Jump to content

Probleme Alarma


intrare
 Share

Postare recomandată

va multumesc tuturor, incerc faza cu trasul franei de mana, dar mai mult ca sigur ca functioneaza, pentru ca si atunci cand trece pe rosu acul de la benzina, se aude zgomotul de atentionare si la fel cand scade temperatura sub 5 grade. edit: e cam acelasi zgomot cu cel de avertizare la farurile aprinse, deci merge. 

 

in alta ordine de ide, apropo de sigurante, raportez ca dupa 6-7 ani de utilizare in care dura cel putin 15 minute pana sa se incalzeasca aerul, acum, la ce am mesterit eu pe la sigurante, se intampla dupa 5 minute. deci as spune, fara sa ma pricep, ca e o problema electrica mai mare. 

 

cu alarma nu prea vad solutie si nici nu stiu ce sa fac. cu usile, de acord, caut ajutor pe aici, va multumesc din nou. 

Modificat de spanky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nici la mine nu suna alarma de la faruri decat dupa aproximativ 10 secunde dupa ce scot cheia, timp in care de multe ori am iesit din masina si am inchis deja usa. Am noroc ca am pus leduri pe pozitie dar tot e nasol pentru ca daca o uit si stau mai mult cu ele aprinse risc sa nu o mai pornesc. Sa fac improvizatii si sa pun un buzzer suplimentar parca nu ma trage inima.

Ce as putea face sa sune mai repede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare.si eu am aceeasi problema,cred k e de la difuzorul din bord,mie nici la usa deschisa,cand sunt farurile aprinse,nici cand apare vreun martor in bord nu mi ticaie martorul.Din curiozitate am desfacut bordul,si in spatele afisajului ezista un difuzor,sunt niste serii pe el,inca n am fost la un magazin de piese sa intreb daca dupa acele serii se comanda,si cat ar costa,ptr k nu stiu sigur daca e de vina difuzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel mic difuzor se testeaza simplu cu VCDS. NU se gaseste ca piesa separata. Se poate inlocui cu ceva compatibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

pana la urma exista acel fir care face inchidere usi+geamuri/deschidere in interiorul masinii sau trebuie desfacuta fata de usa? conform postului lui hazin ar trebui sa existe, dar unde se afla mufa cu 23 de pini? sau poate nu am identificat corect modulul de inchidere centralizata.

voi de pe ce fire dati input alarmei sa porneasca la usi/hayon deschise?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma partial m-am lamurit, nu merge din pinii 5 sau 6 ai centralei de comfort, cel putin nu la mine, se incuie/descuie usile, dar nu are efect asupra geamurilor.

legat de subiect, am alta problema: am desfacut usa din dreapta, avand accesul mai facil la mufa din stalpul usii, sa ma leg direct la firul cu pricina. intre timp am constatat ca la actionarea cheii in broasca usii pasagerului (sau punand direct acel fir la masa, eventual cu rezistenta de 180 pentru deschidere), descuierea functioneaza centralizat, dar incuierea NU. la rasucirea cheii pentru incuiere se incuie doar usa pasagerului, iar daca tin cheia actionata mai mult, geamurile se ridica.

VAG-COM-ul vede functionarea corecta a butucului in centrala de comfort.

Orice sugestie e binevenita, va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu i nteleg ce e asa de greu sa te legi pe firul  care vine de la switchul de incuiat/descuiat actionat de butucul de la usa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cei care nu va merge sunetul la faruri uitate aprinse...dar ledul din usa va merge cand inchideti masina?

La mine nu mergeau amandoua de cand schimbasem cd playerul. Am scos cd playerul si functioneaza tot, dupa am fost la cineva, mi-a refacut firele la casetofon (defapt mi-a taiat un fir) si acum merg toate si casetofonul se stinge cand scot cheia.

Deci scoate mufele toate de la casetofon si incearca sa vezi daca iti merge avertizarea! Daca da e de la firele casetofonului, trebuie conectate altfel!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

greu nu era sa ma leg la fir, ci sa desfac fete de usi, sa evit sa rup plastice, braduti... :)

in fine, am rezolvat-o, va multumesc tuturor pentru experientele impartasite aici, dar revin cu o rugaminte: aveti cumva documentatia pentru alarma carub model 3806 (cu chei briceag), chiar si in turca?
totul merge ok mai putin faptul ca nu are functia de sesizare usi deschise, cred ca asa ii spune, adica accepta comanda de armare si cu usile deschise. daca firul care sesizeaza conditia de usi deschise, in momentul armarii, e pus la masa si sta asa mai mult timp, dupa 30 de secunde porneste alarma fara nicio preavertizare. probabil ar fi o functie utila la legarea la plafoniera cu stingere intarziata. in cazul meu, legandu-ma la switch-urile din usi pe centrala de comfort, as fi vrut sa ma avertizeze ca o usa nu e bine inchisa si sa nu se armeze si sa dea comanda inchiderii centralizate sa inchida usile, comanda care oricum e ignorata in acele conditii.
speranta mea ar fi ca s-ar putea seta acest lucru cu butonul valet, altfel nu-mi ramane decat sa incerc sa-i modific schema sau sa cumpar alta :D
multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu legi firul alarmei la pinul 3 in modulul confort si vede usa deschisa?Eu din ce imi amintesc,acolo m-am legat,nu la plafoniera.Apoi,eu n-am inteles mai nimic din postul tau.Mai baga cite o virgula,ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce a fost neclar, zi-mi concret ce nu s-a inteles te rog.

