Jump to content

Schimbat Rulmenti Roti Fata/spate


rycco4u
 Share

Postare recomandată

ai spus ca ai schimbat pivotii....Daca se misca din pivot trebuie schimbat de urgenta,pt ca ai sanse sa se rupa si sa o iei cu masina prin porumb.Pivotul intra in portfuzeta si se strange pe con cu un surub.Vezi totusi sa nu fie ..slab.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 310
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • paul_ral

    16

  • AdryanDim

    16

  • b-66-six

    12

  • denismoc

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

eh..in momentu in care lam scos p cel vechi din con/portfuzeta am largit putin sa iasa . si ma gandesc ca atunci cand lam pus p cel nou sa nul fi strans eu destul? nu se misca din pivot.el sta fix . se misca portfuzeta daca asai zice care vine prins cu un surub de capul pivotului.

capu ala nu e fix acolo in gaura unde al preseaza surubu. sal strang mai tare?posibil sa se fi largit urechile de la primu cand lam scos,lam cam fortat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urechile respective nu au cum sa se largeasca,se largesc pe moment cand scoti pivotul ..apoi la montarea lui se strange surubul si apoi conul portfuzetei revine la normal.Ai grija mare sa nu rupi surubul acolo,e deranj mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezolvat problema. eu am pus tot surubul lui care a fost la pivot. cand lam strans si a ajuns pana unde a fost el strans ultima data a scapat acolo si invartea in gol si nu mai strangea.siam zis ca pana acolo merge. am inlocuit surubu si totul e ok . mersi colegii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A pus cineva pe puntea spate rulmenti TIMKEN ?

Modificat de 24mig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune daca ai posibilitatea.

Am inteles ca ar fi unii de top.

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare problema cu rulmentii astia de pe spate.

Pana acum am schimbat vro 4 seturi pentru dreapta spate. Pe toti din cauza ca huruiau...Unii ma tineau 10.000, 5.000, chiar si doar 200 km. In fine.

Astia ultimul set (FAG) m-au tinu vro 3.000 pana sa spart rulmentul mic (exterior). Si am mers asa cu el, a aruncat afara si dopul de vaselina si dopul de la janta. Pana a iesit fum din roata. Cel putin 5 role nu mai aveam pe acel rulment. Fusul a fost facut varza, rulmentul spart a sapat in el, in capat era negru-albastrui de la caldura, asa ca am luat altul cu 50 lei de la dezmembrari. Deci, o sa postez data viitoare cand o sa se strice iar. Pana atunci...schimbare usoara de rulmenti va doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce la uni se strica rulemnti asa des?

seby, Mergi cu viteza? Sau cari greutati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am rezolvat, cred, si nu ma mai ating de cutia de viteze. Se pare ca huruitul vine de la rulmentul fata schimbat in primavara asta, era Meyle si cred ca a decedat ( cam repede zic eu).

Acum problema e alta, celalalt rulment de pe fata l-am schimbat acum 2 luni si nu m-am uitat la bani si am luat Ruville. Surpriza mare a fost ca in cutie era rulment SKF, si marea problema e ca se pare ca am un inceput de huruit si la asta.

Ori sunt toti rulmentii contrafacuti la noi pe piata ori nu se mai pune accent pe calitate nicaieri. O sa incerc sa merg la un dealer de rulmenti si poate gasesc la ei ceva de calitate decat sa dau o caruta de bani pe la depozitele de piese auto si sa achizitionez cucuri la pret de matarangi, scuzati limbajul dar m-am cam saturat de produsele facute special pentru piata romaneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ruviile e achzitionat de la Unix?..sau avea colant pe el de unix?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel Conest.

Incerc de acum sa rezolv problema rulmentilor cu cei de la Ghezaco.

Sau la Rulexim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei mai buni sunt rulmentii romanesti (sau erau). Stiu asta de la Golf 1, unde puneam de Supernova pe fata si nu aveam probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai lucrat cu cei de la Ghezaco pentru rulmenti industriali. Dau un raspuns dupa ce voi discuta mai amanuntit cu ei despre rulmenti si producatorii acestora. Incerc sa fac rost si de codurile originale ale rulmentilor care merg pe Golf 3. Stiu ca eu achizitionam de la ei rulmenti pentru turatii peste 11000 rpm care sa reziste la temperaturi inalte. Voi reveni cu raspunsuri, este prea mare bataia de joc al furnizorilor de piese auto din punctul de vedere al rulmentilor pe care ii comercializeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ceva sapaturi am urmatoarele informatii :

