data. Din aceasta cauza masina nu mai baga caldura ok inauntru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista topic special PBN. Nu sunteti primii. Din pacate. Prostia, Incompetenta si Hotia au capatat un alt nume: PBN

Rog un moderator sa uneasca topicul mare cu PBN cu acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

done mr Godoroja. Rog din nou azi pe dl. StefanGolfR32 sa faca o mica lectura / search inainte de a posta similar cu alte topicuri deja destul de lungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
exista topic special PBN. Nu sunteti primii. Din pacate. Prostia, Incompetenta si Hotia au capatat un alt nume: PBN

Rog un moderator sa uneasca topicul mare cu PBN cu acesta.

este cineva de acord sa se infiinteze un topic " solutii pentru colosul PBN " ?

Exista cineva interesat de idei indraznete , realizabile intr-un mega-concern precum pbn!

daca se poate sa fie filtrate reclamatiile si sa ramana strict PROPUNERILE UTILE!

TOTUL SA RAMANA IN ZONA CREPUSCULARA " SERVICE"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Salut

Sunt proaspat posesor de golf M4 1.9 tDI /AXR 101cp an 2002, 183 000 km originar din olanda.

Cum nu aveam carte service (doar o foaie pe care erau trecute service-urie facute de compania de leasing olandeza), ce-mi zic io:

ia hai sa fac o revizie !?!?!

I-am schimbat io uleiul, filtre aer, ulei, una alta.

Totusi aveam un zgomot f urat cand dadeam de volan pe loc, mai ales la cap de tura.

Am fost io la un prieten, forumist si el, am schimbat rola intanzatoare pe agregate si s-a potolit. Pt 300 de km. Apoi iar.

Ma cam bagase in sperieti omu cand mi-a zis ca s-ar putea sa fie de la servo (18 mil pompa servo-promotor srl.)

SI cum eram in zona intru pa PNB sa fac o programare. si ma programeaza omu peste 10 zile.Boon.

Ajung in ziua cu pricina la ora 9.00 si zic : verificare motor, test rampa, zgomot la viraj. sa le verifice si sa vada ce face. Il rog sa o faca pana la ora 15.00, el zice nu si ca va fi gata la ora 17.00 si ca ma suna daca mai apare ceva ce e stricat si trebuie inlocuit.

Ma suna pe la 14.00 si zice ca senzorul de temp din motor e bulit : shimba, zic io si se aude din portofel : chi-ching.

Treaba e ca la ora 17.00 ies din PMB cu masina facuta, mai usor cu 7 mil.

Pana acu treaba pare ok .....totusi am o mica problema : nu mi s-a dat nici un fel de rezultat ta testul motorului sau la test rampa....doar mi s-a comunicat ca "totul e ok". (shit ..am uitat...zgomotul la viraj era de la fulia electromotorului a siz omu si mi-a schimbat piesa iar acu e ok...ca daca era de la servo ma impuscam in gura...cu pistolu de PS2 sau 3...)

Concluzionand : servirea, desi un pic lenta(supraaglomerarea service-ului banuiesc) a fost ok, mi s-a vb frumos, mi s-a zis ca la 17.00 e gata si a fost.

Aceasta a fost intalnirea B-77-ZMR cu PNB.

Sper sa nu mai fie nevoie curand, dar daca va f cazul, cred ca voi incerca si metrotehnica, desi e cam departe de mine.

P.S. - fratilor, a mea ia 8-9 in oras...nu e cam mult ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!