am legat-o prin niste diode la centrala electrica: XS4/3,4,6,13 (input switch contacte usi) si XS5/3 (input switch portbagaj). functioneaza ok, nu aici e problema.

problema e la alarma, la modul ei de functionare: daca o armez avand usa deschisa, alarma se comporta ca si cum usile ar fi inchise, trimite comanda de inchidere catre centrala de confort (care evident nu va incuia masina). apoi, pastrand in continuare usa deschisa, dupa 30 de secunde declanseaza alarma.

as fi vrut ca in momentul in care incerc sa o armez avand o usa deschisa, sa-mi dea o avertizare si sa nu trimita comanda de incuiere spre inchiderea centralizata a masinii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut,

De ceva timp nu mai pot inchide/descide masina de la distanta mai mare. Functioneaza doar de la 5m. Aveti idee ce poate fi ?

Mentionez ca am schimbat si bateria din cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca si cu a 2-a cheia face la fel, atunci e din modulul de confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si bateria din cheie banuiesc, daca nu gresesc cumva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

 

Salutare! sunt nou pe acest forum si de aceea nu pot deschide un topic nou( rog cel care a initiat topicul sa nu se supere pe mine).care e problema,am pierdut primul set de cheie de contact si nu stiu de unde imi pot comanda sau daca exista cineva care face asa ceva.daca cunoaste cineva sau a patit asa ceva,rog frumos sa postez aici sau pe pm.multumesc anticipat.

 

daca ai a doua cheie, te duci sa faci o copie - cheie mecanica - de care vrei/ai tu, dupa care ii trebuie scris cip-ul.

 

acum, daca nu are cip-ul in ea, il cumperi si il scrii - trebuie codul PIN plus un VCDS, care sa te ajute la scrierea lui.

 

 

Eu am cumparat masina cu o singura cheie, mi-am achizitionat una de la o skoda din 2001(cheie briceag ) mi-a adaptat-o pentru alarma dar nu vrea sa fie scrisa si pentru contact . Se poate clona cip-ul de pe cea buna???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti trebuie un cip nou, IMMO 3 ID48.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci o s-o folosesc doar pentru deschis......stiti de pe unde as putea cumpara unul??

 

 

 

PS, noroc cu "goagle", un simplu search si am gasit . 30 lei bucata

Modificat de webxmax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ce ai incercat sa scrii cipul ?

 

poate cheia era dupa 2002, de era blocat cipul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu VCDS am incercat sa o adaptez si nu o accepta. Masina o am de 1 an jumate si nu ii cunosc "trecutul"

Mi-am comandat cip nou si vroiam sa stiu daca se adapteaza tot cu VCDS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu VCDS se adapteaza daca stii pinul ceasurilor. Se adapteaza ambele chei in aceeasi procedura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Eu zic sa schimbi electricianul.

Sau Pe firul de inchidere, care la fel cu cel de deschidere da masa si nu 12v , sa montezi o rezistenta de 180 ohmi.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Imi cer scuze,sunt nou pe forum. O singura intrebare as avea si v-as multumi mult daca m-sti ajuta. Rezistenta de 180 ohmi de care trebuie....este de 180 ohm 1/2 watts,180 ohm 1 watts,180 ohm 2 watts......s.a.m.d.c. de care trebuie mai exact. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor. Am un polo 1.2 12V din anul 2003 si m-am pus sa montez un modul de inchidere din telecomanda de la marca H.Lucas asemanator celui Carguard Cl 002(daca cumva gresesc modelul exact imi cer iertare). Am desfacut portiera de la usa soferului din partea stanga si am gasit acel cablu alb/albastru la care trebuie legate cele doua fire de la inchiderea after-market H.Lucas si anume alb respectiv alb negru. Cele doua fire galbene de la inchiderea after-market le-am legat impreuna cu cel negru la masa masinii,rosul la +12V,cele doua fire maro care trebuie legate la semnalizari inca nu le-am cuplat deoarece nu stiu exact unde la butonul de avarii(la butonul de avarii am 4 fire: alb/verde; alb/albastru; maro; maro) dar asta cu firele de semnalizare poate ramane de montat si mai incolo. Problemele ar fi urmatoarele:

1.la semnalul de "deschis" din telecomanda se deschid usile dar totodata si geamul coboara 1/4 din suprafata lui in jos

2. La semnalul de "inchis" nu se inchid usile dar geamul urca sa se inchida. P.s. Mentionez ca am montat rezistenta de "180 ohmi 3W" pe firul alb de la iesirea din modulul inchiderii aftermarket apoi capatul celalalt al rezistentei l-am legat impreuna cu firul alb/negru de la iesirea din modulul inchiderii after/market de firul alb/albastru din usa stanga a soferului.

Va rog frumos daca ma puteti ajuta cu un sfat. Multumesc din suflet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara turtutror.

 

As avea nevoie de o informatie, poate ma puteti ajuta.

Acum cativa ani buni am montat si eu la un service un asemenea modul cu chei "tip briceag", functiona tot insa, din pacate, ambele chei s-au defectat motiv pentru care am scos din functiune acel modul...(pur si simplu am deconectat cablurile de la modul)

Acum utilizez cheia normala insa ceva nu e in regula deoarece nu imi inchide tot timpul toate usile ori la deschidere nu mi le deschide pe toate...

 

Ma puteti ajuta cu un sfat ?

 

Multumesc ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

trebuie verificate yalele - sa vezi daca nu ai lipituri reci pe placa electrica a acestora - daca da, trebuie refacute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!