Jump to content

2.0 TFSI/2.0 TDI - Brake upgrade


fuscobal
 Share

Postare recomandată

GtSport

Sal.,

Legat de discuri si placute m-am gandit sa pun discuri ATE POWER DISC si placute FERODO RACING DS2500.

Ce parere ai de combinatia asta?

Multumesc.

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu prea multe despre discurile ATE POWER DISK, dar atata timp cat sunt pese cele stock si sunt slotered, combinatia e buna. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1) Daca suprafata pistoanelor etrierilor este mai mare cu mult decat cea a pistonului pompei, frana va tine mai jos dar ca si forta finala de franare va fi la fel, doar modularea e mai neplacuta

2) Daca suprafata pistoanelor etrierilor este cu mult mai mica decat cea a pistonului pompei, frana va ''ingheta'' instantaneu blocand ABS

Ce spui tu cu placuta de frana ajunsa la uzura si ramasul fara frana nu are nici o legatura cu pompa. Pompa face o presiune constanta indiferent cata carne mai are placuta ta. Aia e cursa pistonului iar ea e data de etrier si de disc (pozitiile lor unul fata de celalalt) ! Hai sa-ti mai arat ceva ca sa te lamuresti > http://www.apracing....2F%3E_2670_1745 > asta e un kit de frana de competitie cu 6 pistoane. Dupa cum vezi este atat pentru GTI cat si pentru TDI si nu scrie nicaieri ca trebuie schimbata pompa !

In ce priveste ATE si Zimermann, sunt discuri mediocre cu ceva santuri/gauri dar nu cred ca-s mai bine calite decat cele OEM. Tarox sunt intr-adevar mai bune iar foarte bune sunt Ap Racing, Stoptech sau Racing Brake. Astea din urma costa destul de mult dar merita pe termen lung. Daca iti permiti, Racing Brake are un disc din 2 bucati facut sa mearga fix cu sistemul OEM de franare de R32/S3 dar costa o mana si un picior > http://www.racingbrake.com/Two_piece_rotor_Open_Slot_MK5_R32_FRONT_p/2171-381.htm (vezi ca pretul e pe bucata !!!). Greutatea discului plin de R32 este cam 12Kg iar astea au 8.7Kg, o diferenta deloc neglijabila !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fuscobal

Sal,

Pai eu in momentul de fata pe masina am ATE si din ce stiu si sistemul de franare OEM de S3/R32 este facut tot de ATE

Sa ma contrazici daca gresesc

Deci daca sistemul de franare este facut de ATE si discurile ATE POWER tind sa cred ca sunt mai bune ca cele OEM facute tot de ei

Nu contrazic spusele tale cum ca discurile mentionate de tine mai sus sunt peste cele ATE POWER, dar eu nu am de gand sa merg pe circuit, ci doar am un stil mai SPORT de condus

Si nu-mi permit o asa investitie

O seara plauta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fuscobal

Sal.,

Ieri au ajuns franele de R20 / S3 / R32 si as avea o intrebare la tine in legatura cu montarea lor.

Etrierii au pe ei o chestie pe care eu am incercuito cu rosu in poza de mai jos:

post-20331-0-34616100-1322554192_thumb.j

Ai cumva idee care e rolul contragreutatii acesteia (ca din etka asta inteleg ca ar fi), si cum se monteaza etrierul ?

Cu ea in sus sau cu ea in jos ca sa-mi pot da seama care este cel din stanga si care e cel din dreapta.

Multumesc,

Astept raspuns-ul tau

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt curios. Aceeasi intrebare am pus-o si eu cu ceva posturi in urma. La mine nu exista discurile alea. Normal, la S3, de exemplu, exista acele discuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

Sal.,

Acele contragreutati le poti cumpara daca vrei ca ele se prind cu surub de etrier,

Dar eu as vrea sa stiu care e scopul lor ?

Or avea ele un scop ca nu cred ca-s puse doar asa ca sa atarne la greutate.

Ca ele vin puse in partea de sus a etrierului .

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Ieri am facut proba cu franele sa vad daca se potrivesc pe fuzeta si daca intra pe rotile de 17" cele de iarna.

Operatiunea sa incheiat cu succes se potrivesc perfect.

