Jump to content

2.0 TFSI/2.0 TDI - Brake upgrade


fuscobal
 Share

Postare recomandată

La ce conteaza greutatea daca nu mergi pe pista ? Ai simtit directia mai grea ? De asemenea, cum ti-ai dat seama ca frana e usor dezechilibrata ? Culoarea discurilor nu indica asta iar dezechilibrul se simte cu franele bine incalzite si la franari violente. Faptul ca ai 4 motion de asemenea n-are nici o legatura cu dimensiunile/forta franelor fata-spate, distributia fata-spate a maselor are in schimb iar un 4motion haldex are distributia maselor mai apropiata de fwd decat de rwd.

PS : Leon Supercopa are pe fata AP Racing 6pot de 362x34mm si pe spate doar 288 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, Fusco! M-ai lamurit in cateva aspecte acum.

Legat de greutate, pot spune ca s-a simtit o diferenta dupa ce le-am pus pe cele de R36, dar ideea principala pe care o aveam era sa reduc din greuatate pentru a mai lua din sarcina la care sunt supuse articulatiile, respectiva directia. Vazusem si ca diferenta de greutate intre kitul de TTRS si cel de R36 nu este deloc neglijabila si, personal, ma gandisem ca, indiferent daca este vorba de circuit sau nu, o greutate redusa si franare mai buna nu strica niciodata!

Chestia cu modul in care se prezinta discurile mi-a venit dupa ce am observat balansul pe care-l facea masina inainte sa-i pun arcuri, anume, la franari puternice se lasa foarte mult botul in jos, spatele ridicandu-se si pierzand deseori aderenta in curbe abordate puternic. A fost motivul principal pentru care am optat pentru schimbatul arcurilor -> pentru a compensa aceste doua chestii: balansul fata la franare si lipsa aderentei pe spate in viraje si/sau franari puternice.

Legat de 4Motion, stiam ca este fwd biased, dar din ce citisem, orice masina cu tractiune integrala foloseste frane imbunatatite si pe spate. Oi fi inteles eu gresit...

In orice caz, recomandat ar fi sa raman la configuratia actuala cu un eventual upgrade la fata de TTRS, sa inteleg? Deci n-are sens sa ma chinui cu spatele?

P.S: Ca idee, desi nu alerg pe circuit, placerea mea de a conduce se manifesta puternic pe drumuri virajate, precum Transfagarasanul, de exemplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar greutatea redusa ajuta la orice dar depinde si de buget pana unde vrei sa mergi. Daca iti permiti, combinatia castigatoare este intotdeauna sistem de franare dedicat Ap Racing, Alcon, Movit si pe cat posibil cu discuri flotante (nu neaparat daca nu se cere performanta extrema). Sistemul de franare de R32/S3 cu 345x32mm avea 40kg cantarit de mine (discuri, etrieri, portetrieri, furtune, placute). Cel stoc de 312x28mm avea vreo 30kg si 28kg are Ap Racing Pro 5000 pe care-l am acum (362x32mm). Cateva greutati masurate per roata :

 

OEM :

TT 312mm - 14.5 kg
GTI 312mm - 15.6 kg
TT-S 340mm - 18.5kg
S3/R32 345mm - 21.5 kg
TT-RS 370mm - 17 kg > 34kg total fata de peste 40kg cat are sistemul de R32/S3
RS4/RS6 365mm - 17 kg
RS6 V10 390mm - 21.5 kg

 

AFTERMARKET :

 

AP Racing 330x28mm - 10.6 kg
VW-R 352x32mm - 12 kg
K-Sport 330x32er - 13.8 kg
K-Sport 356x32mm - 15.9 kg (with AP Racing rotor: 14.2 kg)
D2 - dito
Brembo 355x32mm - 13 kg

Ap Racing 362x32mm - 27.8kg (masurat de mine)

 

