Jump to content

To The Point: Scirocco MKV


Nikola
 Share

Postare recomandată

@LYM am sunat eu zi la pbn si mi-au spus ca au expus si ei un scirocco ... me go sambata !

vizionare placuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 774
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • djatomic_ro

    93

  • robi_zet

    85

  • keystone

    68

  • cosmin86cos

    60

De ce in pozele lui Last margine gurilor de aerisire nu este cromata? In celelalte poze pe care le-am vazut pana acum parca asa erau.

Si ce fel de Radio CD cu navigatie este pe masina asta?

Doamne ... de ce capacul volanului este identic cu cel de pe Polo? Chiar trebuiau sa se zgarceasca? Masina asta merita mai mult. Si cine stie ce vom mai descoperi in timp ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

X-Ecutor

In nici un caz nu s-au inspirat de aici.

Acolo e un 206 stoc cu .... spoiler fata de ibiza cupra

Da ... stiu .. dar nu poti sa spui ca nu aduce putin a scirocco :ceuameni:

Modificat de Sergiu.B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In spate se sta excelent ( am 180 cm ), scaunul e perfect.

m-am suit si eu in ea luni seara si pot sa spun ca se sta binisor dar departe de excelent. Mai degraba as spune ca se sta decent. Spatiul la genunchi este suficient chiar si cu scaunul fata dat in spate la maxim. Spatiul pentru cap este cat de cat ok pentru o persoana de maxim 180cm, dar daca ai mai mult de atat incepi sa-ti lasi grasimea din par sau gelul pe plafon. Pozitia scaunelor spate este destul de inalta si foarte dreapta (trunchiul sta aproape vertical) ceea ce la un drum lung este cam incomod. Dar cine isi ia o astfel de masina si-o ia pentru placerea personala si mai putin a pasagerilor :D

De ce in pozele lui Last margine gurilor de aerisire nu este cromata? In celelalte poze pe care le-am vazut pana acum parca asa erau.

Si ce fel de Radio CD cu navigatie este pe masina asta?

comandand Pachetul Sport ai gurile de aerisire in negru lucios. Cromul nu prea are ce sa caute la o masina sport si aici sunt de acord cu designerii vw. Cine vrea crom trebuie sa renunte la pachetul Sport. Navigatia este cea cu touchscreen si este foarte performanta.

P.S. evcacuarea la 2.0TSI se aude foarte frumos :)

Modificat de 2Fast4U
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Q: de ce oare pe Scirocco nu sunt montate motoare EURO5, ca pe Golf VI?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDI CR este euro 5 (scrie si la passat cc) / cele pe benzina nu stiu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream la cele pe benzina. Ambele motoare vad ca sunt EURO4. La Golf 6 le-au facut EURO5. Dieselul nu este mentionat in pdf-ul de pe vw.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect,

Ma uitam pe oferta de pe Golf V GTI si am observat ca totusi sunt ceva diferente intre 2.0 TSI de pe Scirocco si 2.0 FSI de pe golf GTI

cum ar fi Scirocco / GTI : consum mixt : 7.6 / 8.0 , emisie co2 : 179 / 189 , masa proprie : 1298 / 1328 , alternator/baterie, A (Ah) : 140/220(44) / 140/340(70), cuplu maxim, Nm la 1/min : 280/1700-5000 / 280/1800-5000 ... eu deduc de aici ca totusi sunt motaoare diferite - nu este doar o chestie de marketing - bine macar asta de pe Scirocco este putin schimbat (in bine sper) ... si poate ca pana la urma merita si motorul asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am urcat astazi in Scirocco, in sfarsit :D

Din pacate nu am plecat cu o impresie mai buna fata de cum venisem. Spatiul pt picioare in spate e destul de mic, in ciuda asteptarilor. Portbagajul mi s-a parut destul de ok.

Interiorul este standard VW - nu mi s-a parut nimic nou/imbunatatit. Mi-a placut mult volanul si felul in care coboara geamul cand deschizi usa. Controlul pt oglinzi este pus foarte aiurea, nu inteleg de ce nu l-au pus langa butoanele pt geamuri, este extrem de incomod acolo.

In masina se sta ff. bine, pozitia la condus este joasa. Vizibilitatea in spate nu mi s-a parut foarte restrictiva ... adica poti s-o parchezi linistit. Oglinda din interior mi s-a parut un picut ca mica, in schimb.

Am observat ca masinile din showroom nu aveau ACC-ul in dotari. Suspensia, bineinteles, este extrem de ferma - am incercat sa apas un pic pe portbaj, in spate, si abia daca se misca o idee. Sunt curios cum se va comporta pe un drum mai denivelat.

