Jump to content

Probleme Alarma


intrare
 Share

Postare recomandată

Se nu uiti sa scoti si cipul care autorizeaza pornirea. grija sa nu il spargi la scoatere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
mihaibzgica

Am facut schimbul insa numai la jumatate din carcasa...dat fiind faptul ca imobilizatorul era lipit de carcasa, nu am putut renunta la jumatatea cheii cu imobilizator/lamela metalica. 

Acel imobilizator este specific fiecarei chei, sau se poate inlocui? Mi-a fost frica sa nu il sparg, era lipit f bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

bag acetona la greu peste el si o sa se dezlipeasca.

 

acel cip este scris pentru masina ta - in caz de se sparge, se poate pune altul, rescrie si pornii masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna la un polo 9n3 ce culoare are firul de la calc la broasca pt inchidere sau ce pozitie are in mufa de pe stalpul soferului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Are cineva idee de unde pot sa cumpar o lama bruta (de calitate) pentru o cheie briceag si eventual unde sa merg sa o taie bine? Cand am pus cheie briceag "expertul" care a taiat lama si-a cam batut joc de ea si apoi a inlocuit-o cu una mai de proasta calitate, care agata si in butuc si in contact.

As vrea sa pun o lama buna taiata corect dar nu prea am timp sa experimentez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi.am facut la Auchan Vitan !Parca 50 lei ma costat,akum depinde unde stai tu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

50 a costat copierea lamei? Ei ti-au dat si lama? Problema mea este ca atunci cand mi-a taiat lama prost si a inlocuit-o cred ca a avariat un pic balamaua metalica (toata partea care se roteste) incercand sa bata acel pin cu care se fixeaza lama (se vede in poza la ce ma refer, langa butonul de deschidere a cheii). Deci nu stiu cat de bine ar rezista operatiunii de inlocuire a lamei din nou. Ma gandeam sa cumpar o carcasa intreaga si sa pastrez doar lama si balamaua dar uitandu-ma la cheia pe care o am acum pot sa spun ca cele mai multe lame brute sunt de proasta calitate.

Nu stiu daca gasesc pe undeva sa cumpar o lama buna apoi, daca balamaua mea nu mai rezista, sa montez acea lama intr-o balama luata de la o carcasa noua.

 

La Auchan Vitan (asta-i fostul Real de la Bobocica?) e un magazin anume inauntru? Are cineva idee de unde pot sa iau o lama de calitate?

post-28015-0-31421600-1404292068_thumb.j

Modificat de bausto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lama - foloseste ce au cei de la centrul de copieri...altceva, nu prea ai de unde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am transferat cheia(fixa)originala intr.o chetie tip briceag (facand parte din alarma thunder) iar lama era mult mai lata decat originala!asa k mi.a schimbat.o(cu una de la el,a facut copie si gata.Dap 50 d lei,exact akolo la bobocica fostu' Real.Cum intrii pe intrarea principala drept inainte in celalalt capat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut !

 

Este posibil ca o alarma aftermarket sa mananca bateria ?

Cand i am facut consumul era ok, dar ma gandesc cand intra in in soc ramane continuu activa ? mananca mai mult ? Am observat la inchideri si deschideri una dupa alta arata pe aparat alt consum pana la 1,04. doar inchiderea fara alarma. 

Am scos si toate sigurantele de pe panou si am ajuns pana la 0,02 . 

Ce ar putea sa manance curent daca nu este alarma?

 

Incarcarea este intre 13,8 -  14,2 .

 

De exemplu astazi am masurat bateria dupa o zii in care a stat nemiscata si avea 11,8 . Mentionez ca am schimbat becurile cu leduri in interior si faza scurta tot led, Nu ramane nimic aprins am verificat.

Nu mai am cd-ul original am pus o navigatie care este conectata pe contact , doar plus de memorie are.

 

 

Este normal? Ma dispera chestia asta. 

Mai am un bmw si acelasi lucru am patit , nu reusesc sa ii dau de cap. I s-a dus de tot bateria , nu mai tine deloc . tb sa ii iau alta.

 

La masina asta polo bateria are 6 luni . 

 

Multumesc si astept cu nerabdare raspunsul vostru.

Modificat de mariusbbb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, eu am montat impreuna cu un prieten Alarma Thunder CA205 cea cu 2 pagere. Mai alarma in sine nu este proasta , e ok, insa la polo meu cel putin nu am putut lega firu care stie ca is deschise usile , deoarece la armare cand se ia curentu dupa 10 min in masina incepe sa sune de nebuna. Am incercat multe variante dar nu am putut nici cum. Este ok fara acel fir insa ce face gresit: cand o dezarmez se armeaza singura dupa 2 minute, asta daca nu pun contactu , crede ca este o falsa dezarmare; si a doua chestie ce nu functioneaza cand deschid usile nu palpaie avariile. In rest alarma e ok merge , mai suna ea cateodata de nebuna desi sensibilitatea am setat aproape de minim.

