Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

Pai si a mea cu Mol cea mai scumpa pe CB am 6,7 mediu si cu OMV 6,3 ....cred ca daca cifra octanica e mai mare se arde mai bine,repede.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cine imi zice si mie unde se afla pozitionat Egr la 1.6 fsi ? Eventual, o poza cred ca ar fi de mare ajutor.

As vrea sa-l curat si eu....

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E chiar sub clapeta de acceleratie,teava vine catre partea din fata...mecanicii vw spun ca nu influenteaza foarte mult mersul la varianta asta de motor dar daca il cureti nu cred sa fie ceva rau....daca facem si un tutorial dedicat curatarii egr la BAD ar fi si mai si...

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un zgomot ciudat ca scirtiit dar f incet se aude pe undeva pe la cureaua de accesorii nnu stiu de la ce ar putea fi sa fie vreun rulment care nu are vaselina,,cureaua este sch recent am dat si cu spray de curele dar tot persista acel scirtiit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Vali pentru raspuns !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rica-pai asta e problema,sprayul nu e pentru curele canelate,e pentru curele trapezoidale cum era la dacie....da jos cureaua,o speli bine cu spray de frane si daca tot scartaie(apropo,face doar la rece,la pornire sau mereu?) nu ai decat sa vezi ce e cu intinzatorul(poti sa desfaci sa ungi rola sau daca are joc sa o schimbi.Ce curea ai cumparat-ce marca?Are aceeasi lungime?Daca are cativa mm in plus nu poate fi intinsa si de aici mai pot fi probleme-vezi ce scrie pe ea,te pot ajuta cu ce scrie pe a mea daca nu o mai ai pe cea veche.

Cu placere Mormoane,oricand!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua este contintech o sa ma uit si la lungime as putea desface chiar eu rolele intinzatoare sa le verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E simpla treaba:lungimea curelei e notata asa-poza 1.

Iti faci un desen cu traseul curelei(poza 2)dupa care actionezi cu cheia direct pe intinzator (poza 3)tragi in sensul acelor de ceas; astfel slabesti cureaua pe care o dai de o parte.La capatul cursei ai posibilitatea sa introduci un stift in gaura aia de 6 si intinzatorul iti ramane armat,vei putea sa pui cureaua lejer si ii scoti la sfarsit boltul ,eliberand intinzatorul intinzi cureaua.Rola fiind libera invarte de ea,acum ar trebui sa se auda daca zornaie si verificai jocul.

Inca ceva-nu te grabi sa dai banii pe intinzator,e un simplu arc,cauta sa schimbi doar rola.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimati moderatori ai acestui admirabil forum, imi cer scuze daca provoc vreo paguba/dauna/nervi/injuraturi dar eu simt ca cedez psihic cu motorul vietii ca altfel nu-i pot spune. Am rugamintea la voi de a ma asculta ca sunt oarecum disperat si mai am un pic si ma infig in primul pom mai teapan cu ea sa stiu ca nu mai am masina si nici stres.

Incepe:

Am masina din 7 decembrie 2011, luata cu 189k km la bord. Dotari ale masinii: clima, trapa, webasto(astea sunt dotarile mai speciale) si in rest ca tot romanu alea standar(nu am pe ea piele si incalzire scaune). In mai mare majoritate a golfurilor este acel suport nesuportat de pahare care dauneaza estetic masinii, eu am casetofon cu radio cd si chiar cu casete(de o seama cu mine casetele alea). Masina fiind neagra arata super ce pot sa zic. Am luat-o cu 2 defecte: cand pornea pornea cu un zgomot ciudat de la electromotor (1) si Check Engine aprins (2).

(1) s-a rezolvat dand jos electromotorul si inlocuindu-se o bucsa mai speciala care facea joc inutil.

(2) e mare violare de mama...

Am mers cu ea asa negandindu-ma ca ar fi ceva probleme pentru ca mergea bine, nu imi facea probleme pana cand...pana cand stateam odata la semafor si masina a inceput sa tremure mediu si pe urma puternic turometrul meu plecand de la 500 rpm si urcand pana la 750(ca si cum se forta sa stea la relantiu dar nu putea) si mi-a murit. Am incercat sa o pornesc iar, de invartit se invartea doar ca imi facea ca si cum ii bagasem motorina si nu vroia deloc sa o ia(si in ziua aia bagasem jumatate de rezervor de Carrera 100). Am chemat pe tatal prietenei mele care este mecanic, mi-a strans de(si va rog sa ma iertati daca zic o prostie dar nu stiu exact)un furtun legat de tur sau retur benzina si mi-a pornit la sfert.

