Jump to content

De Ce Nu Trage Motorul Meu Azd Mai Mult


barosanuxxl
 Share

Postare recomandată

@xmisterx Salut, nu-i problema, o schimb si pe aia dar mi-e ca schimb iar piesele degeaba si nu merge :)) , o sa incerc sa schimb si galeria de admisie... pe tester nu arata ce valori trebuie sa am ? Voiam sa incerc sa schimb si rampa de injectoare cu tot cu injectoare si epuratorul, o sa schimb si galeria de admisie si ECU si dupa chiar nu mai am ce sa schimb dar macar sper sa rezolv odata ca nu mai pot, mi-a mancat viata...

 

@georgstelsib Sondele lambda sunt ok ca le-am schimbat si in plus am verificat si am vazut ca sunt ok si in parametrii, am pus si niste poze, cauta-le aici in topic ca sunt, am postat poze cu tot ce era in VCDS, bujiile nu le-am desfacut dar le-am schimbat acum 4 luni.

Modificat de Robert Ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba doar galeria de admisie, eu cred ca se va schimba comportamentul in bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la galeria de admisie dacă nu trage aer fals nu trebuie sa o schimbi. Stropeste cu un spray de geamuri umplut cu apa și săpun sau cu un spray de curatat frane, dacă se tureaza singur motorul, o sa găsești si pe unde trage aer fals. Ii pui garnituri noi, după ce cureti bine înainte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 georgstelsib omul are pe motor galerie de AUS care este diferita fata de cea originala. Restul componentelor au fost verificate si sunt bune. Daca intr-adevar vrei sa-l ajuti citeste tot, problema e veche.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx O sa schimb tot, nu mai conteaza inca 1000 lei in plus sau minus, asta e, macar sa mearga dar e ok galeria aia de AZD care e din plastic ? Ca eu am de AUS/ATN care e de aluminiu si am inteles ca aia de plastic nu-i buna dar o schimb ca oricum asa a venit AZD/BCB de fabrica cu galerie de admisie din plastic... Eu banuiesc ca trage si aer fals pe undeva cred, cand am fost sa fac schimbul de ulei si filtre galeria are 2 prinderi unde se prinde capacul si cum e capac de AZD cu galerie de AUS nu se pupa pe prinderi si o prindere e taiata si loveste in filtru si mi-a scos mecanicul aceea prindere ca statea mai bine capacul de motor insa cand am plecat de la service mergea urat rau masina, oscila intre 1500 si 2000 de ture si mergea in suturi si relantiul era pe la 1000 de turatii si am pus VCDS si nu aparea nimic si m-am gandit sa pun acea prindere la loc ca poate de acolo e si de acolo era pentru ca filetul acelei prindere era fix in galeria de admisie si tragea aer fals pe acolo, ma gandesc sa nu fie fisurata pe undeva galeria, cateodata mai imi ramane si turata de 1500 de turatii si trebuie sa o accelerez odata ca sa cada la 700 de turatii...

Modificat de Robert Ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-i galeria lui inapoi, foloseste garnituri de etansare noi inclusiv la clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta galerie de plastic la dezmembrări. Garnituri noi OE sau Elring sau Victor Reinz. Sa cureti cu ocazia asta clapeta de accelerație cu spray de carburatoare, este mai bun decât cel de frana. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx si @georgstelsib Am vorbit cu un prieten de la dezmembrari sa iau galerie de admisie pentru 1.6 16v AZD din plastic si injectoare cu tot cu rampa, zilele astea o sa le iau si de luni incolo o sa le montez sa vedem daca merge si cum se comporta masina dar ce garnituri trebuie schimbate? va referiti la garnituri de la galeria de admisie? va intreb ca nu stiu si daca imi puteti spune cate sunt si cum se numesc ar fi bine... Garnitura de la clapeta de acceleratie am schimbat-o mai de mult ca a mea era praf, rupta si crapata dar vad ca nu s-a schimbat mersul nici de cum si clapeta de acceleratie e curatata si adaptata, am pus-o acum un an tot din dezmembrari, sper sa mearga si sa nu dau 300 lei degeaba pe piese... o sa ii fac si un test de compresie dar sa caut pe cineva care stie ca nu vreau sa fac la oricine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok multumesc, o sa revin cu update dupa ce o sa ii schimb galeria de admisie si injectoarele si vedem daca merge la fel sau nu... saptamana viitoare o sa ma ocup...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi la service Coasta de est, e prin Colentina sector 2. Foarte buni mecanici din tara, recomand. 