Legat de acel dive pe franare puternica, o suspensie buna ajuta si frana sa functioneze mai eficient si predictibil pentru ca masina nu mai muta masele violent la franare. Totusi, am spus tot timpul ca sunt impotriva schimbarii doar a arcurilor si pentru o suspensie completa de tip coilover. Un arc mai tare/scurt iese din plaja de functionare a amortizorului care nu-l mai poate controla corespunzator asa incat apare bounce-ul (masina devine destul de instabila pe denivelari de viteza mare). La o franare puternica de exemplu, arcul mai tare se va opune compresiei mai bine decat cel OEM dar la revenire amortizorul nu-l poate opri suficient de repede si vei avea bounce !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma orientasem spre o solutia oem+, si anume kitul de TTRS, tocmai fiindca bugetul nu este "fara numar", si varianta asta ar fi una cu un raport cost-performanta foarte bun. Evident, daca bugetul mi-ar permite, m-as orienta catre ceva de la AP Racing sau Alcon, dar la micutul meu 2.0 TDi nu cred ca este cazul sa fac o investitie atat de mare...

Revin, sunt de parere ca o frana mai buna nu strica niciodata, dar nu vreau nici sa ma arunc cu capul inainte la ceva, fara sa fiu documentat si sa pun in balanta plusurile, respectiv eventualele minusuri! Vreau sa fie o treaba facuta "ca lumea", as putea spune, de aceea imi si pusesem problema sa schimb spatele, pentru a aduce masina cat mai aproape de o configuratie de frana apropiata, sau, de ce nu, superioara celei de R36 oem.

Legat de arcuri, sunt perfect de acord! Totusi, o varianta coilover cu DCC de la KW este peste 2000 euro, buget cu care, cel putin pentru moment, nu am sanse sa lucrez! Astfel, am mers pe o solutie de buget, repet pe moment, pana in punctul in care o sa-mi permit / o sa fie nevoie sa trec pe o solutie completa, dedicata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o parere dupa ce am montat combinatia DBA 4000 T3 - Hawk HP+ fata spate. La rece e foarte aproape de stock, diferenta e aproape insesizabila, e ok de la prima frana dimineata. La cald diferenta e uriasa, mai ales la viteze mari, franarea e mult mult mai agresiva. Ca modulare a pedalei sunt multumit, pot sa pun frane puternice si sa ma apropii de limita de ABS fara sa il activezi involuntar.

 

Singurul inconvenient pana acum e scartaitul. Cu toate ca ma asteptam, zgomotul la cald pe ultimii metri de franare la semafor e pur si simplu asurzitor, se sperie lumea pe trecere  :lol:

 

Le-am facut bedding ca la carte, chiar de 2 ori, sper totusi sa se mai atenueze in timp zgomotul de frana de locomotiva :) Ca performante chiar nu am ce sa le reprosez, sa le vad pe circuit cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Baieti , trebuie sa schimb si eu discurile/placutele la masina din semnatura.

 

Care-i combinatia castigatoare raport calitate/pret ? De condus conduc mai sportiv dar nu merg cu ea pe circuit dupa cum vad ca faceti voi :) asa ca momentan am renuntat la ideea de a schimba etrierii etc.

 

Problema mea cu franele oem apare cand trec peste 120km/h si franez brusc , am senzatia ca vine masina peste mine , de aici si dorinta de a schimba placute/discuri.

 

Unii lauda ate power disc , altii spun ca se ovalizeaza , altii brembo max etc.

 

M-ar interesa ceva drilled/slottered care nu se ovalizeaza dupa cum se plang multi , mai mult pt aspect ca sigur nu le incing eu asa tare incat sa fie o necesitatea ventilatia suplimentara pe car eo dau respectivele santuri/gauri, am jantele in 5 spite pe 18" si arata bine.

 

Asadar in ordinea pretului/calitatii enumerati-mi cateva combinatii compatibile , adica sa nu manace discurile prematur sau inverssi sa nu faca ca "trenu" colegului de mai sus :)))

 

Ch :beerchug: eers

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce putere are masina, eu cred ca ar trebui sa urci niste discuri si etriere mai mari, nu rezolvi problema cu cele originale, nu o sa te multumeasca nici altele de aceeasi .marime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit la un moment dat la un kit pt fata de tt rs , dar din cat ma pricep eu si din cate am auzit , dezechilibreaza franarea puntilor cum spunea colegul lambda mai sus , ceea ce nu ma incanta deloc , iar pe langa asta mai e si costul kit-ului disc/placute , care banuiesc ca este considerabil mai mare decat la cele AM.