Dupa peripetia aia am plecat acasa si nu mi s-a mai intamplat nimic. Dupa vreo 1 luna, opresc masina ca sa o bag in parcare si statea inclinata(din cauza dealurilor formate din cauza zapezii) si aceleasi simptome(turometru la 500 de rpm, tremurat si oscilat) si iar moare;doar ca de data asta o pornesc, imi sta 2 secunde pornita si pe urma moare(nu o pot accelera, nu o ia deloc). Aceeasi rezolvare cu stransul de tur sau retur furtun benzina.

Ma umplu de nervi si ma duc cu ea la service la BRADY CENTER si o las acolo vreo 2h(eu uitandu-ma la ce fac la masina la televizor). Ma cheama mecanicul(recomandat printr-o cunostiinta) si imi spune urmatoarele:

1. A schimbat bobinele intre ele, nu se modifica nimic.

2. A bagat-o pe calculator(11 erori), le sterge si persista 2(ceva cu manifold si senzor axa cu came).

3. A masurat compresia pe fiecare piston in parte;pe cilindrii trebuie sa am compresia intre 17-18 iar eu aveam: #1 17 #2 16 #3 13 #4 9. Mi-a zis ca e de rau pentru ca ala e aproape inexistent si masina mea merge in 3.

Aflu de la el ca reparatia(chiulasa dusa la turbomecanica la rectificat, 8 supape noi inlocuite la cele 2 pistoane, 10 prezoane si garnitura de chiulasa) ma costa 20 mil cu tot cu manopera(si asta la el la atelier, la service ma costa 27).

Imi bag ... in ea de masina o iau acasa si ma consult cu mecanicul meu. A venit acasa si a inceput si mi-a demontat galeria aceea care vina dupa cea de admisie, mi-a curatat-o +inca niste senzori si mi se stinge martorul din bord. Merg 5km cu ea si iar se aprinde.

La recomandarea cuiva am schimbat bujiile(aveam BOSCH cu 4 craci) cu bujii cu 2 craci(pot spune ca s-a modificat comportamentul masini in bine) pentr ca benzina de la noi e proasta si face explozii necontrolare.Precizez ca bujiile vechi le aveam negre de funingine in cap la craci.

Am fost cu ea pe urma la test si tot da 2 erori : Missfire pe cilindrul #4 si senzorul de NOx.

Mi-a spus mecanicul meu ca acum cand o sa se mai incalzeasca afara dam chiulasa jos si schimbam supapele si ce draci mai trebuie schimbate.

P.S: Cum am luat masina am schimbat toate filtrele si uleiul(Castrol 10W-40) + ca la 2 saptamani distanta de la achizitionare am curatat galeria de admisie, clapeta de acceleratie si cu EGR-ul.

L.E: Stiu ca mi-ati putea spune ca e de la un injector;NU este pentru ca de infipt se infige se comporta bine si la turatii mari doar ca imi merge la 70% din putere)

Am incercat benzina de la mai multe benzinarii, dar m-am axat pe efix de la Rompetrol(astept sa vad modificari daca este cazul)

Iarna asta mi-a luat foarte mult 13 aprox %

Va rog ajutor ca disper cu masina daca l-as vedea pe fostul proprietar l-as calca cu masina jur ca atunci cand l-am intrebat daca are probleme mari masina a zis ca nu si ca se rezolva.

