Jump to content

2.0 TFSI/2.0 TDI - Brake upgrade


fuscobal
 Share

Postare recomandată

merg etrierii de golf 5 gti pe un golf 5 tdi 1.9? este vreo imbunatatire sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ai nevoie de fuzete, dar daca masina este 1.9 tdi cu 6 trepte merg direct , se va simti diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ala in 5 trepte de 105 cp dar vreau sa schimb turbina si sa i fac un soft. asa ca primu lucru sint franele si suspensia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, quattro3001 said:

Salut, ai nevoie de fuzete, dar daca masina este 1.9 tdi cu 6 trepte merg direct , se va simti diferenta

colegu qatrrro: ma ajuti putin te rog. care e diferenta intre cele 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu acum ai diamterul la fuzeta de 50 care are portetrierul pe fuzeta , Etrierii de GTI au porteriei pe etrieri, pentru a monta etrieri de Golf 5 gti iti trebuie alte fuzete!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 11/8/2016 at 8:46, racingparts.ro a scris:

 

Etrierii 4pot brembo sunt foarte usori, placutele se gasesc destul de ieftin.

Saptamana viitoare o sa va arat un prototip pe 330mm, astept sa soseasca discurile brembo din germania.

 

Cred ca te referi la kit-ul Brembo 1A4.6008A ...ala are etrier 4 pot si disc de 330  ...problema e ca nu incap etrierii sub jantele OEM R17 de GTI... e prea gros etrierul si ar trebui un distantier de vreo 15mm, (dimensiunea "A" este de 41mm ...in pdf-ul din atasament e lista cu sisteme de franare brembo dedicate pe anumite modele de masini,  si specificatii cu dimensiunea etrierierilor)

 

Cautand un kit de frane cu un etrier mai "low profile" pt GTI-ul mk5, m-am orprit la Brembo 1A4.6014A2 ...pe lista descarcata de la Brembo, e mentionat doar Golf mk5, nu si GTI ...stie cineva mai multe despre acest kit? se poate pune si pe GTI? ...sau e doar pentru modelele ale caror etrier e prins pe fuzeta?

BremboGTR_ApplicationList.pdf

Modificat de gabi1904
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Christian.B77

Dragi colegi, apelez la ajutorul vostru intrucat nu ma pricep - se apropie vremea sa schimb placutele si discurile la masina din semnatura ( Passat CC 140 cai 4motion diesel) - as vrea ceva mai performant decat cele actuale, si care sa mi incapa pe 17...  ce ma sfatuiti sa aleg? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru masina din semnatura, la discuri oem de 288x25 fata si 256x10 spate, ce placute as putea pune pana trebuie sa schimb discurile si sa fac upgrade?

Brembo sau Ferodo? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

La masina din semnatura vine vremea sa schimb discurile si ma gandeam la un upgrade. Nu ceva major si prea costisitor.

Acum (cred) ca am 288 pe fata si 256 pe spate. Ca sa trec la 312 pe fata, ce componente trebuie schimbate?

De asemenea, merita schimbarea si pe spate? Sau e de ajuns doar pe fata? Mentionez ca as vrea sa fac si chip la 170hp.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 de ce ai vrea sa pui 312 pe fata? simti ca masina nu se intepeneste? si franele de pe golf 5 duc lejer 250 de cai fara sa le schimbi

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu mai da quote la postul anterior ca o sa "primesti" un avertisment.

2. Ca sa nu o mai lungesc, franele de golf, mai ales 288mm, nu rezista nici macar la 140 de cai dapai la 250.

3. @sNaKeyy: daca ai 288 pentru a trece la 312 iti trebuie portetrieri si discuri corespunzatoare. Trecerea se va face simtita prin faptul ca vei avea nu 2-3 ci 4-5 frane puternice inainte sa intervina oboseala. Nu vei frana mai repede sau mai puternic ci te vei bucura de frana inca o apasare de pedala in plus. Iar pentru asta eu am facut bucuros schimbul. :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns.

Este de ajuns sa iau piese de pe seria de caroserie a unui Passat (fratele meu are un passat 2.0tdi break)? Doar portetrier si discuri? Nu trebuie schimbati si etrierii? Altceva? 

 

Multumesc din nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Daca vreodata am ceva de spus o fac direct nu pe ocolisuri asa ca nu are rost sa presupui ca " te-am facut mincinos".

2. Inainte sa faci o afirmatie asigura-te ca este fondata. Dupa 7 ani in care am detinut o jetta mk5 ( da, golful cu fund) echipata cu bkd + multe imbunatatiri (adica > 140 cp), ani in care doar cu masina aia am facut 200k km, stiu exact despre ce vorbesc.

3. Sistemul de franare standard (288-312) este DOAR suficient pentru cei 140 de cai initiali. Daca ridici puterea si ai un stil de condus mai alert constati foarte repede ca franele standard sunt pur si simplu insuficiente.

