Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

Tin sa va anunt ca am rezolvat problema, s-a dovedit a fi o bobina de inductie, am schimbat-o cu una noua si acum totul a revenit la normal.

Stie cineva cat trebuie sa fie compresia la motorul asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine s-a rezolvat foarte simplu, am schimbat o-ring-urile de la regulatorul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,am facut azi test de compresie la masina 1.6fsi bad,si la toti cilindri a dat valoarea 18,vreau sa stiu daca e ok pt acest motor.stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut,

la golf 4 FSI cod motor BAD, cum aveti sistemul de evacuare (esapamentul) la mine este dintr-o bucata. Am comandat piesa 1J0 254 302 C(saxofon) si trebuie sa tai esapamentul inainte de catalizator si apoi sa sudez. Sa-l tai sau sa caut tot esapamentul din bucati demontabile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. cei curiosi cum arata un injector defect de 1.6 fsi inauntru:

 

n72AOXz.jpg?2

 

1OvDoKy.jpg?1

 

 

Principalul defect(mecanic) e ca acul 1 nu mai e intreg, o parte din el a ramas in piesa 3, fiind initial sudata in capul lui ce are rolul de a tine miezul 2 intre 1 si 3, ridicand astfel acul 1 cand injectorul este actionat electric. Deci daca aveti aceasta problema degeaba bagati aditivi si curatati cu ultrasunete, cele 2 piese nu se mai imbina  :001:

 

Cel de-al doilea defect observat este infundarea(cu depuneri de carbon) unuia din cele 2 orificii din capul injectorului.

 

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam missfire pe cilindrul 4(si daca scoteam bobina tot la fel mergea motorul), am schimbat bobina si bujia de pe 3 pe 4 dar eroarea nu s-a mutat deci injector defect. In plus compresia era de 16-16.5 pe toti cilindrii.

Modificat de sorynick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A schimbat cineva tamponul ce tine cutia de viteze? Daca da, imi puteti spune daca este interschimbabil cu cel de pe 1.4 sau 1.6 fiindca din pacate codurile difera:

pe 1.4 , 1.6 ar fi 1j0 199 555 ak iar pe BAD 1j0 199 555 bn iar pretul la acesta din urma e mai bine de dublu (numai pe original).

 

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,

la fel ca multi alti posesori de fsi, am constatat ca si eu am tija cu voleti rupta.

dupa ce am dat jos toata admisia, am luat in casa pompa vacuum si m-am gandit sa ii fac o reconstructie acelei tije.

asadar o sa fac un tutorial cu mica mea inginerie.

in cazul meu tija era rupta in zona nucii, asadar in primul rand am scurtat tija, apoi am luat o bucata de sarma groasa si destul de dura, am indoit un capat si l-am bagat intr-o gaura existenta pe tija, dupa ce am adus sarma la dimensiunile tijei, am indoit si celalalt capat ca pe un carlig si l-am bagat in gaura de pe senzor.

am invelit sarma cu putin izoler pentru a sta fixa, apoi am strans-o cu o sarma subtire si flexibila dupa care am aplicat un strat gros de poxipol peste tot ansamblul.

capatul care intra in senzor l-am infasurat cu banda izoler pentru a face diametrul sarmei cat mai apropiat de cel al gaurii din senzor (sa nu fie jocuri cand este actionata tija).

cam asta ar fi tot, am parcurs aproximativ 2000 km cu tija facuta de mine si pare sa fie ok, cel putin nu imi mai apare eroarea in bord.

sper ca am fost destul de explicit, din poze cred ca se intelege mai bine. astept pareri sau intrebari pentru cei care vor incerca sa repare acea tija.

http://imageshack.us/g/89/snp4.jpg/

http://imageshack.us/f/89/snp4.jpg/

http://imageshack.us/f/24/7px6.jpg/

http://imageshack.us/f/594/qtab.jpg/

http://imageshack.us/f/547/egb7.jpg/

http://imageshack.us/f/708/6x5x.jpg/

http://imageshack.us/f/854/jgxx.jpg/

http://imageshack.us/f/546/5s6x.jpg/

Modificat de andrey0027
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey0027 

Cum iti poti da seama ca acea tija e rupta ? Iese ceva la diagnoza sau trebuie neaparat desfacuta?

Eu aveam misfire pe cilinrul 3, am schimbat bujiile si bobina de la cilinrul 3 si am scapat de tremurat la relanti, dar acum daca merg constant pe pilot automat cu 100 km/h , cand si cand parca da in nas , parca nu se alimenteaza pentru moment , am facut o scanare si imi da 17443 - sensor for nox (G295) , semnal implauzibil, am zis ca am sa verific prima data contactele de la senzor si apoi am sa mai vad ecmai da la diagnoza.

 

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe tester da eroarea 17439 (Manifold Change-Over Valve (N136)), nu stiu daca apare aceasta eroare doar daca se rupe tija, cred ca poate sa apara si din alte motive. cel mai simplu e sa te uiti la tija, scoate furtunul care iese din valva si trage aer din furtun ca sa vezi daca actioneaza senzorul.

exact aceeasi problema o am si eu, indiferent daca e pe pilot sau nu, dupa ce se incalzeste motorul bine, cand accelerez imi da in nas ca si cum ar taia alimentarea.

am schimbat bujiile si am vazut ca baltea ulei acolo, am curatat si am pus noile bujii dar tot la fel face. am scos bobinele de inductie si am vazut ca tot mai apare ulei.