Multumesc frumos si ma iertati ca v-am plictisit cu postul infernal de lung,

dAmig0

Modificat de dAmig0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-am raspuns si pe forumul vecin,ca sa te convingi daca e injectorul il muti pe alt cilindru(pt. ca injectoarele fsi nu pot fi verificate) ....compresie pe 4 poti sa nu ai si din injector nu neaparat din supape....benzina iti trebuie de minim 98 nu 95, de aia ai ars senzorul nox...plus ca iti porneste greu pt. ca nu isi mentine presiunea pe alimentarea cu benzina-ai verificat cat ai si cat se mentine la minim 3 pana in pompa de inalta?Stai linistit ca nu e o motorizare mai proasta decat celelalte,toate au cate ceva....BAD cerand cifra octanica minim 98 deja e o problema in Ro....parerea mea e ca toate problemele sunt generate de benzina.Am avut si eu ceva probleme dar s-au rezolvat odata cu schimbarea benzinei-alimentez evo de la mol sau 100 omv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A da,inca ceva ce am uitat sa mentionez:

-iarna asta nu-mi pornea la prima cheie,imi pornea pe la a 4-a 5-a 6-a 3-a etc.De cand mi-a curatat mecanicul niste senzori si aceea galerie care vine dupa admisie imi porneste la a doua perfect.

Benzina i-am bagat incepand cu 95 si 98 de la Lukoil,95 de la Petrom,Carrera 100 de la OMV si acum cu Efix de la Rompetrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru inceput, incearca sa alimentezi numai Petrom sau OMV, eu personal n-am incredere in restul, inclusiv Mol.

A doua oara, s-a verificat distributia? Toti mecanicosii aia ti-au verificat supapele daca inchid cum trebuie? E posibil ca vechiului proprietar sa i se fi rupt distributia si sa fi reparat motorul, dar nu cum trebuie ci asa mai de dat masina mai departe catre altcineva.

Treaba e ca ai probleme grave cu compresia pe 3 si 4. Nici macar 13 nu e de acceptat. Ideea e ca motorul pe benzina facand aprindere prin scanteie, ar trebui sa porneasca chiar daca ai compresia 10, ceea ce ma face sa cred mai departe ca tie nu-ti inchid supapele cum trebuie.

Daca vrei sa nu mai ai batai de cap, da-mi un PM si te trimit la un service cum trebuie, lasa balta reprezentantele ca o sa-ti toci creierii. Ma vad obligat sa-ti spun ca eu n-am nimic de castigat daca alegi sa repari masina la ei, dar stiu ca fac treaba buna, iar daca nu iese ce trebuie, o sa-ti primesti banii inapoi. Dar crede-ma ca e imposibil sa nu-i dea de cap. Acum orice-ai face, e greu sa te apuci tu de ea, tot trebuie sa ajungi la service. Dar daca ai mecanic ca lumea pe langa tine, pune-l sa verifice si injectoarele cum zicea colegu mai sus. Ideal ar fi sa pui 3 si 4 pe 1 si 2 si daca "se muta" compresia slaba, atunci e clar.

Incearca, te rog ca de-acum sa rezumi cat poti povestirea ca asa lunga e greu de tinut minte tot ce-ai facut.

Bafta!

P.S. cum stai cu consumul de ulei?

Modificat de alexanderdj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mananca ulei(Castrol 10W-40), sta mereu la nivel. Fum nu scoate, de infipt se infige, un pic tremura la relanti dar in rest mananca asfalt(atat cat mananca). Mecanicul de la Brady mi-a spus ca masina merge in 70% din capacitate. I-am spus mecanicului meu ca nu cum cumva ar putea fi un injector belit si mi-a spus ca daca era injectorul aveam pierderi de putere si imi dadea in nas iar asta pica pentru ca de infipt se infige pierderi de putere nu am doar chestia asta e ca imi merge la vreo 70hp in loc de 110...

Astept caldurica pentru ca daca ma mai ating de ea sunt tentat sa ma fac vedeta la stirile de la ora 5

Cu respect,

dAmig0

L.E: Daca ii fac motorul(garnitura de chiulasa, prezoane, supape, segmenti si ce mai trebuie) o sa trebuiasca sa merg cu el in rodaj?

Modificat de dAmig0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dupa asa lucrare trebuie rodat! Dar nu te poti apuca sa schimbi segmentii pana nu verifici camasile cilindrilor sa vezi in ce stare sunt.

Daca vrei sa te apuci de asa ceva, eu zic sa te apuci cu supapele si sa lasi segmentii in pace. La ce diferente de compresie sunt, sunt foarte increzator cand spun ca nu poate fi de la segmenti.

Desi, daca luam in calcul scenariul cu, cureaua de distributie rupta la fostul proprietar, E POSIBIL sa il fi segmentat el si sa nu fii verificat cilindrii. Si daca avea burta pe cilindrii aia 2, s-au uzat mai repede, parerea mea!

