Jump to content

Probleme Alarma


intrare
 Share

Postare recomandată

Eu am considerat ca e constructiv pentru ca exista si proprietari de masini SH care nu au de unde sa stie ca au aceasta minunata alarma si cu, cheie briceag pe deasupra. In afara de Polo pe care-l am eu mai cunosc un amic cu un Passat(2004) care la fel ca mine dupa ce i-am aratat minunea de buton a ramas surprins cu atat mai mult ca avea montata o instalatie de alarma after market total inutila si evident cum se monteaza de obicei empiric.

Pentru toti care se informeaza pe acest forum e folositor sa stie ca in cazul in care descopera un buton pe stalpul drepta mijloc au cu siguranta alarma din fabrica.

Din cauza ca sunt utilizator "doar inscris" nu pot sa deschid inca un nou topic, pana nu acumulez un numar de 50 posturi, in care sa explic celor mai incuiati ca mine ca se poate sa aiba alarma din fabrica.

Senzorul de soc se poate sa fie montat si paralel dar concret si constructiv pentru mine ar fi fost sa ma poti/puteti ajuta cu un plan electric de unde sa vad unde si cum se monteaza asa ceva.

Oricum ii multumesc zanei ca mi-a pus alarma originala de fabrica ca eu nestiutorul din codurile de identificare a masinii nu am retinut decat ca e lot pentru Romania!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tenteaza si pe mine sa montez o astfel de alarma. Dar am o nedumerire. Cheia mea de Polo este cea mai simpla cheie pe care am pus mana de la Dacie incoace. Adica are doar butonul ala care aprinde beculetul. Inchidere centralizata am, dar nu cu telecomanda.

Acum vine intrebarea: cheia asta, simpluta cum e ea, are vreun cip? Sau cea mai complexa electronica din ea este beculetul? As putea sa montez o astfel de alarma cu cheie briceag? In caz de raspuns pozitiv vine al doilea set de intrebari:

-cine monteaza astfel de alarme fara sa gadile garantia?

-cine rezolva cheia cu mutatul chipului de pe una pe alta?

Modificat de bausto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru tine bausto rezolvarea este ca si la mine.

Aceeasi cheie "chioara" dar cu beculet am avut-o si eu. Cipul este in ea....daca o desfaci o sa vezi ca este o pastila mica si neagra intr-un coltz cat mai aproape de aprtea metalica.

In legatura cu garantia ...eventual pierzi doar la partea electrica garantia, insa nu stiu ce mare garantie ofera ei cand recent am fost cu masina la ei si au zis ca nu au momentan nici o solutie. In fine ... nu dezbatem pregatirea DEALERILOR.

In leg cu alarma....o sa ai o cheie briceag in care muti cipul din cheie chioara iar de montat gaseste un electrician priceput la alarme. Se monteaza destul de simplu si are eficienta maxima. Prentru alte nelamuriri iti stau la dispozitie.

Numai de bine.

Pentru Bomba .. Ce cauta acel buton la stalpul din dreapta si pentru ce foloseste. E prima oara cand aud de asa ceva. Iar in al 2 lea rand tu nu ai zis ca masina ta e SH. Posibil sa fi montat chiar primul propietar asa ceva pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca dilema mea principala era daca panarama aia mica de cheie e mai mult decat o cheie chioara Dacia-style. Ma intereseaza mai mult sa pot actiona inchiderea centralizata din cheie decat alarma propriu zisa sau cheia briceag. Sa aiba butoane imi ajunge.

La dealer se poate monta senzor pentru telecomanda la inchiderea centralizata? Stiu ca o cheie e peste 200lei, restul sistemului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Ce parere aveti de:

ALARMA AUTO CAN VIPER 3901

SISTEME DE SECURITATE CAN OEM

Sistem digital perfect integrat in sistemul electronic al masinii

Permite actionarea functiilor sistemului de securitate din telecomanda originala a masinii

Sistemele de securitate Viper 3901V, 3902V, 3903V introduc o noua generatie de sisteme de securitate pentru autovehicule. Ele se conecteaza la magistrala CAN si folosesc telecomanda masinii.

