Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

Pentru Craiova stie cineva un mecanic specializat in FSi-uri? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin si eu cu o problema, de ceva timp motorul imi intrerupe, atunci cand este rece intrerupe mai tare, merge in suturi asta in toate vitezele in jurul a 2000 - 2400 rpm. Pe Vag nu da nici un fel de eroare.

Dupa ce se incalzeste motorul bine, intrerupe foarte rar. Stie cineva ce ar trebuii sa verific ?

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu.adrian - la motorul tau nu sunt cumva 2 termostate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu sant exclus asa ceva am schimbat eu anul trecut termostatu....Marmonu nu cumva ai tija aceea rupta de la vacuum unit?si mie imi dadea in nas la inceput ,acum nu mai face asa,,pot fi si bujiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Am masurat pe tester grupele 130,134,135 poate sa imi spuna cineva daca exista un senzor de temperatura la radiator pe grupa 135 vad ca valorile oscileaza foarte mult.

 

....exista asa ceva?

Comutator temperatura ventilator radiator 
 

Punct schimbare [°C]: 95/84, 102/91

1548075.jpg

 

Da,exista asa ceva vezi in imaginea de mai jos:

 

Nr.18 - Radiator outlet coolant temp. sensor-G83- ptr. ventilatoare radiator

 

Treapat 1:      on 92...97C                     off 84...91C

Treapta 2:      on 99...105C                   off 91...98C

post-99404-0-68940700-1393183980_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tija este intreaga, a fost schimbata unitatea de vacum cu una noua. O sa schimb si bujiile cu toate ca la prima vedere nu par sa aiba ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema, tija e reconditionata, am schimbat si bujiile si tot da in nas. pe vag apare doar misfire pe 3, cred ca e de la o bujie.

un coleg de aici avea aceleasi simptome si a rezolvat prin schimbarea sondelor, pompei de inalte si racordul flexibil, prea mare cheltuiala ca sa le schimb toate odata. eu pana acu' am schimbat doar racordul si tot la fel face, azi primesc si o unitate vacuum intreaga, poate asa scap de datul in nas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne spui si noua daca te mai da in nas dupa ce schimbi unitatea vacuum. Aceasi problema cu satul in nas o am si eu. Si parca am o mica pauza cand accelerez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact la fel e si la mine. de exemplu in treapta a doua cand accelerez parca nu are putere, trage cam greu, zici ca se sufoca, si daca iau piciorul de pe pedala si accelerez din nou se duce nemaipomenit de bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudata problema asta cu datul in nas la FSI...o am si eu si am incercat sa scap de ea pana cand am lasat-o balta am zis ca pana nu se aprinde ceva in bord nu mai desfac nimic la ea. Pe tester imi aparea si mise fire pe cilindru 5, apoi pe 9...de unde frate daca am 4 cilindri. Eu tind sa cred ca este o problema de amestec (aer sau benzina) de aceea face "figura" asta la acclerare .Am bagat aditiv de marire cifra octanica si nu mai dadea in nas. Cred ca din cauza problemelor de amestec de eroarea de "mise fire". Am incercat si update de soft si tot nimic

Am o eroare pe 17439 - punctul setat nu a fost atins mentionez ca eroare este pe intermitent

Daca gaseste cineva o solutie pentru acest "dat in nas" il rog sa ma anunte si pe mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudata problema asta cu datul in nas la FSI...o am si eu si am incercat sa scap de ea pana cand am lasat-o balta am zis ca pana nu se aprinde ceva in bord nu mai desfac nimic la ea. Pe tester imi aparea si mise fire pe cilindru 5, apoi pe 9...de unde frate daca am 4 cilindri. Eu tind sa cred ca este o problema de amestec (aer sau benzina) de aceea face "figura" asta la acclerare .Am bagat aditiv de marire cifra octanica si nu mai dadea in nas. Cred ca din cauza problemelor de amestec de eroarea de "mise fire". Am incercat si update de soft si tot nimic

Am o eroare pe 17439 - punctul setat nu a fost atins mentionez ca eroare este pe intermitent

Daca gaseste cineva o solutie pentru acest "dat in nas" il rog sa ma anunte si pe mine

 

Incearca de acum incolo sa postezi eroarea completa ca sa nu cautam >punctul setat neatins> adica asa

 

17439/P1031/ - Intake Manifold Tuning Valve (N316): Setpoint Not Reached

>dat in nas<

 

verifica furtunele de vacuum ce vin in electrovalva N316 ce actioneaza capsula vacuumatica a clapetelor/flapsuri de pe admisie,senzorul de pozitie a flapsurilor(G336) sau e posibil sa ai galeria de admisie murdara,colmatata si sa agate sau sa ramana blocate flapsurile intr-o pozitie in afara parametrilor senzorului de pozitie flapsuri admisie si iti genereaza eroare electrovalva de control a debitului de aer flapsuri admisie(N316)