Pe mine m-a ajutat in vara cu revizie completa la frane puntea fata și puntea spate. 

Am montat și la ei eșapament aftermarket de la motor pana la toba finala. Recomand. 

Mi-a pus diagnoza pe mașină și m-au trimis sa imi puna softul original pe mașină, nu tragea deloc 1,9tdi dar nu face subiectul acestui topic. Mai schimbasem un senzor si traseele de vacuum, pompa tandem înainte sa ajung la ei, la recomandarea altui mecanic de la mine din Sibiu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx @georgstelsib @lupo_bv @S3rial_thrilla Salut baieti, am cumparat ieri rampa de injectoare cu regulatorul de benzina si cu injectoare + galerie de admisie de AZD si am fost azi si am montat injectoarele si cand le-am dat jos pe ale mele SURPRIZA, 2 injectoare originale si 2 aftermarket din dezmembrari, ei bine am pus rampa cu injectoarele care le-am luat, au fost folosite doar 70.000km reali de la un prieten si merge mai bine masina, nu-mi vine sa cred, are putere mai mare cand apas pedala se infige mai bine dar tot nu trage cum trebuie sa traga un 1.6 16v dar merge mult mai bine si chiar ma bucur, urmeaza sa schimb si galeria de admisie si epuratorul de gaze carter si vedem dupa cum o sa se comporte daca o sa traga normal sau merge la fel dar sunt foarte multumit ca se simte diferenta cu rampa si injectoarele care le-am cumparat, o sa va mai tin la curent si va multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/5/2022 at 8:05 PM, georgstelsib said:

Bujiile cum sunt? Pune niște poze cu ele. 

Dacă făceai asta şi o testare a injectoarelor inainte să te apuci să schimbi piese cred că te costa mai puţin reparaţia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert Robine ca ai rezolvat.Ai bagat foarte multi bani in piese,am citit. Macar o sa ai de rezerva.Sa nu vinzi niciodata masina,pastreaz-o la cati bani ai bagat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca incep sa se vada rezultate bune, pune si galeria sa fie motorul in starea lui initiala. O sa merga bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv Ideea e ca niciodata n-am banuit injectoarele deoarece nu dadeau nici o eroare dar fiind 2 originale si 2 aftermarket de aia nu mergea cum trebuie, tot nu trage de 105 cai dar se aproprie de puterea lui initiala... o sa schimb si galeria cu epuratorul de gaze carter si vedem dupa daca merge in totalitate cum trebuie sau nu.

 

@georgstelsib Golf-ul asta nu o sa-l vand niciodata, la mine moare. Imi zic astia ca imi dau 50 mil pe el, pai pentru 50 mil mai bine ii dau foc, am tot facut la el, am totul functional si merge impecabil motorul, sa vedem dupa ce schimb galeria de admisie si epuratorul poate trage de totii cai dar oricum dupa schimbarea injectoarelor se simte o mare diferenta.

 

@xmisterx Da incep sa se vad rezultatele ca nu ma asteptam sa am 2 injectoare aftermarket si sa nu mearga bine din cauza lor din moment ce nu aveam nici o eroare, si clar o sa montez si galeria de admisie care am luat-o de AZD ca sa mearga cum trebuie de totii cai si sper sa isi revina in totalitate dar oricum e o mare diferenta cu injectoarele astea, o sa mai vin cu informatii cand o sa pun si galeria si epuratorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/8/2022 at 5:11 PM, xmisterx said:

Ma bucur ca incep sa se vada rezultate bune, pune si galeria sa fie motorul in starea lui initiala. O sa merga bine.