-Exista 3 tipuri de retele CAN folosite pentru autovehicule si pentru fiecare dintre ele a fost conceput un modul Viper:

Fault Tolerant 2 - 3901 V

Single Wire 1 - 3902 V

High Speed 2 - 3903 V

Avantajele utilizarii modulului CAN :

instalare simpla (alimentarea si cele 2 fire pentru bus-ul CAN se interconecteaza pe automobil, la care se adauga inca 2 fire pentru instalare si pentru punerea contactului.)

gama complexa de functii indeplinite (se elimina modulele suplimentare necesare pentru realizarea altor functii - ex. modulul pentru geamuri )

flexibilitate pentru dezvoltarea de noi functii

Continut

-Unitate centrala

-Cablaj principal cu 9 pini

-Conector senzor cu 4 pini

-Intrerupator LED/Valet

-Cablaj cu 3 pini CAN (Control Area Network

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomandati-mi si mie, va rog, o alarma buna pe care o aveti si de care sunteti incantati. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate in topicul dedicat primeste mai multa atentie:

Am nevoie de o recomandare de alarma buna.

Must have:

- Senzor de soc, usa deschisa si prezenta interioara (mai exact, vreau sa sune cand imi sparge geamul sau da bobarnaci in masina, deschide portiera si baga mana sa cotrobaie in torpedou)

- Telecomanda cu LCD (pager) - vreau sa stiu cand suna a mea nu a vecinilor.

- Sa nu ma lase niciodata sa incui cheile inauntru. Nu mi s-a intamplat, dar nu exclud posibilitatea. O sa fie pusa pe Polo, nu pe Golf, si stiu ca asta are in contact fire care, dupa ce rasucesti cheia, raman in contact pana in momentul in care scoti cheia, chiar daca aceasta a revenit in punctul initial. Adica exista un senzor care nu ma lasa sa uit cheia in contact, dar sa nu ma trezesc ca am cheile pe scaun, inchid portiera si in 15sec asta incuie usile si pune alarma .

- Nu stiu daca este evident, dar trebuie sa actioneze si inchiderea centralizata (nu am auzit de alarma care sa nu o faca, dar cine stie).

Nice to have:

- Senzor de perimetru, daca poate fi reglat sa scoata un piuit scurt si elegant.

- Pornirea motorului din telecomanda - doar pentru ca se poate, stiu ca alarmele cu pager au de obicei functia asta.

- Sa aiba o telecomanda cat de cat eleganta, nu cine stie ce "baston" cu antena.

Vreau sa fie ceva de calitate, adica prefer sa iau o alarma buna fara briz-brizuri decat cine stie ce petarda care stie sa porneasca motorul si face si cartofi prajiti.

Cam la ce pret (minim) as ajunge pentru o astfel de configuratie? Adica la cat ma duce achizitionarea alarmei cu toate accesoriile si cat ar costa instalarea ei la un service autorizat?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul pare ok (cam la limita, ce-i drept), dar marca... De SCYTEK nu am auzit in viata mea.

Sa mai pun o intrebare: senzorii de perimetru, de soc, de prezenta interioara se achizitioneaza separat? Asta pare interesanta (Viper 5002) dar nu stiu cum sta la capitolul senzor de prezenta interioara sau de usa deschisa.

Modificat de bausto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mai este in garantie ?

O intrebare nu strica decat sa-ti faca figuri in service.

Viper este cea mai buna alegere daca este si bine configurata, dar nici MAAT sau HORNET sunt de luat in seama.

Oricum alarma este pentru linistea ta sau pentru a vedea cand iti "cara" din masina ce au ei nevoie. (cel putin asa a patit cumnatul meu; alarma tipa, el striga la ei dupa balcon si ... fiecare era cu treaba lui, hotii au luat tot ce au vrut si au plecat. Pana a ajuns la masina cumnatu hotii plecasera).

Iti doresc sa nu ai parte de un eveniment asemanator.

Modificat de LDD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ok si Scytek-urile la banii la care se gasesc. Viperul nu este neaparat cea mai buna alegere. Alegerea cea mai buna o faci in functie de necesitatile tale.

