Jump to content

Schimbat Rulmenti Roti Fata/spate


rycco4u
 Share

Postare recomandată

  • 3 weeks later...
  • Replies 310
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • AdryanDim

    16

  • paul_ral

    16

  • b-66-six

    12

  • mihai15mai

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

Pe partea stanga la roata din spate imi lipseste acel capacel, am comandat unul pe original dar nu vrea sa intre decat pe o parte oricat as incerca sa imping pe centru, nu pot sa-mi dau seama care ar putea fi cauza.

Daca merg fara acel capac exista posibilitatea sa am probleme la rulment?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intră mizerie la rulment și

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am umplut preventiv cu niste vaselina ca tot praful sa se prinda de ea si sa nu intre insa nu stiu care-i smekeria de nu intra acel capac, intra doar pe-o parte si restul nu vrea sa intre :vaidecapulmeu: , am incercat sa fortez dar se boteste :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi problema. Ia alt capac, alta firma si ar trebui sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culmea e ca l-am comandat pe original, nici macar pe original sa nu intre :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am si eu o pb la un golf 3

mi s-a parut mie cand am vopsit tamburii pe spate ca ar avea ceva joc

si cand am pus roata surpriza, joc mare

merita sa mai strang rulmentii sau sa cumpar altii noi?

am gasit ceva FAG la 95 de lei toti 4 de pe spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru linistea ta inlocuieste-i, FAG e o marca buna, după care ai grija cand pui șaiba ce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, acum 3 saptamani am schimbat rulmentii de la rotile din spate, incepuse sa uruie, totul bine si frumos, dupa 2 saptamani, am observat cum roata stanga spate isi facuse un joc, am dat roata jos, si piulita era slabita pana in aceea siguranta. Am strans-o, dupa care am desfacut-o foarte putin, si dupa 2-3zile a inceput sa se auda un scartait (ca si cum ar freca fier pe fier), am dat roata jos si surpriza rulmentul mic iar s-a spart! L-am schimbat din nou (tot FAG). Duminica o facusem lata, intr-o distanta de 1 km, mai avea putin si imi sarea roata, aceeasi chestie ca la inceput s-a auzit un scartait scurt, si la 1 min am tras pe dreapta, roata deja iesise, se retezase si siguranta de la piulita, iar piulita a sarit pur si simplu, ramasesem si fara frane (pt ca mi-a atins tamburul in acel pistonas de la frana) exact intr-o curba, am avut mare noroc.

Mi-a mancat toti nervii rulmentul cel mic, nu pot sa inteleg de ce se sparge (este al doilea intr-o luna), am fost la un service, si mi-a zis mecanicul de acolo ca este fuzeta (axul acela banuiesc). Acum astept sa imi vina piesele si rulmentii sa-i schimb din nou, voi ce parere aveti?

Modificat de t1grul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat inclusiv calea de rulare exterioara a rulmentilor? Ai pus toate piesele la loc saiba cu ureche, piulita, capacul piulitei, siguranta, capacul. Ai grija la cat de tare ii strangi, sa fie suficient sa nu aiba joc dar sa nu se invarta greu roata. Pune vaselina din abundenta ca surplusul il da afara la montaj. Mare atentie la caile exterioare de rulare sa le bati drept pana in capat

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am schimbat tot, totul nou, inclusiv siguranta, saiba, protectia aceea de la piulita, capac, vaselina fara numar :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt campion la schimbat rulmenti pe spate. Am 4 seturi schimbate anu asta :)). Maine ma pregatesc sa ii schimb iar asa ca va intreb.

Rulmentii astia cat se strang ? Trebuie folosita o cheie dinamometrica ? Daca da ce valoare ?

Toti mecanicii mi-au zis ca un sfert de tura inapoi dupa ce i-am strans la maxim.

Vreau sa stiu inainte sa ii schimb.

Si presupun ca la durata de viata a rulmentilor conteaza foarte mult si rotile ( sa nu fie strambe ) pe spate, mai ales cele din aliaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primu rand conteaza ce marca de rulmenti pui.Eu am schimbat de 2 ori rulmentii spate in 2 luni(rulmenti Optimal), pana ce am pus Fag, iar de at este ok.Da, asa stiu si eu ca se strang, dupa cum ai spus si tu.Insa cel mai important este sa nu ii strangi tare, dar nici sa nu aiba joc.De obicei acesti rulmenti se strang si dupa 1-2 zile pentru ca isi fac joc pana se rodeaza.Poti sa controlezi rotile de 2-3 ori la interval de 1-2 zile dupa ce i-ai pus ca sa fi sigur ca sunt ok.

