Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

Pretul este undeva la 14-16 mil doar galeria de admisie ce contine la interior flapsurile ce sunt montate pe o tija orizontala lunga,cu iesire spre stanga,ce face conexiunea cu acea parghie (la care i-am rupt eu capul prin fortare/vezi poza),unde vine montat capatul tijei la valva,prin acea frezare.......etc...etc.

Mai adaugi 4-5mil valva si .....poate si potentiometrul.... :pirat:

Era pe ebay.uk o admisie pentru noi,cu tot cu valva pe la vreo 8mil si ceva..........dar.....nu prea stii ce cumperi.....uzura,etc....????

S-a vandut in cateva zile.....

As opta pentru ceva nou totusi,mai ales ca preturile sunt cele care sunt.

Banuiesc ca ruperea tijei a fost "efectul" sau mai bine zis defectul unuia sau mai multe flapsuri?....agatarea pe miscare in cutia de admisie?

Miscarea acestora a fost oprita sau blocata intr-un anume punct datorita calaminei sau depunerilor din galerie?

Rog sa fiu corectat daca gresesc......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect adevarat,depunerile ingreuneaza miscarea pana se blocheaza total,moment in care se aprinde si check in bord...daca intervii imediat(cazul meu)sa deblochezi tija cu voletii nu se rupe piciorusul supapei si totul revine la normal.Eu sunt de parere ca nu ai de ce sa cumperi alta galerie,o dai jos,o speli cu carburol si altele si cumperi maxim alta supapa daca nu o lipesti.Cat despre tremurat-sa tremure pana nu mai poate,eu am avut passat benzinar la serviciu care a tremurat si s-a balbait in relanti de nou(datorita benzinei -unii zic ca nu e asta cauza,eu cred ca e)si am facut cu el 200tkm fara nici cea mai mica interventie.Important e cum trage,cum porneste,cat consuma...Cat despre bujii -si eu am scapat de pornirea la a doua cheie iarna tot cu un set nou Bosch(as fi cumparat Denso dar in autodata pentru motorul asta nu apare decat Bosch).

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK.

Atunci daca e asa,am 2 intrebari:

1-cum faci sa "deblochezi" tija cu voletii la momentul respectiv?

2-ai reusit sa ridici aceasta parghie (tija cu voletii) pana in dreptul acelei frezari sau miscarea este tot limitata,sau asa ar trebui sa fie?

Intreb asta deoarece as vrea sa stiu (poate si altii) cum se poate monta o noua valva,introducand capul rotund in locasul parghiei respective prin acel decupaj/frezare facut de fabricant in cutia de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dai jos galeria nu e greu sa o deblochezi,trebuie doar spalata si isi da drumul.Am sa misc azi manual potentiometrul sa vad daca ajunge in zona respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,dar nu sa si scriu...nu ajunge in zona degajarii,se opreste mai jos...nu e foarte complicat de dat jos galeria si atunci piedicile astea dispar....

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.Multumesc dar......totusi....

-daca doresc sa-mi schimb valva cu una noua.......cum introduc capatul (nuca) in acea parghie (tija cu voletii)???

Pentru ca pe fiecare am intrebat,capatul de sus la parghie nu trece in dreptul decuparii/frezarii pentru a putea monta o noua valva.......

Pareri???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere ca daca incalzesti parghia iti va permite sa bagi capatul supapei-e si despicata din ce tin eu minte,ungi cu ceva vaselina....asta cu galeria demontata,sa ai spatiu de manevra....parghia potentiometrului o poti incalzi in apa fiarta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm.....trebuie sa fie vreo "sjmecherie" cu decupajul ala .......

dAmig0

-ai remontat totul la loc?

-intreb pentru ca poate poti posta o poza,doua cu partea parghiei care intra in cutie.

In penultima poza capetele cutiei nu se vad si ar fi fost important sa vedem exact aceasta parghie si modul cum face legatura cu tija lunga ce tine flapsurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti imi pare rau dar motorul a fost montat la loc de luni... doar ca atunci am descoperit ca la termostatul meu erau rupte clemele care-l tin in pozitie si el numai deschidea(de fiert nu mi-a fiert statea teapan la 90) si a trebuit sa dau comanda de termostat cu tot cu carcasa termostat m-a dus la 300 LEI cu totul.

Acum am alta buba: am fost cu ea azi la un "drive-test" ca sa vad daca termostatul isi face treaba si surpriza, cand sa plec de la semafor din ghencea am bagat in a I-a si mergea in suturi, nu vroia sa mai traga si a murit.Mecanicul a zis ca e de la supapa de presiune inalta sau regulator presiune inalta benzina sau cum dumnezeul mamii ma-si se numeste ca cica e 1290 lei pe baza de electromagneti si n-am nici o tragere de inima sa o cumpar;se vrea a fi reglata ca de regula astea nu se strica fiind pe electromagneti.

O sa va mai tin la curent, in rest merge trasnet consumul mi-a scazut la aproape 9(schimbat vitezele intre 2500-3000 ture),tremuratul a disparut si masina e altfel.