Ca si idee Viper e f buna ca alarma insa pagerele cam "pica".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e in garantie. Inca vreo 2 ani. Stiu ca lacatele sunt pentru oamenii cinstiti, dar daca tot pun o alarma, macar sa fie una buna. De-asta am cerut ceva detalii legate de modelul respectiv (Viper 5002). Nu stiu care-i treaba cu senzorii pe care ii are inclusi in pret si ce se poate pune separat, daca se poate pune ceva separat.

A se vedea postul de mai sus pentru neclaritatile mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...sunt nou pe aici...am si eu aceeasi problema.nu am a 2 cheie pe care stiti bine o cere si casco,am doar cea cu beculet,asa ca vreau sa fac a 2 cheie tip briceag,ma poate ajuta cineva cu un sfat,adresa pret?merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Masina a fost veche la un an cu 12 000 km originali inca in garantie desigur cumparata noua de la Porshe Ro. Pretul si starea a fost criteriul care a fost hotarator mai ales ca am facut o economie de 4000 Euro.

Revenind la buton. Este original din fabrica si l-am intalnit si alti proprietari VW care habar nu aveau ca exista asa ceva. Alarma e fara senzor soc doar cu senzor interior si e legata pe imobilizator.Armare dezarmare din cheia briceag originala. Nu piuie la armare nu chitaie la dezarmare, nu urla la trecerea unui camion sau tobe obosite. Reactioneaza la deschidere de usa, miscare in interior si neintroducerea cheilor in contact in timp de x min. Detaliile sunt in manualul de utilizare Polo capitolul alarma. Sirena e subtire in comparatie cu cele de pe piata after market.

Interesant e ca eram in cautare de alarma pentru Polo si nici un imbecil de instalator consultat nu cred ca stia ca exista cea originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ce stiti de

viper can digital 3901v

merg si pe polo ale noastre sau nu?

daca merg sunt cele mai tari alarme de la viper si nu mai stai ca (taranul) cu telecomanda dupa tine....

daca nu merg (naspa)

- Modul CAN - pentru o conexiune cat mai stabila pe masina a alarmei, comunicarea cu masina in mod digital ( se reduc foarte mult erorile de montaj sau de conexiune, si implicit alarmele false). In plus avand acest modul si inchidere centralizata cu telecomanda ( in varianta originala ) mai poti folosi telecomanda originala a masinii pentru a dezarma sau a arma alarma , avand si din acest punct de vedere un confort sporit ( elimini inca o telecomanda suplimentara atasat de chei, telecomanda masinii nu preia dacat functia de armare/dezarmare nu si functile speciale ale alarmei)

- Modul de ridicare a geamurilor la armarea alarmei

- Senzori de interior ( volumetrici) pentru o protectie sporita ( spargerea geamului fara producerea de vibratii pentru declansarea senzorului de soc)

- Senzor de perimetru ( oricine intra in perimetru alarmei va fi avertizat initial dupa care alarma va porni ) - eu nu recomand acest senzor din cauza alarmelor false mult prea mare, in schimb gradul de protectie este foarte mare dar de multe ori nu compenseaza numarul mare de alarme false.

- Senzori antitractare/antiridicare - la modificarea pozitiei masinii alarma porneste

- Sirena cu back-up ( accumulator separat )

- Sirena cu sinteza vocala - poate fi cu memorie separata care reda un mesaj vocal preinregistrat si care nu poate fi modificat sau poti sa ai posibilitatea sa iti inregistrezi propriile mesaje

Modificat de nicuiry
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm... aceeasi intrebare si de la mine cu o mica adaugire. Cum sta treaba cu cei care nu au cheie cu telecomanda in combinatie cu alarma asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Se monteaza destul de simplu si are eficienta maxima.

Bun... ce presupune montarea alarmei? Se umbla doar in bord sau trebuie sa umble si in portiera (adica sa dea jos fetele)?

Data viitoare > telecomanda din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- La mine a presupus desfacerea plasticului de la sofer stanga jos (colt intre prag si bord).