Nu le-am montat inca deoarece vreau sa le schimb nuanta in albastru.

Dar ma gandesc ca daca tot le schim as vrea sa pun si lichid de frana MOTUL RBF 600 si furtune GOODRIDGE.

Lichid am gasit aici :

http://www.motodiscount.ro/uleiuri-si-intretinere-lichid-de-frana/motul-dot4-rbf600-f-l-lichid-frana-0-5l--1964024

dar este DOT 4, are ceva ?

Si ce cantitate intra ?

Furtune Goodridge poate ma ajutati voi cu un sfat de unde pot sa achizitionez la un pret decent.

Multumesc,

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sal.,

Vineri 23.12.2011 am montat franele de R20.

Momentan fara furtunele GOODRIDGE deoarece ele ajung dupa sarbatori dar am ramas surprins de felul in care musca.

Nici nu vreau sa ma gandesc cum musca la cei care au discuri si placute sport.

Pun si ceva poze de dupa montare:

post-20331-0-94744300-1324972634_thumb.jpost-20331-0-23983900-1324972702_thumb.jpost-20331-0-32642400-1324973027_thumb.j

post-20331-0-76012100-1324973159_thumb.jpost-20331-0-44334800-1324973182_thumb.j

Acum astept sa vina si furtunele ca sa termin cu montatul franelor.

O zi buna.

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru achizitie. Pentru prima data vad acele contragreutati la tine dar mi-e greu sa le inteleg rostul. As presupune ca acea greutate s-ar opune cumva unei miscari de torsiune intre etrier si portetrier (acolo unde sunt cele 2 bucse de cauciuc pe care eu si Johnny Bravo le-am schimbat cu cele metalice). Totusi, aceeasi miscare de torsiune se afla si pe celelalte masini dotate cu aceste frane si care nu au contragreutatile. Avand in vedere greutatea deja foarte mare a sistemului de franare, ultimul lucru pe care l-ar vrea cineva ar fi sa mai adauge ceva acolo. Franele de GTI au in total 30-31Kg iar cele de R32/S3 au 40Kg fara contragreutate. 10-12Kg in plus (5-6kg/roata) influenteaza negativ raspunsul directiei ci comportamentul dinamic al masinii la limita avand in vedere ca vorbim de greutate suspendata ce atarna in capul amortizorului !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, in primul rand felicitari pt. topic , si daca se poate sa-mi dati un sfat:

Pe 1.9 TDI ALH , am up-gradat sistemul de franare de la FS III 280 mm (stock) la Brembo Junior 323 mm ( 4 pistonase pe cilindru), acum parerile sunt impartite , iar eu sunt in cumpana : sa up-gradez sau nu si pompa de frana ? Merci mult.

post-43715-0-10378400-1325747741_thumb.j

Modificat de radwcanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce sa o upgradezi ? Simti ceva in neregula la modularea franei si felul cum musca dupa ce ai facut rodajul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da, cu o pompa de cupra R vroiam sa o up-gradez, dar am renuntat deoarece cu pompa stock masina franeaza extrem de bine :icon_bounce: , nu vad de ce as schimba-o .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de franare e cam ultima problema pe care ar putea-o avea cineva la un sistem upgradat. Merg oameni pe circuite cu pompele stoc pe BBK si n-au probleme la solicitarile alea, d-apoi la mers ceva mai iute prin oras saupe drumuri de munte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare ,

Pentru sistemul de franare fata de pe Golf 5/6 GTI si Leon FR 1P (discuri de 312 mm), care ar fi cele mai bune optiuni pentru un upgrage Stage 1 (asa cum este denumit la inceputul topicului)?

Masina este si va fi 0% folosita pe circuit, insa as dori ceva mai performant decat stock. Sunt multumit de distanta de franare de la orice viteza, insa am sesizat ca franele stock isi pierd destul de rapid din eficienta dupa cateva franari mai violente. As dori si sa fie un sistem care nu face la franare un zgomot exagerat sau chiar sa nu faca deloc dupa perioada de rodaj - daca exista asa ceva. :)

Nu ma gandesc la varianta EBC deoarece am citit destule mesaje in care informatiile erau contradictorii si asta din punctul meu de vedere inseamna ca nu sunt chiar cele mai bune.

