Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

M-am interesat si tubul respectiv costa 470 lei,f.scump,iar la dezmembrari,binenteles nu se gaseste,am intrebat daca se poate lipi cu chit pt tobe dar mecanicul spune ca nu ar tine...ramane de vazut ce voi face..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa-l dai cu banda izolatoare pinzata de cateva ori pe o portiune mai mare,strans bine dupa care dai cu banda de cablaj lucioasa,exact cum ai matisa,sigur o rezolvi pana gasesti unul la un pret rezonabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se vede fisura pt ca inca nu l-am dat jos,am zis ca il dau jos cand am altul nou sau de la dezmembrari,o sa incerc sa-l dau eventual cu ceva banda care rezista la temperaturi mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit unde e fisurat fara al da jos,fisura e chiar unde e indoita teava,imediat dupa flansa aceea mica ce iese de la galeria de evacuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E greu sa nu iasa noxele,ar trebui ca motorul sa aiba probleme mari,sa consume excesiv ulei,benzina.....baga o benzina mai buna si mergi cu ea calda,incinsa bine la reverificare.Exista posibilitatea ca noxele sa iasa aiurea daca esapamentul sufla,are undeva un por-verifica si asta.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are becul aprins in bord, cel de evacuare gaze, dar de aici si pana a nu iesi gazele nu stiu ce sa zic. Astia ori sunt tembeli ori vor ceva "o mica atentie" de la el...

In fine, zi-mi ce sa verifice, de vreme ce a fost cu masina la service la reprezentanta Skoda Constanta si aia au zis ca masina este in regula...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evacuarea,sa nu sufle pe undeva....e o tehnica si cu revenirea la ITP,sunt bani in plus si nici nu se face reverificare RAR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si zici ca sudura cu alama ar tine??tubul e destul de subtire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa nu tina?Alamirea e des utilizata.Cauta un sudor bunicel si iti spune el ce e indicat in cazul asta.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am un VW Golf 4 1.6 FSI,motor BAD si toata vara am tinut-o in service. Problema este ca la viteza 1 si a 2-a prin oras,aglomeratie,semafoare moare motorul. Dintr-o data nu se mai tureaza oricat de mult as calca acceleratia si nu mai porneste decat dupa ce se raceste motorul bine ( 3-4 ore). La drum intins si viteze peste 60-70 la ora nu da niciun semn ca ar avea vreo buba. Pe tester imi da mai multe erori incepand cu sonda lambda (de sub masina). Pana acum am schimbat clapeta de acceleratie (luata de la dezmembrari), senzor de turatie, un senzor de la admisie, regulator de presiune (vreo 100 lei a costat), termostat ca nu mai indica temperatura apei, am hingherit supapa de vacuum cu o tija prinsa cu nituri etc. (sper ca am descris bine ce am schimbat la ea ca mecanicul asa denumea piesele, eu nu ma pricep). Sincer nu stiu ce sa mai schimb sa o fac sa mearga si prin oras..:)..Daca a avut cineva o problema asemanatoare sa ma sfatuiasca si pe mine ca nu mai am nervi si nici bani...Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune aici erorile care le ai stocate....regulatorul e cam 300ron - sau e SH?Si cred ca trebuie sa schimbi serviceul-mecanicul.Faza cu "nu mai porneste pana se raceste"e chestie electrica,se datoreaza senzorilor,ECU....diagnoza si codurile eroare sunt de baza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu vreau sa schimb si service-ul si mecanicul, numai sa repar odata masina. Regulatorul e nou, si e cel mecanic. Am atasat si logul cu erorile.

post-22712-0-46060400-1348125569_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu codurile in fata vorbim altfel:

1)17478-senzorul nox e dus,costa cam 700 ron,se strica din benzina proasta si daca alimentezi mai jos de 98 cifra ii grabesti moartea.Sunt pe forum baieti care merg de ani de zile cu senzorul asta dus si becul aprins...

2)17428-am avut si eu stocata eroarea asta,se blocase tija cu voletii de pe admisie-cand am reusit sa o pun in miscare a disparut.Inteleg ca tu ai piciorusul supapei rupt si reparat,daca lucreaza (trebuie sa verifici asta)poate ca nu face cursa completa,sau poate ramane putin blocata (moment in care stocheaza eroarea) dupa care isi da drumul.