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, este sonda de dupa catalizator. la mine daca ii bag benzina de 100 de la omv nu imi zice nimic. cand ii bag 98 petrom (mai mic de 98 nu bag) imi apare aceeasi eroare nox sensor. aceeasi eroare o mai aveam inainte sa schimb bujiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, la fel. in cazul in care ar fi dusa pompa de inalte cum a zis un coleg mai sus, se poate verifica cumva daca e in parametri? nu as vrea sa o schimb degeaba avand in vedere pretul acestei pompe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate pe tester se poate masura presiunea din rampa comuna a injectoarelor, stiu doar informativ ca trebuie sa fie undeva la 100 de bari.

motorul e defapt o incercare de diesel pe benzina :)

diagnosticarea circuitului de inalta presiune cat si diagnosticarea circuitului de joasa presiune  se poate verifica cu VCDS-ul:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa ne spui si noua cum putem vedea acest lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Pentru ca nu am gasit un topic dedicat mk5 1.6 FSI , am zis sa incerc sa postez aici , poate ma ajuta cineva .

Am un golf mk5 1.6 fsi din 2007 Cod motor BLF si o mare problema.

Am facut un update de soft la Porche Bucuresti Nord si acum se pare ca ceva este in neregula dupa acest update.Masina are probleme mari la pornire.

Din analizele facut si asa mai departe( nici o eroare afisata ) am ajuns la concluzia ca e de la upgrade-ul de soft al ECU.

 

Daca cineva poseda acelasi motor,acelasi Cod motor, ofer o recompensa daca isi poate rupe 1 ora , sa pot copia versiunea de software de pe golfului lui , care presupun ca este originala , sa o pot replica pe ECU-ul golfului meu.

 

Astept un reply/mesaj pe privat.

 

Mentionez ca versiunea initiala,pe care o aveam eu,si cred ca este si cea din fabrica , este 9029, iar cea pe care o am eu acum este 9970.

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, de ceva timp aveam o problema ca pierdea lichid de racire. asta iarna dupa ce se incalzea motorul incepea sa picure pe unde e pus senzorul g62.

in drepta chiar sub pompa de inalta (sau ce o fi aia ) este un corp in care intra f multe furtune pentru antigel.

azi am observat ca acel corp este fisurat pe 5mm si acum pied la greu lichid pe acolo, in 20km am pus 3litri de apa , daca motorul e rece dupa 10km, cind apa ajunge la 90gr. atunci incepe sa curga pe acolo .....

cum se numeste piesa? din ce material este ? si cam cit costa schimbarea ei?

multumesc. o sa o dau jos pe amea sa vad .....dar pina atuci caut detaliii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e vorba de carcasa termostatului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza este ca apa incepe sa curga abia dupa ce acul ajunge la 90gr. banuiesc ca atunci deschide termostatul si apa ar trebui sa ajunga in radiator.

de ce sa fi crapat ? poate am ceva furtune infundaTE?

nu exista o solutie de desfundat care se pune in loc de antigel? multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si am avut pierderi de antigel pe acolo. Dar carcasa in care este si termostatul nu era fisurata. Am schimbat decat garnitura si s a rezolvat.

Am 2 poze cu termostatul dar nu stiu cu sa le pun. Poate te ajuta la cv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pusttiuc@yahoo.com

e adresa mea pt poze, ms

un tutorial ceva nu are nimeni pt schimbat? am vazut pe net numai pt gt6 si a3 fsi dar e complicat si trebuie scos alternatorul.

la mine e in partea dreapta si nu e de nici un fel asemanator.

ms ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai jos carcasa la filtru de aer si dupa termostatul are 3 șuruburi si mai desfaci si colierul de la furtunul care intra in termostat si mufa. O sa vezi si in poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pierderi de antigel sub galeria de admisie,se scurge pe portiunea dintre baia de ulei si cutia de viteza acolo pe la caseta de directie...nu pot sa-mi dau seama de unde vine de sub galeria de admisie  m-am bagat sub masina dar nu am reusit sa depistez   ce furtune or mai fi sub galerie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, doua zile mi-a luat sa scot tot corpul de termostat. are 3 suruburi in dreapta pe blocul motor.

ai doi senzori , cel din fata g62 si ala din spate de dupa termostat.

si cel mai important si cred ca pe acolo pierzi lichid,. ai chiar sub galeria de admisie un furtun care vine prins pe corp cu o siguranta de plastic in forma de U, asta daca e uzata sau nu calca bine in canalul ala  e nasol.

de dat jos am dato da la magazin era sa lesin , 400lei cu tot cu termostat facuta de behr , iar la 660lei pe original cred ca valeo. daca stiti un pret mai bn pentru iasi va rog un pm.

revin cu o poza la a mea, e fisurata deaspra la senzorul de temperatura cam 5mm ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!