Eu ma gandeam la discuri Tarox Sport Japan + placute Ferodo DS2500, insa ma intreb daca nu sunt prea extreme avand in vedere ca nu voi folosi niciodata masina la track days + ca nu stiu cum se descurca la rece.

Sau discuri Tarox G88 + placute Tarox Strada ar fi mai potrivite?

Ce alte variante ar mai exista?

Ca si pret mentionez ca ma intereseaza doar cele care nu costa mai mult decat combinatia Tarox Sport Japan + Ferodo DS2500. :)

Mersi

Modificat de volvol
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc DS2500 pentru strada.

Nu sunt in nici un caz placute de circuit asa ca nu trebuie sa-ti faci probleme. La rece franeaza putin mai bine decat stock iar dupa ce se incalzesc putin, mult mai bine. Recomandarea mea este DS2500 si discuri G88, discurile Sport Japan sunt gaurite, exista un risc mai mare de fisuri. Discurile slotted se racesc foarte bine si nu dau senzatia de ovalizare, datorita depunerii inegale de material de pe placutele de frana.

Diferenta de pret e foarte mica, de ce nu te gandesti la F2000?

Modificat de GtSport
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tarox-urile sunt ceva mai bine calite decat OEM dar asta inseamna rezistenta mai buna la ovalizare, nu are nimic de-a face cu depunerile. Daca placuta e proasta si lasa depuneri (DS2500 cam are obiceiul sa lase cand sunt incinse), va trepida volanul cu Tarox la fel de repede ca si cu discurile OEM. Am testat eu DS2500 pe ambele discuri si a trepidat la fel. Cand am pus Carbotech, in afara de faptul ca franau de 2 ori mai bine, trepidatiile nu au mai aparut niciodata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si atunci ce disc merge mai bine cu o placuta ds2500 ?? Pe mine m-ar interesa un disc mai "tare" deoarece ds2500 a mancat grav din disc, desi scria ca sunt mai friendly pt disc !! E diferenta mare la pre intre ds si carbotech??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai am zis ca orice disc ai pune, placuta tot lasa depuneri daca e slaba si o incingi suficient de tare. Carbotech se aduc numai din state dar sunt mai mult pentru circuit si scartaie ingrozitor (ca orice placuta de curse de altfel). Intotdeauna exista plusuri si minusuri din pacate. Nu s-a inventat inca placuta care sa fie buna la toate. Oricum, DS2500 cu discurile OEM e ok in 99% din cazuri deoarece putini sunt cei care ajung sa incinga franele cu adevarat pe drumurile publice ! Treaba cu mancatul din disc e normala. Daca pui disc mai bine calit si mai dur, se va manca placuta mai repede iar per total tot la banii aia te va duce intretinerea ! Frana foarte buna automat implica si costuri mult mai mari !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Avand in vedere ca se apropie trackday-ul la H-Ring si nutresc speranta ca va fi vreme buna, as vrea sa comand un set de placute.

Sunt in dubiu intre XP8, DS2500 si EBC Red/ Yellow stuff. Le-am pus in ordinea descrescatoare a pretului. Acum intrebarea este(Fusco?!) care sunt cele mai potrivite? Stiu ca varful podium-ului sunt Carbotech, dar nu vreau sa fie optime pe circuit si sa ma exaspereze zgomotul pe strada, asadar as face fata pentru prima sesiune pe acest circuit cu ultimele doua variante?

Ma gandeam ca impreuna cu furtunele(Goodridge sau Hel, apropo?) si lichid Motul/ Castrol ar trebui sa fie suficient...sau nu?

P.S.: vin cu anvelopele OEM, nu semi-slicks.

Modificat de JUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carbotech pentru circuit, DS2500 pentru strada. Ambele combinate cu furtune Hel si Castrol SRF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma poate ajuta pls pls, am furtunele de la HEL, dar Banjo-boltul (holender cred) e pentru etrierul de GTI in fata. Cel de Cupra are alt pas la filet. Cine ma poate ajuta si pe mine? Am inteles ca in Buc. s-au gasit de cumparat. Eu am incercat prin mail/telefon sau iau legatura cu domnii dar n-am rezolvat nimic.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!