3)16684&16686-ai rateuri pe cilindrul 2(eu aveam aceleasi erori dar pe cil. 4):in prima faza muti bobina de pe 2 cu 3 spre ex.,daca nu se muta eroarea inseamna ca ,cauza erorii este compresia sau injectorul.Faci test de compresiedupa care ,daca e ok nu iti ramane decat injectorul care te sfatuiesc sa il cumperi nou(650ron),nu te complica cu sh.Nu merg curatate,am incercat si eu si nu a mers,tot la schimbat am ajuns.

4)17439-Eroarea se refera la clapeta de acceleratie,trebuie adaptata cu vagul-combinat cu injectorul o opreste in relantiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1)Cand am cumparat masina acum 4 ani jumate i-am schimbat sonda lambda aia din fata de la motor, si la cateva luni mi s-a aprins iar martorul in bord cum ca ar fi defecta si cea de sub masina pe care nu am mai cumparat-o si am mers asa de atunci cu "check-ul" aprins.

2)pe loc, cand calc acceleratia pare ca tija lucreaza, in mers nu stiu

3) dupa ce ieri am lasat masina la pascut in fata la Universitate vreo 8 ore, am luat-o de acolo pe roti pana la Piata Sudului unde am oprit motorul vreo 15 minute.Dupa ce am dat sa plec in 10 metri iar a dat in nas si nu a mai vrut sa porneasca. Am lasat-o acolo si dimineata am dus-o tot pe roti la service-ul meu unde am pus testerul "KTS" (cred ca asa se scrie) si mi-a dat urmatoarele erori:

412D - rateu ardere cilindru 1

412E - rateu ardere cilindru 2

4414 - reglare presiune combustibil ; s-a trecut de limita de reglare

412C - rateu ardere necunoscut

441F - clapeta de miscare incarcare; valoarea nominala nu a fost atinsa

4445 senzor NOX

Mentionez ca ultima oara cand am fost in service am schimbat injectorul 4 cu 1 si inainte imi da eroare pe 4 si uneori pe 2.

Pana la urma ajung sa imi raspund singur..cred ca am 2 injectoare defecte..:)) si nici nu stiu mecanica deloc.

Am nevoie insa de confirmarea voastra si de recomandarea unui mecanic care sa pricepe la acest motor..

Multumesc vali zak de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanici sunt multi,depinde ce pret au si ce meserie stiu-dAmigO-are pe socrul sau mecanic,a lucrat la masina lui si se pare ca e priceput,e din Bucuresti(gasesti in topicul asta despre el,cu cateva pagini inainte).La punctul 2 -cursa trebuie sa fie de un cm,poate mai mult,daca la tine se misca mai putin inseamna ca nu ai ce face,va trebui inlocuita supapa ...daca schimbi injectoare cureti atunci si galeria ,tija cu voletii trebuie sa se miste cu usurinta,sa nu agate.Atunci montezi si supapa,e mai simplu de montat cu galeria jos.

Singurul mod de verificare a injectoarelor fsi e sa le schimbi locul pe motor(asa am facut si eu).Nu te zgarci,schimba-le pe amandoua si termina cu problemele pe partea asta,de injectie.Cumperi si o supapa si masina va merge mult mai bine,chiar daca mai mergi cu NOX ars pana iti mai revii financiar ;) .Mai e o varianta,Voinea te ajuta sa dezactivezi sonda lambda 2 si nu mai trebuie schimbat Nox.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de ajutor. Imi place mult ideea cu dezactivarea sondei lambda 2.Dupa ce fac masina, acesta va fi urmatorul pas. Mi-am luat masina din service si astept sa raman iar in drum cu ea pentru ca am schimbat bobinele 1-2 cu 3-4. Daca imi da rateuri de la 1 la 4 e clar ca am si bobine si injectoare defecte. Am mai vorbit astazi cu un mecanic si zicea ca erorile de la presiune combustibil si altele pot fi de la pompa de benzina mecanica aflata in partea de sus a chiuloasei in dreapta. Ca ea nu are senzori si daca nu lucreaza cum trebuie, eroarea o sesizeaza celelalte componente care vin dupa pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!am dat jos conducta aceea care iasa de la galeria de evacuare la EGR,am duso la un sudor si a sudato cu alama,deocamdata tine sudura totul e ok sper sa tina si in timp,una

noua e o investitie exagerat de mare...