 

Teoretic ar trebui ca variantele AM "reising" sa fie mai bune decat cele OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt mai bune dar de la o anumita temperatura dau randament, trebuie bine incalzite.Ceea ce in oras nu prea sunt OK, acum vezi ce spun cei care au montat asa ceva, cum se comporta la mersul de zi cu zi, sa nu fie prea dure.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu vorbesti de cele RACING , eu vorbesc de cele "reising" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Andrei CC atata timp cand nu mergi cu masina pe circuit nu cred ca in dezechilibrarea punctilor, daca iti faci upgrade la frane pe puntea fata , astea sunt basme cum spunea si fusco mai sus care are multa experienta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vrei sa zici prin reising si nu racing? Ceva de show care sa arate bine? Din punct de vedere al performantei cele perforate aftermarket nu sunt de preferat.

O combinatie discuri + placute care sa fie vizibil imbunatatita ca performanta fata de oem va sacrifica ceva. Fie o sa fie mai zgomotoase, fie o sa lase depuneri, fie intradevar sa nu tina la rece ca cele oem.

 

Zici ca ai senzatia ca vine masina peste tine la frane mai accentuate de la 120kmh, atunci problema ta este la suspensie. Acolo trebuie sa intervii, nu la frane. O suspensie mai ferma, care sa nu permita un transfer de mase asa important. Schimbarea va fi importanta si resimtita nu doar la frane ci si pe curbe. E chiar ridicol sa vorbim de frane de tt-rs si suspensia stock.

 

Apoi asigura-te ca anvelopele nu sunt depasite de frane. Franarea reala pe sosea anvelopele o fac, nu placutele pe discuri. Degeaba ai frana buna cuplate cu anvelope uzate/no name la care intra abs-ul la o frana brusca. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

quattro 

 

Nu merg pe circuit dar sunt perfectionist si-mi va sta pe cap ca spatele nu lucreaza cum trebuie si ca nu e ceva in regula acolo :) 

 

 

Ego ,

 

Da , la cele AM ma refeream gen EBC carbon si redstuff de ex , dar nu ma intereseaza atat de mult sa arate bine cat sa franeze si la rece si la cald. Acum eu exploatez masina sportiv dar nici curse nu fac, Imi place sa o tin in cuplu , mai ales extraurban.

 

Daca e vorba de un compromis , il suport fara nici o problema pe cel legat de praful de placute pe jante,Si asa e nearga si o spal la 2 3 zile.

 

Da , cand pun frana brusc , intra abs-ul si daca nu o ajut cu frana de motor se opresc "in camp" . Nu cred ca e de la suspensie , e adevarat are 145k dar ultimul test de suspensie l-a trecut fara pb. Am DCC pe ea , si cand ies din oras o dau pe sport , chiar e teapana.

 

Anvelopele cred ca nu sunt ceea ce am eu nevoie , acum sunt cele de iarna , acum nu am prea mari pretentii de la frane , adica e de inteles ca franeaza mai greu. La primavara voi trece la alte cauciucuri , cel putin pe fata , astea de acum au vreo 10k dar sunt no name sa zic asa.

 

 

Imi poti explica si mie cum functioneaza abs-ul din prisma cauciucului no name sau uzat ? Abs-ul intre cand se rupe aderenta din cate stiu , la un cauciuc bun se rupe aderenta mai greu cu toate ca masele sunt aceleasi ? 

 

Ms 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abs-ul intra in actiune cand sesizeaza ca una sau mai multe roti sunt pe cale sa se blocheze, eliberand din presiune si prevenind blocarea rotilor. Evident cand pui un sistem de franare cu performante superioare sansele sa blocheze roata cresc, cu atat mai mult cu cat e o anvelopa proasta implicata. 

Ideal este sa nu se ajunga in situatia in care intra abs-ul. Daca a intrat inseamna ca aderenta a ajuns la limita. Aderenta depinde de anvelopa si suprafata de rulare.