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot FAG am pus.

Dar intrebarea mea este urmatoarea: Tu ai schimbat si camasa rulmentului mic, aia care vine prinsa prin presare de interiorul axului de la tambur?

Daca ai schimbat-o si tot s-a spart rulmentul mic atunci e posibil sa nu stea bine camasa rulmentului. Scoate-o, curata zona, si mai pune-o odata. Vezi ca camasa sa intre pana in capat.

Si nu uita sa bagi vaselina suficienta in spatiul dintre cei doi rulmenti. E un spatiu cam mare acolo. Sa nu pui vaselina grafitata, pune de asta normala.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am meyle din primavara (aprox 6000 km) se comporta excelent i-am verificat ieri sunt ok. Sunt la pret de optimal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toti mecanicii mi-au zis ca un sfert de tura inapoi dupa ce i-am strans la maxim.

Se strange, inapoi un sfert de tura, se invarte roata, se repeta aceste operațiuni de înca 2-3 ori, la urma se strange la maxim, inapoi un sfert de tura, asa cum ai zis.

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Producatori de rulmenti buni: SKF, Ruville, Febi. Optimal sint foarte slabi calitativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna Ziua, Am nevoie de ajutor la schimbatul rulmentuli exterior, cand am desfacut a iesit colivia, impreuna cu corpurile de rostogolire(clilindrii aia mici). Inelul interior era rupt pe jumatate, am scos doar jumatate din el, cealanta jumatate a ramas acolo, si nu stiu ce sa ii fac sa o scot, daca trag de ea nu iasa.

Nici camasa exterioara nu o pot scoate, dar deocamdata ma concentrez asupra celei interioare.

Daca stie cineva, va rog sa imi spuneti cum trebuie il scot afara :beerchug:

Se pote strica ceva daca dau putin mai violent cu ciocanul(si o surubelnita) in el?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pui tamburul cu fata in jos, pentru a vedea marginile camasei interioare. Cureti bine de vasilina si vei vedea ca sunt 3 decupaje la 120 de grade vare fac vizibila camasa. Folosesti o daltita si un ciocani, bati pe rand la fiecare decupaj si o sa iasa si camasa interioara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum mi-am dat seama ca nici tamburul de frana nu iasa afara, chiar daca trag destul de tare de el, am reusit sa scot camasa interioara, dar acum nu pot scoate tamburul, probabil din cauza sa s-a rupt si rulmentul interior.

L.e. am rezolvat.

Modificat de kapaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, deci taburul nu a iesit din cauza ca frecau sabotii pe el, acum nu il mai pot pune, precizez ca pistonasul este gata, daca apas frana imi curge lichid, dar oricum, pana acum nu a curs deloc pentru ca discurile erau aproape liptite de tambur.

Maine o sa slabesc putin cablul de la frana de mana.

Ultim adata la frana a lucrat un mecanic de la "unul dintre cele mai bune service-uri din Sibiu" (de la Iony Service) si se pare ce nu a prea reusit sa o faca cum trebuie(ce-i drept ca sa chinuit si el vreo 20 min).

Modificat de kapaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am schimbat cam tot ce am putut pe fata. capete de bara,pivoti,bucse,placute..nustiu ce mai e pe acolo . si tot am un joc la roata stanga. dupa ce dau roata jos si tin de disc , din stanga si dreapta lui si misc puternic tot se aude un cloncanit ,si are o miscare naspa...ceva in neregula . sa fie din rulmenti sau din ce .

Modificat de sonnic53
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa fie planetara stransa.E posibil sa fie de la rulment,sunt rulmenti sistem 2/1,camasa exterioara comuna si in interior 2 rulmenti.Posibil ca unu din rulmentii din interior sa fie uzat si de aici sa provina miscarea.Verifica in mers daca se aude huruit.

post-64586-0-12849100-1316254279_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu huruie in mers . iar cand trag de partea dreapta a discului nu se misca . cand trag de stanga se misca. fata spate..are un joc . si am observat sa se misca din capu de pivot . sa nu fie strans ala bine ? :o . vine capu pivotului bagat acolo in spatele rotii si e strans doar cu un surub .si vad ca asta se misca de la cap celalalt nu ... e grav nu ? :D tre sa demontez iar tot :))

post-60828-0-25130900-1316255205_thumb.j

Modificat de sonnic53
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!