Dar nu ar putea fi segmentii daca zici ca nu ciupeste ulei. E imposibil sa aiba asa uzura fara sa ajunga ulei in capul pistonului pe langa segmenti.

Si roaga-l pe mecanicul tau sa verifice daca iti baga benzina cum trebuie, daca ai presiune in rampa si toate cele. E posibil sa fie doar injectorul 4 bulit si 3 pe duca...totusi schimba-le intre ele ca sa excluzi varianta asta si sa nu dai o gramada de bani pe desfacutul motorului degeaba!

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bani pe desfacutul motorului nu as avea de ce sa dau bani pentru ca fiindca si deoarece e tatal prietenei mele => fac parte din familie => nu-mi ia nici un ban de manopera.Problema de bani s-ar lega doar la piese...

Dar am sa-i zic sa schimbe injectoarele intre ele. . . \mersi frumos de sfat.

Cu respect,

dAmig0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut cred ca din cauza sprayului pentru curele acum am o problema cu cureaua de accesorii a devenit moale si se ia negreala dupa ea ....daca pun mina pe ea e lipicioasa si se ia negreala dupa ea.......ce e de facut in cazul asta cred ca o sa se rupa nu?

Am eroare 17439 ventil permutare galerie admisie valoare prescrisa atinsa de f mult timp am facut proba cu suflatul in furtunas,si se misca tija se misca si cind accelerez insa nu inteleg ce trebuie sa mai miste acea tija odata cu accelerarea?poate cineva sa puna o poza cum ar trebui sa arate tija?eu mam uitat si am vazut ca se vede capatrul nu trebuie sa fie bagata undeva cit e de lunga si cum actioaneaza?multumesc sper ca nu vam plictisit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce se ia cred ca e spray-ul cu ceva culoare de pe curea....poti sa o speli cu ceva diluant,benzina,nu are cum sa se strice asa usor,e Conti.....

Capsula misca parghia din capat care la randul ei actioneaza potentiometrul din capatul tijei care contine voletii....am pus aici si ceva filmulete cu tija respectiva(post 321)...la postul 316 cineva a facut un desen cu mecanismul.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, sunt nou pentru vwforum.

Doresc sa achizitionez un Golf IV 1.6 FSI, am gasit la un pret bun, masina pare ingrijita.

Ma sperie foarte mult topicul acesta, am ajuns la pagina 13 si toata lumea se plange de relantiu. Acesta constituie o problema majora sau este ceva de gustul fiecaruia? Momentan am o Vectra B din 96 care la prima pornire sta la 1300 ture aproximativ 1 minut, mi-a spus mecanicul ca asa ii normal.

Aceste fluctuatii la relantiu afecteaza cumva performatele la masina?

Cand am dat o cheie la masina pe care vreu sa o cumpar acul statea fixat pe 800 nu misca de loc, dar consumul instant cu clima pornita era undeva pe la 1.4L

Astept niste "sfaturi" in legatura cu achizitionarea FSI-ului. Imi place foarte mult cei 110 cai si am inteles ca are si consum mai mic, dar ma speri cam tot ce am citi in topicul asta (piese scumpe de exemplu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un fsi motor bad de aproape de 5 ani mari probleme cu ea nu am avut,gurile rele spun ca nu este o masina reusita,ca e pretentioasa,asa e e pretentioasa la combustibil dar nu poate sa zica cineva ca alt tip de golf ar merge si cu gazolina.Referitor la consum eu la mers economic am scos 5 la suta...se infinge bine la mers eu sint chiar f multumit de ea am colindat toata europa cu ea si u ma lasat referitor la fluctuatii cred ca aproape toate golfurile au aceste fluctuatii...sint multe cauze care le provoaca....dar se pot remedia.Sfatul meu avind in vedere ca cunosc acest tip de motor si am mers zilnic in cei aproape 5 ani este ca daca ai grija de ea e o masina care nu te lasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideal ar fi sa verifici daca stocheaza erori ,daca ai posibilitatea sa ii iei o compresie ar fi ideal....ai grija cu pretul foarte bun,de multe ori ascunde ceva.Pretul real al motorizarii asteia este cel din DE,au fost mai scumpe de noi,nu gasesti piese sh,un motor fara anexe in DE e 1600 e cu al tau la schimb-deci nu foarte ieftin...merge cu benzina minim 98 dar eu spre ex. ies cu media pe comp. 6.7 ceea ce cred ca e mai bine sau cel putin egal cu un 1,6 simplu care consuma ceva mai mult dar merge cu 95.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa revin cu un update:

Pentru cei care nu stiu, am avut probleme cu un golf 4 1.6 FSi cod BAD cu cate ceva bube.Nu le mai enumar, sunt intr-un post de mai jos daca il cautati.