Vei vedea cu acelasi sistem de franare, aceeasi masina, aceleasi conditii de carosabil o anvelopa buna franeaza mai repede si nu determina intrarea abs-ului. Rezultatele fiind si mai dramatice pe ud. Eu cred ca nu franele sunt problema ta, ci anvelopele in primul rand.

 

Suspensia o fi DCC si pe sport e mai rigida, dar resimti din plin transferul de mase? 

Poti sta linistit mai ales cu franele de pe spate pt ca ele sunt foarte subtile. Ba mai mult daca se lasa mult de bot la frana, atunci rolul franelor de pe spate devine si mai putin important.

 

Asadar, anvelope>suspensie>upgrade frane. Niste placute AM + discurile aferente nu iti vor micsora vizibil distanta de franare la o frana. Vor avea o alta modularitate, fade mai bun.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce zice Ego e adevarat cu o mica adaugare. Modularea placutei influenteaza foarte mult abs-ul si ea intr-un mod nu tocmai intuitiv. Daca la cauciucuri, cu cat sunt mai bune, abs intra mai tarziu, am avut surpriza ca pe aceeasi guma, cu placuta slaba si neaderenta sa intre abs repede iar cu placuta foarte aderenta sa intre mult mai greu. Practic, dupa ce ca placuta superioara musca de 2 ori mai puternic, nu intra nici abs !?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ego - acum cu franele stock nu resimt nimic.E chiar ok suspensia , mi se pare cam scumpa dar e ok. Eu spuneam in ideea in care schimb doar etrierii pe fata cu unii mai mari ca se va resimti.Asa a patit userul lambda, ne-a povestit putin mai sus.

 

Fusco , fenomenul asta era si marea mea nedumerire. Nu il prea inteleg , e ca o contradictie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare baieti !

 

pff nici nu stiu cum sa incep...am citit acest topic cap-coada linie cu linie...si am ajuns la o concluzie..sunt cam nehotarat :))

 

si anume, vreau sa fac in vara un upgrade de frane la masina din semnatura (Golf 5 GTI), masina din punct de vedere al softului este Stock(si asa va ramane- 200cp), avand asta in vedere nu cred ca este nevoie sa schimb etrierii GTI stock si de aici am plecat sa schimb doar discurile(fata-spate) si placutele la fel + lichid de frana si furtune metalice.

Pana aici totul mi-a fost clar(am crezut eu).. cumapar tot OEM ..discuri, placute, lichid +plus AM furtunele metalice, dar..dupa cum am scris mai sus am inceput sa lecturez tot acest topic..si incet incet am inceput sa ma razgandesc :)).

 

Sa incep prin a spune...ca GTI-ul este a 3-a masina din punct de vedere al rularii...adica circul cand am timp prin orash...mers nu foarte agresiz..fiindca nah..din domeniul orash..accelerari cand se poate, restul mers foarte relaxat, dar in schimb in weekenduri o scot in afara orasului s-o "dezmortesc"..unde am un traseu ff bun de vreo 50km cu asfalt super si destul de divers(linii drepte, serpentine, urcari in curba, coborari in curba) e o adevarata placere ..mai ceva ca un circuit(si  nu exagerez aici) bineinteles ca tot drum national ramane si sunt oarecum limitat :) deci nici aici nu profit de capacitatea maxima a masinii decat pe perioade de timp mai scurte...dar la un moment dat la viteze mari se simte unpic ca se "slabeste frana".

Drept urmare citind acest topic am ajuns la urmatoarele concluzii(vorbindu-se aici in preponderenta despre urmatoarele)... mic sumar al topicului:

 

Lichide de frana:  - Motul RBF600 sau 660

                             -Castrol SRF

 

Furtune metalice: - Goodridge

                             - Hel

 

Placute de frana: - Ferodo DS2500

                            - EBC RedStuff

                            - ATE Ceramic

                            - EBC YellowStuff

                            - Carbotech XP8 (aici am inteles ca scartzaie ingrozitor si sunt dedicate pt circuit - deci nu cred ca e cazul meu)

                            - Pagid RS4-2 (cam aceeasi situatie cu cea de mai sus)

 

Discuri de frana: - OEM

                           - ATE(posibil sa fie cele ce echipeaza OEM --n-am inteles exact)

                           - Tarox G88

                           - Mintex

 

Opiniile sunt destul de impartite despre ele, de aici si confuzia mea...