  • rulmenti spate - vorba lui Paul, cei mai buni sunt cei romanesti - cod Ghezaco L11749/10 6.24 lei romanesti si 36 lei din import, si al doilea rulment cod L45449/10 11 lei si 51 lei import, la Rulexim care sunt reprezentanti SKF cod VK BA 529 KIT pe roata 14.33 euro ( separat un rulment cod CM 11749/710/QVCO27 5.15 euro si al doilea rulment cod BT 1 B328.688AC/Q 6.78 euro)
  • rulment fata - Ghezaco cod 566719 - 140 lei, Rulexim cod VK BA1358 KIT pe roata - 25.74 euro ( separat, doar rulmentul cod BAMB 31144BB - 21.8 euro)
  • toate preturile sunt fara TVA

Cam astea sunt codurile pentru rulmenti, dar macar sunt originali si nu mai riscam sa punem "cucuri" de la vanzatorii de piese auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, am o intrebare, mi se aude un huruit pe stanga fata cred.( La masina mea Golf III 2.0 8V).Cum imi dau seama daca e rulmentul?

Modificat de GRS2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai rulmentul huruie si cateodata pocneste cand mergi liniar. Planetara pocneste la viraje dar nu huruie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am avut si eu o problema cu rulmentii pe spate dar asta din cauza ca un mecanic mi-a strans la maxim sufa de frana de mana si la drum lung mi s-a infierbantat tamburul de mi-a topit toata vaselina din rulmentul exterior(mergea pe uscat). M-am intors la acel mecanic, a desfacut a pus un deget de vaselina si cam gata operatia. E normal sa se puna asa putina vaselina? Cam cata vaselina se pune in mod normal? Tin sa mentionez ca acum imi si vajaie dar nu-mi dau seama daca e rulmentul cu pricina sau celalalt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vaselina cat de multa nu strica cu nimic atat pe rulmenti cat si pe ax, daca a curs toata si ai mers asa s-ar putea sa fi stricat rulmentii. Ridica masina pe cric invarte de roata, eventual pune urechea pe aripa asculta daca huruie. Verifica si daca are joc roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am luat pana la urma inca un rulment fata, dar de data asta de la furnizori de rulmenti, direct, FAG 566719B - 175 LEI :grrrrrr: . Sper sa nu il mai schimb decat peste......ani. Apropo, aici este si un link cu rulmenti fata pt. Golf 3 toti producatorii http://euroauto.ru/?option=com_firm&task=part&orig_id=22687

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam care este durata de viata (in km) a unui set de rulmenti pe spate? i-am schimbat la inceputul lui 2010, am facut vreo 20.000 km si aia de pe dreapta au inceput sa huriue. rulmentii sunt meyle 35 lei/set. daca jantele sunt ovalizate/neechilibrate sau cauciucurile uzate se defecteaza mai repede, nu?

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20.000 km este un interval bun. Incearca data viitoare cu rulmenti FAG sau SKF. Nu stiu de ce, dar am impresia ca tot spatele la G3 si Vento a fost calculat un pic gresit. Arcurile nu suporta incarcatura, rulmentii se slabesc pe ax. Am un catalog mai vechi si acolo dau exact aceste manifestari. Pentru a prelungi viata rulmentilor spate e bine ca la un interval de 5000km sa se verifice jocul lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intaresc cele spuse de paul_ral, la fiecare 4000-5000 km am fost nevoit sa strang rulmentii pe spate pana cand nu am mai avut ce strange. O sa incerc cu rulmenti romanesti care sunt muuuuult mai ieftini si poate mai calitativi. Voi posta rezultate.

Referitor la rulmenti fata, sa nu luati Meyle ca sunt shit-uri, cel putin la mine a cedat dupa 8 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Cum imi dau seama daca rulmentii pe spate sunt uzati? Un mecanic mi-a zis ca trebuie sa schimb rulmentii pt ca a rotit el roata la mana si a auzit un huruit insa eu de atunci am parcurs 13.000Km si nu s-a intamplat nimic si nici nu pot sa zic ca aud nush ce huruit. La drum intins la 100-120Km/h parca se aude o "vajaiala" dar tare am impresia ca o confund cu zgomotul produs de anvelope in contact cu asfaltul.

Cam care ar fi zgomotul specific al rulmentilor uzati, ar trebui sa fie un zgomot deranjant sau trebuie sa fiu extrem de atent la sunete ca sa-mi dau seama?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mecanicul ti-a zis ca trebuie schimbati si tu auzi vajaiala respectiva, cu siguranta vine de la rulmenti. Am avut si eu vajaiala cu pricina pe partea dreapta fata si dupa schimbatul rulmentului nu s-a mai auzit. Dar eu am mers pe el cu vajaiala vreo 15.000km si dupa aia l-am schimbat, ca si eu eram nehotarat daca vine sau nu de la rulmenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!