Sa povestesc ce am facut:

Am facut motorul puzzle ca sa spun pe sleau.Demontat galerie de admisie, clapeta de acc, egr, alternator, distributie, tampon motor(cam atat imi aduc eu aminte) oricum multe+ galeria aceea(asa cred ca e) in care sunt bobinele , galeria care vine sub cea de admisie si chiulasa(sub capota a ramas numai blocul motor cu pistoanele.

S-au efectuat urmatoarele: curatat(arata noi) galeria de admisie, clapeta de acceleratie, egr, galeria care vine sub cea de admisie, chiulasa.

In chiulasa s-au demontat simeringuri, tacheti, supape si o supapa de presiune in rampa.Au fost curatate supapele(nu mai inchideau cum trebuie) si rectificate si slefuite si dreacu sa le violeze in anus ca m-au disperat supapele.Se pare ca asa era scapau compresie si imi aruncau benzina nearsa pe evacuare(pistonul 4 missfire).Din cauzasimeringurilor nu se ungea supapa cum trebuie pentru a putea lucra si s-a dus penisului de suflet.Au fost inlocuite 16 simeringuri(pentru ca numai asa le-am gasit la 16 bucati marca Bilstein), garnitura de chiulasa(Victor Reinz), garnitura de admisie(Victor Reinz) si curelele de distributie(Continental Contitech) => 320 lei toate piesele.

Se pare ca nu imi face presiune cum trebuie supapa aceea de presiune in rampa si trebuie reglata(cica e pe baza de electromagneti si costa 1290 lei) si m-ar cam durea sufletul sa o cumpar.

Acum am terminat motorul de asamblat si rezultatul:

O masina extrem extrem de foarte silentioasa(era si inainte dar acum parca e si mai silentioasa)

Reactioneaza mult mai prompt la comenzi(ma refer la acc, instant)

Nu mai tremura la relanti deloc, nici macar infim(nici motorul nu mai are joc sub capota)

Exista totusi si un minus:

Nu am voie sa o turez mai mult de 3000 ca sa se poata aseza garniturile de chiulasa si admisie, curelele de distributie, si cureaua de transmisie si cu simeringurile.

A da chiar, i-am luat si o curea de transmisie(tot Contitech) pentru ca cealalta nu stiu ce s-a intamplat dar a vazut domnul care mi-a facut-o ca era rupta(si ruptura asta e ca o taietura precisa)

In rest merge super super !

Succes cu ale voastre baieti :D.

Modificat de dAmig0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi!detin si eu o Bora 1.6 FSI,din pacate mi-a aparut si mie acel cod de eroare 17439 si in urma verificarilor am constatat ca si eu am aceeasi problema cum a avut si fine,s-a rupt tija de la supapa vacum exact ca si la el de la baza,am vb cu mecanicul si zice k trebuie data jos disrtributia,dar din cate am vazut din discutiile voastre nu e necesar sa faca lucru asta,e de ajuns sa de-a jos galeria de admisie,doar??.nu stiu cum sa procedez,merita sa lipesc aceea tija??(am vb cu cei care se ocupa cu lipirea de spoilere si mase plastice si au zis k nu ar tine daca ar lipio) sau sa-mi cumpar una noua care e 500 lei?? (exagerat de mult),iar la dezmembrari n-am gasit nicaieri....inca ceva,cu ce afecteaza la masina faptul ca nu functioneaza aceea supapa??uni mi-au zis k s-ar putea sa am consumul mai mare,dar mie nu mi se pare...sper sa ma ajutati cu cateva sfaturi!multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am aceasta eroare de 1 an si merg asa cu ea,nu a influentat consumul nu am vazut nici o diferenta la mers...nici nu stiu ce ar trebui sa fac sa remediez problema.Daca nu influenteaza mersul masinii o las asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dory_co

Urmareste desenul meu din pozele anterioare.