 

Conditiile mele ar fi : - evident sa fie o imbunatatire fata de sistemul complet OEM, indiferent de conditii;

                                 - sa nu scartzaie(dupa cum spuneam si mai sus mai circul si prin orash si destul de relaxat);

                                 - iar pe circut organizat nu merg;

                                 - sa fie un sistem echilibrat adica...sa nu-mi fie "mancate" discurile de catre placute in 10-15 mii de km..ca nah..sa schimb discurile la fiecare revizie nu-i prea frumos :)) (prefer sa se manace placutele in detrimentul discurilor- dar nici asta exagerat)

                                 - si o conditie mai mult estetica(dar in acelasi timp cred ca e si mecanic importanta) si FOARTE IMPORTANTA pt mine...de exemplu acum, pe discurile de pe masina(sistem de frana OEM) placutele nu "prind" pe toata suprafata discurilor si mai exact se vede cu ochiul liber ca in jur de 3mm din suprafata discului(spre exterior) nu a fost atins de placuta si s-a format acea "buza" pe disc si nu mai vreau asa ceva vreau ca placuta sa "prinda" pe toat suprafata discurilor(probabil trebuie placute mai late - cat anume de late inca nu stiu- si aici va rog sa ma ajutati cum i-mi dau seama atunci cand o sa cumpar ca placuta acopera tot discul..fiindca nu cunosc toate dimenisunile placutelor si discurilor ca sa-mi dau seama, ca de ex daca placuta este de latime sa zicem...55mm clar suprafata de contact a discului nu trebuie sa fie mai lata de 56mm).

                                - in acelasi timp nu stiu daca merita sa trec de la 312 la 345(cred ca e dimensiunea doar pt R32-daca nu ar fi SUPER) pe fata (ma gandesc ca nu mai intra rotile pe 16- dar asta nu ar fi o problema-chiar daca-s noi se vand :D ) iar pe spate sa cresc si acolo dimensiunea discurilor, dar ash vrea sa pun cat de mari posibile ce suport etrierii stock de GTI.

                                - nu ma deranjeaza daca pe fata pun un "Brand" de discuri iar pe spate alt "brand"  - avand in vedere ca vreau sa le pun cat mai mari si discurile si placutele(placutele clar , ma gandesc ca DOAR acelasi producator toate 4)

 

Ma rog..am inceput sa ma intind cu scrisul si nu e bine...ideea este ca eu am ajuns la urmatoarea conficuratie:

 

 

Lichide de frana:  - Motul RBF600 sau 660 sau Castrol SRF (nu cred ca e foarte mare diferenta -asta in functie de ce gasesc si pret)

Furtune metalice: - Goodridge sau Hel (de asemenea in functie de care gasesc si pret)

Placute de frana: - Ferodo DS2500 sau ATE Ceramic (de asemenea in functie de care gasesc si pret)

Discuri de frana:  - OEM sau ATE(posibil sa fie cele ce echipeaza OEM --n-am inteles exact, daca sunt OEM nu prea o sa mai am dubii) o sa variez cu Tarox G88

Desii in acesta configuratie nu stiu de ce dar am impresia ca placutele vor  "manca" discurile destul de repede..

 

In alta concluzie VA ROG  sa ma ajutati cu sfaturi sau posibil alte configuratii testate de voi si credeti ca sunt mai bune pt stilul meu descris mai sus.

Sper sa nu fie prea lung postul...dar si asa m-am "restrans" cu scrisul fiindca ..nah.. am citit tot topicul si sunt fff multe pareri.

 

Mersi mult !!