In rest ... aceeasi masina frumoasa foc :P Abia astept sa fac drive test. Sper sa aibe si 1.4 TSI, fiindca cele 3 masini de-acolo erau toate 2.0

@djatomic_ro - pai nu este fix acelasi motor de pe GTI. Zic si review-urile ca difera un pic (nu stiu in ce masura)

Modificat de LYM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa cititi topicul lui Roger.

LA DRIVETEST AI LA DISPOZITIE O ORA? Ce-si mai bat joc de noi astia din Romania. Nu mai zic de faptul ca la cat de aglomerat a devenit orasul nici nu ai unde sa mergi cu ea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes: Da, 1 ora, singur sau cu prietenii. Salesmanii nu merg cu tine. Politica este valabila in cazul mai multor dealeri, marci etc.

Poate ca in Romania le este frica sa nu rupa masina de drive test, care de multe ori, stiu ca o tine un angajat.

Nu as vrea sa aprindem spiritele pe tema asta pentru ca nu le vom schimba obiceiurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes: Eh, nu vreau sa ne luam, acum, cu ei la bataie, dar numai impinsi de noi, de la spate, vor fi nevoiti sa isi schimba modul jenant in care se prezinta, in momentul de fata, toti vanzatorii de masini noi din Bucuresti. Pentru ca multi isi bat joc de cei care le calca pragul. Banii ii vor gramada, dar sa ofere ceva in schimb ... mai rar. Cel putin in Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: Pot confirma si eu ca in vest (Suedia) se face test drive fara vreun reprezentant din partea dealerului (cred ca despre asta vorbeati :D ). Ti se face doar o copie a permisului si iti sunt inmanate cheile cu intrebarea "La ce ora credeti ca va intoarceti?". Ca sa se schimbe lucrurile in Romania trebuie sa renuntam la atitudinea asta de rob in care inghitim toate magariile dealerului pentru ca noi am avea nevoie de ei (chipurile) pentru a ne cumpara o masina. Nu trebuie sa ne mai fie teama sa facem o excursie pana in Germania si sa cumperi de acolo. Tot apropo de schimbare dealerul Honda din Craiova vrea (am informatia asta de la cineva care lucreaza acolo) sa nu mai faca test drive clientul, fie si cu dealerul in dreapta, ci sa fie pur si simplu plimbat. E de rasul curcilor.

Acum Scirocco... Am plecat ca si potential client fiind in spectrul din care imi aleg urmatoarea masina dar m-am intors necucerit, chiar dezamagit pe alocuri. La exterior arata bine, doar din unele unghiuri arata mai ciudat aripa spate (cand privesti masina catre spate de undeva din lateral). Motorul are caracteristici aproape identice cu motorul GTIului deci nimic nou (si asta nu e chiar rau). Cel mai dezamagit sunt de interior. Plasticul de pe usi (din partea inferioara) este jalnic. La fel si plasticul din dreapta si stanga locurilor din spate care scoate zgmote ciudate si la atingeri usoare. Va pot spune ca la GTC locurile din spate au pe parti un plastic de o calitate mult superioara. Portbagajul este mult prea inalt, fie esti de 2m sau esti culturist pentru a pune bagajele acolo si in cazul asta oricum nu ai avea loc in masina.

Mai toata lumea lauda felul in care se sta. Eu obisnuit fiind cu feeling-ul oferit de GTC pot spune ca este aprope acelasi lucru si nici pe departe nu te simti ca intr-un TT.

Ma opresc aici pentru ca deja sunt suficiente motive sa nu ma mai gandesc la Scirocco. Caracterizez masina asta ca fiind prea scumpa pentru ceea ce ofera si potrivita doar pentru pustanii si pustoaicele cu bani care trec cu vederea dezavantajele. Eu unul astept Golf VI GTI.

Modificat de spb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tocmai am vazut una in spatele blocului la mine, prima impresie e ca e rea de tot din fata si are un apatament nesperat de mare din spate. Cred ca nu incap multe bagaje in spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am vazut Scirocco la PBN.

Exterior:

-din fata este foarte lata si agresiva. nu imi place cum arata partea de jos a barii fiind aglomerata din cauza semnalului si a proiectorului

-din lateral arata superb, ma bucur ca au pus bandourile jos, protejeaza foarte bine usa la deschidere si arata mai bine decat in mijlocul masinii

-spatele este frumos, nu prea am ce sa comentez. mi se parea cam bombat in poze dar arata bine

Interior:

-bord mult prea apropiat de G5 si Eos, volan de G5 GTI

-scaunele sunt profilate corect, au sustinere laterala buna

-locurile din spate ofera loc suficient, pentru cei mai inalti s-ar putea sa fie probleme cu plafonul

-materialele sunt bune raportand la pret/calitate

-comenzile de la geamuri sunt foarte greu de accesat, sunt "mascate" de manerul usii

-portbagajul nu are sistem de deschidere din exterior, decat din cheie si de la butonul de pe usa

Am fost dezamagit de interior. In afara de fetele de usi, tot interiorul este preluat de la alte modele.