Mentionez: polo 9n3 din 2008 luat nou cu bateria de fabrica inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alarma am montat o în service autorizat. Dar merge ok ca închis deschis . Pb este de consum. Cred ca am un consumator în mașină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte putin probabil sa iti consume curent alarma, daca este legata cum trebuie, pentru ca in momentul in care ai armat-o, nu mai face absolut nimic.(doar "vegheaza"). Si eu aveam problema consumului de curent, imediat dupa ce am montat un cd player...nu era cablajul facut corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

se poate monta pe polo 9n 2 portiere? daca da care sunt culorile(din schema si portiera masini), va multumescpost-114028-14138386456741_thumb.jpgpost-114028-1413838664401_thumb.jpgpost-114028-14138386761583_thumb.jpg

Modificat de geoland87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am identificat firul alb-albastru care iese din portiera

 

am inteles ca pe acest fir alb-albastru vin legate cele 2 fire din modulul de inchidere-deschidere aftermarket care sunt alb(inchis)si alb-negru(deschis)

 

pe firul alb-albastru leg firul alb-negru si firul alb care trebuie sa pun o rezistenta (pe inchis)de 180 ohm,daca gresesc nu ezitati sa ma corectati... :RO flag:

Modificat de geoland87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragi colegi,azi am incercat sa montez modului de inchidere-deschidere fara succes,am incercat toate firele cu firul alb-albastru masina nu se inchide nu se deschisepost-114028-14140711203037_thumb.jpg :(. ce pot face sau incerca?

Modificat de geoland87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica ai incercat toate firele cu alb-albastru ca nu inteleg? Cum le-ai incercat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Leaga firele galben si galben/negru impreuna cu firul negru la masa, apoi alb si alb/negru la firul albastru/alb al masinii. Nu uita de rezistenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hazin daca nu erai tu nu reuseam sa pun inchiderea,iti multumesc frumos si iti doresc o seara placuta

Modificat de geoland87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari,

 

Nu intru prea mult in lunga poveste a masinii, o iubesc si am trecut cu ea prin multe, are 7 ani si doar vreo 65,000km, 9N 1.4 pe benzina luat de la PBN, dar destul de chinuita pe drumuri de tara si prin locuri prin care nu ma asteptam sa mearga. Tine, mi se pare un mic tanc. Am avut insa o serie de probleme mici cu ea, in ultimul an:

 

- radioul nu se oprea cand scoteam cheia din contact

- nu se mai aude sunetul ala de avertizare cand deschizi usa cu pozitiile/farurile aprinse

 

am asteptat sa se stranga mai multe si am bagat-o-n service. cand am scos-o, la radio nu-i dadusera de cap, iar la sunetul de avertizare mi-au spus ca trebuie schimbata broasca usii cu totul (!). bine, sunt atehnic, am zis ok si am plecat cu ea. 

 

alaltaieri m-am prins ca nu mai merge faza lunga dreapta. am schimbat becul, tot nimic. controlat firele, contactele, tot nimic. am zis intr-o doara sa ma uit la sigurante. Bine, trec peste faptul ca n-am stiut ca in capac exista si penseta, am cautat un patent, a fost comic si stupid.. repet, atehnic. Asa.. acolo, siguranta de faza lunga dreapta lipsea cu deavarsire, era doar una de 10 la stanga. Am zis, bai, poate o tine siguranta aia pentru amandoua, dar imediat cum am bagat una noua in locul gol, faza lunga a mers. Siguranta de lampa spate de ceata, la fel, inexistenta. Bagata si aia, merge. Ce e ciudat e ca la faza lunga, cel putin, stiu cu certitudine ca mergea cand am iesit cu ea din service acum trei saptamani. Deci shpiritism, masoni, servicii, habar n-am. 

 

La radio am schimbat siguranta cu una mai puternica (30, cred, de la 10 sau 15) si acum cand scot cheia din contact moare, deci YAY!

 

Am ramas cu sunetul de avertizare la farurile aprinse caruia nu i-am dat de cap, nici nu i-am gasit siguranta si nici nu sunt sigur ca de acolo e problema. O sa ma uit in manual. 

 

Ce e ciudat e ca inainte, daca incuiam masina cu mine inauntru si ma zbenguiam prin habitaclu, alarma interna mergea, adica tipa. Acum nu mai tipa. Am controlat siguranta si e ok, am schimbat-o, am incercat cealalta cheie, am pus pe cineva sa ma incuie in masina, nimic. Asta ar fi prima problema.

 

A doua problema ar fi atentionarea de faruri aprinse. Sigur e ceva scump de schimbat si nu e doar vreo siguranta proasta pe undeva? Si daca da, care naibii e simbolul?

 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele probleme ramase se datoreaza switch-ului din usa soferului. Acesta este defect iar calculatorul de confort nu mai stie in ce pozitie este usa: inchisa sau deschisa. Bine ti-au spus la service. Doar ca ei nu schimba doar switch-ul, ci tot mecanismul.

Cauta la prestari servicii si vei gasi colegi care schimba doar switch-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... iar la sunetul de avertizare mi-au spus ca trebuie schimbata broasca usii cu totul...

Problema la tine este 90% din switchul situat in broasca usii soferului. La service schimba broasca cu totul (nu o repara). Eu iti recomand sa iei legatura cu un coleg de forum (F l o r i n; Al Bundy, etc) si sa-i rogi sa te ajute.

P.S.

Niciodata sa nu inlocuiesti o siguranta fuzibila arsa cu alta de valoare mai mare (valoare stabilita de proiectant).

PPS

Vad ca am pierdut timpul cu editatul si mi-a luat-o colegul forceturbo inainte :icon_confused:
Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avertizarea de lumini aprinse se aude pe un difuzor in ceasurile de bord. Cand semnalizezi se aude acel "ticait"? Daca nu e garantat difuzoru acela

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ticaitul de la semnalizare nu se aude pe acel difuzor! Se aude din releul de semnalizare.

Si daca nu-i merge difuzorul, nu functioneaza alarma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La polo (daca tin eu bine minte) tacanitul de semnal/avarii e in difuzorul din buzzer. E destul de comul defectul pe Polo 9N am schimbat si eu unul la cineva. Acela se verifica cel mai usor asa: tragi putin frana de mana cat sa se aprinda martorul in bord si pleci cu masina. Ar trebui sa te avertizeze sonor, daca nu e dus

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!