Modificat de s3r61u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Franele stoc de GTI se fumeaza foarte usor pe drum virajat. Eu dupa 4-5 viraje scoteam fum din ele...nu mai zic ce-ar fi patit la pista. Totul depinde de cat de tare abuzezi ( cat de tarziu franezi). Carbotech sunt in alta liga fata de Ferodo sau Ebc. XP8 scartaie dar nu ingrozitor, Pagid 4-2 scartaie f putin (similar cu ds 2500) dar sunt putin mai bne zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Fusco,

deci tu spui ori Pagid RS4-2 ori Ferodo DS2500 dar inclini spre Pagid..deci ATE Ceramic sar din ecuatie..

Iar legat de discuri ?...ce parere ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ate ceramic au singurul avantaj fata de oem ca nu depun praf si mai citisem pe undeva ca ar rezista putin mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezista probabil mai mult in regim de mers normal , dar noi cei aici de pe topic nu prea exploatam tocmai "babeste" franele :)

 

Stiu , cand auzi ceramic , te gandesti automat la "racing" , dar din cate am reviewuri am citit nu au nici o treaba cu placutele sport.

 

 

FUsco , ai ideea care-i diferenta de calitate intre pagid 4-2 si ebc redstuff sau echivalentul lor , raportat la costuri ?

 

Ms

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am testat EBC dar primesc

numai reporturi negative de la cei ce merg mai tare cu masinile. Lucrul asta e confirmat si de Dave Brown, un guru al franelor din UK. Pagid sunt constante si foarte durabile (eu am RS29 si pe Golf si pe Polo si n-am nici o problema pe strada. Pe Polo mi-au mancat discurile OEM in vreo 40.000km dar e normal avand in vedere ca mai aveau 30k si dinainte sa le pun. Scartaie si tin la rece rezonabil desi sunt placute full race. Progresivitatea e foarte buna. Am in garaj si un set de 4-2 care erau putin mai bune decat ds2500 dar nu destul ptr ce-mi trebuia mie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa te intreb de ce ai trecut de la 4-2 la RS29 ? Te intreb ptr ca nu cunosc clasificarea celor dela Pgid iar din cate stiu placutele full racing nu prea prind la rece ? 4-2-urile tin mai bine la rece ca RS-urile ? Vreau un compromis intre racing si normale. Merg eu mai sportiv dar nu ma cred pe circuit , adica ii mai dau si prin oras de aici si nevoia pt frane mai bune , iar extraurban merg tare dar nu ca pe circuit .

 

Ce discuri sa pun pt randament maxim ? Sa raman pe stock sau la pretul de stock OE gasesc ceva AM mai performant ? 

 

Multumesc pt reply.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici clasificarea > http://cdn.shopify.com/s/files/1/0093/4292/files/frictiongraph.gif?2746

RS 4-2 blue si 4-4 orange is de strada si la astea m-as uita in locul tau

RS 19 si 29 sunt endurance (FIA GT si 24h lemans se merge cu astea). Au grip mai bun la viteze mari si rezista bine ore in sir de mers pe pista

RS 14 si 15 sunt de tip time attack cu grip fantastic dar merg doar pe slickuri si nu rezista asa mult

Discuri mai bune la pret de oem nu gasesti in veci. Un oem e 3-400ron setul iar aftermarket de 5 ori pe atat. Cele mai bune aftermarket ptr GTI sunt RacingBrake dar nu vrei sa stii cat costa !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect.  M-am lamurit cu placutele.

 

Cu discurile , nu ma deranjeaza sa platesc un 1000 lei pt niste discuri care sa faca diferenta.Adica gandita pe termen lung clar un disc normal va fii mancat mult mai repede ca un disc mai dur pt placutele respective iar randamentul va fii mult sub cel al unui disc facut sa lucreze pereche cu respectivele placute , asa ca ajung tot la banii aia sau poate mai scump sa tot schimb discuri si nici n-am frana care as putea s-o am cu un mic efort financiar (sper eu :) )

 

Sau AM la preturi decente  nu exista nimic mai calitativ decat cele OE ? 

 

Adica cu ce discuri sa imperechez pagidurile alea ? 

 

 

Cei de la Pagid nu au si discuri pt respectivele categorii de placute sau nu le recomanzi ? 

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!