La masina din showroom nu coborau geamurile la deschderea usii, nu am reusit sa deschid portbagajul pt ca era moarta bateria.

Per total, masina arata foarte bine, pacat ca nu au facut un interior pe masura designului exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din showroom nu coborau geamurile la deschderea usii, nu am reusit sa deschid portbagajul pt ca era moarta bateria.

din cauza bateriei moarte nu coborau nici geamurile la deschiderea portierelor :)

Geamurile agatau chederele la deschidera portierelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am vazut una in spatele blocului la mine, prima impresie e ca e rea de tot din fata si are un apatament nesperat de mare din spate. Cred ca nu incap multe bagaje in spate.

Ampatamentul este distanta dintre punti. Probabil tu te referi la ecartament (distanta dintre rotile aceleiasi punti).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@2Fast4U stiu ca era de la baterie. Geamurile nu agatau, erau iesite in afara chederului, spre exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ecartamentul pe spate la scirocco e doar cu 6mm mai mare decat pe fata. Probabil senzatia de ecartament mai mare e data de felul in care a fost "desenata" partea din spate a masinii, asa mai cu "umeri" :blah:

Ecartament fata / spate, mm 1569 / 1575

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as avea si eu cateva intrebari , poate stie cineva , ma bate gandul sa-mi iau scirocco si am unele dileme :

1. cum e tapiteria standard fara Alcantara, nu vreau sa iau pachetul sport ca nu-mi plac geamurile fumurii si asa e vizibilitatea proasta in spate daca mai sunt si geamurile alea , noaptea clar nu vezi nimic

2. jantele alea de 18" dau fff bine pe masina, totusi merg pentru bucuresti? eu am un mers mai atent dar ma gandesc ca in max 1an se distrug cred ca trebuie date la roluit, nu ma deranjeaza la confort

eu mi-am facut o configuratie cu 14.TSI 160 CP , alba , audio si jante 17" , volan , senzor parcare si pachet oglinzi ma duce cam in 24.000 + 1000 xenonul

cam 25.000 DDP

mult dar zic eu ca fara xenon arata aiurea farurile

naiba si la megane-ul meu 2 am faruri cu lupa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. fara tapiteria alcantara nu ai suport de piele pe margini ... nu sunt asa sport

2. si eu vroiam jantele de 18 ... dar cum stau in bucuresti - m-am razgandit :Driver:

xenon-ul merita toti banuti - eu am pus pe golf-ul V xenon din fabrica si nu regret - si nu e de fitze numai ca se vede mult mai bine decat halogenul si decat xenon-ul de pe piata !

@Alex buc ... ai facut cumva test-frive cu 1.4 TSI 160 cp ? ... daca da cum este ? ... eu pot sa spun ca 2.0 TSI 200 cp e senzational ... numai consumul ma pune pe ganduri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vb la dealer dar cica nu au pt test-drive 1.4 TSI , in schimb am gasit masinuta doar de privit cica la PBV , am vb cu unul sa ma duc sa vad cum vine jantele alea de 17" pe ea , si am gasit niste poze in libertatea cu alea de 17" dau binisor

urmeaza sa fac si eu cu aia de 200 CP

stiu ca xenon-ul imbunatateste vizibilitatea noaptea cu 50% ziceau astia in reviste de specialitate si am vazut si eu la un amic , tot asa zic ca merita la cate carute apar la noi pe drum

si alta chestie interesanta dealer-ul mi-a zis ca daca comand RCD510 ala de 240 fara TVA vine cu TFT color pe cand dynaudio RCD 310 care costa dublu vine asa pe albastru , acum ma bate gandul daca ala dynaaudio RCD510 vine tot cu TFT sau tot albastru desi asta e la 600 fara TVA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ecartamentul pe spate la scirocco e doar cu 6mm mai mare decat pe fata. Probabil senzatia de ecartament mai mare e data de felul in care a fost "desenata" partea din spate a masinii, asa mai cu "umeri" :icon_thumright:

Ecartament fata / spate, mm 1569 / 1575

Senzatia este amplificata si pentru ca noi suntem obisnuiti cu masini care au un ecartament spate mai mic (mai toate masinile comune fwd).

Eu as alege in detrimentul xenonului care este mult over-rated (iti cer 1000+ de euro de parca daca nu ti-ai pune xenon nu ai avea faruri deloc :) ) motorizarea de 200cp, jantele de 18" (fara se pierde spiritul masinii), senzorii de parcare fara de care este imposibil de parcat, mai ales cand esti obisnuit cu ei si sonorizarea Dynaudio pentru ca este un nume greu in domeniu si pentru ca orice upgrade aftermarket implica masacrarea masiniii si a bugetului.

@alex-buc: Golf 6 gti nu iti surade ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!