Linia rosie din poza este o sarma de cupru ce am indoit-o in forma de "U".

Dupa ce am facut 2 gauri (cu burghiu de 1,5mm) pe lungimea tijei,am infipt acest "U" si capetele le-am indoit invers....ca sa nu se desfaca.Apoi am adaugat Poxipol din abundenta (de asemenea si intre tija rupta si capatul rotund) si apoi am smirgheluit,ajungand la forma anterioara.Pe alocuri (pe lungimea tijei) am adaugat si Poxilina pentru rigiditate.

Nu stiu de ce nu le-au facut din metal.......???....mama lor...

Am lipit anul trecut,inainte de a incepe iarna,m-am uitat azi si se pare ca tine,nu s-a dezlipit.

de asemenea daca va uitati in poza atasata mai jos exista acea "frezare/decupare" in galerie.

La momentul ruperii tijei,am vrut sa ridic parghia ca sa pot scoate (pe la decupare...spre dreapta) capatul rotund al tijei.

Nu merge,e teapan in partea de sus....imi mai trebuiau cca 2 mm ca s-o pot face.Cursa parghiei are cam 2-3 cm si se pare ca atat se misca pentru a actiona potentiometrul de la un capat la altul.Miscarea este usoara pe tot parcursul....

Aveti ceva sfaturi despre cum se scoate capatul rotund al tijei pe la frezarea respectiva?....ca doar de asta s-a facut acea frezare......

Oricum,atunci am fortat parghia si am rupt acel cap ce tinea capatul rotund al tijei.Am construit un alt cap dintr-o sarma de cupru (2mm) modelat pe capatul rotund al tijei pe care l-am lipit tot atunci cu Poxipol pe parghie.....practic am reconstruit parghia respectiva.E o treaba pe care nu o recomand nimanui dar atunci cand am fortat parghia catre sus pentru a scoate capatul rotund al tijei spre canalul frezat.....a pleznit.....

Lipiturile nu s-au desprins.

Ce am constatat inainte si dupa ruperea tijei...

Inainte de rupere,nu aveam acel tremurat la relanti cu variatie a turometrului.

In momentul lipirii,miscarea parghiei (probabil ca nu se mai face PERFECT) si apare acel tremurat din cand in cand,in special cand merg cu spatele pentru parcare si uneori stand la semafor.

Daca scot capatul tijei (ala rotund) din parghie,tremuriciul dispare.

Am incercat alta valva identica ca marime asezata in "aer",nefixata cu suruburi ce are tija scurta,fara sa se potriveasca pe parghia care stabileste punctul de lucru al potentiometrului si tremuriciul nu mai este.

La momentul asta "check engine" este inca aprins si probabil consumul la acest mod este cu cca 1...1,5litri max. mai mare.

Am in vedere sa demontez potentiometrul,sa pun ohmetrul pe el si sa vad daca cursa lui nu este intrerupta.Sa se mai incalzeasca un pic.....

Dupa ce inlocuisem distributia,anul trecut,mecanicul imi recomandase sa schimb si bujiile.

Am facut dupa sfatul lui si mi-am luat bujii NGK V-Line PZFR5D-11.... de 49 ron bucata.

Pornea de fiecare data la a doua cheie.......la 0 grade afara.

La +3 grade....la fel....la a doua cheie....

M-am decis sa schimb din nou bujiile de data asta "EXACT SI SPECIAL" PENTRU FSI (22 ron bucata cu 4 craci) NGK ZFR6S-Q si mi-a pornit din prima la - 17 grade.

Pentru FSI se recomanda urmatoarele:

NGK ZFR6S-Q

Denso K2OPBR-S10

Bosch FGR6HQEO

post-72110-0-61788300-1332869439_thumb.j

Modificat de fine
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu umblu de cateva luni asa,poate cand o sa am bani imi cumpar alta...

Fine,mersi mult de sfaturi in scurt timp o sa iau decizia potrivita,sa-mi cumpar sau sa o lipesc....cum zici tu,daca era din metal,multi nu mai aveam treaba cu cheastia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!