Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

bn ziua, am citit toate 24de pagini ale acestui topic si nu prea am gasit informatii despre problema.

am masina de aproape 5ani, anul trecut in iarna a inceput problema cu pornirea la rece (aici ma refer la temperaturi sub 5gr pina la -1-2gr porneste la a doua cheie mai jos la -8 -10 -15 nu mai porneste decit dupa ce termin bateria si vine altul si imi da curent)

1. primul lucru schimbat a fost bateria ca era cea originala de pe masina aproape 8ani a tinut saraca. creca a stat mai mult in garaj. am pus un s5 bosh de 63ah parca.

2 schimbat bujii cu nkg ce era mai scump cica pentru a merge mai bn - acelasi lucru nu porneste la frig.

3 schimbat un senzor -g2/62 ala care e pe blocul motor, am zis ca poate e defect si in plus pe langa el curgea si antigel pe la oring. -nu s-a remediat pornirea la rece.

cit a fost cald masina nu a facut probleme, nici acu daca porneste nu face probleme. in schimb ce am mai zis vara la caldura pornea cu 1100-1200 de rotatii si statea uneori si cite 4-5min pina scadea relantiu la 650-750rpm.

acu e invers cind porneste are 800-850rpm chiar daca afara e -10grd.

ieri la masina am scos senzorul de temperatura exterioara (ala din bara din fata dar in bord si pe clima tot apare temperatura de afara (care culmea ca e si corecta ca am un aminc care are bc pe masina lui si temperaturile coincid) nu l-am mai pus la loc.

am scos si mufa de la MAF parca ii zice ( aia care e intre filtru de aer si clapeta de accelarie\) nu se observa la relati nici o modificare masina merge la fel nu oscileaza nu nimic, dar nu am mers pe drum cu ea inca) eroarea apare pe vag o sterg si reapare imediat. (am zis ca poate de acolo sesizeaza cit e de rece afara sau poate nu stie ecu cit aer sa bage)

-la scanare mi-au aparut 4 erori ( nu am la mine fisierul ) dar in mare sunt :

1- senzor nox defect - e de cind am luat masina

2 ceva cu g42 prea mare

3 ceva cu g62 -banuiesc ca e de la faptul ca am ramas fara antigel in borcan sapt trecuta si am complewtat.(inca mai pierde pe la oringul acela de la senzor)

4si inca ceva cu intake aer ns cum (miiine pun exact erorile citite)

le-am sters si am zis cand ma duc acasa azi sa mai incerc doua chestii :

-0 sa scot mufa de pe senzorul de temperatura g62 ca poate e defect din fabrica de prost ce sunt m-0am calicit si am luat compatibil si nu originalal si poate e defect. (daca nu il are logic ar fi ca ecu sa plece de la ceva ce are el in memorie standard sa poata porni)

- sa scot mufa de la MAP ala care e pe un furtun pus tot gasisemn ca e ala responsabil cu aerul.

apoi mai trag o scanare si revin cu updateuri.

de cind o am nu am schimabt la motor decit un senzor de pe radiator ala cu apa ca nu porneau ventilatoarele si fierbea motorul, consumabile schimabte la timp, mentionez ca am pus in masina orice benzina (pe capac zice 95/98 da am pus de la basarabeni si 92 si a mers la fel.) se simte diferenta la mine cel putin peste 100km/h sub nu ai nici un avantaj daca pui top100 sau 92 toarce la fel ,

am curatat si clapeta prin vara dar numai cu o carpa fara sa o dau jos, am facut si adaptarea cu borna si a mers dovada ca nu am nici o eroare.

ma streseaza ca pot avea intr-o noapte nevoie si nu am pe cine sa sun sa-mi dea curent....in rest masina functioneaza ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bn ziua, astea erau codurile de eroare:

4 Faults Found:

17480 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Circuit Malfunction

P1072 - 35-00 - -

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-00 - -

16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High

P0113 - 35-00 - -

Readiness: 0010 0001

si am gasit si pe modulul de clima pe astea

2 Faults Found:

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-00 - Open or Short to Plus

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-10 - Faulty - Intermittent

din pacate ieri ningea f tare si nu am avut cum sa umblu la masina., am zis sa testez cum merge fara senzorul de temperatura g62, desi ala l-am schimbbat prima data de cind am problema, acu aproape 9luni.

multumesc. astpt pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17428 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Exceeded

P1020 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 35-10 - - - Intermittent