Ca sa devin paranoic și eu, nici la seatul meu de pe capacul motor lipsește emblema aia unde ar trebui sa scrie 1.6 16v cred...știi cumva dacă e vreo diferența între cel de 1.4 de exemplu și cel de 1.6?se prinde normal pe motor, filtrul de aer se potrivește perfect cumpărat pentru 1.6...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai reușit sa o scoți la capăt Robert Ro....am mai rămas eu și al meu leon tot AZD. Pentru cine nu a citit postările anterioare, SEAT LEON 1.6 16v AZD, nu trage cum trebuie, motorul merge rotund, consum normal zic eu 8-9 în oraș, 6-7 în afara, fără nici o eroare în bord, la ultimul itp noxele nu au ieșit. In ultimii 4 ani de când o dețin s-au schimbat bujii, sonda lambda 1, egr, curățat clapeta, senzor MAP, segmentat motorul, distribuție schimbata, pompa benzina și nimic nu a rezolvat problema. Motorul este gălăgios, urca greu în ture și se chinuie sa tragă, în rampă sau dacă mai am și pe cineva în mașină e jale...merg frecvent cu un polo din 2006 motor 1.4 și e total altfel, nici nu o simți când atingi 100 km și îți dai seama din prima ca e o mașină care merge cum trebuie fata de a mea...

La mine au mai rămas câteva chestii care sa explice lipsa asta de putere și valoarea aia aproape la limită pe care am pus-o câteva postări mai devreme cu amestec bogat....regulatorul de presiune nu l-am verificat nici înlocuit, injectoarele nu sunt verificate, la fel și catalizatorul...și cam atât cred...îmi poate detalia cineva cum se pot verifica primele doua, regulatorul și injectoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta chestie care posibil sa aibă legătură cu problema mea e faptul ca acum în sezonul rece are momente când pornește destul de greu..electromotorul învârte dar ea se bâlbâie puțin și apoi o ia...și încă ceva...dacă pornesc motorul și încerc sa plec imediat trebuie sa o accelerez înainte...dacă încerc sa plec mai mult din ambreiaj motorul da sa moară, scade undeva la 4-500 rpm, rămân 2-3 secunde fără pedala adică o accelerez în gol și nu se întâmplă nimic și apoi își revine..

Modificat de S3rial_thrilla
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificare regulator

AZD regulator.pdf

Verificare pompa (am văzut că ai schimbat-o, dar dacă tot faci instalaţia verifică totuşi)

AZD pompa.pdf

Trebuie să faci instalaţia aia alcătuită din manometru, canea, furtunaşe şi cuple.

4 hours ago, S3rial_thrilla said:

O alta chestie care posibil sa aibă legătură cu problema mea e faptul ca acum în sezonul rece are momente când pornește destul de greu

Posibil să aibă legătură dacă se dezamorsează circuitul de alimentare

Pentru injectoare, ori mergi la o firmă specializată în curăţare, ori te uiţi puţin la filmuleţe pe youtube

https://www.youtube.com/results?search_query=verificare+injectoare+benzina

Cred că un aditiv de curăţat injectoare folosit din când în când ar fi util

Scoate bujiile şi fă-le o poză apoi pune-o aici. De obicei aspectul bujiilor spune ceva despre amestecul cu care funcţionează motorul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe timp de vara nu am probleme din astea, totuși și atunci paradoxal am observat ca mai repede pornește dacă o pornesc imediat după ce pun contactul și mai greu un pic dacă aștept până se oprește pompa și apoi o pornesc...dar asta e problema secundara...principala e la fel, lipsa de putere și acel -10 aproape la limită la long trim fuel din posturile anterioare. Cum au zis alți colegi de forum asta poate fi cauzata de injectoare care curg. Ca un sfat ce ar trebui sa aleg? O rampa sh cu tot cu injectoare și eventual cu tot cu regulatorul de presiune undeva la 150 -200 lei sau un set de injectoare noi, Bosch de exemplu undeva la 550-600 lei?