- Legarea firelor la acea zona "intens vascularizata de fire".

- Desfacerea fetei de usa de la sofer pentru a lega firul pentru geamuri.(instaltorul a incercat sa lege acest fir acolo jos insa nu ridica geamurile; deci posibil sa mai treaca prin circuitul motorasului semnalul "BUN").

- Trecerea din interior spre exterior la motor a unui fir care duce la sirena, respectiv montarea sirenei.

- Testarea functiilor.

- Si ultimul pas....plata instalarii si spritzul de dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Hm... aceeasi intrebare si de la mine cu o mica adaugire. Cum sta treaba cu cei care nu au cheie cu telecomanda in combinatie cu alarma asta?

simplu dar totodata naspa ptr ei ori isi pun alarma si o inchid cu cheia ori isi fac o cheie pliabila cu un modul legat la inchiderea centralizata si pun cipul de la cheia originala in cheia fantoma ori isi fac o copie la reprezentanta care nu sete chiar asa de ieftina(vreo 450-500 ron) acum au :huh: variante

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as vrea sa achizitione una originala cu tot cu butonul interior ptr activat-dezactivat senzor interior eventual daca stie cineva codul de la ea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Si cam cat a fost instalarea, informativ?

Modificat de hbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ! as avea si eu o mica problema de rezolvat: un prieten care se pricepe la electronica mi-a montat o alarma(mega drive) luata din Carrefour. Se comporta foarte bine si sunt foarte multumit de ea, raza de actiune intre telecomanda si masina e undeva la peste 50 m. Mentionez ca alarma a fost "legata" de inchiderea centralizata interioara originala a masinii. Problema ar fi k alarma se activeaza doar la deschiderea usii soferului si la bruscarea masinii, dar nu si la deschiderea celorlalte usi (pasager fatza -spate , portbagaj). Am auzit de la cineva ca este un releu care comanda inchiderea centralizata a masinii si la legarea alarmei de acest releu face ca toate usile sa fie sub protectia alarmei. Va rog sa imi spuneti daca stie cineva care este acest releu care se ocupa cu inchiderea usilor la actionarea butonului din interior. Astept raspuns , va multumesc! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Scuze ca nu am mai intrat pe forum sa raspund....

D0ryN9N3 Instalarea a fost 50 ron.

adryan88sb La tine posibil sa fi legat firul de usi deschise doar pe usa soferului daca zici ca celelalte nu le vede. Incearca sa legi firul de firul care duce la plafoniera....ala mereu functioneaza cand vede usi deschise chiar si cand este stins becul plafonierei. Mie asa mi-a legat si functioneaza pe toate usile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

Am instalat o cheie briceag de la Thunder pe Polo-ul prietenei mele.

9n - 2005, 1.2 HTP.

Toata instalarea a decurs super ok, insa am instalat modulul de receptie in interiorul usii, inclusiv alimentarea am luat-o din alimentarea calculatorului de confort din usa si prin urmare nu am mai tras un cablu si pentru semnalizatoare.

Din VAG com stiam ca exista posibilitatea sa activez functiile de lock/unlock flashing, care insa se pare ca nu functioneaza.

Procedura urmata este:

Select STG 46 (Comfort System)

Adaptation -> Function 10

-> Channel 08 (unlock flashing)

The turn signals are activated when unlock (0 = off 1 = on).

-> Channel 09 (locking flashing)

The turn signals are operated in lock (0 = off 1 = on).

Din pacate nu functioneaza si nu reusesc sa imi dau seama de ce.

Orice idee este binevenita.

Multumesc,

Adrian Crisan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite nu stiam chestia asta cu VA-COMul.

E tare faza insa partea nasoala este ca daca nu ai legat semnalizarile atunci cand Doamne fereste o piui noaptea domnul politist se va uita lung in parcare ca sa isi dea seama de unde sa inceapa sa prinda hotul :)

Sper sa nu fie nevoie de ajutorul lui dar pana la proba contrarie.....

Apropo.....incearca sa vezi daca rotesti cheia in broasca se aprind semnalizarile.

Poate nu ii da semnalul potrivit la inchidere alarma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!