16688 - Cylinder 4: Misfire Detected

P0304 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

FIXED

Concluzia ---> POMPA DE INALTA schimbata, nu e prea ieftina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dimineata, in bord -7,5gr , am pus mufa de la MAF la locul iei si am incercat sa scot mufa de la sonda de temperatura g62 (la FSI e pusa ca dracu, nu am reusit sa o scot mi-a fost frica sa trag prea tare ca sa nu raman cu firele in mina) o sa mai incerc cind o sa fie putin mai cald. cind am schimbat senzorul am scos siguranta si a cazut mufa cu tot cu senzor si am bagat o surubelnita pe sub clama aia de [cenzurat] de la vw si a iesit , greu dar a iesit.

mi s-a pus pata si am zis ca nu plec pina nu scot ceva, am incercat cu mufa de la IAT da nu am reusit.

pana la urma am scoso pe cea de la MAP (cea care e pe un furtun care duce la tulumba aia din dreptul volanului. am bagat gheia , la prima am rupt uleiul acul de la turometru nici nu s-a clintit , la a doua juca acu de la turometru intre 0-300rpm ziceai ca e in priza....la a treia a luato dar tot cu relatiu la 800rpm.

cind am pus contactul prima data mi-0a aparut service now (nu am vazut nici un sensor aprins , mam uitat ca poate e curs lichidul din borcan dar era ok.

si se auzea o tiuiala in partea dreapta cum te uiti la motor, deasupra pe galerie e ca un corp prins in plus, ca un t din aluminiu. ce e aia ? i-am dat cu degetu in ea de 2 ori si a tacut tiuiala si a disparut de pe ecran si service now.

pt cei care au schimbat senzorul ala la FSI BAD cum fac sa scot cel mai simplu mufa? eu am incercat sa apas si cu o surubelnita dar nu am reusit....poate fac eu ceva gresit .

multumesc.

miine daca pot o scot....si las si MAP scos sa vad daca pleaca din prima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Pusttiu,

Aceeasi problema am avut-o si eu la fostul FSI. sub 5 grade nu pornea la prima cheie. Totul a inceput dupa ce am curatat clapeta si EGR, la prima cheie nu mai pornea.

In vara anului urmator am curatat din nou clapeta si EGR (cu toate ca nu erau murdare), fara sa le mai readaptez.

Rezultatul: pornire la prima cheie indiferent de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acu am vazut in poza de la inceputul paginii de la colegul ll1v1u ca e desenata cu o sageata corpul care tauia la mine.... ma rupe daca e aia defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pusttiu o pompa noua de inalta presiune costa 27 milioane, eu am avut noroc sa gasesc la mana a doua, folosita aproximativ 7 luni, pot sa zic ca de cand am pompa noua porneste la -7 grade la prima cheie inainte abia la a 3-a cheie....drept dovada ca nu deschideau injectoarele la presiune mica...la tine e posibil sa fie problema de la EGR sau alternatorul de nu iti incarca bateria destul...

pompa de inalta poti sa ii masori parametri trebuie sa ajunga la 99.8 bari presiune in sarcina si relanteu 60 park..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, azi am luat un senzor pe original g62 (are sigla de vw pe el) si oring+siguranta -78lei si un spray de la liqi mloly profesional pt clapeta de accelerarie. din pacate e f firg afara ca sa pot lucra ma masina dupa ce vin de la munca.

dimineata cind am pus contactul (fara senzorul de temepratura exterioara si cu mufa de la MAP scoasa) imi apare service now. dar dupa a 4cheie a pornit cu relatiul la 800rpm (dupa 10min era la 650rpm) cu cilma pe dezaburire .

bateria e noua, altrnatorul functioaneza f bn , nu am probleme cu el, e masurat.

intrebare/" de ce dupa ce am oprit motorul nu am nici o eroare stocata? nu imi apare nici un bord chec engine. sa fie aia cu service now de la ulei? desi nu apare 3000km cum era pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil si din cauza debimetrului de aer sa ai pornirile astea grele (senzor g70) eu l-am schimbat am unul nou, folosit cam 1000 km bosh original, dar degeaba ca la mn era alta problema (pompa de inalta + regulatorul de presiune de pe rampa) nu aveam eroare asta a ta cu ''mass air flow''....cine mi l-a schimbat prima oara cand am fost la service a fost un mare..// ''mecanic", ma costase in jur de 7 milioane ...iar astazi dupa ce am terminat cu masina mea, am pus debimetrul vechi inapoi.

Daca te intereseaza pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

 

Am probleme cu masina in sensul ca atunci cand se incalzeste tremura urat de tot la relanti, isi da in nas periodic dupa care nu mai poate fi turata peste 3k rpm si trage mult mai rau decat atunci cand motorul este rece.