Va salut,

dAmig0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate pune cineva o poza cu pozitionarea egr la acest tip de motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am desfacut din nou si am masurat cu un ohmetru potentiometrul G336.

Cursa nu este intrerupta.Este ok.

Am observat urmatoarea chestie:

-parghia (in care intra nuca tijei de la valva),are acea putza (ax) in care intra fanta de la G336.

-cursa parghiei nu se misca pe toata suprafata mobila a potentiometrului,ci mai putin.Pentru exemplificare am atasat poze.

Asta inseamna ca valorile potentiometrului nu vor fi niciodata maxime sau minime ci intermediare.

Am deconectat bateria cca. 5 min.

Am pus contactul 2 min. si apoi am pornit.

Eroarea s-a sters.

Am pornit la un scurt drum de "test".

Viteza 1,2,3,4,5......100-120km/h,frana brusc,mers cu spatele....frana brusc.....etc,etc.

Se simte CLAR o imbunatatire.

Opresc masina.

Pornesc....ok...eroarea stearsa.

Urc in apartament,stau la masa si apoi cobor.

Pornesc masina......Eroarea "Check Engine" apare din nou.

Cand o sa am timp o sa incerc o reajustare a lungimei tijei pe care am lipit-o.

In oras am un consum instant intre 8...11...12 litri.

In afara am obtinut si 5,4 litri.

Deci??

post-72110-0-40005900-1333649372_thumb.j

post-72110-0-40957300-1333649381_thumb.j

post-72110-0-02110300-1333651814_thumb.j

Modificat de fine
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultima poza se vede acea tija ca este prinsa de capatul de jos....asa ar trebui sa fie prinsa sau ar trebui sa se miste....pentru ca la mine o pot misca si cu mina atit in stinga cit si i dreapta in acest caz inseamna ca e rupta nu?Si cum ai reusit sa desfaci al treilea surub de la valva sa o poti scoate?cu ce tip de inbus ca e o pozitie ff incomoda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rica_42

In ultima poza se vede acea tija ca este prinsa de capatul de jos....asa ar trebui sa fie prinsa sau ar trebui sa se miste....

Tija .....

Daca urmaresti desenele mele ai sa te lamuresti.

Tija face parte dintr-un ansamblu ce formeaza valva sau actuatorul.Se poate cumpara separat (in jur de 4 mil).La capat, aceasta are o "nuca",o extremitate,ce intra intr-o parghie.Aici e locul unde la cei mai multi dintre noi este acea ruptura.Poza atasata mai jos.

Parghia -este din material plastic-(vezi desenul de sus) si este atasata de galerie.

Modul cum este atasata inca nu-l cunosc (probabil este prinsa cu o siguranta prin interiorul galeriei),dar in galerie exista o tija subtire (aia galbena din ultima poza de sus) care sustine cele 4 flapsuri.

....pentru ca la mine o pot misca si cu mina atit in stinga cit si i dreapta in acest caz inseamna ca e rupta nu?

Tija face parte din valva/actuator ....se retrage si revine.....deci daca e rupta se poate misca stanga-dreapta.

Ar trebui sa faci o poza ca sa-ti pot raspunde mai concret.

Si cum ai reusit sa desfaci al treilea surub de la valva sa o poti scoate?cu ce tip de inbus ca e o pozitie ff incomoda

Valva are un suport metalic ce se prinde in 3 locuri.

In partea stanga este prima prindere a acestui suport ce intra intre urechea lui G336 si galerie.Acolo este un surub cu cap inbus de 3mm.

Il desurubezi cu capatul scurt de la inbusul in forma de L.

Ai griga sa nu-l scapi.....e foarte aproape de distributie.....

post-72110-0-56792600-1333704731_thumb.j

Modificat de fine
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este clara se misca si in stinga si in dreapta sigur e rupta dar am observat ca atunci cind accelerez ea se misca sus jos sau cind scot furtunasul si trag aer iar se misca,,,banuesc ca rolul ei e ste daca nu este rupta sa actioneze acea tija si sa miste acele flapsuri din galerie...era bine daca era metalica se putea suda momentan nu am cu ce face poze dar am inteles in mare cum stau lucrurile cred ca trebuie demontata galeria dar trebuie sa ai tija cumparata sa o poti inlocui pe cea rupta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oarecum ai prins ideea....

Odata cu aceasta miscare,este actionat si potentiometrul G336 care are rol de a trimite informatia catre computer pentru a "regla" intr-un fel consumul.....cel putin asa am inteles eu.

Da...tija metalica si cu posibilitate de reglaj cu filet....era ideal.......

Adineauri am "reglat" aceasta valva pe inaltime (2mm in sus),prin adaugarea a 2 saibe plate sub talpa metalica (suportul ei) la suruburile inbus de 5mm.