4. Vreau sa revin la necunostinta mea de cauza: nu numai ca am facut upgrade pe fata de la 288 la 312 ci am upgradat si spatele de la 256 la 286 adica, cu alte cuvinte, am montat sistemul de franare de pe gti/passat. Pe o masina de 1500kg.

Asadar, parerea mea neavizata si in necunostinta de cauza ramane cea din postul anterior. 

Daca tu consideri ca un sistem de franare care te opreste "ca pe zapada" este bun atunci zic ca nu are rost sa mai continuam discutia. Nu crezi?

@sNaKeyy pentru upgrade trebuie doar poretrierii si discurile. Placutele si etrierul au aceeasi dimensiune. Daca vrei sa faci upgrade si pe spate in principiu trebuie urmati aceeasi pasi cu mentiunea ca nu poti folosi piesele de pe passat ci de pe golf gti. Passatul are frana de mana electrica asadar etrierul spate este altul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Imi da si mie cineva niste coduri pentru un upgrade frane fata (disc si portetrier), la masina din semnatura, de la 288 la 312mm (288 x 25 Vented – PR-1ZE/1ZP)

Sunt multe variante pe oemepc.com, si nu stiu pe care sa o aleg.

 

De exemplu acestea ar fi codurile la un passat 2012: 

disc 312x25 - 1K0615301AA

port etrier - 3C0615125

 

S-ar potrivi?

 

Modificat de golfaholic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Salut, in primul rand trebuie sa vezi daca ai amortizor de 55mm sau mai mic.

Apoi iti trebuie: suportul de etrier si rulment (wheel hub), etrierii cu discuri si placute de pe golf gti , passat CC sau normal. Sunt foarte multe compatibile.

Totul este plug &play.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare ,

Se potrivesc etrierii de Golf 5 gti (312mm) pe masina din semnatura ? (G6 2.0 tdi )

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Etrierii sunt la fel, difera doar portetrierii.  Deci mai simplu sunt de luat doar portetrierii. Asta daca e 2.0TDI 140.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate e 2.0 tdi 110 si din cate am citit aici ,ar trebui sa schimb si amortizoarele fata .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Pe spate ce frane ati pus? La mine sunt cam insuficiente cele de spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

@racingparts.ro -> La tine cred ca cel mai simplu si ieftin upgrade pe spate este cel de S3 cu discuri ventilate de 310mm. Eventual niste discuri AM mai performante + niste placute serioase si cred ca este sufficient.

Alternativ, se pot face suporti custom pentru doua etriere, le pastrezi pe ale tale pentru frana de mana si montezi aditional un set de etriere de 4 pistoane, tot in combinatie cu un set de discuri de 310mm sau chiar 320-330 cu inele adaptoare. Asta este, evident, varianta mai performanta, dar si considerabil mai scumpa. Tine cont si de cat poate duce pompa de frana, in speta diametrul acelui "Master cylinder"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Pompa de frana abia duce setupul actual. Exclus sa pun alte 8 pistonase pe spate, nu vad sensul ptr strada. Am fost azi pe transalpina si franeaza bestial, dar spatele se usureaza, e insuficient.

Am gasit de S3 prin uk dar cer 300 sterline pe 2 etrieri spate, mai caut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

A sosit si kitul de 310mm de pe S3, stare perfecta si bani putin (etrieri, discuri , placute).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si ce inbunatatire ai simtit?

Seat-urile care mergeau in WTCC foloseau etrieri AP Racing cu 6 pistoane fata si discuri de 362x32 mm iar pe spate discuri de 255x10mm ptr o greutate cat mai mica:

http://www.seat-sport.com/content/dam/seatsport/Docs/Leon MK2/User Manual Leon Supercopa MK2.pdf - pg 23

Nu vreau sa te dezamagesc, am si eu franele de S3 pe spate si nu aduc nici un plus la franare, e doar efectul Placebo. Ce aduc in plus este racire in sistem si din pacate, greutate. Ceea ce aduce franare e o placuta mai buna. Eu am ajuns  la Pagid RSL19 pe spate si tot nu am rezolvat usurarea spatelui pe franare, ptr ca problema este a suspensiei. Ce de ai descris mai sus se numeste "nose dive" si este un transfer de mase longitudinal. Rezolvarea sunt arcuri mai tari pe fata sau compresie ajustabila pe revenire "rebound" pe spate.

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le-am montat inca, frana pe fata e asa puternica incat masina are un transfer puternic pe fata. 

Am pus koni fsd fata spate ptr comfort. 

Am discuri usoare pe fata, cele mai usoare jante din lume, greutatea in rotatie nu este o problema. Pun  bascule si hubs in aluminiu in primavara si vedem cum se comporta.

Fiind o masina de strada intr-un oras super distrus nu pot sa merg cu suspensii racing..dupa 2 zile cred ca i-as fa foc..:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

hello lume! a venit timpul sa schimb discurile si placutele si am o nedumerire. Am un set de discuri  pt. spate de la fosta masina ( passat B6) de 282mm, iar pe masina actuala am 255 mm. Am nevoie si de etrieri sau doar de portetrieri ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!