Modificat de dory_co
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Dupa multe cercetari pe forum am descoperit ca si eu am tija aceea rupta de la vacuum :(, numai ca masina nu are nici un simptom, relatiul sta normal, pornit la rece pe vremea aceasta sta la maxim 900-1000turatii. Ma gandesc, tija aceea nu poate fi confectionata din aluminiu , sau dintr-un plastic mai rezistent, cu ajutorul unui strungar?

Momentan am lasat totul asa cum e , poate dauna cu ceva motorului daca problema nu e rezolvata in timp util?

Clapeta de acceleratie este adaptata, celalalt senzor de brake boost l-am gasit pe un site la pretul de 200-300ron. fiind un senzor pe un furtun din spate , firele sunt masurate, totul este ok mai putin senzorul.

Catre userul "fine", a rezistat lipitura facuta de tine cu poxipol si sarma?

De asemenea pe auto-scan am urmatoarele.

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 036 906 013 D

Component: MED7.5.11 5129

Coding: 00031

Shop #: WSC 71340

VCID: 1025C1E450786CE

WVWZZZ1JZ3W590226 VWZ7Z0C7505122

2 Faults Found:

17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316)

P1031 - 35-00 - Setpoint Not Reached

18322 - Pressure Sensor for Brake Boost (G294)

P1914 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent

Readiness: 1010 0001

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Part No: 1C0 907 379 M

Component: ESP FRONT MK60 0102

Coding: 0011266

Shop #: WSC 01271 785 00200

VCID: 346D6D74542070E

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

Part No: 3B1 907 044 F

Component: CLIMATRONIC C 2.0.0

Coding: 21010

Shop #: WSC 01271

VCID: 244D9D34B4C0E0E

2 Faults Found:

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

35-00 - -

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-00 - Faulty

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 1C0 909 605 F

Component: 02 AIRBAG VW61 0101 0003

Coding: 12338

Shop #: WSC 01271

VCID: 27578A38C5F60B6

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

Part No: 1J0 920 826 G

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13

Coding: 01110

Shop #: WSC 00000

VCID: 2D5B7810E70A216

WVWZZZ1JZ3W590226 VWZ7Z0C7505122

1 Fault Found:

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01271

VCID: F0E52164B0B88CE

1 Fault Found:

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl

Part No: 1C0 959 799 B

Component: 1C Komfortgerát HLO 0003

Coding: 00259

Shop #: WSC 01271

VCID: 3669577C125C62E

Subsystem 1 - Part No: 1C1959801A

Component: 1C Tõrsteuer.FS KLO 0009

Subsystem 2 - Part No: 1C1959802A

Component: 1C Tõrsteuer.BF KLO 0009

Subsystem 3 - Part No: 1C0959811A

Component: 1C Tõrsteuer.HL KLO 0009

Subsystem 4 - Part No: 1C0959812A

Component: 1C Tõrsteuer.HR KLO 0009

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio Labels: 1J0-035-18x-56.lbl

Part No: 1J0 035 186 D

Component: RADIO SON 0003

Coding: 04401

Shop #: WSC 05311

VCID: 2649873CC2FC12E

1 Fault Found:

00853 - Loudspeaker(s); Rear

36-00 - Open Circuit

End ---------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua ,sunt nou pe aici si as vrea sa ma intergrez si eu . Sunt posesor de G4 1,6 FSI 110 CP pe care l'am achizitionat acum vreo saptamana. nu am nici o problema , nu sta nimic aprins in bord dar ma intereseaza ce fel de motor este cum pot afla dupa seria de sasiu? WVWZZZ1JZ3W182422. Inca ceva, in momentul cand franez si ma opresc de tot,imdiat dupa ce rotile ingheata se aude un sacartait uso pe spate ca re arc ceva sau de suspenzii. Scuze daca nu am postat nde trebuie dar sunt nou si nu prea stiu. MULTUMESC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In portbagaj ai o eticheta(sau in cartea service daca ai) unde scrie cam pe la jumatate "motorcode "care trebuie sa fie BAD si in dreapta,pe aceeasi linie codul cutiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc VALI, e BAD si cutie FYK ....ce se stie despre modelul asta e pretentios? e cu probleme mari .??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt colegi de forum din Bacau cu G4 fsi,citeste pe forum,vei gasi discutii despre motorul asta.Pentru inceput poti sa citesti cele 23 de pagini ale topicului in care suntem,apoi aici .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!