In modul acesta,practic am ridicat cu cca. 1-2mm capatul de cursa la parghie.Am facut asta deoarece cred ca datorita lipirii tijei,am un surplus de "distanta" pe aceasta.

Am deconectat bateria,asteptat 10 min. pus contactul,asteptat 2 min. si pornit.Eroarea dispare.

In momentul cand am conectat bateria,valva ridica tija,respectiv parghia.....trage aer.

Atunci cand opresc,valva ramane in aceasta pozitie timp de 15min (masurat dupa ceas) si apoi coboara.

Cu cheia pe "contact",aceasta se ridica din nou.

In timpul mersului,nu am cum sa observ dar banuiesc ca exista o variatie de miscare destul de mica dar se pare ca e suficienta pentru a pune in miscare potentiometrul.

Am asteptat cca. 30min si am pornit din nou.

"Check Engine" nu e aprins.

Ramane sa vedem pentru cat timp.

...totusi nu stiu cum se monteaza o noua valva,din moment ce nuca nu ajunge pana la acea frezare/decupare de pe galerie (vezi poza de mai sus).....dar stiu sigur ca aceasta se face fara a demonta galeria.

Modificat de fine
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci singura posibilitate este sa se inlocueasca valva cu tija cu tot care spuneai ca ar costa cam 400ron ai cumva si codul la aceasta valva?Sigur exista o smecherie la mijloc vreo siguranta ceva care se scoate la tiner se aprinde si se stinge probabil din cauza improvizatiei facute

Revin si spun ca acea frezare cred ca e tocmai pentru a putea baga ceva pe acolo o surubelnita ceva si cred ca exista vreo clema care se impinge cu virful surubelnitei si iese parerea mea......apropo poza de sus e facuta fara valva montata nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se numeste "Vacuum Unit" si are codul 036129061A.

Poza este facuta cu valva demontata.Se observa ca nuca a ramas in parghie.

.....mi s-a aprins din nou.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am umblat si eu la masina am demontat valva si am vazut ca tija este rupta exact ca la tine de acolo de la nuca care intyra in pirghie.Am incercat sa ridic pirghia sus pina in dreptul frezarii la galerie pentru a putea sa scot nuca afara so lipesc cu poxipol.Nu am reusit tot asa imi mai trebuia cam 2mm si o rdicam in acel locas frezat....acel lopcas de aia este facut pentru a putea scoate nuca ....care are ca o siguranta in cealalta parte a pirghiei,ai vazut ca ea se invirte practic pe pirghie.Dupa citeva incercari am renuntat si am lipito fara sa o scot din pirghie,dar nu cred ca tine am incercat cu mina si am vazut ca pirghia se misca cu tot cu tija ceva sa lipit dar nu e cum trebuie.Idee este ca trebuie ridicata pirghiia pina in dreptul locasului si apoi actionat in partea opusa va nucii pentru a o putea scoate,lucrul care nu lam reusit...eu nu am mai dat senzorul jos ca nu aveam loc poze nu am avut cu ce face ...poti sa pui citeva poze vsa vad cum ai reusit sa dai senzorul jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miine am sa incerc cum ai zis tu sa pun contactu si sa vad si eu daca valșva ridica tija si daca apoicoboara dupa 15 minute.Ideea ar fi ca tija sa se ridice suficient de mult incit sa ajunga in drepătul frezarii.Pina la urma pirghia in care e prinsa nuca cu tija e tot din plastic?Mie nu mi sa parut plastic.Referitor la potentiometru unde ar trebui sa ma uit sa vad daca lucreaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa au facut majoritatea de pana acum.....

Parghia este tot din plastic.......si indiferent cum faci....tot nu ajunge pana in dreptul frezarii.Ai grija ca se poate rupe usor.....

Nuca are 2 extremitati mici pentru ghidare cand o bagi in parghie.

Lipitura,asa cum ai facut-o tu,nu cred ca tine prea mult.Trebuie sa o intaresti bine.

Senzorul este prins cu 2 suruburi inbus cu cap de 3.Unul este comun cu suportul de la valva si celalalt este dedesubt.

Ca sa ajungi la el este mai dificil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pina la urma demontez galeria dar dupa ce fac rost de piesa si o inlocuesc am inteles ca nu e mare lucru sint doar 5 suruburi de desfacut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate poti sa faci ceva poze cu interiorul galeriei....spre partea parghiei.....

Intre timp mai atasez 3 poze.

Pentru a reusi mai usor sa montezi valva,se pot desface suruburile marcate cu rosu si ansamblul de furtune se poate ridica un pic,iese din cele 2 cleme (poza urmatoare).

Intre timp......mi s-a rupt din nou....tija :icon_thumleft:

Probabil o sa demontez si eu galeria sa vad ce balaur se ascunde acolo de imi blocheaza in asa hal flapsurile......

Tre sa fie unul cu steroizi daca a reusit sa rupa si sarma.......

post-72110-0-84760000-1333970104_thumb.j

post-72110-0-99801900-1333970114_thumb.j

post-72110-0-85666600-1333970125_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!