Un aditiv de curățare am pus la ultimul plin...ceva de la liqui moly...deocamdată nu se vad diferențe 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@S3rial_thrilla ai pus masina pe tester Vcds? Ce erori ai stocate.

Ai incercat cu alte bujii noi oe?

 

Daca si citit mai sus,colegul RobertRo rezolvase cu alta rampa de injectoare + regulator de benzina. Are cumparata galeria originala de admisie de plastic,o inlocuieste,el avea alta galerie de aluminiu.

 

Ai inlocuit filtrul de benzina?

Modificat de georgstelsib
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mașina nu are nici o eroare, la început avea eroare pe sonda lambda 1, s-a înlocuit și s-a rezolvat...în ultimii 2-3 ani s-a schimbat și bujiile cu ngk și egr-ul pentru că îmi mai arunca uneori niște erori legate de potentiometrul valvei egr...iar filtrul de benzina îl schimb la fiecare schimb de ulei, pentru ca de obicei cumpar pachetul pentru revizie care include și filtrul de carburant 

Singurele chestii unde nu am înlocuit și nu am umblat sunt injectoarele și regulatorul de presiune...și bineînțeles catalizatorul

 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo, poate cineva sa confirme dacă ce am eu pe mașină e original sau aftermarket? 

8DE5151E-2AB8-4451-BF8F-143B3E0F8958.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 @xmisterx , @S3rial_thrilla , @georgstelsib si @lupo_bv Salutare baieti, revin iar cu problema care o aveam, parca iar nu trage cum trebuie... ori mi se parea mie ca merge mai bine cu alta rampa + injectoare + regulator ori mergea la fel si tin sa cred ca mergea la fel deoarece am vandut la cineva fosta rampa cu injectoare si a pus-o pe masina lui si ii merge perfect, m-a disperat cazanul asta, nu stiu ce sa ii mai fac, 10% / 11% / 12% consum prin localitate mers linistit la 2000 de ture cu a 4 a... am observat ca daca sunt in mers si tin pedala apasata la o anumita viteza si o apas brusc pana la podea abia urca dar daca iau piciorul de tot si o apas brusc de cateva ori tocmai a 2 a sau a 3 a oara incepe sa se simta ca "trage" cat de cat si daca o tin accelerata pe loc la o anumita turatie si iau piciorul brusc de pe acceleratie ea inca accelereaza 2, 3 secunde si dupa cade la relanti, sa zicem ca mie imi trage cat de cat ok pana la 80km/h dar nu ca un 1.6 16v si pana in treapta a 3 a, dupa 80km/h si treapta a 4 a si a 5 a e moarta de tot, practic trage ca un 1.2, nu mai are vlaga si forta deloc si motorul se aude ca se tureaza foarte mult si parca se chinuie sa traga, este foarte lenesa si puturoasa, am mers cu o gramada de 1.4 16v si 1.6 16v si toate trageau mai bine ca a mea si nu aveau modificari pe la motor sau ceva ba chiar erau niste cazane care aveau filtrele de aer rupte, batea motorul, mancau ulei, aveau probleme cu sondele si etc si tot trageau mai bine ca a mea tinand cont ca eu am si motorul refacut si am si schimbat tot, motorul e silentios, merge rotund, nu mananca ulei, nu bate, nu oscileaza, nu face nimic, masina asta mi-a pus capac... si am mai observat ca fara capacul de la filtru de aer nu mai trage deloc, multi mi-au zis ca trebuie sa mearga mai bine dar de fapt la mine moare de tot, fara capacul de la filtru de aer trage ca si cum ar merge in 3 pistoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!