Dupa un test, mi-au iesit urmatoarele erori: http://goo.gl/UPlE2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost scimbata distributia ? sau ai incercat sa o pornesti trasa sau impinsa? asa am avut si eu erori cind era sarita de la punct. 

inca nu am pus senzorul g62 cel nou ,,,,,porneste la a doua cheie cidn e rece, dar si dupa +2gr porneste destul de greu la prima cheie.

spor

Modificat de pusttiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia a fost schimbata dar acum ~2ani; nu am incercat sa o pornesc trasa sau impinsa. Am ceva probleme cu pornitul intr-adevar dar si asta intermitent.

Problema mea e ca merge foarte rau cand la cald...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.daca e cass original ar trebui sa functioneze si fara cod,pui contactul de mai multe ori

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost scimbata distributia ? sau ai incercat sa o pornesti trasa sau impinsa? asa am avut si eu erori cind era sarita de la punct. 

inca nu am pus senzorul g62 cel nou ,,,,,porneste la a doua cheie cidn e rece, dar si dupa +2gr porneste destul de greu la prima cheie.

spor

Pai e clar, senzor axa cu came ori ai fir rupt, ori mufa scoasa sau senzor praf si senzorul de viteza daca am citit eu bine cu mufa scoasa sau fir intrerupt, cel din cutie. Schimba senzorul de la axa cu came si vei vedea ca se tureaza si nici nu mai tremura. Nu mai merge cu ea asa ca nu ii place si nici bine nu ii face.

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am urmatoarea eroare:  18322- Pressure for Brake Boost (g294)

                                                P1914-35-10 Implausible Signal- Intermittent

Solutii pe Ross Tech:

   

  • Check Wiring and/or Connector(s) from/to Pressure Sensor for Brake Boost (G294)     - verificat
  • Check/Replace Pressure Sensor for Brake Boost (G294)                                               -l-am inlocuit cu altul nou, aceeasi eroare.
  • Check Fuse(s)         , Unde este siguranta aceasta?(de o saptamana tot caut pe internet in scheme tehnice, dar nimic)
Modificat de sebysirbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut imi poate spune si mie cineva daca se poate monta cirlig de remorcare la acest tip de golf?Daca da care este procedura?demontarea barei din spate a stopurilor etc cine imi poate spune?se decupeaza bara?as avea nevoie de toate indicatiile inclusiv cele electrice  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai misca nimeni pe topicul asta?ati vindut fsi urile  fratilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa nu mearga?Daca cumperi Bosal spre ex.-nou,de la Unix,iti da si mod de montare inclusiv cum sa legi instalatia electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
adrianauto72

Salut, am si eu aceiasi problema care ai avuto tu cred cu supapa de pe galerie, mecanicul meu a dat jos galeria de admisie inferioara si pe ia este montata o supapa cu un brat de plastic care actioneaza clapetele. Eu am acel brat rupt si mecanicul sugereaza ca trebuie sa cumpar toata galeria pt ca supapa nu se poate scoate separat, vine cu totul. Chiar nu stiu ce sa fac si unde as putea gasi acea supapa de vacum...Multumesc



de unde pot cumpara aceasta supapa, si eu o am rupta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate cumpara separat. eu am cumparat acea supapa cu tija de plastic la pretul de 450ron daca imi amintesc bine. e cam tarziu acum ca caut factura. am piesa rupta in schimb si iti pot lasa maine aici codul de produs.

p.s: se poate repara acel brat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A avut careva eroarea 17439/P1031 35 00 setpoint (n316) not reached golf 4 1.6 FSI? mentionez ca am schimbat supara n316  si tot la fel face ( intre 1500-2000RPM cand accelerez pleaca cu socuri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..am incercat si eu sa lipesc acel brat , l-am lipit, dar nu a tinut....recomandarea a fost sa cumpar piesa cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin xv750

Mecanicul meu a reusit, cu o intaritura de metal.

 :)

Apropos, de cand pun benzina de la alta companie decat Lukoil, merge motorasul cursiv.



A avut careva eroarea 17439/P1031 35 00 setpoint (n316) not reached golf 4 1.6 FSI? mentionez ca am schimbat supara n316  si tot la fel face ( intre 1500-2000RPM cand accelerez pleaca cu socuri).

 


O intrebare : ai verificat debitmetrul de aer?

Eate cumva schimbat?, altul decat cel original?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu problema cu tija care e rupta in acelasi loc ca in pozele puse pana acum..problema la mine e ca s-a rupt si jumatate din urechiusa aceea..as vrea sa intreb daca se poate demonta/inlocui urechiusa sau se poate cumpara cu totul. atasez imaginile.

post-121044-0-43231100-1368137475_thumb.

post-121044-0-01830600-1368138064_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin xv750

:(

Nasol...

Nu cred ca o sa gasesti..poate doar sh ceva

Poti sa incerci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!