cred ca sa dus garnitura de la capacul supapelor si cumva acel ulei influenteaza bobinele de nu mai da curentul cum trebuie la bujii. cam asta e teoria mea

senzor for nox imi aparea si mie, plus ca nu imi ieseau gazele  corect, aveam valori de non-euro, dar de cand am schimbat bujiile nu imi mai apare eroarea si ies si gazele corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 eroarea pe admisie 17439.o am si eu si se manifesta la fel. am desfacut zona in care se gasesc clapetele si am gasit 2 deformate din 4. Le-am indreptat si am schimbat garniturile de la injectoare, tot la fel facea....am verificat furtunasele de vaccum le-am gasit sparte,dupa ce le-am inlocuit tot la fel face (da in nas)mai ales cand fac plinul de benzina. daca ii dai de cap spune-mi si mie care este cauza....am verificat tija functioneaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate bobinele de inductie si vezi daca ai ulei pe ele, eventual scoate si bujiile si vezi daca ai ulei pe ele. la mine apare ulei si presupun ca bobina da curentul aiurea pe pereti in loc sa il dea bujiilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am schimbat bujiile (acum vreo 10.000km) am gasit pe a 4 a bujie ulei.....o sa reverific. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul spre deosebire de apa e izolant electric, deci el impiedica aparitia scantei nu o favorizeaza. Singurul lucru negativ al prezentei lui in compartimentul bujiei e distrugerea materialului de cauciuc siliconic de pe fise sau bobinele ce stau pe bujie. Acest din urma fapt poate favoriza aparitia scanteilor nedorite in ambele cazuri daca izolatia crapa in dreptul plotului bujiei, partea nasoala e ca la bobinele pe bujie practic nu poti vedea treaba asta si nici starea acelui izolant.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci in cazul meu care sa fie problema cu datul in nas? bujiile leam scimbat saptamana trecuta si de fiecare data cand scot bobinele, gasesc putin ulei pe ele. problema asta a aparut cam acu 4 luni, inainte de asta dadea mici rateuri rar, acum insa ma scutura destul de des

am observat la toba daca tin mana da niste rateuri ca si cum ar fi o mica explozie si gazele ies pentru o fractiune de secunda mai fortat, plus ca daca acopar toba gazele ies prin alta parte, cred ca am racordul flexibil fisurat, nu stiu insa daca afecteaza cu ceva asta in mers.

astept ceva sfaturi, pareri. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Racordul flexibil fisurat dăunează senzorului de noxe. El nu poate calcula corect oxidul de nitrogen și în timp se defectează, iar unu nou costa cam multișor.Smunciturile pot fi atât de la uleiul pe care îl găsești pe bujie, cât și de la racordul flexibil fisurat . Ai dat galeria jos sa poți scoate N136 și s-o improvizezi? Și la mine s-a rupt acea tija, dar ma gândesc s-o schimb...Io am schimbat și valva solenoid de pe galerie, da' nu m-am uitat sa vad dacă acea tija e rupta, asa ca trebuie s-o schimb și pe asta sau s-o repar..

Modificat de stevee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca eroarea este generata de la N316, teoretic daca anulezi functionarea sitemului nu ar mai trebui sa dea in nas ( asta daca de aici este cauza). Scoti furtunasul care actioneaza supapa de vaccum. Am auzit ca axul pe care sunt cele 4 clapete care sunt actionate de supapa de vaccum ar avea intr-o parte un fel de bucsa si ca aceasta bucsa se uzeaza in timp,iar axul prinde joc ca si rezultati fluxul de aer nu este trimis in prin zona superioara a galerie de admisie intermediara (este ca si cum ar trage aer fals). Eu am schimbat racordul filexibil (care era fisurat) si tot da in nas.

Trebuie sa gasim o solutie fiindca vad ca este o cauza comuna la FSI.


Cand am pus masina pe tester, aveam 8 erori printre care si   "16689 - Cylinder 5: Misfire Detected". Cum poate sa dea eroare pe cilindrul 5 daca masina are 4?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca din cauza acestei erori mașina da în nas. Si eu am eroarea asta, da mașină nu se comporta asa... Ba char mi se pare ca atunci când motorul este cald, trage mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu  am cumparat masina cu aceasta eroare, respectiv 17439 si la vremea aceea mergea perfect, nu dadea deloc in nas, de prin iulie a inceput parca deodata sa ma scuture, chiar si asa eu am reparat tija supapei si se deschid bine voletii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact.Si eu cand am cumparat  masina,la o luna dupa mi s-a rupt acea tija.S-a aprins doar martorul de eroare in bord,dar alt simptom nu a avut.Nu tremura,nu smuncea,nu dadea in nas....Perioada la mine cand a dat in nas,a fost atunci cand a trebuit sa schimb bujiile.Dupa ce le-am schimbat,nu a mai facut nici o figura!

Modificat de stevee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat si bujile, dar tot da in nas (doar cand accelerez mai brusc de la 1500 RPM in sus pana pe la 2000 RPM). Daca ar fi din sistemul de aprindere (buji, bobina....) ar da mereu in nas indiferent de turatia motorului. Racordul flexibil este dintr-o bucata cu cel de al - 2 lea catalizator catalizatorul, cand il schimbi trebuie shimbat cu totul (racord flexibil si catalizator) sau sudat racordul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Racordul flexibil se sudează.Cine îl sudeaza, trebuie s-o facă bine sa nu rămână vreun orificiu.

Modificat de stevee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am sudat la pilot in Pitesti

Eu l-am sudat la pilot in Pitesti

Eu l-am sudat la pilot in Pitesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine da in nas cand o accelerez undeva intre 1500 si 3000, daca trec de 3000 nu prea mai da. ma gandesc oare se poate sa fie de la filtrul de benzina si cel de aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!